Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво полігону твердих побутових відходів (ІІІ черга будівництва) для міста Володимир-Волинський, Володимир-Волинського району, Волинської області
Очікувана вартість
11 970 911,20 UAH
UA-2018-07-31-000475-a 497bf53906114f68ba9f94decdf9cc58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лупенко Сергій Юрійович

+380678861168 lupenko.sergei@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Полігон"
Код ЄДРПОУ: 32598072
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул. Володимира Великого, 3
Контактна особа: Лупенко Сергій Юрійович
+380678861168
lupenko.sergei@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2018 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 12:55
Очікувана вартість: 11 970 911,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 709,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Нове будівництво полігону твердих побутових відходів (ІІІ черга будівництва) для міста Володимир-Волинський, Володимир-Волинського району, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Володимира Великого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2018 18:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 18:41
Зміни до ТД 23.08.2018р..doc
23 серпня 2018 18:41
ТД - оновлена - редакція 23.08.2018.doc
14 серпня 2018 08:02
Додаток 9 (зміни до ТД). doc.doc
01 серпня 2018 15:08
Додаток 4 (відповідність) - оновлений.doc
31 липня 2018 14:06
Санітарно-технічний паспорт полігону.pdf
31 липня 2018 14:06
Повідомлення щодо ідентифікації для визначення потенційної небезпеки.pdf
31 липня 2018 14:06
Організація будівництва та будгенплан.pdf
31 липня 2018 14:06
Наказ про затвердження ПКД.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0005.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0004.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0003.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0002.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0001.pdf
31 липня 2018 14:06
Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.pdf
31 липня 2018 14:06
Експертний звіт по ПКД.pdf
31 липня 2018 14:06
Додаток 8 (Для Переможця).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 7 (субпідряд).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 6 (Проект договору).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 5 (Технічне завдання).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 3 (стаття 17).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 2 (кваліфікаційні вимоги).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 1 (Форма тендерної пропозиції).doc
23 серпня 2018 18:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 08:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 21:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 14:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 18:41
Зміни до ТД 23.08.2018р..doc
23 серпня 2018 18:41
ТД - оновлена - редакція 23.08.2018.doc
14 серпня 2018 08:02
Тендерна документація - оновлена.doc
31 липня 2018 14:06
Тендерна документація.doc
14 серпня 2018 08:02
Додаток 9 (зміни до ТД). doc.doc
01 серпня 2018 15:08
Додаток 4 (відповідність) - оновлений.doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 4 (відповідність).doc
31 липня 2018 14:06
Санітарно-технічний паспорт полігону.pdf
31 липня 2018 14:06
Повідомлення щодо ідентифікації для визначення потенційної небезпеки.pdf
31 липня 2018 14:06
Організація будівництва та будгенплан.pdf
31 липня 2018 14:06
Наказ про затвердження ПКД.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0005.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0004.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0003.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0002.pdf
31 липня 2018 14:06
Кошторисна документація0001.pdf
31 липня 2018 14:06
Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.pdf
31 липня 2018 14:06
Експертний звіт по ПКД.pdf
31 липня 2018 14:06
Додаток 8 (Для Переможця).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 7 (субпідряд).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 6 (Проект договору).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 5 (Технічне завдання).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 3 (стаття 17).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 2 (кваліфікаційні вимоги).doc
31 липня 2018 14:06
Додаток 1 (Форма тендерної пропозиції).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про зміни до статуту та надання коду доступу до чинних установчих документів учасника
Дата подання: 01 серпня 2018 09:47
Дата відповіді: 01 серпня 2018 15:16
Шановний замовнику! У п. 7 додатку 4 до тендерної документації вимагається подання, крім завіреної копії Статуту в останній редакції, також довідка в довільній формі учасника процедури закупівлі з кодом доступу до чинних установчих документів учасника на веб- порталі Міністерства юстиції України (офіційний сайт пошуку: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Інформуємо, що такий код доступу може бути наданий лише юридичною особою, яка реєструвала статут або зміни до статуту після 01.01.2016 р. До цієї дати коди доступу не надавалися держреєстраторами. Тому дана вимога не може бути виконаною учасником, який зареєстрований до 01.01.2016 р. і після цієї дати не вносив зміни до статуту. Крім того, до 2015 року дозволялося вносити зміни до статуту у вигляді окремих додатків, а не лише у формі нової редакції статуту. Тому зазначена вище вимога є дискримінаційною пові відношенню до учасників, які носили зміни до статуту до 2015 р у вигляді окремих додатків. Просимо привести вимоги п. 7 додатку 4 у відповідність до законодавства та усунути дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 4 до ТД змінено та оновлену версію завантажено до ЦБІ.
Про санкцій
Дата подання: 01 серпня 2018 09:53
Дата відповіді: 01 серпня 2018 15:19
Шановний замовнику. Інформуємо вас, що Указ Президента України від 16 вересня 2015р. № 549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, на який Ви посилаєтеся у п. 12 Додатку 4, втралили чинність на підставі Указу Президента № 133/2017 від 15.05.2017. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства про санкції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 4 до ТД змінено та оновлену версію завантажено до ЦБІ.
порядок внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 08 серпня 2018 17:18
Дата відповіді: 14 серпня 2018 08:25
Шановний замовнику. Відповідно до п 2.2.2. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вами завантажено додаток 4 зі змінами від 01.01.2018р., однак тендерна документація затверджена від 31.07.2018р., також відсутній окремий документ із переліком внесених змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завантажено до ЦБІ оновлену ТД та додаток із переліком внесених змін до ТД.
порядок внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 08 серпня 2018 17:20
Дата відповіді: 14 серпня 2018 08:23
Вами завантажено додаток 4 зі змінами від 01.08.2018р., однак тендерна документація затверджена від 31.07.2018р., також відсутній окремий документ із переліком внесених змін до ТД.
Відповідь: Завантажено оновлену ТД та додаток із переліком внесених змін до ТД.
Про санкції
Дата подання: 21 серпня 2018 15:23
Дата відповіді: 23 серпня 2018 18:43
Шановний замовнику. Вами внесені зміни в п. 12 Додатку 4, щодо Указу Президента України від 16 вересня 2015р. № 549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, (дані нормативні акти видалені з п. 12 Додатку 4) Однак згідно п. 5.2.5 Тендерної документації: "Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні надати лист гарантію, щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015; - рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року)" Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства про санкції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження враховано, оновлену ТД та окремий файл із переліком внесених змін завантажено до ЦБІ
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000012 ● 240ceb61a75f4db88600754ceff6771a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.09.2019 № 34-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.09.2019 № 34-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-07-31-000475-a від 31.07.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що керівництвом КП «Полігон» було ретельно розглянуто вказані в висновках моніторингу недоліки. За результатами службової перевірки встановлено неможливість оприлюднення інформації у строки, встановлені нормами статтей 10, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок систематичних збоїв у роботі системи «Інтернет». Посадову особу, відповідальну за даний напрямок роботи, притягнуто до дисциплінарної відповідальності у формі догани та попереджено про недопустимість допущення таких дій в подальшому (копія наказу додається). З приводу порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не зазначення виразу «еквівалент» при закупівлі конкретної торгової марки пояснюємо наступне. Відповідно до основних параметрів тендеру UA-2018-07-31-000475-a назвою предмета закупівлі є «Нове будівництво полігону твердих побутових відходів (ІІІ черга будівництва) для міста Володимир-Волинський, Володимир-Волинського району, Волинської області» з відповідною одиницею виміру – «Послуга». Тобто, в даному випадку, на наше переконання, мова іде не про тендер на закупівлю устаткування, обладнання чи окремих транспортних засобів відповідної марки, а про надання комплексної послуги - будівництва об’єкту. Зазначення в тендерній документації виразу «еквівалент», як цього вимагає Закон, мало б місце при закупівлі окремих товарів, а не при наданні комплексної послуги з будівництва. Додатково хочемо зауважити, що порушень, які б стосувалися дотримання КП «Полігон» законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета такої закупівлі, відображенні у річному плані, правильності заповнення форм документів, відповідності Тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення контролюючим органом виявлено не було. Просимо врахувати, що незважаючи на недотримання строків, передбачених статтями 10, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та відповідних документів, які стосуються змін до тендерної документації та відповідей на звернення, було нами самостійно проведено до виявлення Вами відповідних обставин, що, на нашу думку не ставить під сумнів законність та прозорість проведених нами публічних процедур.

2019-09-27 12:23:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" 11 600 000,00
UAH з ПДВ
11 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 11 936 000,00
UAH з ПДВ
11 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 12:10
Електронний підпис
31 серпня 2018 11:46
додаток7.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток6.pdf
31 серпня 2018 11:46
лист додаток5.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток5.pdf
31 серпня 2018 11:46
довідка рахунки.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток4.15.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток4.14.pdf
31 серпня 2018 11:46
ліцензія.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток4.12.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток4.11.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток4.10.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток4.9.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток4.8.pdf
31 серпня 2018 11:46
статут.pdf
31 серпня 2018 11:46
свідоцтво ПДВ.pdf
31 серпня 2018 11:46
витяг ЄДРПОУ.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток4.4.pdf
31 серпня 2018 11:46
Наказ_керівник.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток3.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток2.pdf
31 серпня 2018 11:46
додаток1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"

ПП "МП Сантехмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
Переможець 11 600 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 09:16

Документи

07 вересня 2018 09:15
Електронний підпис
07 вересня 2018 09:13
Протокол
03 вересня 2018 13:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
11 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 09:15
Електронний підпис
07 вересня 2018 09:13
Протокол
03 вересня 2018 13:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:20
додаткова угода укладений
24 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 14:19
Додаткова угода зміни до договору
28 грудня 2018 14:02
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 09:30
Календарний план укладений
27 вересня 2018 09:14
Договірна ціна укладений
27 вересня 2018 09:14
Договір укладений
27 вересня 2018 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗА ПРОПОЗИЦІЄЮ ВИКОНАВЦЯ, ЩО ПРИЗВЕДЕ ДО ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ І УЗГОДЖЕНОГО ЗМЕНШЕННЯ ЦІНИ
Номер договору про закупівлю: 09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 333 705,39
UAH (в тому числі ПДВ 1 888 950,90 UAH)