Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі Куп’янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А (Корегування)
Очікувана вартість
25 373 930,00 UAH
UA-2018-07-27-001121-a ● 6101a8aa14e5480d98ed7ce4e07b2925
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 26281249 |
Вебсайт: | https://hr.court.gov.ua/tu21/ |
Місцезнаходження: | 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36 |
Контактна особа: |
Маштабей Олександр Степанович +380577325535 akulova@hr.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2018 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2018 15:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2018 15:57 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2018 12:39 |
Очікувана вартість: | 25 373 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 869,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 126800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі Куп’янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А (Корегування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
у строк, що складає менш ніж 70%: | 15% |
у строк, що складає менш ніж 80%: | 10% |
у строк, що складає менш ніж 90%: | 5% |
у строк, що дорівнює 100%: | 0% |
Умови оплати робіт: | 15% |
оплата робіт без попередньої оплати: | 15% |
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 10% вартості обсягу робіт: | 10% |
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 20% вартості обсягу робіт: | 5% |
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 30% вартості обсягу робіт: | 0% |
27 липня 2018 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2018 15:53 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
27 липня 2018 15:53 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-27-001121-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ, Код ЄДРПОУ:36225400
Дата подання: 03 вересня 2018 11:51
Безпідставність відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БРЕНД-КОРВЕТ"
ТОВ «Бренд-Корвет» не погоджується із причинами, що зазначені у протоколі відхилення № 01-69/1/303-18 від 29.08.2018 р. Звертаємось до Замовника торгів, з вимогою переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції та прийняття рішення, щодо визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК". Див. Лист-вимога у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2018 15:48
Відповідно до вимог підпункту 1.1.3 пункту 1 розділу III тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження, зокрема, файлу у форматі: .pdf / .jpeg / .png тощо, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються у відповідності до пункту 6 розділу III цієї тендерної документації, згідно з Додатком З до тендерної документації.
У свою чергу, підпунктом 6.3 пункту 6 розділу III тендерної документації визначено перелік інформації та документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, згідно з вимогами підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації, учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції: оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ).
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ відсутній оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ), що не відповідає вимогам підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації.
Щодо поданої (завантаженої) цим учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), виданої учаснику Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 10 травня 2017 р. (наказ № 17-Л від 26 квітня 2017 р.), з додатком до цієї ліцензії: «ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З БУДІВНИЦТВА ОБ’СКТІВ IV І V КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ», слід зазначити про таке:
по-перше, саме Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VII (із змінами), (далі - Закон № 222), регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності (частина перша статті 2 Закону № 222). Статтею 7 Закону № 222 визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Згідно з пунктом 9 частини першої статті 7 Закону № 222, ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Слід зауважити, що пункт 9 частини першої статті 7 Закону № 222 викладено в редакції Закону від 17.01.2017 № 1817-VIII. У свою чергу. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 № 1817-VIII (далі - Закон № 1817), набрав чинності 10.06.2017. Водночас пункт 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1817, на який посилається учасник у поданому листі - поясненні за вих № 100 від 03.08.2018 р., визначає про належність, саме - об’єктів будівництва з дня набрання чинності цим Законом, і не містить визначень чи посилань щодо відповідних видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню.
При цьому Закон № 222, в частині обов’язкового ліцензування будівельної діяльності, до 10.06.2017, діяв в іншій редакції. Згідно з пунктом 9 частини першої статті 7 Закону № 222, в редакції що діяла до 10.06.2017, ліцензуванню підлягав такий вид господарської діяльності: будівництво об’єктів IV і V категорій складності - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Слід також підкреслити, що Закон № 222 не містить жодних посилань на положення пункту 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1817.
Враховуючи вищенаведене, учасник - ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ не виконав вимоги підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації, а саме: не подав у складі тендерної пропозиції оригінал чи копію ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копію ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ), що не відповідає вимогам підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації.
По-друге, згідно з пунктом зо частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників визначений статтею ЗО Закону. Зокрема, норми пункту 4 частини першої статті ЗО Закону зобов’язують замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, учасник не виконав вимоги тендерної документації щодо надання оригіналу чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3), у зв’язку із чим, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Залишити без задоволення звернення ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ»
У свою чергу, підпунктом 6.3 пункту 6 розділу III тендерної документації визначено перелік інформації та документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, згідно з вимогами підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації, учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції: оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ).
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ відсутній оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ), що не відповідає вимогам підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації.
Щодо поданої (завантаженої) цим учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), виданої учаснику Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 10 травня 2017 р. (наказ № 17-Л від 26 квітня 2017 р.), з додатком до цієї ліцензії: «ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З БУДІВНИЦТВА ОБ’СКТІВ IV І V КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ», слід зазначити про таке:
по-перше, саме Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VII (із змінами), (далі - Закон № 222), регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності (частина перша статті 2 Закону № 222). Статтею 7 Закону № 222 визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Згідно з пунктом 9 частини першої статті 7 Закону № 222, ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Слід зауважити, що пункт 9 частини першої статті 7 Закону № 222 викладено в редакції Закону від 17.01.2017 № 1817-VIII. У свою чергу. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 № 1817-VIII (далі - Закон № 1817), набрав чинності 10.06.2017. Водночас пункт 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1817, на який посилається учасник у поданому листі - поясненні за вих № 100 від 03.08.2018 р., визначає про належність, саме - об’єктів будівництва з дня набрання чинності цим Законом, і не містить визначень чи посилань щодо відповідних видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню.
При цьому Закон № 222, в частині обов’язкового ліцензування будівельної діяльності, до 10.06.2017, діяв в іншій редакції. Згідно з пунктом 9 частини першої статті 7 Закону № 222, в редакції що діяла до 10.06.2017, ліцензуванню підлягав такий вид господарської діяльності: будівництво об’єктів IV і V категорій складності - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Слід також підкреслити, що Закон № 222 не містить жодних посилань на положення пункту 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1817.
Враховуючи вищенаведене, учасник - ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ не виконав вимоги підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації, а саме: не подав у складі тендерної пропозиції оригінал чи копію ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копію ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ), що не відповідає вимогам підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації.
По-друге, згідно з пунктом зо частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників визначений статтею ЗО Закону. Зокрема, норми пункту 4 частини першої статті ЗО Закону зобов’язують замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, учасник не виконав вимоги тендерної документації щодо надання оригіналу чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3), у зв’язку із чим, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Залишити без задоволення звернення ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДМОНТАЖ -ХХІ" |
18 064 984,35
UAH з ПДВ
|
18 064 984,35
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 12 645 489.04 | Документи |
ТОВ "СК АЛЬТАІР" |
19 186 000,00
UAH з ПДВ
|
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 13 300 000 | Документи |
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ |
25 275 930,00
UAH з ПДВ
|
25 275 930,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 17 693 151 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
25 372 998,00
UAH з ПДВ
|
25 024 325,00
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 18 438 976.32 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДМОНТАЖ -ХХІ" #34755610 |
Відхилено |
18 064 984,35
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 12:12
|
ТОВ "СК АЛЬТАІР" #37092469 |
Відхилено |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 12:15
|
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ #36225400 |
Відхилено |
25 275 930,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 12:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" #31061880 |
Переможець |
25 024 325,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 14:11
|
Додаткова угода 16 | зміни до договору |
05 травня 2023 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2022 10:17
|
Додаткова угода 15 | зміни до договору |
14 липня 2022 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 14:45
|
Додаткова угода 14 | зміни до договору |
11 лютого 2022 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 16:43
|
Додаткова угода 13 | зміни до договору |
03 лютого 2022 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:16
|
Додаткова угода 12.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 12:07
|
Додаткова_угода.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 14:44
|
Додаткова 9.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 10:22
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 10:11
|
Додаткова угода 7 | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 13:27
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
31 липня 2019 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 13:15
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 16:49
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
25 березня 2019 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 15:32
|
Додаткова угода 3.doc.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2018 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2018 16:40
|
Додаткова угода 3.doc.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2018 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2018 14:24
|
Договірна ціна 2018.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2018 14:23
|
Додаткова угода 2.doc.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2018 14:21
|
Графіки для сайту.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2018 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2018 17:22
|
Додатки до Договору (Локальний кошторис 02-02) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Розрахунок 1-1 продовження) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Розрахунок 1-1) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Розрахунок 1-2) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Відомість ресурсів 2) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Локальний кошторис 02-2) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Локальний кошторис 02-1) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Зведений кошторисний розрахунок) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (розрахунок) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Календарні графіки) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Договірна ціна 1) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Додатки до Договору (Відомість ресурсів) | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Договір | укладений |
18 вересня 2018 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45т-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45т-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45т-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45т-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45т-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, на підставі норми пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), пункту 11.2. розділу 11 ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 45т-18 від «17» вересня 2018 року (далі – Договір), та у зв’язку із затримкою фінансування Замовника, що підтверджується довідкою про зміни до кошторису на 2019 рік від 05.02.2019 домовились продовжити строк виконання робіт та, відповідно, строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45т-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45т-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/45т-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визнання додаткової угоди №14 від 11.02.2022 недійсною |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 45т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |