Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція ( Дезинфекційні засоби)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2018-07-27-000150-b e82d33e7fcea46e5ae592a68a2d2952b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондаренко Катерина Сергіївна

+380956276072 cpmsp.konstantinovka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 37890822
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., місто Костянтинівка, ПРОСПЕКТ ЛОМОНОСОВА, будинок 161
Контактна особа: Бондаренко Катерина Сергіївна
+380956276072
cpmsp.konstantinovka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 06 серпня 2018 12:04
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Агрохімічна продукція ( Дезинфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85114, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Ломоносова ,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-27-000150-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 07 серпня 2018 13:21
Скарга Замовнику-корупціонеру!
Хабарнику! Ми розуміємо, що головною вашою метою є отримання хабаря у розмірі 40% (за нашою інформацією) від свого постачальника. Ознаками зговору Замовника з другим учасником є той факт,що пропозиція Замовника по вартості -впритул до очікуваної вартості, а другий учасник навіть не намагався конкурувати по ціні в торгах, бо в його пропозиції є корупційна складова. Ви подивіться на різницю в пропозиціях - 30000 грн!!!! бюджетних коштів! Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника штучно написана Замовником, бо учасник йому підказав, що виробники деякої продукції дадуть цей лист лише обраним, а іншим-зась! Учасник відповідає за постачання неякісної фальсифікованої продукції згідно чинного законодавства. Але кому ми це розповідаємо? Корупціонерам? Хабарникам? Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Враховуючи теріторіальне розташування Замовника ми направляємо окремо лист до СБУ, бо є підозра, що хабар отриманий злочинним шляхом пійде на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2018 15:16
Щодо розгляду вимоги!

Жодних дискримінаційних вимог щодо продукції нашим закладом не зазначено, тем більш наші дії ні яким чином не суперечать ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р.
Якщо взяти та проаналізувати ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказ №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р., то вбачається наступне:
згідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, а також п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!

Далі, Ви посилаєтеся на рішення АМКУ стосовно того, що ця вимога є протизаконною та дискримінаційною та приводити приклади (рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз – але такого рішення нам знайти не вдалося.
Тобто, Шановний Учаснику, Вам заздалегідь це відомо, та Ви в корисних цілях намагаєтеся маніпулювати рішенням якого немає на офіційному сайті АМКУ «http://www.amc.gov.ua», щоб ввести в оману наш Заклад! Саме такі дії є недопустимі та порушують не тільки норми які наведені в ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 «добросовісна конкуренція серед учасників» але і деякі норми Карного кодексу України, але це вже справа компетентних органів.


Далі:
Ви зазначаєте, що «Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними.».
Таке вимога не є абсурдною тому, що на думку замовника надання оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів зі строками придатності та в терміни, запобігає закупівлі фальсифікатів! При цьому гарантує отримання та своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності які необхідні. Таким чином занизується ризик отримати контрафактного або зіпсованого товару до мінімуму.
Ми не володіємо інформацією чи насправді товар закуплений, та зберігається у Вас на складах згідно до відповідних норм.


Стосовно Ваших звинувачень нашого закладу, у спробі посадових осіб нашого закладу протягти у переможця «свого» учасника, з яким є корупційний зговір та який пропонує за це хабар.
На сам перед хочу вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, образами та приниженням співробітників,  грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р.
Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до продукції з такими показниками яка нам потрібна, на ті показники яким відповідає ваша продукція, а якщо ми на це не згодні то тоді від вас лунають погрози звернутися до «ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Враховуючи теріторіальне розташування Замовника ми направляємо окремо лист до СБУ, бо є підозра, що хабар отриманий злочинним шляхом пійде на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!»! Звернутися до відповідних органів це надане вам право законодавством України, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо!

З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.

З повагою
Голова комітету з конкурсних торгів А.В. Щербіна
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 67 091,00
UAH з ПДВ
67 091,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чепурко Д.Ю. 99 684,48
UAH з ПДВ
96 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 08:39
Пропозиція.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ Хлоросан.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ Стерисил.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ НОР-експрес.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ Маносепт.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ ЕконормDEZ Хлор.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ ЕконормDEZ РП.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ ЕконормDEZ Експрес.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ ЕконормDEZ Актив.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ Вернедор-Плюс.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ Вернедор.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ Біомой.pdf
03 серпня 2018 08:39
МВ Азопірамова проба.pdf
03 серпня 2018 08:39
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ФОП Чепурко Д.Ю.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 67 091,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 13:09
ФОП Чепурко Д.Ю.
#3176818032
Переможець 96 210,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 13:19

Документи

07 серпня 2018 12:51
Рішення 7.png
07 серпня 2018 12:51
Протокол 25.png

Документи

07 серпня 2018 13:12
Протокол 26.png

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чепурко Д.Ю.
#3176818032
96 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 13:12
Протокол 26.png

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 10:42
Специфікація 2220 дз 2 стр.2.png укладений
15 серпня 2018 18:46
Специфікація 2220 дз 2 стр.1.png укладений
15 серпня 2018 18:46
Договір 2220 дз 2 стр.2.png укладений
15 серпня 2018 18:46
Договір 2220 дз 2 стр.1.png укладений
15 серпня 2018 18:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 96 210,00
UAH з ПДВ