Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція басейну Буської ДЮСШ м. Буськ по вул. Київська, 15 Львівської області» Коригування.
Очікувана вартість
11 915 533,80 UAH
UA-2018-07-26-001372-c ● e393e27450f349089401ca2dd173adcc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02144559 |
Вебсайт: | http://busk.lvivedu.com/uk |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Петрушевича, 27 |
Контактна особа: |
Олійник Галина Михайлівна 380326421130 osvita-busk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2018 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2018 12:48 |
Очікувана вартість: | 11 915 533,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 577,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Під кількістю 1 роботи слід розуміти обсяги робіт згідно технічного завдання
Під місцем виконання робіт слід вважати адресу визначену замовником
Під місцем виконання робіт слід вважати адресу визначену замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція басейну Буської ДЮСШ м. Буськ по вул. Київська, 15 Львівської області» Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80500, Україна, Львівська область, Буськ, вул. Є. Петрушевича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2018 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2018 16:10 |
Тендерна документація 13.08.doc | |
13 серпня 2018 16:09 |
Рішення про внесення змін 13.08.docx | |
06 серпня 2018 17:17 |
Рішення про внесення змін (4).docx | |
06 серпня 2018 17:16 |
Проект договору (5).doc | |
26 липня 2018 19:03 |
Технічне завдання.docx |
13 серпня 2018 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 серпня 2018 16:10 |
Тендерна документація 13.08.doc
|
||||||
13 серпня 2018 16:09 |
Рішення про внесення змін 13.08.docx
|
||||||
06 серпня 2018 17:17 |
Рішення про внесення змін (4).docx
|
||||||
06 серпня 2018 17:16 |
Проект договору (5).doc
|
||||||
26 липня 2018 19:03 |
Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про гарантійний лист від товаровиробника чи представника товаровиробника!
Дата подання: 29 липня 2018 21:53
Дата відповіді: 01 серпня 2018 19:30
Просимо, надати додаткове роз'яснення щодо пункту 6.5. Розділ №3 зі сторінки 11 Тендерної пропозиції - якщо віконні блоки і припливно-витяжна рециркуляційна установка виготовляються в Україні-тоді в такому випадку, чи потрібно надавати гарантійний лист від товаровиробника чи представника товаровиробника, бо в умовах ТД чітко це не написано!!! І для чого ви вимагаєте гарантійний лист на віконний профіль, якщо такий матеріал не зазначений в Технічному завданні ТД??? а також поясніть, що означає "Устаткування для виконання проекту" (пункту 6.5. Розділ №3 зі сторінки 12 Тендерної пропозиції), де ви вимагаєте зазначити відомості щодо можливості виготовлення (поставки) такого Устаткуваня??? Поясніть, що саме слід вважати за "Устаткуванням для виконання проекту"??? Також, просимо уточнити чи потрібно надавати сертифікати відповідності і висновки державної сан.-епід. служби лише на готові віконні і дверні блоки, чи також на комплектуючі елементи з яких складаються такі готові блоки?? Якщо потрібно надавати відповідні сертифікати і на комплектуючі елементи до готових блоків-просимо написати на які саме елементи потрібно надати такі документи??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо гарантійного листа від товаровиробника чи представника товаровиробника.
Відповідно до п.6.5 Розділу 3 тендерної документації присутня вимога надати гарантійний лист (гарантійні листи) від товаровиробника (товаровиробників) чи представника товаровиробника (представників товаровиробників) обладнання (матеріали) у разі, якщо товар не виробляється на території України. Із наведеної вимоги можна зазначити: якщо товаровиробник вітчизняний, то потрібно надати гарантійний лист від товаровиробника, а якщо товар не виробляється на території України, то гарантійний лист від товаровиробника чи представника товаровиробника.
Питання, що стосується устаткування, то тендерною документацією дійсно зазначено, що у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність здійснити поставку та монтаж устаткування, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації та тендерній пропозиції учасника. Документально підтверджується можливість здійснити поставку та монтаж витяжної рециркуляційної установки, віконних боків та віконного профілю. Тобто з вищенаведеної вимоги зрозуміло, що під устаткуванням слід розуміти витяжну рециркуляційну установку, віконні блоки та віконний профіль.
Також тендерною документацією передбачена необхідність надання документів якості на блоки віконні та дверні, а саме сертифікат відповідності та висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, а також на склопакети загально-будівельного призначення необхідно надати копії сертифікатів відповідності.
Відповідно до п.6.5 Розділу 3 тендерної документації присутня вимога надати гарантійний лист (гарантійні листи) від товаровиробника (товаровиробників) чи представника товаровиробника (представників товаровиробників) обладнання (матеріали) у разі, якщо товар не виробляється на території України. Із наведеної вимоги можна зазначити: якщо товаровиробник вітчизняний, то потрібно надати гарантійний лист від товаровиробника, а якщо товар не виробляється на території України, то гарантійний лист від товаровиробника чи представника товаровиробника.
Питання, що стосується устаткування, то тендерною документацією дійсно зазначено, що у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність здійснити поставку та монтаж устаткування, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації та тендерній пропозиції учасника. Документально підтверджується можливість здійснити поставку та монтаж витяжної рециркуляційної установки, віконних боків та віконного профілю. Тобто з вищенаведеної вимоги зрозуміло, що під устаткуванням слід розуміти витяжну рециркуляційну установку, віконні блоки та віконний профіль.
Також тендерною документацією передбачена необхідність надання документів якості на блоки віконні та дверні, а саме сертифікат відповідності та висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, а також на склопакети загально-будівельного призначення необхідно надати копії сертифікатів відповідності.
Запитання щодо кваліфікації спеціаліста?
Дата подання: 30 липня 2018 00:18
Дата відповіді: 01 серпня 2018 19:31
В Додатку №1 в Розділі 1 в п.2.1. Тендерної документації написано про Кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за техніку безпеки-запитання: чи наявність такого працівника є обов'язковою (якщо ТАК, то чим ви це обгрунтовуєте??) для виконання даного проекту і чи відсутність такого працівника (в довідці про наявність працівників) буде підставою для дискаліфікації Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, наявність такого спеціаліста необхідна, відповідно до статті 21 ЗУ «Про охорону праці» від 14.10.1992р. додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва. Виробничі будівлі, споруди, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, що вводяться в дію після будівництва (виготовлення) або реконструкції, капітального ремонту тощо, та технологічні процеси повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці. Саме тому, відсутність інформації про наявність такого працівника у складі пропозиції Учасника буде підставою для відхилення.
вентиляційна установка
Дата подання: 30 липня 2018 17:57
Дата відповіді: 02 серпня 2018 19:24
просимо надати для повної оцінки роботи та частин припливно-витжної рециркуляційної системи повну технічну характеристику такого обладнання що запроектовано в робочому проекті та повинно бути встановлене на обєкті реконструкції Замовника.просимо також до технічної чпстини надати частину проекту де відмічене місце встановлення,елементи частин кріплення до частин будівлі басейну чи венткамери та проектний обєм площ на які повинна використовуватись дана установка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо технічну характеристику припливно-витяжної рециркуляційної системи з якою теж можна ознайомитись в технічному завданні , що є невід’ємною частиною тендерної документації та завантажене окремим файлом на веб-порталі ProZorro.
Технічна характеристика припливно - витяжної рециркуляційної установки:
Повітряний клапан
Панельний фільтр G4 клас ефективності (витяжна частина)
Витяжний вентилятор (прямий привід) ER63C-4DN.H7.1R-7,5 kW
Секція регулювання довжини
Перехресний рекуператор FZ AL 12 N 1120 L 1 AE SM
Камера змішування
Панельний фільтр ( приточна частина ),G4 клас ефективності
Водяний теплообмінник нагріву P2510-01R-58T-1410A-1,6PA-29C-Cu/A/
Приточний вентилятор (прямий привід) ER63C-4DN.H7.1R-7,5 kW
Також зазначаємо, що надання креслень (частини проекту)не впливає на формування пропозиції чи на здійснення робіт з монтажу такої установки. Такі креслення будуть надані Замовником на момент виникнення такої потреби, тобто під час виконання робіт підрядником.
Технічна характеристика припливно - витяжної рециркуляційної установки:
Повітряний клапан
Панельний фільтр G4 клас ефективності (витяжна частина)
Витяжний вентилятор (прямий привід) ER63C-4DN.H7.1R-7,5 kW
Секція регулювання довжини
Перехресний рекуператор FZ AL 12 N 1120 L 1 AE SM
Камера змішування
Панельний фільтр ( приточна частина ),G4 клас ефективності
Водяний теплообмінник нагріву P2510-01R-58T-1410A-1,6PA-29C-Cu/A/
Приточний вентилятор (прямий привід) ER63C-4DN.H7.1R-7,5 kW
Також зазначаємо, що надання креслень (частини проекту)не впливає на формування пропозиції чи на здійснення робіт з монтажу такої установки. Такі креслення будуть надані Замовником на момент виникнення такої потреби, тобто під час виконання робіт підрядником.
Покрівля
Дата подання: 30 липня 2018 23:42
Дата відповіді: 02 серпня 2018 19:24
Станом на 30 липня 2018року покрівля басейну Буської ДЮСШ повністю демонтована... Чому у тендерній документації закладена ця процедура?
Відповідь: Зазначена процедура передбачена у складі технічного завдання, тому що включена у проектно-кошторисну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-26-001372-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 29 липня 2018 19:51
вимога про усунення замовником дискримінаційних умов в тендерній документації
в додатку №1 розділ 1 пункт 3.1 вимагається наддання аналогічного де вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50%від вартості пропозиії учасників торгів
абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже законом встановлено, що замовник може вимагати від учасника документального підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічний договір це договір, що є аналогічним за предметом закупівлі та за своєю суттю – наприклад договір постачання, договір купівлі-продажу.
В свою чергу Замовник встановив вимогу, щодо надання договору(ів) на суму не менше
50% відвартості пропозиції учасника торгів, що жодним чином не передбачено чинним законодавство про закупівлі.
Крім того так вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію адже виконати її зможе обмежене коло осіб. Також така вимога є не обґрунтованою . до такого ж висновку прийшла і постійно діюча колегія АМКУ В РІШЕННІ №3440-р/пк-пз ВІД 30.05.2017року.В зв’язку з вищевикладеним вимагаємо виключити наступну вимогу – «(в додатку №1 розділ 1 пункт 3.1 вимагається наддання аналогічного де вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50%від вартості пропозиії учасників торгів)» з ТД
також вимагаємо привести у до діючих дсту розділ ТД"загальні вимоги до металопластикових вікон та дверних блоків"згідно з наказом №367 МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
7 серпня2013 року "Про прийняття національних стандартів, ідентичних європейським нормативним документам" та замінити старі дсту які втратили чинність на діючі.
Розгорнути
Згорнути
абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже законом встановлено, що замовник може вимагати від учасника документального підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічний договір це договір, що є аналогічним за предметом закупівлі та за своєю суттю – наприклад договір постачання, договір купівлі-продажу.
В свою чергу Замовник встановив вимогу, щодо надання договору(ів) на суму не менше
50% відвартості пропозиції учасника торгів, що жодним чином не передбачено чинним законодавство про закупівлі.
Крім того так вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію адже виконати її зможе обмежене коло осіб. Також така вимога є не обґрунтованою . до такого ж висновку прийшла і постійно діюча колегія АМКУ В РІШЕННІ №3440-р/пк-пз ВІД 30.05.2017року.В зв’язку з вищевикладеним вимагаємо виключити наступну вимогу – «(в додатку №1 розділ 1 пункт 3.1 вимагається наддання аналогічного де вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50%від вартості пропозиії учасників торгів)» з ТД
також вимагаємо привести у до діючих дсту розділ ТД"загальні вимоги до металопластикових вікон та дверних блоків"згідно з наказом №367 МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
7 серпня2013 року "Про прийняття національних стандартів, ідентичних європейським нормативним документам" та замінити старі дсту які втратили чинність на діючі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2018 19:29
Вимогу задоволено частково
Розглянувши вимогу UA-2018-07-26-001372-c.c1 тендерний комітет запевняє, що право встановлювати вимоги в тендерній документації належить виключно замовнику. Так, відповідно до п.2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, до яких належить
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки виконання робіт по даному об’єкту на 2018 рік передбачено в обсязі не мене як 50% від кошторисної вартості, дана вимога в тендерній документації є обґрунтованою, сліз зазначити що визначення який договір є аналогічним є прерогативою замовника. До того ж відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п.3 ст. 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Саме тому, Замовник діяв правомірно та з дотриманням норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Що стосується схожої правової природи аналогічного договору, то в розрізі такої вимоги слід дивитись крізь призму п.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», де наведено визначення: роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Тобто, саме такий договір буде вважатись наданим із схожою правовою природою.
Щодо ДСТУ, що міститься в тендерній документації, а саме в п 6.5, де вказано, що під час виготовлення металопластикових віконних блоків виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ Б В.2.7-107:2008, ДСТУ Б В.2.6-15:2011, ДСТУ Б В.2.7-130:2007). Замовником детально вивчена Ваша вимога, де відповідно до наказу №367 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 7.08.2013 року "Про прийняття національних стандартів, ідентичних європейським нормативним документам", внаслідок чого прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, щодо заміни ДСТУ Б В.2.7-107:2008, внаслідок того, що втратив чинність з 01 січня 2015 року.
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки виконання робіт по даному об’єкту на 2018 рік передбачено в обсязі не мене як 50% від кошторисної вартості, дана вимога в тендерній документації є обґрунтованою, сліз зазначити що визначення який договір є аналогічним є прерогативою замовника. До того ж відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п.3 ст. 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Саме тому, Замовник діяв правомірно та з дотриманням норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Що стосується схожої правової природи аналогічного договору, то в розрізі такої вимоги слід дивитись крізь призму п.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», де наведено визначення: роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Тобто, саме такий договір буде вважатись наданим із схожою правовою природою.
Щодо ДСТУ, що міститься в тендерній документації, а саме в п 6.5, де вказано, що під час виготовлення металопластикових віконних блоків виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ Б В.2.7-107:2008, ДСТУ Б В.2.6-15:2011, ДСТУ Б В.2.7-130:2007). Замовником детально вивчена Ваша вимога, де відповідно до наказу №367 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 7.08.2013 року "Про прийняття національних стандартів, ідентичних європейським нормативним документам", внаслідок чого прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, щодо заміни ДСТУ Б В.2.7-107:2008, внаслідок того, що втратив чинність з 01 січня 2015 року.
Номер вимоги: UA-2018-07-26-001372-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 29 липня 2018 19:53
вимога
в додатку №1 розділ 1 пункт 3.1 вимагається наддання аналогічного договору: де вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50%від вартості пропозиії учасників торгів абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже законом встановлено, що замовник може вимагати від учасника документального підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічний договір це договір, що є аналогічним за предметом закупівлі та за своєю суттю – наприклад договір постачання, договір купівлі-продажу. В свою чергу Замовник встановив вимогу, щодо надання договору(ів) на суму не менше 50% відвартості пропозиції учасника торгів, що жодним чином не передбачено чинним законодавство про закупівлі. Крім того так вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію адже виконати її зможе обмежене коло осіб. Також така вимога є не обґрунтованою . до такого ж висновку прийшла і постійно діюча колегія АМКУ В РІШЕННІ №3440-р/пк-пз ВІД 30.05.2017року.В зв’язку з вищевикладеним вимагаємо виключити наступну вимогу – «(в додатку №1 розділ 1 пункт 3.1 вимагається наддання аналогічногодоговору : де вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50%від вартості пропозиії учасників торгів)» з ТД також вимагаємо привести у до діючих дсту розділ ТД"загальні вимоги до металопластикових вікон та дверних блоків"згідно з наказом №367 МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 7 серпня2013 року "Про прийняття національних стандартів, ідентичних європейським нормативним документам" та замінити старі дсту які втратили чинність на діючі.
Назва документа
Розгорнути
Згорнути
Назва документа
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2018 19:29
Вимогу задоволено частково.
Розглянувши вимогу UA-2018-07-26-001372-c.c1 тендерний комітет запевняє, що право встановлювати вимоги в тендерній документації належить виключно замовнику. Так, відповідно до п.2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, до яких належить
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки виконання робіт по даному об’єкту на 2018 рік передбачено в обсязі не мене як 50% від кошторисної вартості, дана вимога в тендерній документації є обґрунтованою, сліз зазначити що визначення який договір є аналогічним є прерогативою замовника. До того ж відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п.3 ст. 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Саме тому, Замовник діяв правомірно та з дотриманням норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Що стосується схожої правової природи аналогічного договору, то в розрізі такої вимоги слід дивитись крізь призму п.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», де наведено визначення: роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Тобто, саме такий договір буде вважатись наданим із схожою правовою природою.
Щодо ДСТУ, що міститься в тендерній документації, а саме в п 6.5, де вказано, що під час виготовлення металопластикових віконних блоків виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ Б В.2.7-107:2008, ДСТУ Б В.2.6-15:2011, ДСТУ Б В.2.7-130:2007). Замовником детально вивчена Ваша вимога, де відповідно до наказу №367 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 7.08.2013 року "Про прийняття національних стандартів, ідентичних європейським нормативним документам", внаслідок чого прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, щодо заміни ДСТУ Б В.2.7-107:2008, внаслідок того, що втратив чинність з 01 січня 2015 року.
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки виконання робіт по даному об’єкту на 2018 рік передбачено в обсязі не мене як 50% від кошторисної вартості, дана вимога в тендерній документації є обґрунтованою, сліз зазначити що визначення який договір є аналогічним є прерогативою замовника. До того ж відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п.3 ст. 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Саме тому, Замовник діяв правомірно та з дотриманням норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Що стосується схожої правової природи аналогічного договору, то в розрізі такої вимоги слід дивитись крізь призму п.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», де наведено визначення: роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Тобто, саме такий договір буде вважатись наданим із схожою правовою природою.
Щодо ДСТУ, що міститься в тендерній документації, а саме в п 6.5, де вказано, що під час виготовлення металопластикових віконних блоків виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ Б В.2.7-107:2008, ДСТУ Б В.2.6-15:2011, ДСТУ Б В.2.7-130:2007). Замовником детально вивчена Ваша вимога, де відповідно до наказу №367 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 7.08.2013 року "Про прийняття національних стандартів, ідентичних європейським нормативним документам", внаслідок чого прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, щодо заміни ДСТУ Б В.2.7-107:2008, внаслідок того, що втратив чинність з 01 січня 2015 року.
Номер вимоги: UA-2018-07-26-001372-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 30 липня 2018 00:57
Вимога щода кваліфікації спеціаліста!
Звертаємо вашу увагу, що в тендерній документації в Додатку №1 в Розділі 1 в п.2.1. Тендерної документації вимагається підтвердити кваліфікацію спеціаліста по техніці безпеки, надавши посвідчення, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше, як за рік до кінцевого терміну подання пропозицій та не нижче 5 групи електробезпеки-вважаємо це дискримінацією Учасників, оскільки така вимога написана під конкретного Учасника, що має наявного такого спеціаліста. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ від
25.07.2006 № 258
Згідно ПТЕЕС (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів) періодичну (чергову) перевірку знань особи з числа електротехнічного персоналу, що безпосередньо обслуговують діючі електроустановки, а також особи, які мають право видачі нарядів, розпоряджень, ведення оперативних переговорів, проходять один раз на рік; особи з адміністративно-технічного персоналу, що не відносяться до зазначеної групи, а також фахівці з охорони праці, допущені до інспектування електроустановок, - один раз на три роки.
Це означає, що посвідчення спеціаліста по техніці безпеки 5 групи може бути чинним протягом трьох років, оскільки видається раз на три роки!! Просимо, Замовника підтвердити доцільність таких вимог, та внести зміни до тендерної документації, а саме: скасувати дану вимогу щодо підтвердження кваліфікації спеціаліста з техніки безпеки!!
Розгорнути
Згорнути
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ від
25.07.2006 № 258
Згідно ПТЕЕС (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів) періодичну (чергову) перевірку знань особи з числа електротехнічного персоналу, що безпосередньо обслуговують діючі електроустановки, а також особи, які мають право видачі нарядів, розпоряджень, ведення оперативних переговорів, проходять один раз на рік; особи з адміністративно-технічного персоналу, що не відносяться до зазначеної групи, а також фахівці з охорони праці, допущені до інспектування електроустановок, - один раз на три роки.
Це означає, що посвідчення спеціаліста по техніці безпеки 5 групи може бути чинним протягом трьох років, оскільки видається раз на три роки!! Просимо, Замовника підтвердити доцільність таких вимог, та внести зміни до тендерної документації, а саме: скасувати дану вимогу щодо підтвердження кваліфікації спеціаліста з техніки безпеки!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2018 19:27
Взявши до уваги Вашу вимогу та положення наказу Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258, тендерним комітетом будуть внесені зміни в частині вимог тендерної документації щодо спеціалістів адміністративно-технічного персоналу, які повинні пройти перевірку знань, а також фахівці з охорони праці, допущених до інспектування електроустановок, що підтверджуються документом, який містить інформацію про перевірку знань не раніше трьох років до кінцевого подання пропозицій.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-26-001372-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 08 серпня 2018 14:04
Дата подання: 08 серпня 2018 14:04
Скарга №104 від 07 серпня 2018 року.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" подає Скаргу в АМКУ №104 від 07 серпня 2018 року.
+платіжне доручення №109 від 07 серпня 2018 року. + додаток РІШЕННЯ АМКУ №3440-р/пк-пз ВІД 30.05.2017року.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2018 18:46
Рішення від 13.08.2018 № 8188 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2018 18:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2018 № 8879.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2018 18:52
Рішення від 29.08.2018 № 8879.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 17:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2018 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТІ ІДЕЇ" |
9 400 000,00
UAH з ПДВ
|
8 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Якимів Іван Михайлович |
11 904 500,00
UAH з ПДВ
|
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Пласт |
11 866 062,00
UAH з ПДВ
|
11 806 484,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТІ ІДЕЇ" #39602975 |
Відхилено |
8 499 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2018 12:41
|
ФОП Якимів Іван Михайлович #2451310711 |
Відхилено |
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2018 13:03
|
ТОВ Пласт #20811539 |
Відхилено |
11 806 484,33
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2018 14:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 вересня 2018 14:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі