Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Полігон" |
Код ЄДРПОУ: | 32598072 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул. Володимира Великого, 3 |
Контактна особа: |
Лупенко Сергій Юрійович +380678861168 lupenko.sergei@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2018 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2018 12:55 |
Очікувана вартість: | 11 970 911,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 709,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-16-000012 ● 240ceb61a75f4db88600754ceff6771a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2019 № 34-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.09.2019 № 34-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-07-31-000475-a від 31.07.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що керівництвом КП «Полігон» було ретельно розглянуто вказані в висновках моніторингу недоліки. За результатами службової перевірки встановлено неможливість оприлюднення інформації у строки, встановлені нормами статтей 10, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок систематичних збоїв у роботі системи «Інтернет». Посадову особу, відповідальну за даний напрямок роботи, притягнуто до дисциплінарної відповідальності у формі догани та попереджено про недопустимість допущення таких дій в подальшому (копія наказу додається). З приводу порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не зазначення виразу «еквівалент» при закупівлі конкретної торгової марки пояснюємо наступне. Відповідно до основних параметрів тендеру UA-2018-07-31-000475-a назвою предмета закупівлі є «Нове будівництво полігону твердих побутових відходів (ІІІ черга будівництва) для міста Володимир-Волинський, Володимир-Волинського району, Волинської області» з відповідною одиницею виміру – «Послуга». Тобто, в даному випадку, на наше переконання, мова іде не про тендер на закупівлю устаткування, обладнання чи окремих транспортних засобів відповідної марки, а про надання комплексної послуги - будівництва об’єкту. Зазначення в тендерній документації виразу «еквівалент», як цього вимагає Закон, мало б місце при закупівлі окремих товарів, а не при наданні комплексної послуги з будівництва. Додатково хочемо зауважити, що порушень, які б стосувалися дотримання КП «Полігон» законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета такої закупівлі, відображенні у річному плані, правильності заповнення форм документів, відповідності Тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення контролюючим органом виявлено не було. Просимо врахувати, що незважаючи на недотримання строків, передбачених статтями 10, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та відповідних документів, які стосуються змін до тендерної документації та відповідей на звернення, було нами самостійно проведено до виявлення Вами відповідних обставин, що, на нашу думку не ставить під сумнів законність та прозорість проведених нами публічних процедур.
2019-09-27 12:23:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" |
11 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МП Сантехмонтаж" |
11 936 000,00
UAH з ПДВ
|
11 936 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Переможець |
11 600 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2018 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:20
|
додаткова угода | укладений |
24 грудня 2019 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 14:19
|
Додаткова угода | зміни до договору |
28 грудня 2018 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2018 09:30
|
Календарний план | укладений |
27 вересня 2018 09:14
|
Договірна ціна | укладений |
27 вересня 2018 09:14
|
Договір | укладений |
27 вересня 2018 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗА ПРОПОЗИЦІЄЮ ВИКОНАВЦЯ, ЩО ПРИЗВЕДЕ ДО ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ І УЗГОДЖЕНОГО ЗМЕНШЕННЯ ЦІНИ |
Номер договору про закупівлю: | 09/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 09/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |