Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу ДП "Український державний центр радіочастот" на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва)
Очікувана вартість
67 700,00 UAH
UA-2018-07-25-001697-b 24b75e70150844ed8cd78779e29a0795
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Віталійович Сунко

+380444228075 sunko@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Юрій Віталійович Сунко
+380444228075
sunko@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2018 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2018 17:30
Початок аукціону: 10 серпня 2018 11:34
Очікувана вартість: 67 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 338,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу ДП "Український державний центр радіочастот" на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  01 травня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2018 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 16:12
Проект договора.docx
25 липня 2018 16:11
ТД технагляд фасаду.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зведений кошторисний розрахунок
Дата подання: 26 липня 2018 01:13
Дата відповіді: 27 липня 2018 13:26
Прошу Вас надати копію зведеного кошторисного розрахунку
Відповідь: Відповідно до п.3 Додатку 1 «Технічні вимоги» до Тендерної документації ціна пропозиції учасника повинна бути складена по формі № 3-П з врахуванням Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (Зміна № 2).
Кошторис за формою № 3-П складається виходячи з трудомісткості, витраченої на здійснення технічного нагляду за обсягами будівельних робіт, в розрахунку на один людино-день, наведений у додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з урахуванням змін).
Додатком 1 «Відомість обсягів робіт та матеріалів для виконання будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Технічних вимог (Додаток 1 до Тендерної документації) передбачені всі обсяги будівельних робіт, за якими необхідно здійснювати технічний нагляд.
Таким чином, учаснику достатньо інформації, яка зазначена в Технічних вимогах (Додаток 1 до Тендерної документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-25-001697-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 27 липня 2018 12:42
Комерційна пропозиція
Прошу Вас надати зразок форми для комерційної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2018 16:18

Вимоги до складання ціни пропозиції учасника наведені у п.п.3 п.7 Технічних вимог (Додаток 1 до Тендерної документації).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ" 50 700,00
UAH з ПДВ
50 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 59 500,00
UAH з ПДВ
59 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" 67 700,00
UAH з ПДВ
67 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 13:04
23-Договір_ФБМ.pdf
09 серпня 2018 13:04
22-Договір_Антипюр.pdf
09 серпня 2018 13:04
21-Договір_Антипюр_2.pdf
09 серпня 2018 13:04
20-Литс_рекоменд_ФБМ_2.pdf
09 серпня 2018 13:04
17-Договір_Антипюр.pdf
09 серпня 2018 13:04
16-Договір-Укрпошта.pdf
09 серпня 2018 13:04
16-1-Відгук-Укрпошта.pdf
09 серпня 2018 13:04
14-Довідка кадри.pdf
09 серпня 2018 13:04
14-1-Сертифікат.pdf
09 серпня 2018 13:04
13-Технічні вимоги.pdf
09 серпня 2018 13:04
09-Наказ_Литвиненко.pdf
09 серпня 2018 13:04
08-Індефікаційний_код.pdf
09 серпня 2018 13:04
07-Паспорт_Литвиненко.pdf
09 серпня 2018 13:04
06-Протокол_ІК-Проект.pdf
09 серпня 2018 13:04
05-Довідка_код.pdf
09 серпня 2018 13:04
04-Витяг ЄДР.pdf
09 серпня 2018 13:04
03-Виписка ЄДР.pdf
09 серпня 2018 13:04
02-витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 серпня 2018 13:03
01-Статут_ІК-Проект.pdf
09 серпня 2018 13:03
00-Реєстр.pdf

Публічні документи

22 серпня 2018 22:51
Справка ДПІ.jpg
22 серпня 2018 22:51
Инф довидка корукция.pdf
22 серпня 2018 22:51
Довидка МВС.pdf
09 серпня 2018 00:19
Ціна пропозиції.pdf
09 серпня 2018 00:19
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2018 00:19
Сертифікат Чірка.pdf
09 серпня 2018 00:19
Сертифікат Кудряшов.pdf
09 серпня 2018 00:19
Сертифікат Ковтун.pdf
09 серпня 2018 00:19
Проект договору.pdf
09 серпня 2018 00:19
Про працівників.pdf
09 серпня 2018 00:19
підтвердження досвіду.rar
09 серпня 2018 00:19
Наказ про призначення.pdf
09 серпня 2018 00:19
ИНН.pdf
09 серпня 2018 00:19
Захист довкілля.pdf
09 серпня 2018 00:19
Довідка про ст.17.pdf
09 серпня 2018 00:19
Виписка.pdf
09 серпня 2018 00:19
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ"

Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ"
#39229916
Відхилено 50 700,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 16:23
Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ
#2658010178
Переможець 59 500,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2018 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2018 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ
#2658010178
59 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:42
ДУ№8_Дог№334_ФОП_Кудряшов.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:32
ДУ№7_Дог№334_КУДРЯШОВ.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 09:11
ДУ№6_Дог№334_КУДРЯШОВ.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 09:10
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 14:05
ДУ№5_Дог№334_Кудряшов.PDF зміни до договору
17 липня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 18:13
ДУ№4_Дог№334_КУДРЯШОВ.pdf зміни до договору
20 травня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 14:52
ДУ№3_Дог№334_ФОП_КудряшовЄМ.PDF зміни до договору
08 листопада 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 08:34
ДУ№2_Дог№334_ФОП_Кудряшов.PDF зміни до договору
13 червня 2019 08:33
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 17:23
ДУ№1_Дог№334_ФОП_КудряшовЄМ.PDF зміни до договору
28 листопада 2018 17:23
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 13:14
Дог№334_Кудряшов.PDF укладений
31 серпня 2018 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності з пунктом 8.3 Договору та згідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили за взаємною згодою внести такі зміни до Договору, а саме: 1.1. Додаток 2 «Графік здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно- технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Договору викласти в новій редакції - що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 334
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 334 від 31.08.2018 року (далі - Договір) про наступне: 1. Відповідно до пункту 8.3 Договору та згідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили за взаємною згодою внести такі зміни до Договору: 1.1. Пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції: «1.1. Загальний строк, протягом якого Виконавець повинен надати усі Послуги і передати їх Замовнику по акту здачі-приймання фактично наданих послуг становить 13 (тринадцять) місяців з дати передачі Замовником будівельного майданчика за актом-допуском. В разі настання несприятливих погодних умов, а саме випадання опадів у вигляді дощу, мокрого снігу, ожеледиці, вітру швидкістю понад 15 м/с, пониження денної температури повітря нижче від -8°С, виконання будівельних робіт може бути призупинено або уповільнено до настання сприятливих погодних умов, а саме температури повітря +8°С (протягом одного тижня та більше). В зв’язку з цим можливе призупинення або уповільнення надання Послуг.» 1.2. Додаток 2 «Графік здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно- технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Договору викласти в новій редакції - що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 334
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції: «1.1. Загальний строк, протягом якого Виконавець повинен надати усі Послуги і передати їх Замовнику по акту здачі-приймання фактично наданих послуг становить 3 (три) роки з дати передачі Замовником будівельного майданчика за актом-допуском. В разі настання несприятливих погодних умов, а саме випадання опадів у вигляді дощу, мокрого снігу, ожеледиці, вітру швидкістю понад 15 м/с, пониження денної температури повітря нижче від -8°С, виконання будівельних робіт може бути призупинено або уповільнено до настання сприятливих погодних умов, а саме температури повітря +8°С (протягом одного тижня та більше). В зв’язку з цим можливе призупинення або уповільнення надання Послуг.» 1.2. Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг, які будуть надані Виконавцем відповідно до умов цього Договору, складає 59500 грн 00 коп (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп) у тому числі ПДВ, що складає 9916 грн 67 коп (дев’ять тисяч дев’ятсот шістнадцять грн. 67 коп) та визначена у Додатку З «Кошторис на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу ДП «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Договору.» 1.3. Пункт 6.1 Договору викласти в новій редакції: «6.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.» 1.4. У зв’язку із зміною з 11.07.2019 системи оподаткування Виконавця, Сторони підтверджують свої зобов’язання за Договором та погодили у документах, які стосуються Договору, вважати дійсними наступні дані Виконавця: ІПН 2658010178; платник ПДВ; р/р иА253375460000026003055012471. 1.5. Додаток 1 «Технічне завдання на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Договору викласти в новій редакції - що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди). 1.6. Додаток 2 «Графік здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно- технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва до Договору викласти в новій редакції - що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди). 1.7. Додаток 3 «Кошторис на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу ДП «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Договору викласти в новій редакції - що додається (Додаток З до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.1. Загальний строк, протягом якого Виконавець повинен надати усі Послуги і передати їх Замовнику по акту здачі-приймання фактично наданих послуг – до 30.09.2020 року В разі настання несприятливих погодних умов, а саме випадання опадів у вигляді дощу, вітру швидкістю понад 15 м/с, пониження температури навколишнього середовища на протязі 24 годин до +50С, виконання робіт може бути призупинено або уповільнено до настання сприятливих погодних умов протягом одного тижня та більше. В зв’язку з цим можливе призупинення або уповільнення надання Послуг.» 1.2. Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг, які будуть надані Виконавцем відповідно до умов цього Договору, складає 59500 грн 00 коп (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп) без ПДВ та визначена у Додатку 3 «Кошторис на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу ДП «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Договору.» 1.3. Пункт 6.1 Договору викласти в новій редакції: «6.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 31.01.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.» 1.4. У зв’язку із зміною з 01.01.2020 системи оподаткування Виконавця, Сторони підтверджують свої зобов’язання за Договором та погодили у документах, які стосуються Договору, вважати дійсними наступні дані Виконавця: ІПН 2658010178; платник єдиного податку за ставкою 5%; р/р UA253375460000026003055012471. 1.5. Пункт 5 Додатку 1 «Технічне завдання на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Договору викласти в новій редакції: «5. Термін початку та закінчення Послуг – 2018-2020 роки.» 1.6. Додаток 2 «Графік здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва до Договору викласти в новій редакції – що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди). 1.7. Додаток 3 «Кошторис на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу ДП «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва» до Договору викласти в новій редакції – що додається (Додаток 3 до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору №334
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Додаток 2 «Графік здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно- технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва до Договору викласти в новій редакції - що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Загальний строк, протягом якого Виконавець повинен надати усі Послуги і передати їх Замовнику по акту здачі-приймання фактично наданих послуг становить до 30.11.2020 року. В разі настання несприятливих погодних умов, а саме випадання опадів у вигляді дощу, вітру швидкістю понад 15 м/с, пониження температури навколишнього середовища на протязі 24 годин до +5°С, виконання Робіт може бути призупинено або уповільнено до настання сприятливих погодних умов протягом одного тижня та більше. В зв’язку з цим можливе призупинення або уповільнення надання Послуг.» 1.2. Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції: «6.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 31.03.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.» 1.3. Додаток 2 «Графік здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно- технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва до Договору викласти в новій редакції - що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції: «3.1. Загальний строк, протягом якого Виконавець повинен надати усі Послуги і передати їх Замовнику по акту здачі-приймання фактично наданих послуг - до 31.12.2020 року В разі настання несприятливих погодних умов, а саме випадання опадів у вигляді дощу, снігу, вітру швидкістю понад 15 м/с, пониження температури навколишнього середовища на протязі 24 годин до +5°С, виконання робіт може бути призупинено або уповільнено до настання сприятливих погодних умов протягом одного тижня та більше. В зв’язку з цим можливе призупинення або уповільнення надання Послуг.» 1.2. Пункт 6.1 Договору викласти в новій редакції: «6.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 31.04.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.» 1.3. Додаток 2 «Графік здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно- технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва до Договору викласти в новій редакції - що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції: «3.1. Загальний строк, протягом якого Виконавець повинен надати усі Послуги і передати їх Замовнику по акту здачі-приймання фактично наданих послуг – до 30.06.2021 року. В разі настання несприятливих погодних умов, а саме випадання опадів у вигляді дощу, снігу, вітру швидкістю понад 15 м/с, пониження температури навколишнього середовища на протязі 24 годин до +50С, виконання робіт може бути призупинено або уповільнено до настання сприятливих погодних умов протягом одного тижня та більше. В зв’язку з цим можливе призупинення або уповільнення надання Послуг.» 2. Пункт 6.1 Договору викласти в новій редакції: «6.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.» 3. Додаток 1 «Технічне завдання на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва до Договору викласти в новій редакції. 4. Додаток 2 «Графік здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з капітального ремонту фасаду будівлі адміністративно-технічного корпусу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на проспекті Перемоги, 151 у Святошинському районі м. Києва до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2018 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 59 500,00
UAH з ПДВ