Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Legal services connected with the legal support of the National Joint-Stock Company "Naftogaz of Ukraine" supervisory board and its committees activity
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 vsolovyova@naftogaz.com |
Додаткові контактні особи: |
Сухан Марія Василівна +380445863380 vsolovyova@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine" |
National ID: | 20077720 |
Contact point: |
Valeriia Soloviiova +380445863809 vsolovyova@naftogaz.com |
Additional contacts: |
Сухан Марія Василівна +380445863380 vsolovyova@naftogaz.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2018 19:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2018 11:33 |
Очікувана вартість: | 35 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 350000 UAH |
Publication date: | 27 липня 2018 19:33 |
Enquiries until: | 27 серпня 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 02 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 вересня 2018 15:00 |
Information
Estimated total value: | 35 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 350 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2018 11:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2018 11:22 |
Перелік змін до ТД_НР (28.08.18).docx | |
28 серпня 2018 11:22 |
ТД_Наглядова рада_нова редакція (28.08.18).pdf | |
27 липня 2018 19:33 |
Додаток 9 new.xls | |
27 липня 2018 19:33 |
Додаток 8.1-8.2 new.xlsx | |
27 липня 2018 19:33 |
Додатки 3-7 до ТД_Наглядова рада.docx |
28 серпня 2018 11:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2018 11:22 |
Перелік змін до ТД_НР (28.08.18).docx
|
|||
28 серпня 2018 11:22 |
ТД_Наглядова рада_нова редакція (28.08.18).pdf
|
|||
27 липня 2018 19:33 |
Додаток 9 new.xls
|
|||
27 липня 2018 19:33 |
Додаток 8.1-8.2 new.xlsx
|
|||
27 липня 2018 19:33 |
Додатки 3-7 до ТД_Наглядова рада.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до статті 548 ЦК України виконання зобов'язання забезпечується, якщо це встановлено договором або законом. Вимога за пунктом 6 розділу VI Тендерної документації щодо надання переможцем процедури закупівлі на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором банківської гарантії, встановлена відповідно до статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно якої замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення забезпечення виконання договору розмір якого не може перевищувати 5% вартості договору, якщо його надання передбачено тендерною документацією. Вид забезпечення обрано з огляду на норми статті 546 ЦК України, згідно якої виконання зобов'язань може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком.
Таким чином замовник, діючи згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" та ЦК України, передбачив надання учасником-переможцем забезпечення виконання зобов'язань за договором у вигляді банківської гарантії та тим самим покрив ризик його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання). Проте таке забезпечення не покриває повною мірою ризик заподіяння замовнику збитків, понесених в результаті професійних помилок адвокатів (юристів), розмір яких може значно перевищувати суму банківської гарантії.
Згідно з пунктом 1.4. Додатку 7 до Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати копію чинного договору страхування (страхового свідоцтва, полісу, сертифіката) професійної відповідальності з міжнародною страховою компанією або зі страховою компанією, яка співпрацює з перестрахування ризиків з міжнародною страховою компанією, зареєстрованою на території ЄС.
Договір страхування професійної відповідальності передбачає страхування професійної відповідальності адвокатів (юристів), зокрема передбачає часткове або повне відшкодування збитків клієнту за адвокатські помилки, допущені через невиконання або неналежне виконання адвокатом своїх професійних обов’язків; розголошення адвокатом відомостей, що складають предмет адвокатської таємниці; втрата, знищення або пошкодження адвокатом документів, пов’язаних з його професійною діяльністю. Таким чином наявність договору страхування професійної відповідальності покриває ризик відшкодування замовнику збитків, понесених саме в результаті професійних помилок адвокатів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000023 ● c4222369e4b74dc2b79605ee620e20f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2020 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2018-07-27-001790-b 27.07.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абз.2 ч.8 ст.8 Закону України “Про публічні закупівлі”, у відповідь на Висновок Державної аудиторської служби України від 12.05.2020 про результати моніторингу закупівлі Послуг юридичних, пов`язаних із юридичним супроводженням роботи наглядової ради Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” та її комітетів (ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-27-001790-b) надаємо аргументовані заперечення (у вкладенні).
2020-05-20 16:27:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda |
21 890 000,00
UAH з ПДВ
|
12 635 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" |
26 834 500,00
UAH з ПДВ
|
12 636 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda #HU18097577 |
Переможець |
12 635 999,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:12
|
Додаткова угода від 29.12.2020 №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2018 17:35
|
Договір від 22.10.18 № АК-18.pdf | укладений |
22 жовтня 2018 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31.12.2021 без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Сума договору після внесення змін – 391 943,65 євро. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | АК-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |