Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою Куренівського парку в Подільському районі»
Очікувана вартість
17 864 728,00 UAH
UA-2018-07-30-000860-c 650c0757b60e41d18b9f336309d3fa31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2018 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 16 серпня 2018 15:48
Очікувана вартість: 17 864 728,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 323,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою Куренівського парку в Подільському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, Куренівський парк в Подільському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2018 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 липня 2018 17:38
Технічні вимоги (Додаток 4).docx
30 липня 2018 17:38
Лист- згода (Додаток 3).docx
30 липня 2018 17:38
Проект договору (Додаток 2).docx
30 липня 2018 17:38
Тендерна пропозиція (Додаток 1).docx
30 липня 2018 17:38
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2018 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС" 16 121 000,00
UAH з ПДВ
16 121 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" 17 613 339,00
UAH з ПДВ
17 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будмонтажсервіс 1 17 765 860,80
UAH з ПДВ
17 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 15:22
Витяг з ЄДР.pdf
14 серпня 2018 15:21
Витяг з ЄДР.pdf
14 серпня 2018 15:18
Договір Киянка.PDF
14 серпня 2018 15:07
Виписка з ЄДР.PDF
14 серпня 2018 15:07
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
14 серпня 2018 15:07
Технічні вимоги.pdf
14 серпня 2018 15:07
Довідки та листи.pdf
14 серпня 2018 15:07
Проект договору.pdf
14 серпня 2018 15:06
40.imd
14 серпня 2018 15:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2018 14:19
Електронний підпис
03 вересня 2018 12:46
Докумени переможця
31 серпня 2018 15:56
Документи переможця
31 серпня 2018 15:56
Документи переможця
31 серпня 2018 15:56
Документи переможця
31 серпня 2018 15:56
Документи переможця
31 серпня 2018 15:56
Документи переможця
15 серпня 2018 14:35
Технічна частина (ч. 2).rar
15 серпня 2018 14:35
Технічна частина (ч. 1).rar
15 серпня 2018 14:35
Додаток 1 пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"

ТОВ Будмонтажсервіс 1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС"
#40952223
Відхилено 16 121 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 12:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
#35262237
Відхилено 17 299 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 17:24
ТОВ Будмонтажсервіс 1
#35876701
Переможець 17 300 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 17:28

Документи

23 серпня 2018 12:03
Електронний підпис
23 серпня 2018 12:00
протокол

Документи

29 серпня 2018 17:23
Електронний підпис
29 серпня 2018 17:21
протокол

Документи

29 серпня 2018 17:27
Електронний підпис
29 серпня 2018 17:26
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будмонтажсервіс 1
#35876701
17 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2018 17:27
Електронний підпис
29 серпня 2018 17:26
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 13:53
ДУ 9.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 15:05
ДУ 8.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 11:45
ДУ 7.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 11:42
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:32
ДУ 6.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 11:20
ДУ _ 5.pdf зміни до договору
23 травня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 16:03
ДУ 4.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 17:53
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 березня 2019 17:52
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 16:12
ДУ 2.pdf зміни до договору
22 січня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 21:55
ДУ 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 21:51
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 17:39
договір укладений
20 вересня 2018 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п.2.1. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 159/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.п.1.1., 2.1. Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 159/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 159/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною конструктиву асфальтобетонного покриття на затверджене рішення, а також уточненням видів та обсягів робіт щодо опорядження зовнішньої поверхні мосту та тунелю відповідно до кошторису, який має експертний висновок за Договором та отриманням позитивного експертного звіту від 17.04.2019 №0232-19/ПРОЕКСП виданого ТОВ «ПРОЕКСП», Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6) до Договору в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 159/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 14 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ПІДПИСИ СТОРІН у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 159/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 На 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адь/ііністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1 Договору та викласти їх у новій редакції. Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 159/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 14 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п.1.1., п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5), що додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 159/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 095 335,48
UAH (в тому числі ПДВ 2 849 222,58 UAH)