Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський народний дім Білогорща |
Код ЄДРПОУ: | 36462399 |
Місцезнаходження: | 79052, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Білогорща,буд.23 |
Контактна особа: |
Ігнатенко Олександр Валерійович 030322357824 mnd.bilogorsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2018 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2018 13:24 |
Очікувана вартість: | 1 847 072,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 0,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2018 18:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2018 18:58 |
Проект договору.docx | |
30 липня 2018 18:57 |
технічне завдання.rtf | |
30 липня 2018 18:57 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-23-000021 ● 0c7c77c9a9f04c6f93aa10f7651972a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2020 № 18
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.01.2020 № 18.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-07-30-000925-c 30.07.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-29 15:59:53
запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-07-30-000925-c, яка проводилася Міським народним домом Білогорща (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі робіт з капітального ремонту Народного дому Білогорща укладено з переможцем торгів (ПП «Форміка і К») договір № 1/9/18 від 10.09.2018 (далі – Договір № 1/9/18) на суму 1 845 417,60 гривень.
За умовами пункту 5.3 Договору № 1/9/18 роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до Графіку виконання робіт, що оформляється додатком до Договору і є його невід'ємною частиною. Так, відповідно до завантаженого Додатку № 2 (Графік виконання робіт) до Договору № 1/9/18, виконання робіт передбачено протягом наступних місяців: вересень, жовтень, листопад, грудень.
Також умовами укладеного Договору № 1/9/18 передбачено можливість авансування робіт в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт.
Згідно з пунктом 10.1 договору - зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої сторони на підставі додаткової угоди, про що в договір вноситься відповідне застереження.
Додатковою угодою № 1 від 06.11.2018 до Договору № 1/9/18 внесено зміни, зокрема зменшено суму договору до 1 839 391,83 грн, вартість робіт в межах бюджетного фінансування на 2018 рік – 349 674,64 грн, визначено суму авансу для придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання – 104 902,29 гривень.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» за процедурою закупівлі UA-2018-07-30-000925-c встановлено відсутність реєстрації (оприлюднення) будь-яких платежів за вказаною закупівлею.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконані підрядником договірні зобов’язання за Договором № 1/9/18, в якому обсязі ?
2. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № 1/9/18 (зазначити які саме та коли) ?
3. Пояснити причини та підстави не внесення змін до Договору № 1/9/18 в частині графіку виконаних робіт.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-03 15:20:59
Надання пояснень на запит від 29.01.2020р.
У відповідь на Ваш запит від 29.01.2020 року надаємо наступні пояснення:
1.Згідно Договору № 1/9/18 від 10.09.2018р. Підрядником ( ПП «Форміка і К») виконуються роботи на об’єкті « Капітальний ремонт Народного дому Білогорща на вул.Білогорщі, 23 в м.Львові». На сьогоднішній день виконано і оплачено 58,6 відсотків робіт.
2.Фінансування об’єкту « Капітальний ремонт Народного дому Білогорща на вул.Білогорщі, 23 в м.Львові » відбувається за рахунок коштів бюджету розвитку міського бюджету м.Львова. Кошти виділяються ухвалою сесії Львівської міської ради. В 2018 році ухвалою ЛМР № 2786 від 21.12.2017р. було виділено – 360 000,00 грн., в 2019 р. ухвалами №4533 від 27.12.2018р.та №5990 від 12.12.2019р. – 735 460,00 грн. Оплата коштів здійснюється через поточні рахунки відкриті в АБ «Укргазбанку» на ім’я Міської централізованої бухгалтерії установ культури, яка згідно Положення веде бухгалтерський облік фінансово-господарської діяльності Народного дому. В 2018 -19 р.р. було оплачено актів виконаних робіт на загальну суму 1 077 532,13 грн. Копії платіжних доручень додаються.
3.Зміни до Договору № 1/9/18 в частині графіку виконаних робіт виникли через не повне фінансування в 2018 році. Згідно вашого запиту оприлюднюємо Додаткову угоду №3 з графіком виконання робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок про результати проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. Капітальний ремонт Народного дому Білогорща на вул. Білогорщі, 23 в м. Львові. Коригування.(45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (CPV) UA-2018-07-30-000925-c Щодо ст.17: Замовник під час формування тендерної документації керується чинним законодавством та не порушив жодної норми. Відтак, відповідно до п. 2 ч. 2 ст 22 Закону Замовник включає до тендерної документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, форма документального підтвердження відповідності учасників вимогам, установленим ст. 17 зазначеного Закону, не визначена цим Законом. Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим вимогам, замовник визначає самостійно з дотриманням законодавства. До того ж, зазначена норма стосується всієї статті 17 Закону, без поділу на частини. Поряд з цим, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тому числі тендерним комітетом під час формування вимог тендерної документації здійснено аналіз інформаційного листа МЕРТУ від 19 січня 2017 року № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», де чітко зазначено, що положеннями статті 17 Закону на Уповноважений орган покладено обов’язок поінформувати шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу про перелік наявних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Міністерство економічного розвитку та торгівлі України звернулося до Міністерства юстиції України, Національної поліції України і Державної фіскальної служби України із запитами щодо надання оновленої (за наявності) інформації щодо функціонування таких реєстрів, які можуть містити інформацію, указану у частинах першій та другій статті 17 Закону. Оскільки норма статті 17 передбачає те, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу, тож Уповноважений орган опублікував інформаційний лист МЕРТУ від 29.01.2018 № 3304-06/3584-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на 2018 рік, де вказано перелік реєстрів, які знаходяться у вільному доступі, саме тому розділом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію пунктів 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, адже має знаходитись в рамках закону, не порушувати принципів здійснення закупівель та не може вимагати від Учасника того, що не встановлено Законом. У тому числі, у зв’язку з двозначним трактуванням цієї норми, просимо вас надати роз’яснення та вибудувати єдину правову позицію в рамках цього питання. Щодо розрахунку ціни: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, тобто, замовник в рамках ТД визначив дану норму таким чином, щоб учасник лише за умови технічної можливості електронної системи закупівель розмістив на майданчику сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1, що не суперечить вимогам Закону, адже в результаті проведеного аукціону ціна учасника може суттєво відрізнятися від переможної ціни. Вказана норма не суперечить вимогам чинного законодавства, адже стосується уточнення лише ціни і не стосується суті чи змісту самих документів в ТД. Зазначений розрахунок, що поданий після кінцевого терміну подання не може бути підставою для відхилення учасника, однак дозволить прослідкувати аномально низьку ціну, яку може запропонувати Учасник під час аукціону. Щодо ІТР: Умовами тендерної документації, а саме: ч.2 Розділу 1 Додатку 1 передбачено, що: Учасник має підтвердити наявність таких працівників та робітників, а відтак на підтвердження надає вищевказану довідку з назвою: 38_Персонал., що у свою чергу відповідає всім вимогам тендерної документації, тому у цій частині проведеної кваліфікації Учасника в Замовника відсутні підстави для його відхилення. Щодо Довідки про заборгованість: У Розділі 2 Додатку 1 тендерної документації міститься вимога щодо надання підтвердження наявності чи відсутності інформації по ст.17 ЗУ «Про Публічні закупівлі», а саме: Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Вищевказаною вимогою тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено, що Переможець надає підтвердження через електронну систему здійснення закупівель, а Замовник на свій розсуд встановлює механізм надання таких довідок. У зв’язку з тим, що Учасник надав такі довідки в оригіналі, в паперовому вигляді, а не завантажив їх скани в систему Prozorro, таке зауваження не може бути підставою для відхилення Переможця. Завантаження таких довідок є додатковим волевиявленням Учасника. Щодо розрахунку ціни: Замовником у складі тендерної документації, а саме: пп.1.1.6 п.1.1 Розділу 3 передбачено надати: До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів ( надати гарантійний лист). У зв’язку з тим, що Учасник надав такий лист № 27 від 17 липня 2018 року, то підстави для відхилення Учасника у цій частині відсутні. Додатково наголошуємо, що Замовник не вимагав безпосередній розрахунок, а виключно просить надати гарантійний лист. Щодо договору: Замовник підписує угоду відповідно до умов, які передбачені Проектом договору. У зв’язку з тим, що умови договору за ПРОЕКТОМ є лише ПРИМІРНИМИ, та підлягають погодженню під час підписання договору, то Замовник керуючись ч.1 ст.36 Закону укладає цей договір попередньо погодивши умови з Підрядником. Додатково повідомляємо, що Замовником укладено Додаткову угоду, на підставі п.3 ч.4 ст.36 Закону змістом якої є викладення п.2.2. Договору та приведення у відповідність умовам тендерної документації, однак оприлюдненню така угода не підлягає, що унеможливлює порушення строків, які передбачені ст.10 Закону. (Скан додається). Щодо Графіку виконання: Замовник в умовах тендерної документації, а саме: п.6.3. ч.6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлює вимогу щодо надання Плану графіку виконання робіт. Оскільки оголошення про проведення Закупівлі було розміщено 30.07.2018 року, а кінцевий термін подання 14 серпня 2018 року, то потенційний Учасник під час підготовки тендерної пропозиції за строками обов’язково мав врахувати серпень 2018 року у терміни його виконання. Однак, за алгоритмом здійснення закупівель договір може бути укладено лише після пройденого періоду оскарження, а відтак його було підписано 10.09.2018 року. Саме тому примірний поданий Учасником Графік виконання просто не може бути додатком до Договору у його першочерговому форматі, адже тоді він не буде відповідати дійсності. До того ж цей документ є виключно примірним та підлягає коригуванню під час укладення основного Договору, а відтак його потрібно привести у відповідність до Умов за якими він укладався. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені на думку контролюючого органу порушення неможливо усунути.
2020-02-11 20:20:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна Компанія "СТРИХ" |
1 757 488,80
UAH з ПДВ
|
1 757 488,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ФОРМІКА І К |
1 845 417,60
UAH з ПДВ
|
1 845 417,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МАСТІГ |
1 846 692,00
UAH з ПДВ
|
1 846 692,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна Компанія "СТРИХ" #41327459 |
Відхилено |
1 757 488,80
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2018 17:43
|
ПП ФОРМІКА І К #35577961 |
Переможець |
1 845 417,60
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2018 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 17:55
|
Нд Білогорща.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 17:47
|
ПП Форміка І К.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 15:07
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2018 12:14
|
ДУ 1 до договору.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2018 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2018 17:08
|
договір.rar | укладений |
10 вересня 2018 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/9/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт з урахуванням бюджетного фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1/9/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 вересня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
1 077 532,13
UAH (в тому числі ПДВ 179 588,68 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Фінансування робіт за даним договором виконується у таких кількостях, що не дає змоги дотриматися календарного плану, також погоджена Договірна ціна, укладена за цінами, актуальними на час підписання Договору є на сучасному етапі економічно недоцільною. |