Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СВІТИЛЬНИКИ СВІТЛОДІОДНІ
Очікувана вартість
4 013 100,00 UAH
UA-2018-07-25-002277-b 1442efbff44d43ef8e0230793e8aed0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волчинський Володимир Вікторович

+380973323749 miskesvitlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 21321108
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 25
Контактна особа: Волчинський Володимир Вікторович
+380973323749
miskesvitlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2018 23:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2018 13:01
Очікувана вартість: 4 013 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 131,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 шт
СВІТИЛЬНИКИ СВІТЛОДІОДНІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2018 23:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 23:35
1.1 Додаток 1.pdf
25 липня 2018 23:35
1.2 Додаток 2.pdf
25 липня 2018 23:35
1.3 Додаток 3.pdf
25 липня 2018 23:35
1.4 Додаток 4.pdf
25 липня 2018 23:35
1.5 Додаток 5.pdf
25 липня 2018 23:35
1.6 Додаток 6.pdf
25 липня 2018 23:35
1.7 Додаток 7.pdf
25 липня 2018 23:35
1.8 Тендерна документація - світильники.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Назва предмета закупівлі
Дата подання: 26 липня 2018 14:44
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:51
Згідно п.4.1 Тендерної документації «Назва предмета закупівлі : Світильники та освітлювальна арматура». А відповідно до п.3.2 Проекту договору «До ціни товару включена вартість тари, упаковки, маркування, перевезення, встановлення та налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також розвантаження за місцем поставки та зберігання у випадку такої необхідності». ПИТАННЯ 1: Як Назва предмета закупівлі може суттєво відрізнятися від Умов Договору, а саме в частині встановлення та налагодження товару, що є виконанням робіт, а не поставкою Продукції? Необхідне внесення змін до тендерної документації. ПИТАННЯ 2:Який максимальний термін зберігання поставленої продукції, так як це впливає на ціну товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого питання надаємо відповідь. Предметом закупівлі за даним оголошення є товар. а саме СВІТИЛЬНИКИ СВІТЛОДІОДНІ у кількості 650 шт. Крім того п) 32, ч. 1, статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що товар - це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Щодо другого питання то в додатку 4 чітко зазначено вимоги, щодо гарантійного терміну.
порядок здійснення оплати
Дата подання: 26 липня 2018 15:06
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:54
Чи наявне відповідне бюджетне призначення (бюджетне асигнування) про виділення Замовнику у 2018 році коштів на придбання товару, так як це передбачено порядком здійснення оплати в Договорі?
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого питання надаємо відповідь. Станом на сьогоднішній час у тендерного комітету наявні усі необхідні підстави для організації та проведння відповідної закупівлі СВІТИЛЬНИКІВ СВІТЛОДІОДНИХ у кількості 650 шт., у відповідності до вимог чинного законодавства.
Регулювання повороту
Дата подання: 26 липня 2018 15:07
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:56
Доброго дня. в технічних вимогах вказаний діапазон регулювання повороту від 20 до 20 градусів, поясніть будь ласка це як ? А головне навіщо ?
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого питання надаємо відповідь. У зв'язку з тим що заміна світильників буде відбуватися на існуючі опори, потрібно мати можливість виставити "горизонт", тобто потреба в регулюванні кута нахилу в двох напрямках.
Додаток 4
Дата подання: 27 липня 2018 14:21
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:57
В п. 9 Загальних вимог Додатку 4 вказано “Ступінь захисту, не нижче — оптичний відсік — електротехнічний відсік — ІР 66 В свою чергу в п. 3.1 ДСТУ 60598-2-3 вказано, що “Цей стандарт установлює вимоги до: - світильників для освітлення вулиць і доріг та інших публічних місць на відкритому повітрі; - світильників поєднаних з опорою, найменша загальна висота якої перевищує 2,5 м над рівнем землі та з електричним джерелом світла, напруга живлення яких не перевищує 1000 В.” а в п. 3.6.1 вказано: “Усі світильники повинні мати ступень захисту від проникнення вологи не меньше ніж ІРХ3,крім тунельних світильників,поєднаних з опорою з зовнішньою частиною, що відкривається збоку, які повинні мати ступень захисту ІРХ5. Для світильників, поєднаних з опорою, разом з вхідним отвіром класифікація за ІР має бути така: 1) частини нижче ніж 2,5 м: ІР3Х; 2) частини вище ніж 2, 5 м: ІР2Х (коли зовнішня частина відкривається збоку, класифікація засклення за ІР має бути 5Х).”, тобто з урахуванням усіх особливостей світильника, стандарт ВСТАНОВЛЮЄ ВИМОГУ до його ступені захисту - не вище ІР55. Враховуючи на те, що дана закупівля здійснюється за рахунок бюджетних, а не власних, коштів, всі вимоги до предмету закупівлі повинні відповідати вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), а не суб'єктивними бажаннями Замовника. Теж саме вказано в першому пункті Тендерної документації. Згідно Статті 3 Закону закупівля здійснюється за одним з таких принципів як - МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ, тобто ефективність та економічність закупівлі регламентується мінімально допустимими вимогами стандартів при найменшої вартості товарів. Більш того, Стаття 22 Закону в частині 2 пункті 3 чітко вказує на те що, інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі повинна мати посилання на стандартні характеристики передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами. Таким чином, вимога до ступеню захисту світильника ІР66 є завищеною і суперечить вимогам Статей 3 та 22 Закону, а також і ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ до тих виробників та постачальників світильників, чия продукція повністю відповідає вимогам стандартів але не відповідає ЗАВИЩЕНИМ технічним вимогам до предмету закупівлі даного тендера, що суперечить вимогам Статей 3 та 5 Закону. Тому наполегливо просимо, надати з цього питання роз'яснення та змінити вимогу до ступеню захисту світильника вказану в п. 9 Загальних вимог Додатку 4 до ТД в відповідності до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме до п. 3.6.1 ДСТУ 60598-2-3. Просимо внести дані зміни в тендерну документацію, для того що б при кваліфікації учасника всі вимоги тендерної документації відповідали даним роз'ясненням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого питання надаємо відповідь. Дана ступінь захисту пов'язана з обслуговуванням світильників (мийка під тиском) а також зовнішніми погодними умовами.
Додаток 4
Дата подання: 27 липня 2018 16:11
Дата відповіді: 27 липня 2018 17:09
В п. 29 Загальних вимог Додатку 4 вказано: “Наявність статусу — представника, дилера або дистриб'ютора заводу-виробника”. Тобто, виходячи з вимоги даного пункту, самі виробники світильників участь в цих торгах прийняти не можуть, так як не мають статус або представника, або дилера, або дистриб'ютора. Таке трактування вимоги п. 29 є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до таких підприємств, виробників потрібних Замовнику світильників. Просимо, надати з цього питання роз'яснення та видалити або її змінити на іншу, з виключенням дискримінаційної вимоги та внести таку зміну в тендерну документацію, для того що б при кваліфікації учасника всі вимоги тендерної документації відповідали даним роз'ясненням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого питання надаємо відповідь. Просимо звернути увагу те, що в тендерній документації зазначено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Жодної дискримінаційної вимоги, чи навіть її ознак тут немає. Якщо участь у процедурі візьме безпосередній виробник, це буде навіть краще.
Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у своїх діях порушення норм чинного законодавства.. оскільки участь у даній закупівлі може прийняти будь-який учасник. Крім того п) 35, ч. 1, статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Додаток 4
Дата подання: 30 липня 2018 10:30
Дата відповіді: 01 серпня 2018 18:35
В п. 22 Загальних вимог Додатку 4 вказано: “Вимоги до драйвера живлення — Функція Смарт Диммер. Димування за заданою програмою зміни потужності в залежності від часу та пори року. Драйвер живлення має розміщуватись всередині корпусу світильника.” По-перше: вкажіть будь ласка, яким нормативним документом визначається та регламентується поняття “Функція Смарт Драйвера”? Що це таке і яким технічним вимогам воно повинне відповідати? По-друге: за конкретно якою програмою повинне видбуватися димування зміни потужності, а також, вкажіть будь ласка, за яким алгоритмом повинна працювати така програма. По-третє: з вимоги п. 22 зрозуміло, що Замовнику потрібна функція дистанційного димування (зміни потужності) світильників, але ж, дана функція світильників може бути досягнута іншими конструктивними рішеннями, або за допомогою радіокерування, передачі керувального сигналу по проводам живлення (220В) світильника, абощо. Тобто, таке чітке посилання на конкретний конструктів цієї функції не відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” Статті 22 частині 2, пункту 5, в якому сказано що, “Технічна специфікація НЕ ПОВИННА містити посилання на... конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Більш того, еквівалентний конструктів цієї функції може бути дешевшим або економічно вигіднішим. Тому таке трактування вимоги п. 22 є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до тих виробників та постачальників світильників, чия продукція має відповідне обладнання та володіє можливістю дистанційного керування потужністю споживаної енергії за еквівалентними конструктивними рішеннями, що суперечить вимогам Статей 3 та 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тому наполегливо просимо, надати з цього питання роз'яснення та змінити вимогу до функції керування спожитої енергії світильника вказану в п. 22 Загальних вимог Додатку 4 до ТД в відповідності до вимог Статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо внести дані зміни в тендерну документацію, для того що б при кваліфікації учасника всі вимоги тендерної документації відповідали даним роз'ясненням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого питання надаємо відповідь.
Наявність Смарт Драйвер – наявність програмованого драйвера в корпусі світильника запрограмованного по астрономічному годиннику відповідно до широти, довготи та часового поясу для управління світловим потоком в автономному режимі без додаткових систем керувань. Програмований драйвер має забезпечувати мінімум 3 рівні світлового потоку на виході зі світильника/
Координати: 49°04′47″ пн. ш.33°25′57″ сх. д. Часовий пояс - східноєвпропейський UTC+02:00 Графік автономного діммінгу: 1. з моменту включення і до 24:00 - 100% потужності 2. з 24:00 до 02:00 - 75% 3. з 02:00 до 05:00 - 50% 4. з 05:00 до 06:00 - 75% 5. з 06:00 до моменту виключення - 100%

Основні функції, які доступні в джерелах живлення з інтелектуальним дімуванням:
• постійний світловий потік - функція, яка дозволяє компенсувати зниження світлового потоку LED модуля з плином часу;
• індивідуальне налаштування характеристик яскравості світильника;
• налаштування плавних переходів між рівнями дімування;
• можливість запрограмувати в блок живлення гарантійний термін служби світлодіодного модуля, після закінчення якого драйвер подасть відповідний сигнал (миготіння 3 рази при включенні світильника);
• демо-режим, за допомогою якого можна в діапазоні часу від 1 до 5 хвилин продемонструвати або перевірити поточні налаштування профілю добового дімування.

Ці технічні умови забезпечують максимальну економію бюджетних коштів за рахунок економії електроенергії, не потребують додаткового обладнання та додаткових систем керування.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Нордкліфф" 3 441 750,00
UAH з ПДВ
3 401 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" 3 724 500,00
UAH з ПДВ
3 420 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП" 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 425 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕД ЕНЕРДЖІ" 3 997 500,00
UAH з ПДВ
3 997 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 15:45
Електронний підпис
09 серпня 2018 15:04
Електронний підпис
09 серпня 2018 15:01
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2018 15:01
Протокол випробувань2.pdf
09 серпня 2018 15:01
Протокол випробувань1.pdf
09 серпня 2018 15:01
Протокол EN Оригінал.pdf
09 серпня 2018 15:01
Проект договору.pdf
09 серпня 2018 15:01
Паспорт на світильник.pdf
09 серпня 2018 15:01
Лист-відгук 2.pdf
09 серпня 2018 15:01
Лист-відгук 1.pdf
09 серпня 2018 15:01
Лист щодо виробника.pdf

Публічні документи

21 серпня 2018 17:46
Електронний підпис
16 серпня 2018 21:33
Електронний підпис
09 серпня 2018 20:35
Електронний підпис
09 серпня 2018 20:31
SDUK-140-120-5000-155-45S_IESNA2002 (3).IES
09 серпня 2018 20:31
Калькулятор ТМ 21.PDF
09 серпня 2018 20:31
Протокол LM 80.PDF
09 серпня 2018 20:31
Проект освітлення.pdf
09 серпня 2018 20:31
Паспорт Гриценюк А.В..pdf
09 серпня 2018 20:31
Проект договору.pdf
09 серпня 2018 20:31
Фінансовий звіт 2016 рік.pdf
09 серпня 2018 20:31
Фінансовий звіт 2017 рік.pdf
09 серпня 2018 20:31
Статут ДАНАЯ ХОЛДИНГ.pdf
09 серпня 2018 20:31
Підписаний_Лицензия.pdf
09 серпня 2018 20:31
Підписаний_gar1248.pdf
09 серпня 2018 20:31
Договір Нова Пошта 2018.pdf
09 серпня 2018 20:31
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

09 серпня 2018 23:25
006.jpg
09 серпня 2018 23:25
005.pdf
09 серпня 2018 23:14
083.jpg
09 серпня 2018 23:14
082.jpg
09 серпня 2018 23:14
081.jpg
09 серпня 2018 23:14
080.jpg
09 серпня 2018 23:14
079.jpg
09 серпня 2018 23:14
078.jpg
09 серпня 2018 23:14
077.jpg
09 серпня 2018 23:14
076.jpg
09 серпня 2018 23:14
075.jpg
09 серпня 2018 23:14
074.jpg
09 серпня 2018 23:14
073.jpg
09 серпня 2018 23:14
072.jpg
09 серпня 2018 23:14
071.jpg
09 серпня 2018 23:14
070.jpg
09 серпня 2018 23:14
069.jpg
09 серпня 2018 23:14
068.jpg
09 серпня 2018 23:14
067.jpg
09 серпня 2018 23:14
066.jpg
09 серпня 2018 23:14
065.jpg
09 серпня 2018 23:14
064.jpg
09 серпня 2018 23:14
063.jpg
09 серпня 2018 23:14
062.pdf
09 серпня 2018 23:14
061.pdf
09 серпня 2018 23:14
060.jpg
09 серпня 2018 23:14
057-059.pdf
09 серпня 2018 23:14
056.jpg
09 серпня 2018 23:14
055.jpg
09 серпня 2018 23:14
054.jpg
09 серпня 2018 23:14
053.jpg
09 серпня 2018 23:14
052.jpg
09 серпня 2018 23:14
051.jpg
09 серпня 2018 23:14
050.jpg
09 серпня 2018 23:14
049.jpg
09 серпня 2018 23:14
048.jpg
09 серпня 2018 23:14
047.jpg
09 серпня 2018 23:14
046.jpg
09 серпня 2018 23:14
045.pdf
09 серпня 2018 23:14
044.pdf
09 серпня 2018 23:14
043.pdf
09 серпня 2018 23:14
042.pdf
09 серпня 2018 23:14
041.pdf
09 серпня 2018 23:14
040.pdf
09 серпня 2018 23:14
039.pdf
09 серпня 2018 23:14
038.pdf
09 серпня 2018 23:14
037.jpg
09 серпня 2018 23:14
036.jpg
09 серпня 2018 23:14
035.jpg
09 серпня 2018 23:14
034.jpg
09 серпня 2018 23:14
033.jpg
09 серпня 2018 23:14
032.jpg
09 серпня 2018 23:14
031.jpg
09 серпня 2018 23:14
030.jpg
09 серпня 2018 23:14
029.jpg
09 серпня 2018 23:14
028.jpg
09 серпня 2018 23:14
027.jpg
09 серпня 2018 23:14
026.jpg
09 серпня 2018 23:14
025.jpg
09 серпня 2018 23:14
024.jpg
09 серпня 2018 23:14
023.jpg
09 серпня 2018 23:14
022.jpg
09 серпня 2018 23:14
021.jpg
09 серпня 2018 23:14
020.jpg
09 серпня 2018 23:14
019.jpg
09 серпня 2018 23:14
018.jpg
09 серпня 2018 23:14
017.jpg
09 серпня 2018 23:14
016.jpg
09 серпня 2018 23:14
015.jpg
09 серпня 2018 23:14
014.jpg
09 серпня 2018 23:14
013.jpg
09 серпня 2018 23:14
012.jpg
09 серпня 2018 23:14
011.jpg
09 серпня 2018 23:14
010.jpg
09 серпня 2018 23:14
009.jpg
09 серпня 2018 23:14
008.jpg
09 серпня 2018 23:14
007.jpg
09 серпня 2018 23:14
004.jpg
09 серпня 2018 23:14
003.jpg
09 серпня 2018 23:14
002.jpg
09 серпня 2018 23:14
001.jpg

Публічні документи

09 серпня 2018 17:13
Реєстр документів.pdf
09 серпня 2018 17:13
Підписаний_Лицензия.pdf
09 серпня 2018 17:13
Підписаний_gar1301.pdf
09 серпня 2018 17:13
Копія балансу (стр. 142).PDF
09 серпня 2018 17:13
Інші документи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Нордкліфф"

ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"

ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"

ТОВ "ЛЕД ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Нордкліфф"
#36685535
Відхилено 3 401 600,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 17:32
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
#39071655
Переможець 3 420 300,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2018 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2018 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
#39071655
3 420 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 16:15
Звіт - світильники.pdf укладений
01 листопада 2019 16:13
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 16:08
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 16:06
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 19:26
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
31 липня 2019 18:18
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 12:33
додаткова угода - (2019) продовження.jpg зміни до договору
26 квітня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 11:00
Додаткова угода 2 зміни до договору
26 квітня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 17:04
Додаткова угода 1 зміни до договору
28 березня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 17:51
10 Договір - світильники.pdf укладений
28 серпня 2018 17:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із документальним підтвердженням обє'ктивних обставин, затримки фінансування витрат Замовника та закінчення дії Договору
Номер договору про закупівлю: 26 в
Договір:
Номер додаткової угоди: 26 в
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку у зв'язку з відсутністю фінансування через затримку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 26 в
Договір:
Номер додаткової угоди: 26 в
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку у зв'язку з відсутністю фінансування через затримку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 26 в
Договір:
Номер додаткової угоди: 26 в
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку у зв'язку з відсутністю фінансування через затримку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 26 в
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1, ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 26 в
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 2 904 624,00
UAH (в тому числі ПДВ 484 104,00 UAH)