Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кам"яна сіль
Очікувана вартість
8 274,00 UAH
UA-2018-07-27-000328-a ● 7fb5cb9764cb4c5e8d37ef77c06159a8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Седченко Ірина Володимирівна 380445177018 plankdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2018 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2018 07:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2018 12:01 |
Очікувана вартість: | 8 274,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
. Найменування предмету закупівлі:
- кам’яна сіль помел 3 в поліпропіленових мішках по 50 кг
- код закупівлі згідно з ДК 021:2015 - 14410000-8 кам’яна сіль
3.2. Кількість: 1 найменування
3.3. Товар повинен бути ретельно упакований, упаковка (поліпропіленові мішки) мають бути неушкодженими.
3.4. Термін поставки товару: два тижні з дати підписання договору.
4. Місце поставки і розвантаження товару: вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5, м. Київ, 02002
5. Крок аукціону - 100 грн. 00коп.
6.Реєстрація зобов’язань здійснюється відповідно до вимог ст.48 Бюджетного кодексу України.
7.Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно з видатковою накладною через ГУ ДКСУ у м. Києві.
8. Переможець зобов’ язаний на протязі 2-х робочих днів після оприлюднення рішення про визначення переможця закупівлі укласти договір з замовником про надання послуг.
9. Усі витрати, пов’язані з наданням послуг, включаючи вартість послуг на пересилання документів, транспортні витрати, витрати на відрядження, а також всі податки та збори, покладаються на Виконавця та не відшкодовуються Замовником.
10. Доставка, розвантаження товару за адресою, вказаною в п.4, входить в вартість закупівлі.
11. Якісні вимоги до предмету закупівлі:
Товар, що постачається повинен мати наступні документи :
-Сертифікат якості на товар, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
12. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
-Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
-Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного код (для фізичних осіб)
-Копія довідки про взяття на облік платника податків.
-Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємців.
-Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
-Копії документів, що підтверджують якість товару та його походження.
-Цінова пропозиція відповідно до предмета закупівлі, оформлена на фірмовому бланку (за наявності), підписана керівником, завірена печаткою.
Перелічені документи мають бути завірені «мокрою» печаткою та підписом уповноваженої особи, відскановані та в повному обсязі розміщені на сайті.
13.Замовник залишає за собою право запросити від переможця інші документи, які можуть бути необхідними для підтвердження якості товарів.
14.Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця) ,що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО, його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.
№ Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 -сіль к Кам’яна сіль помел 3 в поліпропіленових мішках по 50 кг
тонна 3,000
14.Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця) ,що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО, його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.
№ Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 -сіль к Кам’яна сіль помел 3 в поліпропіленових мішках по 50 кг
тонна 3,000
Розгорнути
Згорнути
- кам’яна сіль помел 3 в поліпропіленових мішках по 50 кг
- код закупівлі згідно з ДК 021:2015 - 14410000-8 кам’яна сіль
3.2. Кількість: 1 найменування
3.3. Товар повинен бути ретельно упакований, упаковка (поліпропіленові мішки) мають бути неушкодженими.
3.4. Термін поставки товару: два тижні з дати підписання договору.
4. Місце поставки і розвантаження товару: вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5, м. Київ, 02002
5. Крок аукціону - 100 грн. 00коп.
6.Реєстрація зобов’язань здійснюється відповідно до вимог ст.48 Бюджетного кодексу України.
7.Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно з видатковою накладною через ГУ ДКСУ у м. Києві.
8. Переможець зобов’ язаний на протязі 2-х робочих днів після оприлюднення рішення про визначення переможця закупівлі укласти договір з замовником про надання послуг.
9. Усі витрати, пов’язані з наданням послуг, включаючи вартість послуг на пересилання документів, транспортні витрати, витрати на відрядження, а також всі податки та збори, покладаються на Виконавця та не відшкодовуються Замовником.
10. Доставка, розвантаження товару за адресою, вказаною в п.4, входить в вартість закупівлі.
11. Якісні вимоги до предмету закупівлі:
Товар, що постачається повинен мати наступні документи :
-Сертифікат якості на товар, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
12. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
-Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
-Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного код (для фізичних осіб)
-Копія довідки про взяття на облік платника податків.
-Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємців.
-Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
-Копії документів, що підтверджують якість товару та його походження.
-Цінова пропозиція відповідно до предмета закупівлі, оформлена на фірмовому бланку (за наявності), підписана керівником, завірена печаткою.
Перелічені документи мають бути завірені «мокрою» печаткою та підписом уповноваженої особи, відскановані та в повному обсязі розміщені на сайті.
13.Замовник залишає за собою право запросити від переможця інші документи, які можуть бути необхідними для підтвердження якості товарів.
14.Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця) ,що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО, його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.
№ Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 -сіль к Кам’яна сіль помел 3 в поліпропіленових мішках по 50 кг
тонна 3,000
14.Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця) ,що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО, його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.
№ Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 -сіль к Кам’яна сіль помел 3 в поліпропіленових мішках по 50 кг
тонна 3,000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 тони
Кам"яна сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 серпня 2018
—
13 серпня 2018
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР УКРАЇНСЬКА ТОВАРНА СПІЛКА" #37243629 |
Переможець |
7 417,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2018 10:25
|