Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Добудови об'єкту соціально-економічної інфраструктури - загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів в с. Семенівка Пустомитівського району Львівської області» (коригування)
Очікувана вартість
52 046 836,00 UAH
UA-2018-07-31-000566-a 23729063a0944c4396af6312917c2efe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максисько Роман Михайлович

+380976977038 Semenivka1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Семенівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369661
Місцезнаходження: 81162, Україна , Львівська обл., Семенівка, вул. Шевченка, 1
Контактна особа: Максисько Роман Михайлович
+380976977038
Semenivka1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2015 році Пустомитівською міською радою було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по Добудови об'єкту соціально-економічної інфраструктури - загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів в с. Семенівка Пустомитівського району Львівської області». За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно – ремонтне підприємство «Технобуд», з яким 30.10.2015 року було підписано договір № Ш-1. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення було значний рівень інфляційних процесів в державі, підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві, (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-3463 від 03.04.2017 р.) значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Окрім цього, в порядку проведення будівельних робіт було виявлено виконання будівельних робіт, не передбачених проектно-кошторисною документацією. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. Договір було розірвано. Сільською радою було скеровано звернення № 255-1 від 25.06.2018 р. до Судового експертно-розрахункового бюро про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано лист № 07/18-18 від 18.07.2018 року від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, було встановлено, що замін на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням. Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2018 20:30
Оскарження наміру укласти договір: 11 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Добудови об'єкту соціально-економічної інфраструктури - загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів в с. Семенівка Пустомитівського району Львівської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81162, Україна, Львівська область, с. Семенівка, Пустомитівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

31 липня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОБУД"
#23956631
Переможець 51 718 650,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 20:30

Документи

31 липня 2018 20:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 20:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОБУД"
#23956631
51 718 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2018 20:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 17:37
Додаткова угода укладений
09 липня 2019 17:35
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 10:59
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 10:51
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 14:44
Протокол про виправлення помилки в обгрунтуванні.rar укладений
14 серпня 2018 14:38
Договір.rar зміни до договору
14 серпня 2018 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 2-Ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-Ш
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 121 999,51
UAH (в тому числі ПДВ 1 186 999,92 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін