Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Муфта електрична 32 квт
Очікувана вартість
3 477 600,00 UAH
UA-2018-07-25-000494-a e9e63cf0cfcd45809cf1adf920405b35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2018 15:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 13:14
Очікувана вартість: 3 477 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Муфта електрична 32 квт – 90 шт. - відповідно додатку 1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. - Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
Муфта еластична 32квт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2018 15:31
Електронний підпис
25 липня 2018 15:31
ТД_323_Муфта.doc
25 липня 2018 15:31
Додаток 9 договір поставки.docx
25 липня 2018 15:31
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 3 465 477,00
UAH з ПДВ
3 465 477,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРКОЛІЯМАШ" 3 477 600,00
UAH з ПДВ
3 477 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 12:53
Цінова пропозиція.rar
10 серпня 2018 12:53
Забезпечення_пк.rar
10 серпня 2018 12:53
Додаток 1_ЕЦП.rar
10 серпня 2018 12:52
Додаток 1.rar

Публічні документи

09 серпня 2018 20:20
Статут.pdf
09 серпня 2018 20:20
сертифікат.pdf
09 серпня 2018 20:20
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 серпня 2018 20:20
Протокол виробувань.pdf
09 серпня 2018 20:20
Ліцензійна угода.pdf
09 серпня 2018 20:20
Документи виробника.pdf
09 серпня 2018 20:20
Довідки УкрСиббанк.pdf
09 серпня 2018 20:20
Довідка ПУМБ.pdf
09 серпня 2018 20:20
Дилерство УКМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "УКРКОЛІЯМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 3 465 477,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 07:59

Документи

15 серпня 2018 07:59
Електронний підпис
15 серпня 2018 07:59
323 Намір.docx
15 серпня 2018 07:59
323 Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 07:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
3 465 477,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2018 07:59
Електронний підпис
15 серпня 2018 07:59
323 Намір.docx
15 серпня 2018 07:59
323 Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 14:48
CCI050920182.pdf укладений
05 вересня 2018 14:47
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 14:28
ZVIT_муфта_32_квт.doc укладений
12 серпня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:13
ДУ-1 - 18424 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:13
Про внесення змін ДУ-1 Мантікор муфти.docx зміни до договору
29 грудня 2018 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18424/Ю від 03.09.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.1., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 3 465 477,00,00 грн. (чотири мільйони чотириста шістдесят п'ять тисяч чотириста сімдесят сім гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 693 095,40 грн. (шістсот дев'яносто три тисячі дев'яносто п'ять гривень 40 коп.), що разом становить 4 158 572,40 грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот сімдесят дві гривні 40 коп.). 14.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 14.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-18424/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-18424/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 158 572,40
UAH (в тому числі ПДВ 693 095,40 UAH)