Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі Куп’янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А (Корегування)
Очікувана вартість
25 373 930,00 UAH
UA-2018-07-27-001121-a 6101a8aa14e5480d98ed7ce4e07b2925
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 akulova@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
akulova@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2018 15:57
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2018 15:57
Початок аукціону: 13 серпня 2018 12:39
Очікувана вартість: 25 373 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 126 869,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 126800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі Куп’янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А (Корегування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 15%
у строк, що складає менш ніж 70%: 15%
у строк, що складає менш ніж 80%: 10%
у строк, що складає менш ніж 90%: 5%
у строк, що дорівнює 100%: 0%
Умови оплати робіт: 15%
оплата робіт без попередньої оплати: 15%
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 10% вартості обсягу робіт: 10%
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 20% вартості обсягу робіт: 5%
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 30% вартості обсягу робіт: 0%
27 липня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 15:53
Додаток 3 до тендерної документації.docx
27 липня 2018 15:53
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-27-001121-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ, Код ЄДРПОУ:36225400
Дата подання: 03 вересня 2018 11:51
Безпідставність відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БРЕНД-КОРВЕТ"
ТОВ «Бренд-Корвет» не погоджується із причинами, що зазначені у протоколі відхилення № 01-69/1/303-18 від 29.08.2018 р. Звертаємось до Замовника торгів, з вимогою переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції та прийняття рішення, щодо визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК". Див. Лист-вимога у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2018 15:48
Відповідно до вимог підпункту 1.1.3 пункту 1 розділу III тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження, зокрема, файлу у форматі: .pdf / .jpeg / .png тощо, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються у відповідності до пункту 6 розділу III цієї тендерної документації, згідно з Додатком З до тендерної документації.
У свою чергу, підпунктом 6.3 пункту 6 розділу III тендерної документації визначено перелік інформації та документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, згідно з вимогами підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації, учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції: оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ).
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ відсутній оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ), що не відповідає вимогам підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації.
Щодо поданої (завантаженої) цим учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), виданої учаснику Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 10 травня 2017 р. (наказ № 17-Л від 26 квітня 2017 р.), з додатком до цієї ліцензії: «ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З БУДІВНИЦТВА ОБ’СКТІВ IV І V КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ», слід зазначити про таке:
по-перше, саме Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VII (із змінами), (далі - Закон № 222), регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності (частина перша статті 2 Закону № 222). Статтею 7 Закону № 222 визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Згідно з пунктом 9 частини першої статті 7 Закону № 222, ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Слід зауважити, що пункт 9 частини першої статті 7 Закону № 222 викладено в редакції Закону від 17.01.2017 № 1817-VIII. У свою чергу. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 № 1817-VIII (далі - Закон № 1817), набрав чинності 10.06.2017. Водночас пункт 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1817, на який посилається учасник у поданому листі - поясненні за вих № 100 від 03.08.2018 р., визначає про належність, саме - об’єктів будівництва з дня набрання чинності цим Законом, і не містить визначень чи посилань щодо відповідних видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню.
При цьому Закон № 222, в частині обов’язкового ліцензування будівельної діяльності, до 10.06.2017, діяв в іншій редакції. Згідно з пунктом 9 частини першої статті 7 Закону № 222, в редакції що діяла до 10.06.2017, ліцензуванню підлягав такий вид господарської діяльності: будівництво об’єктів IV і V категорій складності - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Слід також підкреслити, що Закон № 222 не містить жодних посилань на положення пункту 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1817.
Враховуючи вищенаведене, учасник - ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ не виконав вимоги підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації, а саме: не подав у складі тендерної пропозиції оригінал чи копію ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копію ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, ССЗ), що не відповідає вимогам підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації.
По-друге, згідно з пунктом зо частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників визначений статтею ЗО Закону. Зокрема, норми пункту 4 частини першої статті ЗО Закону зобов’язують замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, учасник не виконав вимоги тендерної документації щодо надання оригіналу чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) або оригінал чи копія ліцензії на провадження учасником господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3), у зв’язку із чим, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Залишити без задоволення звернення ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ»

Документи подані скаржником

03 вересня 2018 11:51
Лист-вимога

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДМОНТАЖ -ХХІ" 18 064 984,35
UAH з ПДВ
18 064 984,35
UAH з ПДВ
1.4285714286 12 645 489.04 Документи
ТОВ "СК АЛЬТАІР" 19 186 000,00
UAH з ПДВ
19 000 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 13 300 000 Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ 25 275 930,00
UAH з ПДВ
25 275 930,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 17 693 151 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 25 372 998,00
UAH з ПДВ
25 024 325,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 18 438 976.32 Документи

Публічні документи

15 серпня 2018 20:12
Електронний підпис
15 серпня 2018 20:11
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2018 17:27
Електронний підпис
15 серпня 2018 17:25
8. Календарний графік.pdf
15 серпня 2018 17:25
7. розрахунки.rar
15 серпня 2018 17:25
6. відомості ресурсів.rar
15 серпня 2018 17:25
5. об'єктні кошториси.rar
15 серпня 2018 17:25
1. Договірна ціна.rar
11 серпня 2018 20:16
Електронний підпис
11 серпня 2018 20:13
4. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
11 серпня 2018 20:13
3. ТЕХНІЧНИЙ ОПИС.rar

Публічні документи

10 серпня 2018 18:32
Фінансовий звіт.pdf
10 серпня 2018 18:32
Довідка.pdf
10 серпня 2018 18:32
Статут с.18.jpg
10 серпня 2018 18:32
Статут с.17.jpg
10 серпня 2018 18:32
стор.14.JPG
10 серпня 2018 18:32
стор.13.JPG
10 серпня 2018 18:32
стор.10.JPG
10 серпня 2018 18:32
Статут с.2.jpg
10 серпня 2018 18:32
Статут.jpg
10 серпня 2018 18:32
Наказ Малик.JPG
10 серпня 2018 18:32
Ліцензія стор.2.JPG
10 серпня 2018 18:32
Ліцензія стор.1.JPG
10 серпня 2018 18:32
Витяг НДС.jpg
10 серпня 2018 18:32
Виписка 01.JPG
10 серпня 2018 18:32
Виписка Статистика.JPG
10 серпня 2018 18:32
Виписка 01.JPG
10 серпня 2018 18:32
Виписка.JPG

Публічні документи

31 серпня 2018 15:47
Цінова 31.08.18.pdf
12 серпня 2018 12:42
Електронний підпис
12 серпня 2018 12:36
Електронний підпис
11 серпня 2018 10:12
Електронний підпис
11 серпня 2018 09:55
Листи-згоди.pdf
11 серпня 2018 09:55
Інші документи_2.pdf
11 серпня 2018 09:55
Інші документи_1.pdf
11 серпня 2018 09:55
Довідки про рахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДМОНТАЖ -ХХІ"

ТОВ "СК АЛЬТАІР"

ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДМОНТАЖ -ХХІ"
#34755610
Відхилено 18 064 984,35
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 12:12
ТОВ "СК АЛЬТАІР"
#37092469
Відхилено 19 000 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 12:15
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ
#36225400
Відхилено 25 275 930,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 12:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 25 024 325,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 12:35

Документи

29 серпня 2018 12:12
Електронний підпис
29 серпня 2018 12:10
Протокол
17 серпня 2018 14:29
Протокол

Документи

29 серпня 2018 12:14
Електронний підпис
29 серпня 2018 12:13
Протокол

Документи

29 серпня 2018 12:23
Електронний підпис
29 серпня 2018 12:22
Протокол

Документи

29 серпня 2018 12:35
Електронний підпис
29 серпня 2018 12:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
25 024 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2018 12:35
Електронний підпис
29 серпня 2018 12:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2023 14:11
Додаткова угода 16 зміни до договору
05 травня 2023 14:09
Електронний підпис укладений
14 липня 2022 10:17
Додаткова угода 15 зміни до договору
14 липня 2022 10:16
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 14:45
Додаткова угода 14 зміни до договору
11 лютого 2022 14:42
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 16:43
Додаткова угода 13 зміни до договору
03 лютого 2022 16:40
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:16
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
05 січня 2022 13:15
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 12:07
Додаткова_угода.pdf зміни до договору
24 червня 2021 12:04
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:44
Додаткова 9.pdf зміни до договору
30 червня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 10:22
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
23 січня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:11
Додаткова угода 7 зміни до договору
24 грудня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 13:27
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
31 липня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 13:15
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 10:24
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 16:49
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
25 березня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 15:32
Додаткова угода 3.doc.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 15:26
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 16:40
Додаткова угода 3.doc.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 16:39
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 14:24
Договірна ціна 2018.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 14:23
Додаткова угода 2.doc.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 14:21
Графіки для сайту.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 14:16
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 17:22
Додатки до Договору (Локальний кошторис 02-02) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Розрахунок 1-1 продовження) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Розрахунок 1-1) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Розрахунок 1-2) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Відомість ресурсів 2) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Локальний кошторис 02-2) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Локальний кошторис 02-1) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Зведений кошторисний розрахунок) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (розрахунок) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Календарні графіки) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Договірна ціна 1) укладений
18 вересня 2018 17:21
Додатки до Договору (Відомість ресурсів) укладений
18 вересня 2018 17:21
Договір укладений
18 вересня 2018 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 45т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 45т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 45т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 45т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 45т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі норми пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), пункту 11.2. розділу 11 ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 45т-18 від «17» вересня 2018 року (далі – Договір), та у зв’язку із затримкою фінансування Замовника, що підтверджується довідкою про зміни до кошторису на 2019 рік від 05.02.2019 домовились продовжити строк виконання робіт та, відповідно, строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 45т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 45т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/45т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнання додаткової угоди №14 від 11.02.2022 недійсною
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 45т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML