Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки для дорослих TENA Slip Plus Large №30 (або аналог), Підгузки для дорослих TENA Slip Maxi Large №24 (або аналог), Підгузки для дорослих TENA Slip Plus Extra Large №30 (або аналог), Поясні підгузки для дорослих TENA Flex Plus Extra Large №30 (або аналог)
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2018-07-30-000564-b ● 4083ef6c5cab457a8e814d83d1bce313
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Контактна особа: |
Тетяна Скорженко +380442916171 heart_center@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2018 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2018 15:36 |
Очікувана вартість: | 199 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 упаковка
Підгузки для дорослих TENA Slip Plus Large №30 (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
21 упаковка
Підгузки для дорослих TENA Slip Maxi Large №24 (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
165 упаковка
Підгузки для дорослих TENA Slip Plus Extra Large №30 (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
50 упаковка
Поясні підгузки для дорослих TENA Flex Plus Extra Large №30 (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2018 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2018 12:32 |
Вимога до учасників зі змінами.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 31 липня 2018 11:38
Дата відповіді: 31 липня 2018 11:56
Доброго дня. Чи може бути іншим фасування підгузників та зроблений перерахунок зі збереженням загальної кількості в штуках?
Відповідь: Доброго дня! Так, фасування підгузників може бути змінено зі збереженням загальної кількості в штуках. Також запропонований товар не повинен відрізнятися від вимог замовника за якісними критеріями (кількістю поглинання) та технічними характеристиками, зазначеними в документації.
Кількість поставок
Дата подання: 31 липня 2018 12:50
Дата відповіді: 31 липня 2018 13:16
Доброго дня.
Яку кількість поставок плануєте?
Просимо вказати, адже це суттєво може вплинути на суму цінової пропозиції.
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Поставка може бути і одноразово на всю партію товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-30-000564-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 10 серпня 2018 18:05
оскарження дискваліфації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777», в особі директора Кудрінського Павла Вікторовича обурено таким грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення процедури державних закупівель.
ТОВ «Б-777» бере участь у тендері на закупівлю підгузків для дорослих (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-30-000564-b, де за результатами аукціону нашу пропозицію було визнано найбільш економічно вигідною, що є основою при здійсненні процедури державних закупвель.
Однак, Вами – Державною установою "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" 10.08.2018 р. ТОВ «Б-777» було неправомірно дискваліфіковано.
Вважаємо Ваше рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Б-777» незаконним, необґрунтованим та безпідставним.
Причинами дискваліфікації Ви зазначаєте те, що:
1. Замовником було знайдено інформацію з відкритих джерел (інтернет ресурси), згідно якої поглинальна здатність підгузків ID Slip Plus L становить не 2400 мл., а 1900 мл.
2. Учасником ТОВ «Б-777» було подано у складі своєї пропозиції інформацію щодо підтвердження медико-технічних вимог наданих «дистриб`ютором».
Однак, дані причини дискваліфікації не відповідають дійсності, оскільки:
1. Поглинальна здатність підгузника ID Slip Plus L становить саме: 2406 мл., що підтверджується «Технічними характеристиками продукції», виданими офіційним представником компанії ONTEX BVBA в Україні, які наявні у складі нашої пропозиції.
Також, зазначаємо, що дані, які оприлюднено у відкритих джерелах, які ви зазначаєте, являються недостовірними. Невідомо звідки власники даних інтернет-ресурсів беруть дану інформацію, оскільки виробником вона не надавалася. Підтвердженням недостовірних відомостей, на даних веб-сайтах підтверджуємо листом, в якому відображені відомості тестування продукції за методом Ротвела, що походять саме від виробника та завірені печаткою саме ONTEX BVBA, що додається до нашої скарги.
Таким чином, надані нами відомості про те, що рівень поглинання підгузника ID Slip Plus L становить саме «2406 мл.», являються достовірними , а тому цілком відповідає медико-технічним вимогам Замовника, визначених у Тендерній документації.
Дані, що походять від виробника продукції, являються офіційним документом, який підтверджує достовірність наданих нами відомостей. Посилання на характеристики «визначені в інтернеті» Ви – Замовник не маєте законного права, оскільки «дані» являються не офіційними, походять від осіб, які не мають жодного відношення до виробництва даної продукції, а тому не мають юридичної сили.
2. Повідомляємо, що компанія ТОВ «Онтекс Україна» являється офіційним представником та дистриб`ютором компанії ONTEX BVBA в Україні, а тому вимоги, визначені у Вашій Тендерній документації, нами дотримано у повному обсязі.
Також, звертаємо Вашу увагу, що у складі пропозицій Учасників: Организация с ограниченной ответственностью "Торговый Дом "МЕДЕОЛ" та ПП ОПТІМА-М також відсутні документи, видані виробником, що підтверджують медико-технічні характеристики запропонованого товару, а тому їх пропозиції також не відповідають вимогам Тендерноої документації Замовника (зважаючи на причину дискваліфікації ТОВ «Б-777»).
Законодавством України чітко визначено принципи, згідно яких Замовники зобов`язані проводити процедури державних закупівель. Зокрема, відповідно до п. 6. 1 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, вимагаємо скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Б-777», оскільки, прийнявши таке незаконне рішення, Ви порушуєте основні принципи здійснення процедури державних закупівель, а тому при залишення свого рішення без змін, ТОВ «Б-777» буде звертатися до Уповноважених органів, оскільки ухвалення таких незаконних рішень не повинно залишатися поза увагою Уповноважених органів.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Б-777» бере участь у тендері на закупівлю підгузків для дорослих (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-30-000564-b, де за результатами аукціону нашу пропозицію було визнано найбільш економічно вигідною, що є основою при здійсненні процедури державних закупвель.
Однак, Вами – Державною установою "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" 10.08.2018 р. ТОВ «Б-777» було неправомірно дискваліфіковано.
Вважаємо Ваше рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Б-777» незаконним, необґрунтованим та безпідставним.
Причинами дискваліфікації Ви зазначаєте те, що:
1. Замовником було знайдено інформацію з відкритих джерел (інтернет ресурси), згідно якої поглинальна здатність підгузків ID Slip Plus L становить не 2400 мл., а 1900 мл.
2. Учасником ТОВ «Б-777» було подано у складі своєї пропозиції інформацію щодо підтвердження медико-технічних вимог наданих «дистриб`ютором».
Однак, дані причини дискваліфікації не відповідають дійсності, оскільки:
1. Поглинальна здатність підгузника ID Slip Plus L становить саме: 2406 мл., що підтверджується «Технічними характеристиками продукції», виданими офіційним представником компанії ONTEX BVBA в Україні, які наявні у складі нашої пропозиції.
Також, зазначаємо, що дані, які оприлюднено у відкритих джерелах, які ви зазначаєте, являються недостовірними. Невідомо звідки власники даних інтернет-ресурсів беруть дану інформацію, оскільки виробником вона не надавалася. Підтвердженням недостовірних відомостей, на даних веб-сайтах підтверджуємо листом, в якому відображені відомості тестування продукції за методом Ротвела, що походять саме від виробника та завірені печаткою саме ONTEX BVBA, що додається до нашої скарги.
Таким чином, надані нами відомості про те, що рівень поглинання підгузника ID Slip Plus L становить саме «2406 мл.», являються достовірними , а тому цілком відповідає медико-технічним вимогам Замовника, визначених у Тендерній документації.
Дані, що походять від виробника продукції, являються офіційним документом, який підтверджує достовірність наданих нами відомостей. Посилання на характеристики «визначені в інтернеті» Ви – Замовник не маєте законного права, оскільки «дані» являються не офіційними, походять від осіб, які не мають жодного відношення до виробництва даної продукції, а тому не мають юридичної сили.
2. Повідомляємо, що компанія ТОВ «Онтекс Україна» являється офіційним представником та дистриб`ютором компанії ONTEX BVBA в Україні, а тому вимоги, визначені у Вашій Тендерній документації, нами дотримано у повному обсязі.
Також, звертаємо Вашу увагу, що у складі пропозицій Учасників: Организация с ограниченной ответственностью "Торговый Дом "МЕДЕОЛ" та ПП ОПТІМА-М також відсутні документи, видані виробником, що підтверджують медико-технічні характеристики запропонованого товару, а тому їх пропозиції також не відповідають вимогам Тендерноої документації Замовника (зважаючи на причину дискваліфікації ТОВ «Б-777»).
Законодавством України чітко визначено принципи, згідно яких Замовники зобов`язані проводити процедури державних закупівель. Зокрема, відповідно до п. 6. 1 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, вимагаємо скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Б-777», оскільки, прийнявши таке незаконне рішення, Ви порушуєте основні принципи здійснення процедури державних закупівель, а тому при залишення свого рішення без змін, ТОВ «Б-777» буде звертатися до Уповноважених органів, оскільки ухвалення таких незаконних рішень не повинно залишатися поза увагою Уповноважених органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2018 14:58
Згідно додатку 3 Документації «Відповідність заданим медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена офіційними даними виробника. (Інформаційні матеріали на продукцію, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо). В наданих матеріалах обов’язково повинно бути виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.» На момент розгляду пропозиції учасника ТОВ «Б-777» відсутнє підтвердження заданим медико-технічним вимогам офіційними даними виробника. Тому ставить під сумнів властивості підгузників у частині поглинальної здатності.
Крім того, проаналізувавши статистику на порталі prozorro.gov.ua, а саме у закупівлях:
- оголошення UA-2017-04-26-001437-b від 26.04.17,
- оголошення UA-2017-04-03-000534-c від 04.04.17,
замовником було виявлено, що поглинальна здатність підгузників у технічних характеристиках, що були прикріплені до документації учасника ТОВ «Б-777» (Додаються) значно нижче ніж та, що вимагалась у технічній частині документації замовника (UA-2018-07-24-000488-b).
Якщо ж поглинальна здатність підгузників дійсно змінилась, то відповідно до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.08.2015 року № 05.03.02-03/352/5, що прикріплений до документації вказано: «При зміні рецептури, технології виготовлення, які можуть змінити властивості об’єкта експертизи або спричинити негативний вплив на здоров’я людей, сфери застосування, умов застосування об’єкта експертизи даний висновок втрачає силу». Жодних інших висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які б підтверджували відповідність підгузників санітарним нормам на момент участі у допороговій закупівлі учасник ТОВ «Б-777» не надав.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 3.2. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.03.2006 р. забороняється використання або функціонування об’єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Зважаючи на вищевказане, на підставі пункту 9.2 Розділу 9 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року № 35 дискваліфіковано Учасника – ТОВ «Б-777».
Крім того, проаналізувавши статистику на порталі prozorro.gov.ua, а саме у закупівлях:
- оголошення UA-2017-04-26-001437-b від 26.04.17,
- оголошення UA-2017-04-03-000534-c від 04.04.17,
замовником було виявлено, що поглинальна здатність підгузників у технічних характеристиках, що були прикріплені до документації учасника ТОВ «Б-777» (Додаються) значно нижче ніж та, що вимагалась у технічній частині документації замовника (UA-2018-07-24-000488-b).
Якщо ж поглинальна здатність підгузників дійсно змінилась, то відповідно до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.08.2015 року № 05.03.02-03/352/5, що прикріплений до документації вказано: «При зміні рецептури, технології виготовлення, які можуть змінити властивості об’єкта експертизи або спричинити негативний вплив на здоров’я людей, сфери застосування, умов застосування об’єкта експертизи даний висновок втрачає силу». Жодних інших висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які б підтверджували відповідність підгузників санітарним нормам на момент участі у допороговій закупівлі учасник ТОВ «Б-777» не надав.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 3.2. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.03.2006 р. забороняється використання або функціонування об’єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Зважаючи на вищевказане, на підставі пункту 9.2 Розділу 9 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року № 35 дискваліфіковано Учасника – ТОВ «Б-777».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Б"777"" |
155 345,81
UAH з ПДВ
|
155 345,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
Организация с ограниченной ответственностью "Торговый Дом "МЕДЕОЛ" |
194 047,95
UAH з ПДВ
|
180 464,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ОПТІМА-М |
195 548,96
UAH з ПДВ
|
182 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Б"777"" #35662229 |
Відхилено |
155 345,81
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2018 15:26
|
Организация с ограниченной ответственностью "Торговый Дом "МЕДЕОЛ" #39010566 |
Відхилено |
180 464,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2018 10:26
|
ПП ОПТІМА-М #36900876 |
Переможець |
182 930,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2018 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 15:33
|
Договір.PDF | укладений |
31 серпня 2018 15:32
|