Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Влаштування зовнішнього освітлення у сквері по вул. Героїв Дніпра, 35 в Оболонському районі»
Очікувана вартість
155 178,00 UAH
UA-2018-07-27-000806-a 7b7744387b3c46ebba921ad711f6dd73
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 18:00
Очікувана вартість: 155 178,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Влаштування зовнішнього освітлення у сквері по вул. Героїв Дніпра, 35 в Оболонському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, Київська область, м. Київ, сквер по вул. Героїв Дніпра, 35 в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ" 153 276,17
UAH з ПДВ
153 276,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2018 12:12
18_Довідка_Несудимість.pdf
06 серпня 2018 12:12
15_ПідтвердженняЦіни.rar
06 серпня 2018 12:12
14_РозрахунокДЦ.rar
06 серпня 2018 12:12
13_Кошторис.rar
06 серпня 2018 12:12
278.imd
06 серпня 2018 12:12
10_ЛистПлантСервіс.pdf
06 серпня 2018 12:12
8_Договір_техніка.pdf
06 серпня 2018 12:12
7_Досвід.rar
06 серпня 2018 12:12
6_НаказВиконроб.pdf
06 серпня 2018 12:12
5_Довідки.pdf
06 серпня 2018 12:12
4_КопіїУстановчих.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"
#39801844
Переможець 153 276,17
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 12:42

Документи

10 серпня 2018 12:42
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2018 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"
#39801844
153 276,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2018 12:42
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Умови припинення контракту укладений
02 вересня 2019 18:40
ДУ 4.pdf зміни до договору
11 травня 2019 12:47
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 березня 2019 16:44
ДУ 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:26
ДУ 1.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 09:59
договір укладений
29 серпня 2018 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 149/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 149/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити термін дії Договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 149/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 149/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.п. 1.1 ., 2.1., 2.5.,4.1. Договору та викласти їх у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 149/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 149/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.03.2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об*єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.1.1, 2.1, 2.5, 4.1,11.1 та скоригований Календарнмий графік (Додаток №7 до Договору) та викласти їх у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 149/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 149/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування на момент укладання Договору Сторони дійшли згоди припинити дію Договору від 29.08.2019 №149/8 з моменту підписання цієї Додаткової угоди