Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги юридичні, пов`язані із юридичним супроводженням роботи наглядової ради Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" та її комітетів
Legal services connected with the legal support of the National Joint-Stock Company "Naftogaz of Ukraine" supervisory board and its committees activity
Очікувана вартість
35 000 000,00 UAH
UA-2018-07-27-001790-b c8d54c1cc12b4f998beb738554db52f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Сухан Марія Василівна
+380445863380
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine"
National ID: 20077720
Contact point: Valeriia Soloviiova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Сухан Марія Василівна
+380445863380
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 липня 2018 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 11:33
Очікувана вартість: 35 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH
Publication date: 27 липня 2018 19:33
Enquiries until: 27 серпня 2018 15:00
Complaints submission until: до 02 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 вересня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 35 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 350 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 година
Послуги юридичні, пов`язані із юридичним супроводженням роботи наглядової ради Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" та її комітетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Legal services connected with the legal support of the National Joint-Stock Company "Naftogaz of Ukraine" supervisory board and its committees activity
CPV: 79110000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2018 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2018 11:22
Перелік змін до ТД_НР (28.08.18).docx
28 серпня 2018 11:22
ТД_Наглядова рада_нова редакція (28.08.18).pdf
27 липня 2018 19:33
Додаток 9 new.xls
27 липня 2018 19:33
Додаток 8.1-8.2 new.xlsx
27 липня 2018 19:33
Додатки 3-7 до ТД_Наглядова рада.docx
28 серпня 2018 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2018 11:22
Перелік змін до ТД_НР (28.08.18).docx
28 серпня 2018 11:22
ТД_Наглядова рада_нова редакція (28.08.18).pdf
27 липня 2018 19:33
ТД_Наглядова рада.pdf
27 липня 2018 19:33
Додаток 9 new.xls
27 липня 2018 19:33
Додаток 8.1-8.2 new.xlsx
27 липня 2018 19:33
Додатки 3-7 до ТД_Наглядова рада.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 17 серпня 2018 20:28
Дата відповіді: 22 серпня 2018 12:23
«Як потенційний учасник закупівлі звертаємося до Вас для надання роз’яснень стосовно наступного. Підпунктом 1.4. п. 1 Додатку 7 Тендерної документації передбачено: «1.4. Додатково Учасник зобов’язаний надати копію чинного договору страхування (страхового свідоцтва, полісу, сертифіката) професійної відповідальності з міжнародною страховою компанією (за виключенням конфіденційної інформації, але в будь-якому випадку щонайменше такі сторінки договору страхування, які містять інформацію щодо сторін договору, предмету, страхової суми та строку його дії) або зі страховою компанією, яка співпрацює з перестрахування ризиків з міжнародною страховою компанією, зареєстрованою на території ЄС». Окрім того, п. 6 Тендерної документації передбачено: «Переможець процедури закупівлі на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 3 (три) відсотка від ціни Договору з ПДВ, зазначеної в пункті 3.1 Договору (згідно з Додатком 2 до тендерної документації)». Таким чином, належне виконання договору про закупівлю послуг забезпечується одночасно страхуванням професійної відповідальності та забезпеченням виконання договору про закупівлю (банківською гарантією), що за своїм змістом може розглядатися як надмірне забезпечення, адже страхування професійної відповідальності за своєю суттю є достатнім засобом забезпечення будь-яких можливих втрат/збитків Замовника у випадку невиконання/неналежного виконання Виконавцем умов Договору про закупівлю послуг. Відтак, у випадку страхування Виконавцем власної професійної відповідальності для цілей виконання Договору про закупівлю послуг, необхідність забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії є недоцільною. У зв’язку з цим просимо переглянути п. 6 Тендерної документації та виключити вимогу про необхідність забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога, що зазначена в пункті 6 розділу VI Тендерної документації, та вимога, що міститься в пункті 1.4 Додатку 7 до Тендерної документації, не можуть розглядатися як надмірне забезпечення виконання Договору про закупівлю послуг, оскільки вони покривають різні ризики Замовника, що виникають у зв'язку з Договором про закупівлю послуг юридичних, і саме їх одночасна наявність є достатнім забезпеченням будь-яких можливих втрат/збитків замовника у випадку невиконання/неналежного виконання Виконавцем умов Договору про закупівлю послуг.
Відповідно до статті 548 ЦК України виконання зобов'язання забезпечується, якщо це встановлено договором або законом. Вимога за пунктом 6 розділу VI Тендерної документації щодо надання переможцем процедури закупівлі на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором банківської гарантії, встановлена відповідно до статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно якої замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення забезпечення виконання договору розмір якого не може перевищувати 5% вартості договору, якщо його надання передбачено тендерною документацією. Вид забезпечення обрано з огляду на норми статті 546 ЦК України, згідно якої виконання зобов'язань може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком.
Таким чином замовник, діючи згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" та ЦК України, передбачив надання учасником-переможцем забезпечення виконання зобов'язань за договором у вигляді банківської гарантії та тим самим покрив ризик його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання). Проте таке забезпечення не покриває повною мірою ризик заподіяння замовнику збитків, понесених в результаті професійних помилок адвокатів (юристів), розмір яких може значно перевищувати суму банківської гарантії.
Згідно з пунктом 1.4. Додатку 7 до Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати копію чинного договору страхування (страхового свідоцтва, полісу, сертифіката) професійної відповідальності з міжнародною страховою компанією або зі страховою компанією, яка співпрацює з перестрахування ризиків з міжнародною страховою компанією, зареєстрованою на території ЄС.
Договір страхування професійної відповідальності передбачає страхування професійної відповідальності адвокатів (юристів), зокрема передбачає часткове або повне відшкодування збитків клієнту за адвокатські помилки, допущені через невиконання або неналежне виконання адвокатом своїх професійних обов’язків; розголошення адвокатом відомостей, що складають предмет адвокатської таємниці; втрата, знищення або пошкодження адвокатом документів, пов’язаних з його професійною діяльністю. Таким чином наявність договору страхування професійної відповідальності покриває ризик відшкодування замовнику збитків, понесених саме в результаті професійних помилок адвокатів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000023 ● c4222369e4b74dc2b79605ee620e20f0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2018-07-27-001790-b 27.07.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись абз.2 ч.8 ст.8 Закону України “Про публічні закупівлі”, у відповідь на Висновок Державної аудиторської служби України від 12.05.2020 про результати моніторингу закупівлі Послуг юридичних, пов`язаних із юридичним супроводженням роботи наглядової ради Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” та її комітетів (ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-27-001790-b) надаємо аргументовані заперечення (у вкладенні).

2020-05-20 16:27:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 жовтня 2018
UA-2018-07-27-001790-bc8d54c1cc12b4f998beb738554db52f5
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Учасник Документи Рішення
Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 жовтня 2018 17:41
Протокол розгляду.pdf
03 жовтня 2018 17:41
Електронний підпис

Публічні документи

06 вересня 2018 14:22
1 Право підпису UKR.pdf
06 вересня 2018 14:22
1 Право підпису.pdf

Конфіденційні документи

06 вересня 2018 14:22
15 Структура власності Kinstellar_UKR.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ не містить інформацію про запропоновану ціну, не містить жодні інші критерії оцінки, ані технічні умови чи специфікації, та не є документом, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статею 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

06 вересня 2018 14:22
15 Структура власності Kinstellar_ENG.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ не містить інформацію про запропоновану ціну, не містить жодні інші критерії оцінки, ані технічні умови чи специфікації, та не є документом, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статею 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

06 вересня 2018 14:22
14 Опитувальник учасника_Додаток 8.2_Kinstellar Угорщина.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ не містить інформацію про запропоновану ціну, не містить жодні інші критерії оцінки, ані технічні умови чи специфікації, та не є документом, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статею 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Документи

06 вересня 2018 15:04

код ЄДРПОУ 26080054 у ЄДР не знайдено.

03 жовтня 2018 17:41
Протокол розгляду.pdf
03 жовтня 2018 17:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda 21 890 000,00
UAH з ПДВ
12 635 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" 26 834 500,00
UAH з ПДВ
12 636 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2018 14:22
1 Право підпису UKR.pdf
06 вересня 2018 14:22
1 Право підпису.pdf

Конфіденційні документи

06 вересня 2018 14:22
15 Структура власності Kinstellar_UKR.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ не містить інформацію про запропоновану ціну, не містить жодні інші критерії оцінки, ані технічні умови чи специфікації, та не є документом, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статею 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

06 вересня 2018 14:22
15 Структура власності Kinstellar_ENG.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ не містить інформацію про запропоновану ціну, не містить жодні інші критерії оцінки, ані технічні умови чи специфікації, та не є документом, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статею 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

06 вересня 2018 14:22
14 Опитувальник учасника_Додаток 8.2_Kinstellar Угорщина.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ не містить інформацію про запропоновану ціну, не містить жодні інші критерії оцінки, ані технічні умови чи специфікації, та не є документом, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статею 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda
#HU18097577
Переможець 12 635 999,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 13:53

Документи

11 жовтня 2018 13:53
Електронний підпис
11 жовтня 2018 13:52
Протокол ТК_НР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2018 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda
#HU18097577
12 635 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2018 13:53
Електронний підпис
11 жовтня 2018 13:52
Протокол ТК_НР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 18:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:12
Додаткова угода від 29.12.2020 №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:10
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 17:35
Договір від 22.10.18 № АК-18.pdf укладений
22 жовтня 2018 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31.12.2021 без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Сума договору після внесення змін – 391 943,65 євро. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: АК-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 254 943,10
UAH з ПДВ