Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні меблі
Очікувана вартість
3 549 040,00 UAH
UA-2018-07-27-001015-a 2815e99f1821416485ca13d3714e1dd3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану державних закупівель управління освіти Луцької міської ради на 2018 рік замовником було заплановано проведення закупівлі код 39160000-1 - Шкільні меблі. (комплект шкільних меблів для початкової школи: (парта + стілець)).
Рішенням тендерного комітету 22.06.2018 р. була обрана процедура відкритих торгів щодо закупівлі код 39160000-1 - Шкільні меблі. (комплект шкільних меблів для початкової школи: (парта + стілець)). Оголошення про запланований тендер оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2018-06-22-001978-a, кінцевий термін подання тендерних пропозицій було призначене на 09.07.2018 року. На участь у торгах було подано менше двох. Відповідно до абз.4, п.1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій 09 липня 2018 торги відмінені.
Рішенням тендерного комітету 09.07.2018 р. знову було обрано процедуру відкритих торгів для закупівлі код 39160000-1 - Шкільні меблі. (комплект шкільних меблів для початкової школи: (парта + стілець)). Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю розміщеного на веб-портал Уповноваженого органу UA-2018-07-09-000341-c, кінцевий термін подання тендерних пропозицій було призначене на 25.07.2018 року . На участь у торгах було подано менше двох. Відповідно до абз.4, п.1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій 25 липня 2018 торги відмінені.
Відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації застосовується переговорна процедура закупівлі
Управління освіти Луцької міської ради здійснює закупівлю код 39160000-1 - Шкільні меблі. (комплект шкільних меблів для початкової школи: (парта + стілець)), з метою забезпечення та організації належного навчально – виховного процесу у навчальних закладах м. Луцька, на виконання наказам Міністерства освіти України від 13.02.2018 р. № 137 та № 283 від 23.03.2018р.
Таким чином, закупівля код 39160000-1 - Шкільні меблі. (комплект шкільних меблів для початкової школи: (парта + стілець)) для навчального процесу вкрай необхідна.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 15:47
Оскарження наміру укласти договір: 07 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

комплект шкільних меблів для початкової школи: (парта + стілець)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2960 комплект
комплект шкільних меблів для початкової школи: (парта + стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

27 липня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972749
Переможець 3 549 040,00
UAH
27 липня 2018 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2018 15:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972749
3 549 040,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2018 16:01
додаткова угода 2 до договору 23 08.pdf зміни до договору
30 серпня 2018 15:22
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2018 11:02
додаткова угода 1 до договору 23 08.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 09:08
Електронний підпис укладений
08 серпня 2018 17:31
Договір меблі (парта,стілець).pdf укладений
08 серпня 2018 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості договору у звязку з виявленою технічною опечаткою у вартості договору і ціні за одиницю
Номер договору про закупівлю: 23/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 23/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML