Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39290000-1«Фурнітура різна» (ДК 021:2015 - 39294000-9 «Демонстраційні апаратура та обладнання»)
Очікувана вартість
1 034 172,00 UAH
UA-2018-07-27-000958-b 68f131a957df4baea45f6e28fe8ed6fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Заведенко

+380973972850 zavedenkomarija@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новомосковської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142483
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12
Контактна особа: Марія Заведенко
+380973972850
zavedenkomarija@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 14:12
Очікувана вартість: 1 034 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 170,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 комплект
комплекти дидактичного матеріалу для перших класів закладів освіти району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, Гетьманська 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2018
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 13:59
Додаток 3-дидактика-27.07.rar
27 липня 2018 13:59
ТД шкільні меблі -дидактика 1 клас.doc
27 липня 2018 13:59
Додаток 4 - Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" 1 033 870,00
UAH з ПДВ
1 033 870,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович 1 034 000,00
UAH з ПДВ
1 034 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 19:45
Електронний підпис
09 серпня 2018 19:26
5. Порівняльна таблиця.pdf
09 серпня 2018 19:26
4. Технічний опис.pdf
09 серпня 2018 19:26
11. Договір аренда Форд.pdf
09 серпня 2018 19:26
21. Статут_ВБ2.pdf
09 серпня 2018 19:26
16. Паспорт_Kохан_ЯВ.pdf
09 серпня 2018 19:26
15. Протокол_Кохан.pdf
09 серпня 2018 19:26
22. Штатний роспис.pdf
09 серпня 2018 19:26
17. Витяг ЄДР 020418.pdf
09 серпня 2018 19:26
14. Наказ_Кохан.pdf
09 серпня 2018 19:26
3. Проект договору.pdf
09 серпня 2018 19:26
8. Анкета учасника.pdf
09 серпня 2018 19:26
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"
#35265531
Переможець 1 033 870,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 15:44

Документи

14 серпня 2018 15:44
Електронний підпис
14 серпня 2018 15:43
File0005.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"
#35265531
1 033 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2018 15:44
Електронний підпис
14 серпня 2018 15:43
File0005.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:03
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 13:16
File0007.PDF зміни до договору
05 грудня 2018 13:12
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 10:44
File0003.PDF зміни до договору
05 листопада 2018 09:44
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2018 14:12
File0014.PDF зміни до договору
06 вересня 2018 14:05
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 09:07
27.PDF зміни до договору
05 вересня 2018 09:06
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 09:00
File0009.PDF укладений
28 серпня 2018 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 27/18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/18/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 27/18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/08/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 27/18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/18/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 27/18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/18/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 033 870,00
UAH з ПДВ