Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщення центральної бібліотеки для дітей комунального закладу "Луцька міська централізована бібліотечна система" на проспекті Президента Грушевського,1 в м.Луцьку Волинської області"
Очікувана вартість
3 592 452,00 UAH
UA-2018-07-26-000596-b ● 10f00c6de5f9455482dbc7a86d48e9f2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517736 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206 |
Контактна особа: |
Гузюк Вікторія +380332724594, 724883, 096 3893904 ykb.lena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2018 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2018 13:06 |
Очікувана вартість: | 3 592 452,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 962,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17960 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
535 м.кв.
"Капітальний ремонт приміщення центральної бібіліотеки для дітей комунального закладу"Луцька міська централізована бібліотечна система" на проспекті Президента Грушевського,1 в м.Луцьку Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, проспект Президента Грушевського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 серпня 2018
—
30 червня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 97% |
УМОВИ ОПЛАТИ: | 3% |
ВІД 3 МІСЯЦІВ І БІЛЬШЕ: | 3% |
ДО 3 МІСЯЦІВ: | 1% |
без відтермінування: | 0% |
26 липня 2018 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2018 11:30 |
Техн. завдання.doc-2018 -ЦБД.docx | |
26 липня 2018 11:30 |
ДОД-2-9-Кваліфік вимоги,субпідр,інші докум.docx | |
26 липня 2018 11:30 |
ДОД-10 - Договір -ЦБД-07.docx | |
26 липня 2018 11:30 |
Календарний план 2018.docx | |
26 липня 2018 11:30 |
Тендерна документація.docx |
26 липня 2018 11:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2018 11:30 |
Техн. завдання.doc-2018 -ЦБД.docx
|
|||
26 липня 2018 11:30 |
ДОД-2-9-Кваліфік вимоги,субпідр,інші докум.docx
|
|||
26 липня 2018 11:30 |
ДОД-10 - Договір -ЦБД-07.docx
|
|||
26 липня 2018 11:30 |
Календарний план 2018.docx
|
|||
26 липня 2018 11:30 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про необгрунтоване застосування неціонового критерію - відстрочка платежу
Дата подання: 01 серпня 2018 08:32
Дата відповіді: 01 серпня 2018 18:22
Доброго дня, шановний замовнику
Умовами тендеру передбачено застосування нецінового критерію – відстрочка платежу, питома вага якого становить 3%
Згідно абз 5 ч.1 ст.28 Закону "Про публічні закупівлі" критеріями оцінки – у разі здійснення закупівлі, яка має СКЛАДНИЙ АБО СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ХАРАКТЕР (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Аналіз технічного завдання (додаток до документації - Техн. завдання.doc-2018 -ЦБД.docx) свідчить: 1) про застосування стандартних розцінок на роботи, які встановлені відповідними державними елементними ресурсними нормами; 2) про те, що роботи стосуються звичайного капітального ремонту будівлі, є стандартними, не носять складний або спеціалізований характер і можуть бути виконані будь-якою будівельної організацією, що має відповідну ліцензію.
Таким чином, встановлення критерію оцінки – відстрочка платежу – суперечить абз 5 ч.1 ст.28 Закону і єдиним критерієм оцінники тендерних пропозицій повинна бути визначена ціна.
Крім того, існують обґрунтовані сумніви в доцільності встановлення такого неціанового критерію як відстрочка платежу. Адже п.6.19 проекту договору (додаток 10 до документації) фактично передбачена автоматична відстрочка платежу у разі затримки бюджетного фінансування . "Всі виплати по цьому Договору здійснюються після отримання Замовником відповідних бюуджетних призначень. У РАЗІ ЗАТРИМКИ БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ ТА/АБО ЗДІЙСНЕННЯ ПЛАТЕЖІВ НЕ З ВИНИ ЗАМОВНИКА, ОПЛАТА ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРОТЯГОМ 5 (П'ЯТИ) БАНКІВСЬКИХ ДНІВ З ДАТИ ОТРИМАННЯ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНОГО БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ ТА/АБО МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНИТИ ПЛАТЕЖІ."
Якщо врахувати, що закупівля фінансується за рахунок бюджетних коштів, то застосування критерію відстрочка платежу, може призвести до необґрунтованого завищення вартості робіт переможцем до 3%, що в свою чергу може спричинити збитки відповідному бюджету на суму понад 100 тис. грн.
З метою недопущення необґрунтованих зайвих витрат публічних коштів та усунення умов і можливостей завдання шкоди відповідному бюджету, просимо внести зміни до тендерної документації та умов закупівлі, виключивши необґрунтоване застосування неціанового критерію у вигляді нікому не потрібної відстрочки платежу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ( Протокол від 25.07.2018 №1) вирішено застосувати і неціновий критерій "умови оплати", тобто відтермінування платежу за виконані роботи. Ми, як Замовники робіт, враховуємо можливу затримку бюджетного фінансування, а тому для виконання робіт на обєкті важливо залучити підрядника, спроможного забезпечити безперебійну роботу, по необхідності за власні кошти. При своєчасному фінансуванні робіт своєчасно будуть оплачуватись і виконані роботи на обєкті. А призупинення робіт за ініціативою підрядника при можливій затримці фінансування може суттєво позначитись на якості виконання робіт та в результаті призвести до непередбачених витрат та збитків.
Клас наслідків (відповідальності), роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 01 серпня 2018 09:00
Дата відповіді: 01 серпня 2018 18:22
Просимо замовника відповісти на такі питання:
1. До якого класу наслідків (відповідальності) належить об’єкт, що підлягає капітальному ремонту?
2. Чи передбачають умови капремонту виконання робіт підвищеної небезпеки згідно робочого проекту.
3. Якщо так, прошу навести повний перелік робіт підвищеної небезпеки на об’єкті.
Дана інформація потрібна для правильного виконання вимог тендерної документації про надання копії ліцензії та або дозволу згідно додатку 6.
Відсутність такої інформації ставить в нерівні умови луцьких та іногородніх учасників, яким не знайомий объект, а ознайомитися з робочим проектом учасник не може в силу ст14 Закону про закупивли (Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Обєкт, що підлягає капітальтному ремонту, відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
2.Умовами проведення капітального ремонту обєкта не передбачається виконання робіт підвищеної небезпеки.
2.Умовами проведення капітального ремонту обєкта не передбачається виконання робіт підвищеної небезпеки.
Незаконність встановлення неціонового критерію
Дата подання: 03 серпня 2018 05:22
Дата відповіді: 07 серпня 2018 17:26
Доброго дня, шановний замовнику.
01.08.18 о 18:22 Вами була розміщена відповідь на наше питання від 01.08.2018 стосовно законності застосування неціонового критерію такого змісту "Рішенням тендерного комітету ( Протокол від 25.07.2018 №1) вирішено застосувати і неціновий критерій "умови оплати", тобто відтермінування платежу за виконані роботи. Ми, як Замовники робіт, враховуємо можливу затримку бюджетного фінансування, а тому для виконання робіт на обєкті важливо залучити підрядника, спроможного забезпечити безперебійну роботу, по необхідності за власні кошти. При своєчасному фінансуванні робіт своєчасно будуть оплачуватись і виконані роботи на обєкті. А призупинення робіт за ініціативою підрядника при можливій затримці фінансування може суттєво позначитись на якості виконання робіт та в результаті призвести до непередбачених витрат та збитків."
Отже, Вами, по суті, було проігноровано першу частину питання про те, що встановлення неціонового критерію оцінки в даних торгах суперечить абз 5 ч.1 ст.28 Закону і єдиним критерієм оцінники тендерних пропозицій повинна бути визначена лише ціна.
Тому ще раз просимо роз"яснити, у чому полягає складний і спеціалізований характер закупівлі, який дає Вам право згідно абз 5 ч.1 ст.28 Закону встановити інші критерії оцінки крім ціни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Щодо Вашого зауваження про вибір критерію, бо "згідно абз.5 п.1 ст.28 Закону єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій повинна бути визначена лише ціна". Згідно абз.5 п.1 ст.28 Закону "Про публічні закупівлі" "Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються,виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок,- ціна". Тобто, "не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом)". У нашому випадку предметом закупівлі є роботи, що мають бути виконані за окримим технічним проектом.Крім того, у названому Вами абз.5 п.1 ст.28 Закону відсутні слова "лише ціна". Тому, наші вимоги щодо критеріїв оцінки не суперечать вимогам чинного законодавства.
Невиконання рекомендацій Мінекономрозвитку від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06
Дата подання: 03 серпня 2018 05:35
Дата відповіді: 07 серпня 2018 17:42
Доброго дня, шановний замовнику.
Листом від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 Мінекономрозвитку рекомендувало замовникам при закупівлі робіт вимагати надання учасниками у складі тендерних пропозицій переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт, у зв”язку із можливістю зниження ціни під час аукціону та необхідності наступного перерахування договірної ціни, кошторисів та розрахунків, якщо такі подані у пропозиції.
Але зміст вимог Вашої тендерной документації свідчить, що даний лист і викладені в ньому рекомендації повністю Вами проигноровано. Вимога надати не потрібні по суті розрахунки договірної ціни, яка за результатами аукціону знову буде перерахована, веде тильки до зайвих витрат ресурсів та робочого часу на друкування, завіряння і сканування великого обсягу сторінок непотрібної по суті інформації. А це не видповидає принципам максимальної економії і ефективности.
Тому, прошу роз"яснити: 1) на якій підставі, ваша організації, будучи місцевим органом влади, прямо игноруе рекомендації центрального органу влади з питань державних закупівель?
2) чи не простіше було б не вимагати непотрібні розрахунки статей витрат договірної ціни, яку узгоджувати на 'этапи укладання договору, або вимагати такі розрахунки хоча б форматі файла АВК без потреби друку, завіряння і сканування розрахунків і кошторисів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. Прийняття рішення стосовно складу документації залишається за Замовником.Щодо вимоги надання розрахунків до Договірної ціни, то наданням цих документів Учасник засвідчує наявність цих розрахунків (а не голослівно заявлена сума пропозиції) та серйозний підхід до підготовки тендерної рпопозиції.Ця вимого не суперечить п.3 частини 2 статті 22 Закону.Надалі, при розробці тендерної документації по проведенню торгів тендерний комітет розгляне та врахує Ваші пропозиції щодо складу документації та фрму подачі документів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2018 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС |
3 587 068,54
UAH з ПДВ
|
3 587 068,54
UAH з ПДВ
|
1 | 3 587 068.54 | Документи |
ПП "ПМК-НОВА" |
3 422 739,44
UAH з ПДВ
|
3 345 360,82
UAH з ПДВ
|
1.0309278351 | 3 245 000 | Документи |
ПП Ефект |
3 577 278,65
UAH з ПДВ
|
3 219 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0309278351 | 3 122 430 | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
28 серпня 2018 15:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі