Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2018-07-25-001058-c ● 66080a104e5145eaa6fd4c8a63b14bb2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 20062138 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/content/115_sluzhba-u-spravakh-ditej.html |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., Київ, Дегтярівська, 3-А |
Контактна особа: |
Бадилевич Тетяна Миколаївна 380444840525 ssd@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2018 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2018 11:44 |
Очікувана вартість: | 64 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них відповідно до вимог документації, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, місто Київ, Київ, В.Порика, 13-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 серпня 2018
—
01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2018 15:32 |
сидіння, стільці для тендера.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі?
Дата подання: 26 липня 2018 10:54
Дата відповіді: 26 липня 2018 12:20
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В умовах закупівлі Службою у справах дітей та сім'ї не зазначено торгівельну марку або виробника. Замовником визначено лише характеристики предмету закупівлі, за якими і буде здійснюватись оцінка запропонованого товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-25-001058-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41272101
Дата подання: 03 серпня 2018 15:35
Невідповідність пропозиції ФОП Печений вимогам
Пропозиція ФОП Печений не відповідає вимогам документації на закупівлю, а саме: відповідно до п.4 пункт 1 документації цінова пропозиція має містить інформацію про перелік товарів з найменуванням фірми – виробника . Надана пропозиція не містить такої інформації, відповідно пропозиція ФОП Печений має бути дискваліфікована, оскільки не відповідає вимогам документації та неможливо встановити, які саме меблі пропонуються ФОП Печений, чи відповідають вони технічним вимогам, хто є виробником цих меблів і чи стосуються взагалі надані сертифікати та висновки товарів, що будуть постачатися... Тобто запропоновано невідомо що на певну суму.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2018 12:17
Комісією Служби у справах дітей та сім’ї для здійснення електронних закупівель робіт, товарів та послуг розглянуто вимогу про невідповідність пропозиції ФОП Печений. За результатами розгляду повідомляємо.
03 серпня 2018 року Комісією розглянуто пропозицію ФОП Печений, яка за результатами електронного реверсивного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду встановлено, що зазначена пропозиція цілком відповідає вимогам документації для проведення закупівлі.
03 серпня 2018 року Комісією розглянуто пропозицію ФОП Печений, яка за результатами електронного реверсивного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду встановлено, що зазначена пропозиція цілком відповідає вимогам документації для проведення закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
60 580,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 605.pdf | укладений |
09 серпня 2018 18:18
|