Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система, аналізатор біохімічний напівавтоматичний
Очікувана вартість
1 755 000,00 UAH
UA-2018-07-24-000572-a 0bd17d2424a944bdaa4d689cedc74658
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лизень Тетяна Петрівна

+380342790237 smz@if.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області"
Код ЄДРПОУ: 08734204
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Сахарова, 11
Контактна особа: Лизень Тетяна Петрівна
+380342790237
smz@if.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2018 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2018 18:00
Очікувана вартість: 1 755 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 387,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

річний план закупівель 2018
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система, аналізатор біохімічний напівавтоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Сахарова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 16:45
Протокол зміни.pdf
02 серпня 2018 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 15:27
Додаток_6.docx
24 липня 2018 15:27
Додаток_6.docx
24 липня 2018 15:27
Додаток_4_ХарактеристикаАппарат_УЗД_Ивано-Франкiвськ.doc
24 липня 2018 15:27
Додаток_5_Договiр.docx
24 липня 2018 15:27
Додаток_6.docx
24 липня 2018 15:27
Додаток_4_ХарактеристикаАппарат_УЗД_Ивано-Франкiвськ.doc
24 липня 2018 15:27
Додаток_4_ХарактеристикаАппарат_УЗД_Ивано-Франкiвськ.doc
24 липня 2018 15:27
Додаток_5_Договiр.docx
24 липня 2018 15:27
Додаток_5_Договiр.docx
24 липня 2018 15:27
Тендерна_док_УЗД.doc
24 липня 2018 15:27
Тендерна_док_УЗД.doc
24 липня 2018 15:27
Додаток_6.docx
24 липня 2018 15:27
Додаток_4_ХарактеристикаАппарат_УЗД_Ивано-Франкiвськ.doc
24 липня 2018 15:27
Тендерна_док_УЗД.doc
24 липня 2018 15:27
Тендерна_док_УЗД.doc
24 липня 2018 15:27
Додаток_5_Договiр.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-24-000572-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:36519759
Дата подання: 30 липня 2018 10:15
Звернення до Замовника стосовно ТД
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД), ми звернули увагу на те, що при визначенні предмету закупівлі Замовником не дотримано норм ч. 1 п. 1 «Порядку визначення предмету закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, згідно якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до вимог ТД, тендерні пропозиції подаються в цілому, а саме:

назва предмета закупівлі -код ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система, аналізатор біохімічний напівавтоматичний)
опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції -Пропозиція подається в цілому
місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вулиця Академіка Сахарова, 11
Кількість та обсяг предмета закупівлі: 2 од., у тому числі: цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система – 1 од., аналізатор біохімічний напівавтоматичний – 1 од.

Позиція 1. 1 од. – Цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система відноситься до коду ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Позиція 2. 1 од.. – Аналізатор біохімічний напівавтоматичний відноситься до коду ДК 021:2015:38434500-1 – Біохімічні аналізатори. Розділ 38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз).

Дана вимога є дискримінаційною, позбавляє можливості участі та обмежує конкуренцію серед потенційних учасників які спеціалізуються на постачанні аналізаторів біохімічних, але не здійснюють господарську діяльність з постачання ультразвукового діагностичного обладнання.
В зв’язку з цим, звертаємось до Вас з проханням усунути вищезазначене порушення, тобто поділити дану закупівлю на лоти, шляхом внесення змін до ТД або відмінити дану процедуру закупівлі в зв’язку з порушенням основних принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 17:47
залишили без змін
Тендерний комітет Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" (надалі – Замовник) розглянув Ваше звернення та повідомляє про наступне:
Керуючись ст.ст. 1, 2, 3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року предмет закупівлі замовник визначає в порядку, установленому Уповноваженим органом, а саме відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016року № 448/28578, а саме:
відповідно до абзацу 2 частини 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основні національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
При виборі відповідного коду класифікатору, з урахуванням найменування товарів та вимог Законодавства стосовно закупівлі за бюджетні кошти, Замовник користувався вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів для in vitro, затвердженою Постановою КМУ від 02.10.2013 №754, а також Державним реєстром медичної техніки та виробів медичного призначення, які в свою чергу відносить вказані товари до: медичний виріб, медичне обладнання, медична техніка, тощо.
Отже, визначення предмету закупівлі вважаємо здійсненним у повній відповідності до відповідних нормативних документів у сфері медицини, а також Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII
Наголошуємо! Замовник у будь-якому випадку не уникає проведення процедури відкритих торгів, та ніяким чином не порушує принципів публічних закупівель, зазначених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-24-000572-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:36519759
Дата подання: 03 серпня 2018 17:31
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо порушення Замовником процедури закупівлі, а саме встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2018 20:06
рішення від 07.08.2018 №7974 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 20:06
рішення від 22.08.2018 № 8622.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 21:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 8622 –р/пк-пз ДУ «ТМО МВС України по Івано-Франківській області» забов`язана внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичні різні, а саме виконати поділ предмету закупівлі на лоти: 1. цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система; 2. аналізатор біохімічний напівавтоматичний. 06.09.18 року оператору авторизованого електронного майданчика установою був надісланий лист з питанням щодо можливості внесення змін до тендерної документації. 07.09.2018 року була отримана відповідь про технічну неможливість поділу на лоти закупівлі, яка вже опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. У зв’язку з цим прийнято рішення про відміну закупівлі за індивідуальними номером UA-2018-07-24-000572-a на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2018 12:28

Документи подані скаржником

03 серпня 2018 17:31
Додаток 2
03 серпня 2018 17:31
Додаток 3
03 серпня 2018 17:31
Додаток 4
03 серпня 2018 17:31
Додаток 5
03 серпня 2018 17:31
Додаток 6
03 серпня 2018 17:31
Додаток 7
03 серпня 2018 17:31
Додаток 8
03 серпня 2018 17:31
Додаток 9

Документи подані замовником

22 серпня 2018 12:13
Пояснення Замовника.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
10 серпня 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій