Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція квартальної котельні ЖКП "Немішаєво" за адресою: смт Немішаєво, Бородянського р-ну, вул. Затишна,1»
Очікувана вартість
3 010 976,00 UAH
UA-2018-07-27-001608-b 37b7582d244d4bca9c35f9298c70cb0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2018 10:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 12:48
Очікувана вартість: 3 010 976,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 010,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція квартальної котельні ЖКП "Немішаєво" за адресою: смт Немішаєво, Бородянського р-ну, вул. Затишна,1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07853, Україна, Київська область, смт. Немішаєво, вул. Затишна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 16:27
Додатки до ТД.PDF
27 липня 2018 16:27
ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-27-001608-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 30 липня 2018 11:25
Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо надання аналогічних договорів які укладені лише за допомогою електронних торгів, оскільки це обмежує коло потенційних учасників. Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються зокрема за принципом недискримінації учасників. У разі якщо наша вимога не буде виконана у повному ми будемо змушені звертатися до Антимонопольного Комітету України та контролюючих органів відповідно до їх повноважень.
Приклад того що ця вимога визнана дискримінаційною за рішенням за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-21-000942-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 11:01
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної адміністрації розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Під вимогою «Аналогічними є договори укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори» не мається на увазі, що це повинні бути договори виключно із бюджетними установами або за результатами процедур із законів «Про публічні закупівлі» та «Про здійснення державних закупівель».
Звертаємо вашу увагу, що в Україні, окрім системи публічних закупівель Prozorro створена ціла система торгових бірж, комерційних майданчиків, публічних аукціонів, конкурсних та інших відборів, що досить ефективно використовуються, зокрема, комерційними (приватними) підприємствами для відбору постачальників продукції, виконавців послуг та робіт, саме з метою забезпечення конкурентного середовища та максимальної економії при закупівлях товарів, робіт чи послуг. В переважній більшості інформація про такі конкурси, як і про правочини, за результатами яких укладаються, знаходиться у публічному доступі. Тобто, отримання такої інформації або посилання на конкурсний відбір є таким, що не обмежує участь у закупівлі добросовісних постачальників. Разом з тим, такі вимоги запобігають участі закупівлях тих суб’єктів господарювання, які не є прозорими у своїй діяльності, та звикли вирішувати питання ведення своєї діяльності у непублічний, а отже, прихований спосіб.
Крім того, згідно ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" 2 992 317,00
UAH з ПДВ
2 949 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євротерм Технолоджі 3 000 316,28
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" 3 010 900,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 10:48
Електронний підпис
10 серпня 2018 10:33
протокол1.PDF
10 серпня 2018 10:33
наказ1.PDF
10 серпня 2018 10:32
Витяг НДС.PDF
10 серпня 2018 10:31
ДОВ ПРО МАТ ТЕХ БАЗУ 001.pdf
10 серпня 2018 10:31
ДОВІДКА ПРО БАНКРОТ 001.pdf
10 серпня 2018 10:31
ДОВ ПРО НАЛОГИ 001.pdf
10 серпня 2018 10:31
Статистика 703.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"

ТОВ Євротерм Технолоджі

ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
Переможець 2 949 900,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 16:47

Документи

14 серпня 2018 16:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
2 949 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2018 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:16
Дод угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:15
Електронний підпис укладений
30 серпня 2018 15:39
ДОГОВІР 209-18.PDF укладений
30 серпня 2018 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 209-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 783 713,13
UAH (в тому числі ПДВ 463 952,13 UAH)