Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сувенірної продукції
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2018-07-24-001316-b 8802a66a5e50413a8325263a5e3f867e
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дьяконова Наталя Михайлівна

+380962464707 mtkultura@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культурно - громадського розвитку Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00183791
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Ленина,70
Контактна особа: Дьяконова Наталя Михайлівна
+380962464707
mtkultura@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 14:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2018 14:51
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1160 шт
Придбання сувенірної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Георгіївська, 47, м. Маріуполь, Донецька область, 87500, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2018
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі?
Дата подання: 25 липня 2018 01:05
Дата відповіді: 25 липня 2018 09:27
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, можна пропонувати еквівалент сувенірної продукції, представленої в технічному завданні. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у вказаному товару. Продукція повинна бути новою. Макети продукції можуть відрізнятися від представлених та будуть погоджуватися із Замовником.
ТЗ
Дата подання: 26 липня 2018 13:19
Дата відповіді: 26 липня 2018 15:05
1. В характеристиках товара написано: Прапорці України без наконечника упаковані по 12 шт. 40 упаковок - это 480 шт, а в кількості стоит 400 шт. Что есть правильно? 2. Впервой части характеристик товара написано: Прапорці України БЕЗ НАКОНЕЧНИКА.... а далее: Палочка: пластик, НАКОНЕЧНИК, довжина 30 см. Что все таки есть правильно полая пластиковая палочка без наконечника или палочка с наконечником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, необхідна пола пластикова палочка без наконечника, необхідна кількість прапорців 40 упаковок по 12 штук.
ТЗ
Дата подання: 26 липня 2018 14:23
Дата відповіді: 26 липня 2018 15:07
Позиция - Рамки дерев’яні зі склом форматуА-4. Вас интересуют именно ДЕРЕВЯННІЕ рамки, или подойдут пластиковые, под "дерево"
Відповідь: Доброго дня, підійдуть рамки пластикові під дерево
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович 17 980,00
UAH з ПДВ
17 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Костюченко Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
Переможець 17 980,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 16:18

Документи

31 липня 2018 16:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
17 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2018 16:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
27 серпня 2018 13:20