Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 72260000-5 - Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням (Послуги з розроблення технічного завдання на створення і впровадження інформаційно-аналітичної системи оперативного інформування про події, створення і впровадження цієї системи)
DK 021:2015 - 72260000-5 - Services related to the software (Services for the development of a technical task for the creation and implementation of information and analytical system of operational information about events, the creation and implementation of this system)
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2018-07-27-001071-a a84d9e339fc745a0aa2d4b1e64f5fe76
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442559668
+380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Контактна особа: Марина Луцик
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State institution "Centre for the Ministry of Internal Affairs of Ukraine's divisions servicing"
National ID: 14317108
Contact point: Maryna Lutsyk
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 липня 2018 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2018 10:00
Очікувана вартість: 20 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH
Publication date: 27 липня 2018 15:42
Enquiries until: 20 серпня 2018 10:00
Complaints submission until: до 26 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 20 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення технічного завдання на створення і впровадження в Міністерстві внутрішніх справ України, Національній гвардії України, територіальних органах з надання сервісних послуг МВС та центральних органах виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ України, інформаційно-аналітичної системи оперативного інформування про події, створення і впровадження цієї системи
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Services for the development of a technical task for the creation and implementation in the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, the National Guard of Ukraine, territorial bodies for the provision of service services of the Ministry of Internal Affairs and central executive authorities whose activities are directed and coordinated by the Cabinet of Ministers of Ukraine through the Minister of Internal Affairs of Ukraine, the information and analytical system prompt information on events, creation and implementation of this system
Розгорнути Згорнути
CPV: 72260000-5
Період постачання: з 15 жовтня 2018 по 15 жовтня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 15:18
Зміни до ТД від 09.08.2018.pdf
09 серпня 2018 15:17
ТД Конкурентний діалог зі змінами.PDF
27 липня 2018 15:55
Дод.4 до ТД КД.pdf
27 липня 2018 15:55
Дод.3 до ТД КД.pdf
27 липня 2018 15:54
Дод.2 до ТД КД.pdf
27 липня 2018 15:52
Дод.1 до ТД КД.pdf
09 серпня 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 15:18
Зміни до ТД від 09.08.2018.pdf
09 серпня 2018 15:17
ТД Конкурентний діалог зі змінами.PDF
27 липня 2018 15:51
ТД Конкурентний діалог.pdf
27 липня 2018 15:55
Дод.4 до ТД КД.pdf
27 липня 2018 15:55
Дод.3 до ТД КД.pdf
27 липня 2018 15:54
Дод.2 до ТД КД.pdf
27 липня 2018 15:52
Дод.1 до ТД КД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо функціоналу та розподілу ролей
Дата подання: 16 серпня 2018 16:38
Дата відповіді: 20 серпня 2018 17:42
1. Повідомте будь ласка яка кількість користувачів за ролями (користувач, контролер, аналітик, адміністратор АС, адміністратор БД, адміністратор безпеки) планується. 2. Яким чином планується здійснювати визначення (класифікацію) рівня події - вручну або автоматично? Якщо автоматично то за якими критеріями?
Відповідь: 1. Кількість користувачів буде визначена за результатами дослідної експлуатації відповідно до функціонального навантаження та часових витрат на супроводження кожної з ролей.
2. Згідно п.1.10 Технічних Вимог, в якому наведені основні призначення аналізу інформації про подію, визначити критерії, класифікації рівня подій та можливі алгоритми їх обробки можливо буде детально лише на етапі розробки Технічного завдання на створення системи і консультацій з розпорядниками інформації щодо структури даних та типів вхідної первинної інформації.

Протокол розгляду

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Учасник Документи Рішення
ТОВ "І-ХАБ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАСОФТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

04 вересня 2018 11:30
протокол 119.PDF
04 вересня 2018 11:32
Електронний підпис

Публічні документи

29 серпня 2018 23:58
Шеремет.pdf
29 серпня 2018 23:58
Сайкевич.pdf
29 серпня 2018 23:58
Попадюк.pdf
29 серпня 2018 23:58
Майстренко.pdf
29 серпня 2018 23:58
Лисенко.pdf
29 серпня 2018 23:58
Зеленський.pdf
29 серпня 2018 23:58
Замотайло.pdf
29 серпня 2018 23:58
Журбій.pdf
29 серпня 2018 23:58
Володарський.pdf
29 серпня 2018 23:58
Ватулина.pdf
29 серпня 2018 23:58
Л®ж•≠І®п б нжѓ.pdf
29 серпня 2018 23:58
Kovalenko_1948-K-O_нжѓ.pdf
29 серпня 2018 23:58
G0718-1002-GL_tender.pdf
29 серпня 2018 23:58
Статут Товариства.pdf

Документи

04 вересня 2018 11:34
протокол 119.PDF
04 вересня 2018 11:34
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2018 09:56
Гарантія 5303-18.pdf
30 серпня 2018 09:16
Статут.PDF
30 серпня 2018 09:16
ст. 17.PDF
30 серпня 2018 09:16
проект договору.PDF
30 серпня 2018 09:16
Лист-відгук НАИС.pdf
30 серпня 2018 09:16
довідка щодо санкцій.PDF
30 серпня 2018 09:15
витяг з ЄДР.PDF

Документи

04 вересня 2018 11:36
протокол 119.PDF
04 вересня 2018 11:36
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2018 09:49
Інші документи.pdf
30 серпня 2018 09:47
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І-ХАБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАСОФТ"

Інформація про відміну

)
Дата відміни
30 серпня 2018 10:00
Причина відміни
подання для участі в торгах менше трьох тендерних пропозицій