Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації «Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Казенний Торець та її приток»
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2018-07-25-001608-b ● b79ffd74c0964528a260bd3784e9bf30
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38707906 |
Вебсайт: | http://ecology.donoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олександр Іванович Неклеса +380663809715 aineklesazam@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2018 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2018 15:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2018 15:34 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2018 12:51 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Розробка проектно-кошторисної документації «Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Казенний Торець та її приток»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2018 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2018 16:12 |
+Карта Додаток до ТЗ.pdf | |
25 липня 2018 16:12 |
+3 ТЗ.docx | |
25 липня 2018 16:12 |
+2 ТД.doc | |
25 липня 2018 16:11 |
+1 Оголошення про закупівлю.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога замовника щодо подачі (сканування) документів
Дата подання: 01 серпня 2018 12:42
Дата відповіді: 02 серпня 2018 15:50
Доброго дня. Однією з вимог Замовника щодо форми подачі документів (довідок, листів, договорів,актів виконаних робіт тощо) є додавання сканованих копій цих документів, що кольорово скануються на сканері з роздільною здатністю не нижче 300 ppi окремими електронним іменованим PDF-файлами.
Просимо Вас роз'яснити та уточнити, Замовник має на увазі подачу документів, які відскановуються з їх оригіналів у кольоровому режимі на сканері з роздільною здатністю не нижче 300 ppi?
Також, будь ласка, уточніть, що мається Замовником на увазі, дана вимога зазначена у п. 1 розділу 3 тендерної документації: "При сканкопіюванні оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.) в яких містяться оригінали підписів і печатки, на сканкопії такого документа перед його завантаження в електронну систему закупівель учасник може захистити свою сканкопію документу відміткою "копія «назва учасника»"? Чи буде причиною для видхилення учасника подача кольорово сканованих документів з оригіналів цих документів? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Всі скановані копії документів які учасник завантажує у систему повинні бути не нижче 300 ppi. Що стосується питання "Також, будь ласка, уточніть, що мається Замовником на увазі, дана вимога зазначена у п. 1 розділу 3 тендерної документації: "При сканкопіюванні оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.) в яких містяться оригінали підписів і печатки, на сканкопії такого документа перед його завантаження в електронну систему закупівель учасник може захистити свою сканкопію документу відміткою "копія «назва учасника»" це мається на увазі при сканкопіюванні оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом учасник може простави «назва учасника» та видбиток печатки цим самим підтвердити автентичність документа. Згідно умов ТД до закупівлі розділу 3 п.1 п.п. 8 "Якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, роздільну здатність нижче 300 ppi, не кольорову cканкопію, фотозображення, мають частково відсканований документ, та ін. Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника."
Проект договору підряду
Дата подання: 01 серпня 2018 12:48
Дата відповіді: 02 серпня 2018 12:01
Скажіть будь ласка, чи потрібно у складі тендерної пропозиції надавати заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника проект договору підряду, наведений у п. 3 розділу 6 тендерної документації та додатки до нього?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Так потрібно у складі тендерної пропозиції надавати заповненний та підписаний уповноваженою особою учасника проект договору підряду, наведений у п. 3 розділу 6 тендерної документації.
Залучення субпідрядників
Дата подання: 01 серпня 2018 12:50
Дата відповіді: 02 серпня 2018 11:59
Добрий день, підскажіть будь ласка, якщо учасником не планується залучати субпідрядні організації до виконання робіт згідно технічного завдання, чи потрібно надавати у складі пропозиції довідку з відповідною інформацію?
Відповідь: Дякуємо за запитання!Так потрібно надати довідку з відповідною інформацією, що учасник не планує залучати субпідрядні організації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС |
797 900,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
783 928,00
UAH з ПДВ
|
766 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Технодар-Днепр |
774 328,37
UAH з ПДВ
|
770 328,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІСТЕЛЬ-ГРУПП" |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
798 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС #41425139 |
Відхилено |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2018 16:38
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #31563714 |
Рішення скасоване |
766 700,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 14:07
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #31563714 |
Відхилено |
766 700,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 14:09
|
ТОВ Технодар-Днепр #40088101 |
Відхилено |
770 328,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2018 17:33
|
ТОВ "ІСТЕЛЬ-ГРУПП" #13371152 |
Відхилено |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2018 17:31
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 вересня 2018 17:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі