Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код -24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2018-07-26-001632-b 31bbb90a53e14c46a68798a709ac7a51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Анна Юріївна

+380459441585 teplo-brovary@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 13711949
Вебсайт: http://brovteplo.com.ua
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, Україна, м.Бровари, Київська область, вул. Грушевського, буд.За.
Контактна особа: Бойко Анна Юріївна
+380459441585
teplo-brovary@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2018 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 15 серпня 2018 12:22
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 т
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська обл., Бровари, Металургів,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 11:44
Перелік змін.doc
07 серпня 2018 11:44
Тендерна документація ( нова редакція).doc
07 серпня 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 11:44
Перелік змін.doc
07 серпня 2018 11:44
Тендерна документація ( нова редакція).doc
26 липня 2018 16:41
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-26-001632-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД", Код ЄДРПОУ:38252331
Дата подання: 31 липня 2018 13:28
Вимоги Додатку 3 тендерної документації
Доброго дня!
Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен надати паспорт/сертифікат, виданий виробником товару не більше 10-тиденної давнини відносно дати подання документа. Враховуючи, що завод-виробник гіпохлориту натрію «А» АТ «Дніпроазот» призупиняв свою діяльність, то не всі постачальники мають змогу подати такий документ. Зокрема, документами, які підтверджують якість продукції можуть мати іншу назву, окрім паспорту та сертифікату. Те саме стосується і карти даних небезпечного фактору, цей документ, який визначає рівень небезпеки реагенту також може називатися по іншому без втрати змісту, який передбачений таким документом.
Просимо звернути увагу та викласти технічні вимоги без дискримінаційних ознак, а саме:
- документ, який підтверджує якість гіпохлориту натрію А від завода-виробника;
- документ, який визначає рівень небезпечності речовини/матеріалу.
Також, протокол зважування автомобіля видається не всіма заводами-виробниками гіпохлориту натрію.
Вважаємо, що вимоги викладені в Додатку 3 тендерної документації є дискримінаційними та обмежують праваяк вітчізняних так і іноземних постачальників на участь у відкритих торгах.
Просимо Вас викласти тендерну документацію без дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 16:47
Доброго дня! КП «Броваритепловодоенергія» в місті Бровари є єдиним надавачем послуги з централізованого водопостачання питної води, для знезараження якої в системі централізованого питного водопостачання використовується лише Гіпохлорит натрію марки А. В додатку 3 ТД зазначено, що постачальник повинен поставити замовнику Гіпохлорит натрію марки “А”, якість якого відповідає ГОСТ 11086-76.
1.Відповідно до другого розділу даного документу гіпохлорит натрію приймають партіями. Партією вважають кількість продукту, однорідною за своїми якісними показниками і повинна супроводжуватись одним документом якості. Кожна цистерна або контейнер гіпохлориту натрію вважається партією. Документ повинен містити: найменування підприємства-виробника або його товарний знак;найменування продукту, його марку; номер партії;дату виготовлення;масу брутто і нетто; результати проведених аналізів або підтвердження відповідності якості продукту вимогам даного стандарту; шифр групи по ГОСТ 19433; позначку даного стандарту.
Для контролю якості гіпохлориту натрію на відповідність його показників вимогам даного стандарту з партії відбирають вибірку – 10 % пакувальних одиниць, але не менше трьох, або кожну цистерну, контейнер.
Допускається відбір проб із сховища виробника, в якому знаходився гіпохлорит натрію для заповнення цистерн, контейнерів і бочок. Коефіцієнт світло пропускання і масову концентрацію заліза виробник визначає у разі вимоги споживача. При отриманні незадовільних результатів аналізу хоча б по одному з показників, проводиться повторний аналіз на подвійній вибірці або повторно відібраній пробі з цистерни, контейнера, сховаща. Результати повторного аналізу поширюються на всю партію. З метою уникнення поставки Гіпохлорит натрію марки “А” неналежної якості учасники, які не є виробниками товару що закуповується, у складі тендерної пропозиції обов’язково повинні надавати інформацію про виробника товару та інформацію про відповідність запропонованого товару технічним вимогам наступними документами, зокрема :паспорт на гіпохлорит натрію марки А, виданий виробником товару (не більше десятиденної давнини відносно дати подання документа ) або сертифікат на гіпохлорит натрію марки А , виданий виробником товару ( не більше десятиденної давнини відносно дати подання документа) ; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар ( документ повинен бути дійсний на момент подачі тендерної пропозиції); карта даних небезпечного фактора (речовини,матеріалу) на товар (документ повинен бути дійсний на момент подачі тендерної пропозиції); протокол зважування автомобіля в якому зазначається вага брутто, вага нетто та вага тари (подається у формі затвердженою заводом виробником).
2. Постановою Міністерства охорони здоров’я України № 19 від 20.05.2002 року, було затверджено "Карту даних небезпечного фактора" як обов'язковий супровідний документ для індивідуальних хімічних та біологічних речовин (сполук), в тому числі полімерів та матеріалів на їх основі, а також тих, що входять до складу сумішевої продукції (надалі - речовини), які виробляються та (або) застосовуються на території України, а також тих, що ввозяться з-за кордону. Карта небезпечного фактора надається замовнику державної реєстрації конкретної речовини разом з сертифікатом (свідоцтвом) державної реєстрації небезпечного фактора. Карта небезпечного фактора є офіційним документом, який підтверджує факт (наявність) державної реєстрації небезпечного фактора.
3. Додатком 3 передбачено надання протоколу зважування автомобіля в якому зазначається вага брутто, вага нетто та вага тари (подається у формі затвердженою заводом виробником) для того щоб учаснику гарантувати спроможність надання даного документу замовнику при кожній поставці товару.
Надання вище згаданих документів є вимогами ГОСТ-у 11086-76 та Міністерства охорони здоров’я України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 3 255 000,00
UAH з ПДВ
2 624 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" 3 501 750,00
UAH з ПДВ
2 625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Гіпохлорсервіс» 3 675 000,00
UAH з ПДВ
3 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2018 10:43
4- УМВС.pdf
21 серпня 2018 10:43
3-ДПІ.pdf
21 серпня 2018 10:43
1 -Тендерна пропозіція.pdf
21 серпня 2018 10:43
Реєстр документів.pdf
14 серпня 2018 10:49
Електронний підпис
14 серпня 2018 10:46
36 -Графік поставки.pdf
14 серпня 2018 10:46
33 - Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
14 серпня 2018 10:46
32 - Статут копія.pdf
14 серпня 2018 10:46
28 - Проект договору.pdf
14 серпня 2018 10:46
25 - Ліцензія_транспорт.pdf
14 серпня 2018 10:46
20 - Довідка_про тару.pdf
14 серпня 2018 10:46
17- Висновок СЕС марка А.pdf
14 серпня 2018 10:46
1 -Тендерна пропозіція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2018 09:43
Електронний підпис
14 серпня 2018 09:41
Технічні вимоги.pdf
14 серпня 2018 09:41
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2018 09:41
стаття 17.pdf
14 серпня 2018 09:41
Реєстр.pdf
14 серпня 2018 09:41
Проект договору.pdf
14 серпня 2018 09:41
Інші документи.pdf
14 серпня 2018 09:41
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

14 серпня 2018 11:07
Електронний підпис
14 серпня 2018 10:59
Тендер2.pdf
14 серпня 2018 10:59
Тендер1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"

ТОВ "Гіпохлорсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
Переможець 2 624 999,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 13:52

Документи

20 серпня 2018 13:52
Електронний підпис
20 серпня 2018 13:51
Протокол №246.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2018 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
2 624 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2018 13:52
Електронний підпис
20 серпня 2018 13:51
Протокол №246.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:28
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:28
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 15:45
№ 386-18.pdf укладений
05 вересня 2018 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 386-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 386-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 900 498,40
UAH з ПДВ