Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка схеми оптимізації роботи системи централізованого водопостачання та водовідведення міста Суми 2018-2020 роки)
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2018-07-31-000249-a f86bb8a797cd4fcf8754226961e3c301
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яременко Григорій Іванович

380542700657 tenderdim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Яременко Григорій Іванович
380542700657
tenderdim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2018 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 16 серпня 2018 13:53
Очікувана вартість: 790 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка схеми оптимізації роботи системи централізованого водопостачання та водовідведення міста Суми 2018-2020 роки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка схеми оптимізації роботи системи централізованого водопостачання та водовідведення міста Суми 2018-2020 роки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Горького,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 15:56
Перелік змін.docx
06 серпня 2018 15:56
Додаток 6 (нова редакція).docx
06 серпня 2018 15:56
Додаток 5 (нова редакція).docx
06 серпня 2018 15:56
Додаток 4 (нова редакція).docx
06 серпня 2018 15:55
Додаток 3(нова редакція).docx
06 серпня 2018 15:55
Додаток 2 (нова редакція).docx
06 серпня 2018 15:55
Додаток 1 (нова редакція).docx
06 серпня 2018 15:55
Тендерна документація(нова редакція).docx
06 серпня 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 15:56
Перелік змін.docx
06 серпня 2018 15:56
Додаток 6 (нова редакція).docx
31 липня 2018 11:43
Додаток 6.docx
06 серпня 2018 15:56
Додаток 5 (нова редакція).docx
31 липня 2018 11:43
Додаток 5.docx
06 серпня 2018 15:56
Додаток 4 (нова редакція).docx
31 липня 2018 11:43
Додаток 4 Проект договору.docx
06 серпня 2018 15:55
Додаток 3(нова редакція).docx
31 липня 2018 11:42
Додаток 3.docx
06 серпня 2018 15:55
Додаток 2 (нова редакція).docx
31 липня 2018 11:42
Додаток 2.docx
06 серпня 2018 15:55
Додаток 1 (нова редакція).docx
31 липня 2018 11:42
Додаток 1.docx
06 серпня 2018 15:55
Тендерна документація(нова редакція).docx
31 липня 2018 11:42
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно тентерної документаціі
Дата подання: 03 серпня 2018 09:54
Дата відповіді: 06 серпня 2018 14:15
З урахуванням проведення роботи по розробки схем оптимізації з 2011 року (згідно наказу №476 від 23.12.2011г.), чи не вважаєте ви за доцільне і необхідним розширити період виконання робіт по договорах-аналогах (чи взагалі прибрати ці обмеження як дискримінаційні) до періоду 2011-2018г. Раніше виконані договори з програмою гідравлічного моделювання працюючі по теперішній час вже довели свою працездатність і ефективність, що не можна сказати про роботи зданих в експлуатацію останнім часом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 03 серпня 2018 09:56
Дата відповіді: 06 серпня 2018 14:01
Прохання вказати кількість абонентів (як юридичних так і фізичних осіб) як для водопостачання, так і для водовідведення
Відповідь: Кількість абонентів водопостачання 122267 абонентів:
населення - 119798, фізичні особи – 2469;
Кількість абонентів водовідведення 105614 абонентів:
населення - 103326, фізичні особи – 2288.
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 03 серпня 2018 09:57
Дата відповіді: 06 серпня 2018 14:00
Прохання вказати кількість колодязів як по водопровідних так і каналізаційних мережах
Відповідь: Орієнтовна кількість водопровідних колодязів – 14867 одиниць, орієнтовна кількість каналізаційних колодязів - 8320 одиниць.
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 03 серпня 2018 10:01
Дата відповіді: 06 серпня 2018 14:00
В якому виді буде надана інформація по запорній і запорно-регулюючій арматурі на водопровідній мережі (паспорти колодязів, замальовки і так далі)
Відповідь: Інформація по запірній і запірно-регулюючій арматурі на водопровідній мережі буде подана в виді схеми водопровідних колодязів в електронному вигляді.
стосовно тендерної документації
Дата подання: 03 серпня 2018 20:31
Дата відповіді: 06 серпня 2018 15:52
В якому форматі буде представлена карта міста ( п.4 технічного завдання)
Відповідь: Растрова карта міста буде представлена в масштабі 1:500
стосовно тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2018 15:20
Дата відповіді: 06 серпня 2018 14:14
З метою недопущення використання забороненого програмного забезпечення, порушення закону про авторське право, установці не якісного програмного забезпечення. Чи не вважаєте Ви за необхідне додати в додаток №1 п.3 наступний текст: учаснику необхідно вказати Країну, фірму виробника запропонованого до використання програмного забезпечення, найменування програми, а також документ, що підтверджує дозвіл на її використання. В разі самостійно розробленого програмного забезпечення надати документальне оформлене авторське право на запропоноване програмне забезпечення та сертифікат відповідності (бажано)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 05 серпня 2018 15:45
Дата відповіді: 06 серпня 2018 14:14
З метою усунення можливості впровадження неякісної, неперевіреної програми гідравлічного розрахунку водопровідних мереж, чи не вважаєте Ви за доцільне доповнити Додаток №1 п.3 наступним текстом: Учасник повинен документально підтвердити, що програма гідравлічного розрахунку використана в наведеному договорі-аналогу буде застосована і під час робіт з даного тендерного завдання, а також вказати її назву і підприємство розробник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-31-000249-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС", Код ЄДРПОУ:13390391
Дата подання: 01 вересня 2018 20:32
Оскарження результатів торгів
наявність антиконкурентних дій
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2018 10:12
Вимогу, надану ПРИВАТНИМ МАЛИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС" (дата реєстрації вимоги в ЦБД: 01-09-18, 20:32:54, ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-31-000249-a.a1 - не задовольняти.

Документи подані скаржником

01 вересня 2018 20:32
Оскарження.pdf

Документи

04 вересня 2018 10:10
Протокол №209 04.09.2018.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2018 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС" 594 000,00
UAH з ПДВ
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ" 779 900,00
UAH з ПДВ
779 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 790 000,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 08:55
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2018 13:11
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2018 13:11
Перелік публікацій.pdf
10 серпня 2018 13:11
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2018 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2018 13:11
Завізований договір.pdf
10 серпня 2018 13:11
ТЗ.pdf
10 серпня 2018 13:11
ТЗ завізований.pdf
10 серпня 2018 13:11
Список працівників.pdf
10 серпня 2018 13:11
Сертифікат Довгалової.pdf
10 серпня 2018 13:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 серпня 2018 13:11
Копiя повного статуту.pdf
10 серпня 2018 13:11
Наказ_на_директора.PDF
10 серпня 2018 13:11
Календарний план.pdf

Публічні документи

15 серпня 2018 16:31
технічне завдання.pdf
15 серпня 2018 16:31
Сертификат_Драч.pdf
15 серпня 2018 16:31
Сертификат Сатин.pdf
15 серпня 2018 16:31
Сертификат Кравченко.pdf
15 серпня 2018 16:31
календарний план.pdf
15 серпня 2018 16:31
договір.pdf
15 серпня 2018 16:31
Дог. 52-10-12. Кіровоград.pdf
15 серпня 2018 16:31
Дог. 27-10-12.4237. Кременчуг.pdf
15 серпня 2018 16:31
Відгук Кременчук_СО.PDF
15 серпня 2018 16:31
Відгук Кіровоград_СО.PDF
15 серпня 2018 16:31
Витяг з ЄДР.pdf
15 серпня 2018 16:31
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"

ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ"

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"
#13390391
Відхилено 594 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 16:09
ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ"
#32307788
Переможець 779 900,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 14:27

Документи

21 серпня 2018 16:07
Електронний підпис
21 серпня 2018 16:06
Протокол №202.pdf
21 серпня 2018 16:06
Протокол №201.pdf

Документи

23 серпня 2018 14:26
Електронний підпис
23 серпня 2018 14:25
Протокол №207 23.08.2018.pdf
23 серпня 2018 14:23
Протокол №206 23.08.2018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2018 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ"
#32307788
779 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2018 14:26
Електронний підпис
23 серпня 2018 14:25
Протокол №207 23.08.2018.pdf
23 серпня 2018 14:23
Протокол №206 23.08.2018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 14:59
Додаток №2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 14:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 14:57
Додатки до протоколу.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 14:56
Протокол №261.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 14:56
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 11:35
Додаток 3 до договору №985-б.pdf укладений
10 вересня 2018 11:34
Додаток 2 до договору №985-б.pdf укладений
10 вересня 2018 11:33
Додаток 1 до договору №985-б.pdf укладений
10 вересня 2018 11:33
Договір №985-б.pdf укладений
10 вересня 2018 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з розробленням, погодженням та затвердженням КП «Міськводоканал» СМР нового «Технологічного регламенту процесу виробництва питної води КП «Міськводоканал» СМР, які плануються завершити в листопаді 2018 і положення якого необхідно врахувати при розробці схеми оптимізації роботи системи централізованого водопостачання та водовідведення міста Суми – виникла необхідність продовження строку виконання робіт до 30.11.2018 з метою більш детального виконання робіт відповідно до укладеного договору
Номер договору про закупівлю: 985-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 985-б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 779 900,00
UAH