Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки програмного забезпечення групи підсистем «Єдиний реєстр засуджених та осіб, узятих під варту»
Software development services for the subsystem group "Single register of convicted persons and persons taken into custody"
Очікувана вартість
19 200 000,00 UAH
UA-2018-07-31-001113-b dac3a92d893740cf9f75658a37f16bdb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потапчук Юрій Віталійович

+380442067195 y.potapchuk@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: https://nais.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Контактна особа: Потапчук Юрій Віталійович
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE National information systems
National ID: 39787008
Contact point: Potapchuk Yurii Vitaliiovych
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2018 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 10:00
Початок аукціону: 10 вересня 2018 15:59
Очікувана вартість: 19 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 576000 UAH
Publication date: 31 липня 2018 15:24
Enquiries until: 21 серпня 2018 10:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 19 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 192 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки програмного забезпечення групи підсистем «Єдиний реєстр засуджених та осіб, узятих під варту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Software development services for the subsystem group "Single register of convicted persons and persons taken into custody"
CPV: 72230000-6
Період постачання: по 01 липня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2018 15:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 15:24
ТД Реєстр засуджених.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-31-001113-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна", Код ЄДРПОУ:37079872
Дата подання: 21 серпня 2018 09:42
Дискримінаційне визначення аналогічного договору
Детально вивчивши умови тендерної документації , зокрема, п. 1.3. кваліфікаційних вимог додатку № 1 просимо надати роз’яснення та внести зміни в тендерну документацію з наступного питання:
Згідно п. 1.3. Замовник визначає поняття «аналогічний договір» а саме: - Під поняттям «аналогічний договір» розуміється договір на створення/модернізацію раніше створених Учасником загальнодержавних реєстрів, або інтегрованих комплексних інформаційних систем управління діяльністю органів влади загальнодержавного рівня. Вважаємо, що дане визначення аналогічного договору є дискримінаційним, та таким що суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Закон «Про публічні закупівлі» не містить обмежень, щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Досвід виконання аналогічного договору». Замовником може виступати будь-яке підприємство, установа, організація, незалежно від форми власності.
Просимо виключити обов’язковість надання договору від органу влади загальнодержавного рівня з визначення аналогічного договору, та викласти поняття аналогічний договір, наприклад, в наступній редакції:
Під поняттям «аналогічний договір» розуміється договір на створення/модернізацію раніше створених Учасником загальнодержавних реєстрів, або інтегрованих комплексних інформаційних систем управління діяльністю державного/приватного підприємства.
Також просимо роз’яснити обґрунтованість та необхідність надання договору саме від органу влади загальнодержавного рівня, оскільки сам Замовник таким органом не являється.
По друге, просимо роз’яснити чи буде являтись договір з замовником - державним підприємством, що входить в структуру Міністерства (будь-якого) таким, що підтверджує досвід виконання договору у цій частині вимоги замовника?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2018 11:40
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.07.1999 № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції», розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.06.2015 № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів» та наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України» державне підприємство «Національні інформаційні системи» визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.
Наказом Мінюсту від 26.06.2018 № 2023/5 «Про затвердження Порядку формування та ведення Єдиного реєстру засуджених та осіб, узятих під варту», зареєстровано в Мінюсті 02 липня 2018 р. за № 762/32214, доручено державному підприємству «Національні інформаційні системи» забезпечити функціонування інформаційної системи, що містить відомості про засуджених, осіб, узятих під варту.
Враховуючи вищевикладене, замовником у рамках даного тендеру розпочато закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення групи підсистем «Єдиний реєстр засуджених та осіб, узятих під варту».
У абзаці третьому підпункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації зазначено, що під поняттям «аналогічний договір» розуміється договір на створення/модернізацію раніше створених Учасником загальнодержавних реєстрів, або інтегрованих комплексних інформаційних систем управління діяльністю органів влади загальнодержавного рівня.
Враховуючи специфіку функціонування Єдиного реєстру засуджених та осіб, узятих під варту, в тендерній документації визначено лише поняття аналогічного договору.
При цьому тендерною документацію не вимагається надання аналогічних договорів, замовниками за якими є лише органи влади.
Тобто замовником на наданим аналогічним договором може бути і будь-яке підприємство, яке замовляло в учасника розробку будь-яких загальнодержавних реєстрів, або інтегрованих комплексних інформаційних систем управління діяльністю органів влади загальнодержавного рівня.
Відповідно до вищезазначеного, тендерна документація не суперечать вимогам Закону і Замовник вважає внесення змін недоцільним.

Документи

27 серпня 2018 11:40
Протокол

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2018
UA-2018-07-31-001113-bdac3a92d893740cf9f75658a37f16bdb
Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 вересня 2018 10:59
Протокол
04 вересня 2018 11:01
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2018 12:08
Статут2017.pdf
30 серпня 2018 12:08
ст 17.pdf
30 серпня 2018 12:08
Протокол№3.pdf
30 серпня 2018 12:08
протокол 23.1.pdf
30 серпня 2018 12:08
Опис.pdf
30 серпня 2018 12:08
Наказ.pdf
30 серпня 2018 12:08
Лист гарантія ЗАКОНИ.pdf
30 серпня 2018 12:08
Інфо про учасника.pdf
30 серпня 2018 12:08
Витяг з реєстру ППДВ.pdf
30 серпня 2018 12:08
Сертифікат Мринський.pdf
30 серпня 2018 12:08
Сертифікат Даніленко 2.pdf
30 серпня 2018 12:08
Сертифікат Войтенко.pdf
30 серпня 2018 12:08
Сертифікат Беземчук.pdf
30 серпня 2018 12:08
МТБ.pdf

Документи

04 вересня 2018 11:00
Протокол
04 вересня 2018 11:01
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2018 19:11
Статут МЕДИРЕНТ.pdf
30 серпня 2018 12:20
Техн.як.кільк.хар_ки.pdf
30 серпня 2018 12:20
Статут Медирент.pdf
30 серпня 2018 12:20
Сертифікати.pdf
30 серпня 2018 12:20
Проект договору.pdf
30 серпня 2018 12:20
Про санкції.pdf
30 серпня 2018 12:20
Про бенефіціарів.pdf
30 серпня 2018 12:20
Наказ 76_К.pdf
30 серпня 2018 12:20
Матеріально_Техн.база.pdf
30 серпня 2018 12:20
Договір РАЦС.pdf
30 серпня 2018 12:20
Договір ІЦ Мінюст.pdf
30 серпня 2018 12:20
Довідка Персонал.pdf
30 серпня 2018 12:20
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2018 12:20
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>" 19 149 000,00
UAH з ПДВ
18 957 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 19 174 000,00
UAH з ПДВ
18 982 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 19:11
Статут МЕДИРЕНТ.pdf
30 серпня 2018 12:20
Техн.як.кільк.хар_ки.pdf
30 серпня 2018 12:20
Статут Медирент.pdf
30 серпня 2018 12:20
Сертифікати.pdf
30 серпня 2018 12:20
Проект договору.pdf
30 серпня 2018 12:20
Про санкції.pdf
30 серпня 2018 12:20
Про бенефіціарів.pdf
30 серпня 2018 12:20
Наказ 76_К.pdf
30 серпня 2018 12:20
Матеріально_Техн.база.pdf
30 серпня 2018 12:20
Договір РАЦС.pdf
30 серпня 2018 12:20
Договір ІЦ Мінюст.pdf
30 серпня 2018 12:20
Довідка Персонал.pdf
30 серпня 2018 12:20
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2018 12:20
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

30 серпня 2018 12:08
Статут2017.pdf
30 серпня 2018 12:08
ст 17.pdf
30 серпня 2018 12:08
Протокол№3.pdf
30 серпня 2018 12:08
протокол 23.1.pdf
30 серпня 2018 12:08
Опис.pdf
30 серпня 2018 12:08
Наказ.pdf
30 серпня 2018 12:08
Лист гарантія ЗАКОНИ.pdf
30 серпня 2018 12:08
Інфо про учасника.pdf
30 серпня 2018 12:08
Витяг з реєстру ППДВ.pdf
30 серпня 2018 12:08
Сертифікат Мринський.pdf
30 серпня 2018 12:08
Сертифікат Даніленко 2.pdf
30 серпня 2018 12:08
Сертифікат Войтенко.pdf
30 серпня 2018 12:08
Сертифікат Беземчук.pdf
30 серпня 2018 12:08
МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>"
#22956058
Переможець 18 957 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 11:02

Документи

13 вересня 2018 11:02
Електронний підпис
13 вересня 2018 11:00
Повідомлення
10 вересня 2018 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2018 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>"
#22956058
18 957 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2018 11:02
Електронний підпис
13 вересня 2018 11:00
Повідомлення
10 вересня 2018 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 09:40
Звіт про виконання договору укладений
05 серпня 2019 09:37
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 17:41
ДУ 2_Реєстр засуджених.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 17:37
Повідомлення про зміни до договору 2_Реєстр засуджених.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 17:37
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 11:53
ДУ Реестр засуджених.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:49
Повідомлення про зміни до договору Реєстр засуджених.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:49
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 18:11
Договір укладений
28 вересня 2018 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У пункті 6.5 Договору слово «Виконавець» замінити на слово «Замовник».
Номер договору про закупівлю: 18013
Договір:
Номер додаткової угоди: 18013
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпункт 1.1.2 пункту 1.1 Договору викладено в новій редакції; Додаток 1, 2 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 18013
Договір:
Номер додаткової угоди: 18013
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2018 — 01 липня 2019
Сума оплати за договором: 18 957 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 159 500,00 UAH)