Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (фасадні роботи по периметру адмінбудівлі Мінсоцполітики), ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
163 200,00 UAH
UA-2018-07-24-002008-b 207a345e444743d79cad2304a6dbcaf1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сивура Олександр

+380442894046
+380442890473
sivura@mlsp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Сивура Олександр
+380442894046,+380442890473
sivura@mlsp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2018 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2018 15:17
Очікувана вартість: 163 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 632,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Фасадні роботи по периметру адмінбудівлі Мінсоцполітики, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул.Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2018 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2018 12:25
Перелік змін до ТД.docx
01 серпня 2018 12:25
ТД Фасад зі змінами.docx
01 серпня 2018 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2018 12:25
Перелік змін до ТД.docx
01 серпня 2018 12:25
ТД Фасад зі змінами.docx
24 липня 2018 16:58
ТД Фасад.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнение техзадания
Дата подання: 30 липня 2018 09:09
Дата відповіді: 01 серпня 2018 12:22
Здравствуйте! Просьба указать можно ли производить работы меодом промышленного альпинизма, с исспользованием веревок и люлек? Также хотелось бы уточнить что будет происходить со старыми отливами которые там сейчас есть и с защитной сеткой на фасаде? Демонтаж? Предполагается ли после установки отливов пропенивать стык? По нижнему канту утепления устанавливатся ли уголок, монтажная планка и т.д.? Есть ли техническая возможность? Спасибо за ответ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зазначені роботи найзручніше проводити методом промислового альпінізму, до того ж в пропозиції необхідно передбачити демонтаж старих відливів та захисної сітки на фасаді, після встановлення відливів стики повинні бути пропінені, по нижньому краю утеплення монтується куточок. Замовником внесено зміни в Тендерну документацію, а саме викладено Дефектний акт в новій редакції, в якому передбачено вищевказані роботи і витрати

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2018 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ 161 888,69
UAH з ПДВ
161 888,69
UAH з ПДВ
Документи
МОСКАЛЕНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ 163 200,00
UAH з ПДВ
163 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 10:45
Електронний підпис
17 серпня 2018 10:45
Кошториси_2.pdf
17 серпня 2018 10:45
Довідки.pdf
17 серпня 2018 10:45
Пропозиція оновлена.pdf
08 серпня 2018 19:20
Електронний підпис
08 серпня 2018 19:19
Цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2018 19:19
Працівники.pdf
08 серпня 2018 19:19
Кошториси.pdf
08 серпня 2018 19:19
Документы ФОП.pdf
08 серпня 2018 19:19
Договір.pdf
08 серпня 2018 19:19
Довідки та листи.pdf

Публічні документи

02 серпня 2018 09:34
Електронний підпис
01 серпня 2018 10:18
Сметная документация.rar
01 серпня 2018 10:18
Ценовое предложение.pdf
01 серпня 2018 10:18
Информация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ

МОСКАЛЕНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2946808538
Переможець 161 888,69
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 11:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2018 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2946808538
161 888,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:27
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 11:25
ПЗД 3.doc зміни до договору
05 листопада 2018 11:22
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:22
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 10:49
ПЗД 2.doc зміни до договору
02 листопада 2018 10:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 10:46
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2018 14:51
ПЗД 1.doc зміни до договору
06 вересня 2018 14:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 вересня 2018 14:47
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 10:25
Договір 23-ВТ.pdf укладений
27 серпня 2018 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Викласти пункт 1.1. Договору у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується за завданням Замовника виконати роботи з проведення фасадних робіт по периметру адмінбудівлі Міністерства соціальної політики України (надалі - Роботи) ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (капітальні фасадні роботи по периметру адмінбудівлі Мінсоцполітики), (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») в адміністративному будинку Міністерства соціальної політики України (надалі - Об’єкт), який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна 8/10 та здати закінчені Роботи в установлений цим Договором строк, а Замовник зобов’язується прийняти від Підрядника закінчені Роботи та оплатити їх».
Номер договору про закупівлю: 23-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Відповідно до п.15.2. та п.17.4. Договору, звернення підрядника щодо несприятливих погодних умов для проведення фасадних робіт у вересні 2018 року, листа УкрГМЦ від 16.10.2018 № 01-20/1213 та згідно з пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Строки виконання Робіт встановлюються цим Договором і визначаються датою їх початку та закінчення. Строк виконання робіт: Початок Робіт - 27 серпня 2018 р. Закінчення Робіт - 15 листопада 2018 р.».
Номер договору про закупівлю: 23-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Відповідно до експертного звіту ТОВ «ПРОЕКСП» від 25.10.2018р. №1133-18/ПРОЕКСП щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Капітальний ремонт і реставрація (капітальні фасадні роботи по периметру адмінбудівлі Мінсоцполітики)» та згідно з пунктом 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти додатки до Договору №1, №2, №4, №5 у редакції, що додається»
Номер договору про закупівлю: 23-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 161 888,69
UAH з ПДВ