Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Емаль
Очікувана вартість
4 036 114,80 UAH
UA-2018-07-24-001674-b ● 4cfd4fb51aad4856bf975b9fcc9669ee
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Панютинський вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Контактна особа: |
Ципченко Ліна Андріївна +380574578064 LTSYPCHENKO@USV.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2018 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2018 16:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2018 16:50 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2018 12:04 |
Очікувана вартість: | 4 036 114,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 180,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 121083.44 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106491 кг
Емаль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64660, Україна, Харківська обл., Панютине, Заводська, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2018 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2018 11:47 |
Зміни - Емаль.docx | |
31 липня 2018 11:47 |
Тендерна документація - зміни.doc | |
31 липня 2018 11:47 |
Додаток 8 - зміни.docx | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 11.docx | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 10.docx | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 9 (Проект договору).doc | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 7.docx | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 6.docx | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 5.docx | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 4.docx | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 2,3.docx | |
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 1.docx |
31 липня 2018 11:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2018 11:47 |
Зміни - Емаль.docx
|
|||
31 липня 2018 11:47 |
Тендерна документація - зміни.doc
|
|||
31 липня 2018 11:47 |
Додаток 8 - зміни.docx
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 11.docx
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 10.docx
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 9 (Проект договору).doc
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 7.docx
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 6.docx
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 5.docx
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 4.docx
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 2,3.docx
|
|||
24 липня 2018 15:55 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 27 липня 2018 16:40
Дата відповіді: 31 липня 2018 08:32
Доброго дня.
Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015─44810000-1 Фарби, зокрема додаток 11, містить вимогу щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції повної сканованої копії технічних умов, за якими виготовлена продукція, що є предметом закупівлі.
Разом з тим, технічні умови на виготовлення продукції є результатом інтелектуальної роботи Виробника та (або) його уповноважених осіб, зокрема, дослідницької діяльності, що направлена на розробку рецептури, яка б дала змогу виготовляти продукцію, що відповідала певним якісним вимогам.
Розголошення рецептури, за якою виготовляється продукція може призвести до її використання іншими виробниками, що, як наслідок, призведе до втрати набутих внаслідок добросовісної конкуренції переваг та завдасть шкоду Виробнику.
Враховуючи зазначене, повний текст технічних умов є комерційною таємницею Виробника та не підлягає розміщенню у відкритому доступі, а вимога щодо розміщення повного тексту технічних умов є такою, що суперечить чинному законодавству України.
Виходячи з вимог Замовника до предмету закупівлі, що містяться у тендерній документації, для оцінки відповідності продукції, яка запропонована Учасниками достатньою буде надання останніми витягу з ТУ, що буде містити необхідну інформацію.
У зв'язку з зазначеним вимагаємо виключити вимогу щодо надання повної сканованої копії технічних умов, за якими виготовлена продукція, що є предметом закупівлі.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, у відповідь повідомляємо, що відповідно до вимог Додатку 11, у разі якщо продукція виготовляється за (ТУ) технічними умовами, учасник повинен надати повну скановану копію технічних умов (ТУ).
Копії повинні бути завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист тощо), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
Копії повинні бути завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист тощо), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
Картотека
Дата подання: 27 липня 2018 16:56
Дата відповіді: 30 липня 2018 13:06
Доброго дня.
В додатку 8 до ТД зазначено наступне:
"1. Колір покриття емалі: повинен знаходитись в межах допустимих відхилень, встановлених зразками кольору “Картотеки” або контрольними зразками кольору, затвердженими в установленому порядку:
- червоний – 9, 11;
- жовтий – 230, 231;
- зелений – 343, 344;
- блакитний – 423, 424;
- синій – 427, 428;
- сірий – 522, 536;
- червоно-коричневий – 632, 633;
- білий, чорний – контрольні зразки кольору."
В той же час ТД не містить жодної "Картотеки" та жодного посилання на неї, а зазначені біля кольорів числа не мають сенсу.
Просимо Вас або надати чітке роз'яснення що до зазначених чисел, або прибрати посилання на картотеку та числа біля кольорів, залишивши "контрольними зразками кольору, затвердженими в установленому порядку".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь повідомляємо, що посилання на контрольні зразки кольору та роз’яснення цифр можна знайти у «Картотека образцов цвета лакокрасочных материалов», або за
https://color-paints.ru/?p=sssrcolor.
https://color-paints.ru/?p=sssrcolor.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 29 липня 2018 13:31
Дата відповіді: 30 липня 2018 14:37
Доброго дня! Тендерна документація містить суперечливі вимоги до предмету закупівлі, що фактично унеможливлює участь добросовісних учасників у закупівлі та створює передумови для суттєвого порушення Замовником законодавства України, включно із законодавством у сфері публічних закупівель. Зокрема:
1. Відповідно до додатку 8 до тендерної документації визначено перелік якісних показників, яким має відповідати предмет закупівлі, що суперечать один одному. Так, в одній частині додатку 8 визначено, що укривність залежно від кольору має бути 30-120 г/м2, в той час як в іншій частині того ж документу - 100-180 г/м2.
2. Відповідно до додатку 8 до тендерної документації визначено одним із параметрів твердість плівки по маятниковому приладу. При цьому, показники визначено за маятниковим приладом типу ТМЛ (маятник А) не менше, для емалей: 0.1 відносних одиниць;
або за маятниковим приладом типу М-3 не менше, для емалей:
- червоної – 0,15 відносних одиниць;
- чорної – 0,2 відносних одиниць;
- інших кольорів – 0,25 відносних одиниць.
Проте, Замовником не враховано, що у сучасному лакофарбовому виробництві одним з найбільш розповсюджених методів є визначення твердості плівки за маятником Кенига і, відповідно, не вказані його граничні значення. Не зазначаючи показника за вказаним методом, Замовник обмежую участь значної кількості виробників України.
Таким чином, наведене свідчить, що у одній з найбільш вагомих частин тендерної документації, яка власне має забезпечувати отримання Замовником якісного товару, допущено значні суперечності, що суттєво обмежують коло учасників, фактично унеможливлюючи закупівлю товару необхідної якості, та врешті призведе до нераціонального використання державних коштів. Впевнені, Замовником випадково допущено такі суттєві порушення та вони будуть невідкладно усунені в порядку, визначені законодавством, зокрема шляхом внесення змін до додатку 8 до тендерної документації, в частині коректного викладення показників "покривність висушеної плівки" та "твердість плівки по маятниковому приладу, а саме:
- покривність висушеної плівки (D) - 100-180 г/м2;
- твердість плівки по маятниковому приладу – можливість виміру даного показника також і за маятником Кенига (в с) та визначення його граничного значення.
Сподіваємося на усунення наведених суттєвих недоліків.
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Показник «покривна здатність висушеної плівки» не тотожний показнику «витрати емалі на одношарове покриття».
Покривна здатність – це здатність лакофарбового матеріалу утворювати покриття на поверхні, яка фарбується, і робить попередній колір поверхні невидимим або нівелює різницю кольорів.
Метод визначення покривної здатності полягає в нанесенні на скляну пластину пульверизатором, пензлем або іншим способом багатошарового лакофарбового покриття товщиною кожного шару не більше 20 мкм доти, доки контури спеціально виготовленої чорно- білої пластини або шахової дошки, підкладену під скляну пластину, стануть непомітні.
Покривна здатність визначається відношенням маси висушеної плівки лакофарбового покриття до площі пластини, на яку воно нанесене.
Вважаємо безпідставною вимогу заявника про те, щоб показники «витрати емалі на одношарове покриття» та «покривна здатність висушеної плівки» мали однакове значення.
2) Діючою нормативною документацією, яка визначає правила визначення твердості лакофарбового покриття, допускається визначати твердість на маятниковому приладі типу ТМЛ із змінними маятниками А (Кенига) Б (Персоза) або на маятниковому приладі типу М-3 і МЕ-3.
Пропозиція потенційного учасника тендеру обмежити визначення твердості плівки лакофарбового покриття лише за маятником Кенига буде дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які визначають твердість іншими методами, чим суттєво буде обмежене коло учасників тендеру.
Приймаючи до уваги вищенаведене, змінювати вимоги до предмету закупівлі не доцільно.
Покривна здатність – це здатність лакофарбового матеріалу утворювати покриття на поверхні, яка фарбується, і робить попередній колір поверхні невидимим або нівелює різницю кольорів.
Метод визначення покривної здатності полягає в нанесенні на скляну пластину пульверизатором, пензлем або іншим способом багатошарового лакофарбового покриття товщиною кожного шару не більше 20 мкм доти, доки контури спеціально виготовленої чорно- білої пластини або шахової дошки, підкладену під скляну пластину, стануть непомітні.
Покривна здатність визначається відношенням маси висушеної плівки лакофарбового покриття до площі пластини, на яку воно нанесене.
Вважаємо безпідставною вимогу заявника про те, щоб показники «витрати емалі на одношарове покриття» та «покривна здатність висушеної плівки» мали однакове значення.
2) Діючою нормативною документацією, яка визначає правила визначення твердості лакофарбового покриття, допускається визначати твердість на маятниковому приладі типу ТМЛ із змінними маятниками А (Кенига) Б (Персоза) або на маятниковому приладі типу М-3 і МЕ-3.
Пропозиція потенційного учасника тендеру обмежити визначення твердості плівки лакофарбового покриття лише за маятником Кенига буде дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які визначають твердість іншими методами, чим суттєво буде обмежене коло учасників тендеру.
Приймаючи до уваги вищенаведене, змінювати вимоги до предмету закупівлі не доцільно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-24-001674-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 20 серпня 2018 09:28
Про скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "Епіцентр К"
У п. 1.2 Додатку № 1, не конкретезується на кого з учасників розповсюджується ця вимога, лише зазначено, що Додаток № 7 повинен підписати особисто уповноважена особа учасника, тобто учасником може бути, як юридична особа, так і Фізична особа підприємець. Але у Додатку № 7 чітко прописано, що дана Лист-згода надається виключно учасником фізичною особою - підприємцем. Тому, дану вимогу не можливо примінити до ТОВ "Епіцентр К", так як наше товариство являється юридичною особою згідно чинного законодавства. Отже, дискваліфікація ТОВ "Епіцентр К" є неправомірною, незаконною та безпідставною. Вимагаємо скасуати протокол №1126 від 16.08.2018р. та переглянути пропозицію ТОВ "Епіцентр К". У випадку не задоволення нашої законної вимоги, ми вимушені будемо звернутись до відповідних органів та вищестоящого керівництва ПАТ "Укрзалізниця".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2018 15:52
Відхилити вимогу від ТОВ "Епіцентр К"
Номер вимоги: UA-2018-07-24-001674-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 24 вересня 2018 18:47
Скараг щодо переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Філією «Панютинський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця» було проведено відкриті торги № №2732629 (UA-2018-07-24-001674-b) на закупівлю згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015─44810000-1 Фарби – Емаль.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету філії “Панютинський вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” № 1287 від 20.08.2018 р. переможцем електронних торгів визнано ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» та відповідно до п.1 ст. 32 Закону, прийнято рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця ТОВ “ТД ПРОМБІЗНЕС” прошу звернути увагу на повне нехтування вимог тендерної документації, а саме: пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів. Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладанням Електронного цифрового підпису (ЕЦП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації.
Дії Замовника щодо визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ПРОМБІЗНЕС» з порушенням тендерних вимог прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Філією «Панютинський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця» скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету філії “Панютинський вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” № 1287 від 20.08.2018 р. переможцем електронних торгів визнано ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» та відповідно до п.1 ст. 32 Закону, прийнято рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця ТОВ “ТД ПРОМБІЗНЕС” прошу звернути увагу на повне нехтування вимог тендерної документації, а саме: пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів. Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладанням Електронного цифрового підпису (ЕЦП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації.
Дії Замовника щодо визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ПРОМБІЗНЕС» з порушенням тендерних вимог прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Філією «Панютинський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця» скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 вересня 2018 07:39
Акредитований центр сертифікації ключів органів юстиції України надає у користування споживачам послуг Центру надійних засіб ЕЦП Програмний комплекс користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК». (https://ca.informjust.ua/download-all). На сайті Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України міститься «Настанова оператора ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», в якій в п. 4.1 (на сторінці 19) зазначено, що «Програма дає можливість одночасно підписати декілька файлів та обрати спосіб накладання ЕЦП для кожного файлу окремо» (https://ca.informjust.ua/download/docs/EU13OManual_NAIS.pdf)
Навіть на самому сайті Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України при онлайн накладанні ЕЦП пропонується два варіанти підписання файлів. (https://ca.informjust.ua/sign)
Програмний комплекс «ІІТ Користувач ЦСК-1» має експертний висновок Держспецзв’язку №05/02/02-4895 від 27.12.13року , який підтверджує його відповідність вимогам нормативних актів України у сфері криптографічного захисту інформації.
Отже на підставі вищевикладеного, підписання ЕЦП одночасно декілька файлів є можливим та відповідає вимогам нормативних актів України, а тому, якщо взяти, що всі програми для використання ЕЦП є ідентичними та проходять перевірку на відповідність одним нормативним актам України, то в Учасника ТОВ «ТД "ПРОМБІЗНЕС", теоретично була можливість підписати ЕЦП відразу декілька файлів, що і підтверджується на сайті https://smarttender.biz.
Навіть на самому сайті Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України при онлайн накладанні ЕЦП пропонується два варіанти підписання файлів. (https://ca.informjust.ua/sign)
Програмний комплекс «ІІТ Користувач ЦСК-1» має експертний висновок Держспецзв’язку №05/02/02-4895 від 27.12.13року , який підтверджує його відповідність вимогам нормативних актів України у сфері криптографічного захисту інформації.
Отже на підставі вищевикладеного, підписання ЕЦП одночасно декілька файлів є можливим та відповідає вимогам нормативних актів України, а тому, якщо взяти, що всі програми для використання ЕЦП є ідентичними та проходять перевірку на відповідність одним нормативним актам України, то в Учасника ТОВ «ТД "ПРОМБІЗНЕС", теоретично була можливість підписати ЕЦП відразу декілька файлів, що і підтверджується на сайті https://smarttender.biz.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-24-001674-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес", Код ЄДРПОУ:32851360
Дата подання: 23 серпня 2018 14:25
Дата подання: 23 серпня 2018 14:25
СКАРГА на дії та рішення Замовника, якими порушено процедуру закупівлі
СКАРГА
на дії та рішення Замовника, якими порушено процедуру закупівлі
Замовником торгів - ФІЛІЯ «ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (код ЄДРПОУ 40081305) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) номер оголошення 2732629, номер у Prozorro: UA-2018-07-24-001674-b, ідентифікатор закупівлі: 4cfd4fb51aad4856bf975b9fcc9669ee. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМБІЗНЕС» (код ЄДРПОУ 32851360) (надалі – Підприємство або ТОВ «Торговий дім «Промбізнес») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були №44810000-1 – фарби, загальною вагою – 106 491 кг., що зазначено у оголошенні та ТД.
09 серпня 2018 року було проведено аукціон у тендері № 2732629, номер у Prozorro: UA-2018-07-24-001674-b.
За результатами розгляду пропозицій, після дискваліфікації ТОВ «Епіцентр К», Протоколом №1127 від 16.08.2018 року засідання тендерного комітету переможцем аукціону було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІФАРБ», код ЄДРПОУ 34861516, пропозиція якого була другою за критерієм найнижчої вартості предмета закупівлі. Пропозиція ТОВ «Торговий дім «Промбізнес», у зв’язку з тим що вона була вище за ціновим критерієм Замовником аукціону не розглядалась.
У відповідності до Протоколом №1127 від 16.08.2018 року засідання тендерного комітету ФІЛІЯ «ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» стосовно тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІФАРБ» зазначено: «Під час розкриття тендерних пропозицій було перевірено наявність усіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією, та було з’ясовано, що учасником у повному обсязі було надано інформацію про його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон»)». В результаті чого прийнято рішення «Визнати переможцем електронних торгів ТОВ «Юніфарб» на закупівлю: (№2732629) – КОД ДК 021:2015─44810000-1 Фарби – Емаль на суму 3 464 932 грн 32 коп. (Три мільйони чотириста шістдесят чотири тисячі дев’ятсот тридцять дві грн 32 коп.) з ПДВ та, відповідно до п.1 ст. 32 Закону, прийняти рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю».
Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає дії Замовника щодо визнання переможцем електронних торгів ТОВ «ЮНІФАРБ» протиправним та таким, що порушують права та інтереси ТОВ «Торговий дім «Промбізнес», як учасника процедури закупівлі, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій:
У відповідності до п.15 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі».
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІФАРБ» не відповідала критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, а саме:
1. Згідно вимог тендерної документації, а саме розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» замовник вимагав надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції – електронної банківської гарантії. Відповідно до зазначеного пункту банківська гарантія повинна містити певні суттєві умови, зокрема:
- «Платіжні реквізити: (Код ЄДРПОУ 40081305) п\р 26005301555245, ТВБВ №10020\0514 філії – Харківського обласного управління АТ «Ощадбанк», МФО банку 351823. Адреса: м. Лозова, Харківська обл., вул. Богданівська, 22А».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2018 16:45
Рішення від 28.08.2018 № 8730.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 16:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2018 № 9457.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2018 16:20
Рішення від 13.09.2018 № 9457.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозицію від ТОВ "Юніфарб" буде відхилено
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2018 07:46
Номер скарги: UA-2018-07-24-001674-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607
Дата подання: 23 серпня 2018 16:56
Дата подання: 23 серпня 2018 16:56
СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель
Оскарження визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2018 17:34
Рішення выд 29.08.2018 № 8811+лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 17:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2018 № 9294.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2018 12:05
Рішення від 10.09.2018 № 9294.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2018 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозицію від ТОВ "Юніфарб" буде відхилено
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2018 07:47
Номер скарги: UA-2018-07-24-001674-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607
Дата подання: 28 вересня 2018 14:57
Дата подання: 28 вересня 2018 14:57
СКАРГА на дії та рішення Замовника, якими порушено процедуру закупівлі
Оскарження визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2018 17:00
рішення від 02.10.2018 № 10084 + запит замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 17:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2018 № 10699.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2018 20:12
Рішення від 18.10.2018 № 10699.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2018 18:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення скасовано щодо визання переможцем ТОВ "ТД" "Промбізнес"
Дата виконання рішення замовником: 24 жовтня 2018 11:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2018 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
3 163 657,06
UAH з ПДВ
|
3 163 657,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Юніфарб" |
3 464 932,32
UAH з ПДВ
|
3 464 932,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОХІМТРАНС" |
3 550 052,40
UAH з ПДВ
|
3 550 052,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" |
3 716 146,80
UAH з ПДВ
|
3 695 398,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
3 813 004,44
UAH з ПДВ
|
3 699 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" |
3 886 115,42
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ПАРТНЕР" |
3 857 565,60
UAH з ПДВ
|
3 857 565,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Юніфарб" #34861516 |
Рішення скасоване |
3 464 932,32
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2018 09:39
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Рішення скасоване |
3 163 657,06
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 11:45
|
ТОВ "Юніфарб" #34861516 |
Рішення скасоване |
3 464 932,32
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 11:45
|
ТОВ "ЕНЕРГОХІМТРАНС" #35568391 |
Рішення скасоване |
3 550 052,40
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 11:45
|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" #32851360 |
Рішення скасоване |
3 695 398,32
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 11:45
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
3 163 657,06
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 12:04
|
ТОВ "Юніфарб" #34861516 |
Відхилено |
3 464 932,32
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 12:04
|
ТОВ "ЕНЕРГОХІМТРАНС" #35568391 |
Відхилено |
3 550 052,40
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 12:05
|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" #32851360 |
Відхилено |
3 695 398,32
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 12:06
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Відхилено |
3 699 999,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 14:59
|
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" #00204607 |
Переможець |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 15:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 листопада 2018 13:26 |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі (№ 2732629) – Код ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби – Емаль., відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонує відмінити торги. |
Документи:
01 листопада 2018 13:26
|
ПРОТОКОЛ № 1488 відміна тендеру.docx |