Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з модернізації систем доставки додатків і віртуальних робочих столів, резервного копіювання обчислювальної інфраструктури підприємства)
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2018-07-31-001391-b dcb77d3061644526b04b21c176cde47e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валеріївна Фузік

+380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Ірина Валеріївна Фузік
+380444228278
fuzik@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2018 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2018 17:30
Початок аукціону: 17 серпня 2018 13:31
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з модернізації систем доставки додатків і віртуальних робочих столів, резервного копіювання обчислювальної інфраструктури підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, пр-т Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2018  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 2 683 000,00
UAH з ПДВ
2 602 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТ СОФТ" 2 691 000,00
UAH з ПДВ
2 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТ СОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Переможець 2 602 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2018 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
2 602 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 09:38
Звіт модернізація системи віртуальних додатків.pdf укладений
26 квітня 2019 09:38
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2018 12:35
ДУ№1_Дог№341_ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ.PDF зміни до договору
20 вересня 2018 12:34
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 16:09
Дог№341_ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ.PDF укладений
05 вересня 2018 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Доповнити Розділ 6 «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» Договору наступним пунктом: «6.4.4. Виконавець має право залучати сторонні організації для надання послуг з модернізації систем доставки додатків і віртуальних робочих столів, резервного копіювання обчислювальної інфраструктури підприємства, що зазначені в Технічних вимогах (Додаток 1 до Договору), залишаючись відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення Договору.» 1.2. Доповнити Договір Додатком №2 «Специфікація послуг» у редакції, що додається. 1.3. Доповнити Розділ 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору наступним пунктом: «1.2. Перелік, кількість та вартість Послуг визначається в Специфікації послуг з модернізації систем доставки додатків і віртуальних робочих столів, резервного копіювання обчислювальної інфраструктури підприємства (Додаток 2 до Договору) » 1.4. Викласти п. 5.1 Договору у такій редакції: «ВИКОНАВЕЦЬ повинен в термін до 31.03.2019 року здійснити надання Послуг у відповідності до Технічних вимог (Додаток 1 до Договору) та Специфікації послуг з модернізації систем доставки додатків і віртуальних робочих столів, резервного копіювання обчислювальної інфраструктури підприємства (Додаток 2 до Договору)» 1.5. Доповнити Розділ 13 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору наступним пунктом: «13.2. Додаток 2 - Специфікація послуг з модернізації систем доставки додатків і віртуальних робочих столів, резервного копіювання обчислювальної інфраструктури підприємства»
Номер договору про закупівлю: Договір № 341
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до Договору №341
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2018 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 2 602 000,00
UAH з ПДВ