Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2018-07-24-001237-c 27d8f2af4fa94b8f823cbac9cc860f1d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвак Артем

+380985365443 lytvakartem@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03361655
Вебсайт: http://kpkvk.org.ua/
Місцезнаходження: 39602, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м. Кременчук, провулок Героїв Бреста, 35А
Контактна особа: Литвак Артем
+380985365443
lytvakartem@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
У зв’язку з виникшим розривом у часі між ймовірною датою укладання договору за розпочатою процедурою закупівлі та граничним строком забезпечення виробництва питного водопостачання наявним запасом рідкого хлору та у зв’язку з виникненням особливих економічних обставин, що унеможливлюють дотримання КП «Кременчукводоканал» строків для проведення тендеру та з метою недопущення виникнення надзвичайної ситуації в місті Кременчуці, а саме – припинення централізованого питного водопостачання вирішено: керуючись ч.3 п.2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» провести переговорну процедуру закупівлі на придбання місячного обсягу рідкого хлору (20 тон) з урахуванням можливого сезонного погіршення якості вихідної води з джерела водопостачання міста – річки Дніпро.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 16:05
Оскарження наміру укласти договір: до 02 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Хлор рідкий, строк поставки серпень-версень 2018 року, місце поставки Вул.Петровська, 205, Полтавська обл., Кременчуцький р-н., с.Вільна Терешківка, 39705 (ВОС), кількість 20 тонн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 т
хлор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39705, Україна, Полтавська обл., с. Вільна Терешківка, Петровська, 205
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2018  —  06 вересня 2018
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

24 липня 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 16:19
Кваліфікаційні критерії 2431.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
40229151
#40229151
Відхилено 1 100 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2018 16:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"
#38252331
Переможець 1 100 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2018 16:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

27 липня 2018 16:05
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" #38252331

№ рішення у справі

70/44-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

27 липня 2018 16:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2018 16:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"
#38252331
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2018 16:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 14:06
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 16:32
ДУ№1 від 28.09.18р. (1).pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 16:31
1_ДУ№1 від 28.09.18р..pdf укладений
17 жовтня 2018 16:31
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 11:55
Договір №8347 від 02.08.18р..pdf укладений
02 серпня 2018 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4. ч.4. ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: №8347
Договір:
Номер додаткової угоди: №8347
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2018 — 30 вересня 2018
Сума оплати за договором: 1 100 000,00
UAH з ПДВ