Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 09111210-5 Антрацит (марки А 25-50)
Очікувана вартість
1 491 923,00 UAH
UA-2018-07-27-000230-a ad1c8a14793b43269139694c219358a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаренко Ірина Володимирівна

380485225749
380485225481
380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Біляївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145122
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, проспект Незалежності, 7
Контактна особа: Гончаренко Ірина Володимирівна
380485225749,380485225481,380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2018 08:00
Початок аукціону: 14 серпня 2018 15:24
Очікувана вартість: 1 491 923,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
198 тони
09111210-5 Антрацит
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Загальноосвітні заклади Біляївського району, проспект Незалежності,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2018  —  28 вересня 2018
ДК 021:2015: 09111210-5 — Антрацит

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2018 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 16:35
ТД Вугілля редагована.pdf
27 липня 2018 10:25
ТД Вугілля (2).pdf
02 серпня 2018 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 16:35
ТД Вугілля редагована.pdf
27 липня 2018 10:25
ТД Вугілля (2).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно підтвердження технічних характеристик товару
Дата подання: 30 липня 2018 21:06
Дата відповіді: 02 серпня 2018 16:20
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що виробник має надати результати аналізу, що підтверджують якість продукції. Тестування має бути проведено у незалежній, акредитовані і уповноваженій лабораторії. Поряд з цим, у п.8 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати оригінал протоколу випробування, виданого на ім’я учасника торгів щодо предмету закупівлі. Чи правильно ми розуміємо, що вимога Додатку 3 до тендерної документації щодо надання виробником результатів аналізу, що підтверджують якість продукції, стосується лише виробників, а учасник, якщо він не є виробником, повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал протоколу випробування, виданого на ім’я учасника торгів щодо предмету закупівлі (на виконання п.8 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 2 до тендерної документації)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: вимога Додатку 3 до тендерної документації щодо надання виробником результатів аналізу, що підтверджують якість продукції, стосується лише виробників

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-27-000230-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41750087
Дата подання: 30 липня 2018 21:04
Дискримінаційні умови
1.У Додатку 3 до тендерної документації вимагається надання гарантійного листа щодо наявності в учасника вугілля А (25-50). Таким чином, учасник повинен мати в наявності марку вугілля, що є предметом закупівлі. Проте, враховуючи значну кількість предмету закупівлі, учасники можуть не мати в наявності всього обсягу предмету закупівлі на момент подання тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, зазначену вище вимогу документації зможуть виконати лише ті учасники, які вже мають в наявності вугілля, що є предметом закупівлі, у потрібній Замовнику кількості, у зв’язку з чим мають можливість надати такий гарантійний лист.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-«Закон») замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо вказану вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію учасників, у зв’язку з чим просимо виключити вказану вимогу з тендерної документації.

2. У Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що аналогічний договір – в розумінні цієї документації є договір з виконаними обов’язками на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Предметом закупівлі є товар за ДК 021:2015 09111210-5 Антрацит (марки А 25-50). Отже, учасники повинні підтвердити досвід з постачання вугілля саме цієї марки.
Дана вимога є незаконною та дискримінуючою, оскільки зазначену вище вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які мають досвід постачання вугілля кам’яного саме зазначеної марки.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо замовника, що поняття «аналогічний» означає «подібний», «схожий». Поняття «аналогічний» - це не одне і те ж саме, що «тотожний» чи «ідентичний».
З викладеного вбачається, що замовник, встановивши у тендерній документації вимогу щодо надання копій аналогічних договорів з постачання вугілля кам’яного саме тієї марки, яка є предметом закупівлі, обмежив коло учасників та залишив поза межами цієї процедури закупівлі тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів, предметом постачання яких є марка вугілля, яка тотожна (ідентична) предметові закупівлі, а саме вугілля марки А (25-50).
Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів саме тієї марки, яка є предметом закупівлі, є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи недискримінації, визначені Законом, та такою, що порушує право нашого підприємства на участь у вказаній процедурі закупівлі.
Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника про усунення дискримінаційних вимог стосовно даного питання та внесення відповідних змін до документації (рішення АМКУ №2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення №UA-2017-03-10-000350-а), рішення АМКУ 589-р/пк-ск від 30.05.2014), рішення АМКУ №797-р/пк-пз від 23.09.2016р. – оголошення №UA-2016-09-02-001082-c).
Вимагаємо привести даний пункт документації у відповідність з чинним законодавством і передбачити в тендерній документації положення про те, що аналогічними договорами є договори щодо постачання вугілля кам’яного будь-яких марок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2018 16:31
було внесено зміни у тендерну документацію згідно наданних вимог
внесено зміни в тендерну документацію, згідно протоколу № 45 від 02.08. 2018 року
Номер вимоги: UA-2018-07-27-000230-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОЮГ", Код ЄДРПОУ:41630430
Дата подання: 01 серпня 2018 09:36
Дискримінаційні вимоги
Тендерна документація містить порушення вимог статті 3, частини третьої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки містить дискримінаційні вимоги, що призводять до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного:

Відповідно до пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником встановленні наступні вимоги:
- Зольність на сухий стан палива % (Аd), не більше ніж: 11-13;
- Загальна волога на робочий стан палива %, (Wr), не більше ніж: 5-7.

Повідомляємо, що відповідно до ДСТУ 7146:2010 дане вугілля повинно відповідати наступним показникам:
- Зольність на сухий стан палива Ad, %,не більше ніж: 13;
- Загальна волога на робочий стан палива r Wt , %,не більше ніж: 6.

На нашу думку, відповідно до вищезазначеного, встановлення Замовником даних умов порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно з вищезазначеним, просимо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2018 16:30
було внесено зміни у ТД згідно наданих вимог
внесено зміни в тендерну документацію, згідно протоколу № 45 від 02.08. 2018 року
Номер вимоги: UA-2018-07-27-000230-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОЮГ", Код ЄДРПОУ:41630430
Дата подання: 01 серпня 2018 09:39
Дискримінаційні вимоги
Тендерна документація містить порушення вимог статті 3, частини третьої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки містить дискримінаційні вимоги, що призводять до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного:

Відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації, Замовником встановленні наступні вимоги:
- Зольність на сухий стан палива % (Аd), не більше ніж: 11-13;
- Загальна волога на робочий стан палива %, (Wr), не більше ніж: 5-7.

Повідомляємо, що відповідно до ДСТУ 7146:2010 дане вугілля повинно відповідати наступним показникам:
- Зольність на сухий стан палива Ad, %,не більше ніж: 13;
- Загальна волога на робочий стан палива r Wt , %,не більше ніж: 6.

На нашу думку, відповідно до вищезазначеного, встановлення Замовником даних умов порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно з вищезазначеним, просимо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2018 16:29
було внесено зміну у ТД згідно поданих вимог
внесено зміни в тендерну документацію, згідно протоколу № 45 від 02.08. 2018 року
Номер вимоги: UA-2018-07-27-000230-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОЮГ", Код ЄДРПОУ:41630430
Дата подання: 01 серпня 2018 09:49
Дискримінаційні умови
Тендерна документація містить порушення вимог статті 3, частини третьої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки містить дискримінаційні вимоги, що призводять до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного:

Відповідно до п.п. 3 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником встановленні наступні вимоги:

«…3.2. Копії аналогічних договорів відповідно до п. 3.1. (не менше двох). * Аналогічний договір - в розумінні цієї документації є договір з виконаними обов’язками на постачання товару, аналогічного до 18 предмету закупівлі. (Виробник має право надати Довідку у довільній формі із зазначенням обсягів інформації на власний розсуд).
3.3. - Позитивні відгуки від замовників згідно виконання аналогічних договорів (але не менше 3 (трьох) відгуків), копії яких надані у складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника, з печаткою та підписом уповноваженої посадової особи замовника, містити дату складення відгуку, а також інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно договору (в частині якості поставленого вугілля, своєчасності та повноти виконання поставок, тощо)...».

Зауважимо, що відповідно до норм чинного законодавства України, а саме частини 1 та частини 2 статті 16 Закону, встановлено наступне:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо Вашу увагу на те, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів достатньо лише одного аналогічного договору.
Також Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України неодноразово приймала рішення, що Замовником не обґрунтовано встановлена вимога щодо наявності досвіду постачання вугілля кам’яного виключно марок тотожних Документації, оскільки зазначена умова призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією конкурсних торгів».
2) Пунктом 3.6 Додатку 3 до Документації встановлено:
На нашу думку, відповідно до вищезазначеного, встановлення Замовником даних умов порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно з вищезазначеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність згідно чинного законодавства.

У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до Документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2018 16:28
Було внесено зміни у тендерну документацію, згідно поданих вимог
внесено зміни в тендерну документацію, згідно протоколу № 45 від 02.08. 2018 року

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 1 186 020,00
UAH з ПДВ
1 128 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" 1 197 900,00
UAH з ПДВ
1 132 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 1 350 360,00
UAH з ПДВ
1 350 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТИЛЬ ІНВЕСТМЕНТ" 1 485 000,00
UAH з ПДВ
1 425 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 21:21
Електронний підпис
10 серпня 2018 21:19
26. Лист згода.pdf
10 серпня 2018 21:19
18. Проект договору.pdf
10 серпня 2018 21:19
17.4. Договір ТОВ АССТЕК.pdf
10 серпня 2018 21:19
15.1. Ваги.pdf
10 серпня 2018 21:19
12. Стаття 17.pdf
10 серпня 2018 21:19
11. Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2018 21:18
8. Паспорт Осипович П.Г.pdf
10 серпня 2018 21:18
7. Загальні відомості.pdf
10 серпня 2018 21:18
2. Модельний статут.pdf
10 серпня 2018 21:18
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

09 серпня 2018 22:28
сертифікат_А.pdf
09 серпня 2018 22:28
МТБ.pdf
09 серпня 2018 22:28
Копія статуту.pdf
09 серпня 2018 22:28
згода перс дані.pdf
09 серпня 2018 22:28
Дов. уповн особа.pdf
09 серпня 2018 22:28
дов аналог договори.pdf
09 серпня 2018 22:28
Гар лист ст 17.pdf
09 серпня 2018 22:28
відомостві ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2018 22:28
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

19 вересня 2018 11:56
Документи переможця
10 серпня 2018 13:47
Електронний підпис
10 серпня 2018 13:45
Цінова пропозиція.PDF
09 серпня 2018 17:45
Електронний підпис
09 серпня 2018 17:38
Інші документи.pdf
09 серпня 2018 17:38
Проект договору.PDF
09 серпня 2018 17:38
Технічна частина.PDF
09 серпня 2018 17:38
Цінова пропозиція.PDF
09 серпня 2018 17:38
Реєстр.PDF

Публічні документи

12 серпня 2018 19:50
Статут.pdf
12 серпня 2018 19:50
Предложение + справки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТИЛЬ ІНВЕСТМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Відхилено 1 128 600,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 10:09
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"
#41701548
Відхилено 1 132 560,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 16:53
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 1 350 360,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2018 15:31

Документи

21 серпня 2018 10:05
Електронний підпис
21 серпня 2018 09:20
11.pdf

Документи

23 серпня 2018 16:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2018 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
1 350 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ Вугілля.pdf зміни до договору
04 березня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 15:09
додаткова.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 15:06
допугода.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 17:17
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 15:39
настя 002.jpg укладений
27 вересня 2018 15:35
настя 001.jpg укладений
27 вересня 2018 15:35
настя 003.jpg укладений
27 вересня 2018 15:35
настя 008.jpg укладений
27 вересня 2018 15:35
настя 005.jpg укладений
27 вересня 2018 15:35
настя 006.jpg укладений
27 вересня 2018 15:35
настя 004.jpg укладений
27 вересня 2018 15:35
настя 007.jpg укладений
27 вересня 2018 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 363/09
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML