Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду стаціонарної частини з заміною вікон Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська 1/7
Очікувана вартість
10 882 524,40 UAH
UA-2018-07-24-000339-a fbc210ae1d7349f9a782e8fb8fa801fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Намясенко Світлана Олександрівна або Кручко Тетяна Миколаївна (з економічних питань), Карнаух Олександр Іванович (з технічних питань)

+380 (44) 468 33 91 9dkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Подільський район, ВУЛИЦЯ КОПИЛІВСЬКА, будинок 1/7
Контактна особа: Намясенко Світлана Олександрівна або Кручко Тетяна Миколаївна (з економічних питань), Карнаух Олександр Іванович (з технічних питань)
+380 (44) 468 33 91
9dkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2018 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 09 серпня 2018 14:44
Початок аукціону: 09 серпня 2018 14:44
Очікувана вартість: 10 882 524,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 825,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду стаціонарної частини з заміною вікон Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська 1/7). Проектно-кошторисна документація погоджена експертизою та підтверджена позитивним експертним висновком № 01-0403-18-ЦБ від 03.07.2018р. Вартість будівельних робіт згідно згідно еспертизи не повинна перевищувати 9008,567 тис.грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду стаціонарної частини з заміною вікон Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська 1/7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-24-000339-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 27 серпня 2018 23:48
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2018-07-24-000339-a на закупівлю «Капітальний ремонт фасаду стаціонарної частини з заміною вікон Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська 1/7» (надалі – Торги). Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 08.08.2018. Очікувана вартість закупівлі 10 882 524,40 грн. з ПДВ. Торги оголошені одним лотом.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2018 18:47
Рішення від 30.08.2018 № 8900+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2018 18:46
Рішення від 14.09.2018 № 9524.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 18:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про визначення переможця ТОВ "ІНБУД ХХІ". Відхилення пропозиції переможця, як такої, що не відповідає вимогам ТД, кваліфікаційним критеріям.
Дата виконання рішення замовником: 20 вересня 2018 12:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014" 8 347 539,00
UAH з ПДВ
7 999 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД КАПІТАЛ-СЕРВІС" 8 884 755,80
UAH з ПДВ
7 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ДИНАРІЙ" 8 859 734,00
UAH з ПДВ
8 231 174,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 8 900 002,00
UAH з ПДВ
8 347 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНБУД-ХХ1 9 506 983,00
UAH з ПДВ
9 506 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 10 398 006,00
UAH з ПДВ
10 289 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД-ВЕЛЛ 10 673 025,42
UAH з ПДВ
10 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Промбуд-Пласт 10 600 000,00
UAH з ПДВ
10 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ" 10 880 085,53
UAH з ПДВ
10 880 085,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ДС" 10 882 524,00
UAH з ПДВ
10 882 524,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Олімп Групп 10 882 524,40
UAH з ПДВ
10 882 524,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2018 17:46
Електронний підпис
08 серпня 2018 17:43
Статут.pdf
08 серпня 2018 17:43
Витяг - ПДВ.pdf
08 серпня 2018 17:43
ліцензія та дотаток.pdf
08 серпня 2018 17:43
протокол Нянченко.pdf
08 серпня 2018 17:43
Витяг - ПДВ.pdf
08 серпня 2018 17:43
кадры тендер.pdf
08 серпня 2018 17:43
тендерная пропозиція.pdf
08 серпня 2018 17:43
тендер.pdf
08 серпня 2018 17:43
ліцензія та дотаток.pdf
08 серпня 2018 17:43
дозвіл.pdf
08 серпня 2018 17:43
дозвіл.pdf
08 серпня 2018 17:43
протокол Нянченко.pdf

Публічні документи

08 серпня 2018 17:31
Електронний підпис
08 серпня 2018 17:19
6-Проект_договору.pdf
08 серпня 2018 17:19
3-Календарний_план.pdf
08 серпня 2018 17:19
1-Довідка_обладнання.pdf
08 серпня 2018 16:47
Електронний підпис
08 серпня 2018 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2018 16:42
Довідка про головбуха.pdf
08 серпня 2018 16:42
Висновки_СЕЕpdf.pdf
08 серпня 2018 16:42
19Копія Статуту.pdf
08 серпня 2018 16:42
7-Технічне_завдання.pdf
08 серпня 2018 16:42
6-Проект_договору.pdf
08 серпня 2018 16:42
3-Календарний_план.pdf
08 серпня 2018 16:42
2Ліцензія.pdf
08 серпня 2018 16:42
2-Довідка_працівники.pdf
08 серпня 2018 16:42
1-Довідка_обладнання.pdf

Публічні документи

08 серпня 2018 17:20
Електронний підпис
08 серпня 2018 17:20
Електронний підпис
08 серпня 2018 17:20
Електронний підпис
08 серпня 2018 17:11
документи Динарий.pdf
08 серпня 2018 17:11
документи Динарий.pdf
08 серпня 2018 17:11
установчи.pdf
08 серпня 2018 17:11
установчи.pdf
08 серпня 2018 17:11
документи Динарий.pdf

Публічні документи

08 серпня 2018 17:43
Пропозиція лікарня.pdf
08 серпня 2018 17:43
Календарний план.pdf
08 серпня 2018 17:43
Календарний графік.pdf
08 серпня 2018 17:43
Якісні документи.rar
08 серпня 2018 17:43
Якісні документи2.rar
08 серпня 2018 17:43
Якісні документи3.rar
08 серпня 2018 17:43
Працівники.pdf
08 серпня 2018 17:43
Технічне завдання.pdf
08 серпня 2018 17:43
Проект договору.pdf
08 серпня 2018 17:43
Розрахунок прибутку.pdf
08 серпня 2018 17:43
РЗП Альянс 2018.pdf
08 серпня 2018 17:43
Обладняння.pdf
08 серпня 2018 17:43
Кошторис лікарня.pdf
08 серпня 2018 17:43
ПДВ.pdf
08 серпня 2018 17:43
Ліцензія ДСНС.pdf
08 серпня 2018 17:43
Ліцензія Альянс 2018.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка технічні.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка ст.17.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка субпідрядник.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка санкції.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка працівники.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка операції.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка обладнання.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка договір.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка довкілля.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка відомості.pdf
08 серпня 2018 17:43
Довідка бухгалтер.pdf

Публічні документи

22 серпня 2018 18:41
довідка
22 серпня 2018 17:05
дпі
22 серпня 2018 17:04
лист
22 серпня 2018 17:04
лист
07 серпня 2018 15:03
Комерція3.rar
07 серпня 2018 15:03
Комерція2.rar
07 серпня 2018 15:03
Комерція1.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація11.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація10.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація9.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація8.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація7.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація6.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація5.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація4.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація3.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація2.rar
07 серпня 2018 15:03
Кваліфікація1.rar

Публічні документи

08 серпня 2018 17:39
Електронний підпис
08 серпня 2018 16:38
Електронний підпис
08 серпня 2018 15:53
55 Технічне завдання.pdf
08 серпня 2018 15:53
54 Витяг ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2018 15:53
49 Договір послуги.pdf
08 серпня 2018 15:53
63 Пояснювал_на_до_ДЦ.pdf
08 серпня 2018 15:53
47 Фото виконаних робіт.pdf
08 серпня 2018 15:53
61 Обeктний_кошторис.pdf
08 серпня 2018 15:53
60 Локал_ний_кошторис.pdf
08 серпня 2018 15:52
38 Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2018 15:52
33 Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2018 15:52
31 Статут ТОВ БУД-ВЕЛЛ.pdf
08 серпня 2018 15:52
17 Сертифікат Даневич.pdf
08 серпня 2018 15:52
15 Посвідчення - 3.pdf
08 серпня 2018 15:52
14 Посвідчення- 2.pdf
08 серпня 2018 15:52
13 Посвідчення - 1.pdf
08 серпня 2018 15:52
10 ТП на машину.pdf
08 серпня 2018 15:52
8 Пояса.pdf
08 серпня 2018 15:52
5 Проект Договору.pdf
08 серпня 2018 15:52
3 Ліцензія з додатками.pdf
08 серпня 2018 15:52
2 Протокол засновників.pdf

Публічні документи

08 серпня 2018 16:02
Календарний план.pdf
08 серпня 2018 16:02
Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2018 16:02
Виписка СКАН.pdf
08 серпня 2018 16:02
Висновки на маетріали.rar
08 серпня 2018 16:02
Довідка про субпідряд.pdf
08 серпня 2018 16:02
Ліцензія.pdf
08 серпня 2018 16:01
Статут завірений_2018.pdf
08 серпня 2018 16:01
Документи до Додатку2.rar
08 серпня 2018 16:01
Документи до Додатку1.rar

Публічні документи

08 серпня 2018 17:55
статут АДС.pdf
08 серпня 2018 17:55
протокол 1 АДС.pdf
08 серпня 2018 17:55
пдв_АДС.pdf
08 серпня 2018 17:55
наказ 01 АДС.pdf
08 серпня 2018 17:55
Договірна ціна.rar
08 серпня 2018 17:55
довідки.pdf
08 серпня 2018 17:55
виписка з ЄДР АДС.pdf

Публічні документи

08 серпня 2018 13:36
Ліцензія.pdf
08 серпня 2018 13:36
Витяг ПДВ 001.pdf
08 серпня 2018 13:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014"

ТОВ "БУД КАПІТАЛ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ДИНАРІЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

ТОВ ІНБУД-ХХ1

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

ТОВ БУД-ВЕЛЛ

ТОВ Промбуд-Пласт

ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ"

ТОВ "АЛЬЯНС ДС"

ТОВ Олімп Групп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014"
#39422013
Відхилено 7 999 500,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 14:12
ТОВ "БУД КАПІТАЛ-СЕРВІС"
#38123102
Відхилено 7 999 999,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ДИНАРІЙ"
#34688555
Відхилено 8 231 174,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 17:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Відхилено 8 347 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2018 14:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ІНБУД-ХХ1
#30310563
Рішення скасоване 9 506 983,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 12:09
ТОВ ІНБУД-ХХ1
#30310563
Відхилено 9 506 983,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 12:16
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
Переможець 10 289 180,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 18:36

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014

№ рішення у справі

73-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

20 вересня 2018 12:16
Електронний підпис
20 вересня 2018 12:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2018 18:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
10 289 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 09:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:06
ДУ № 7 до договору підряду ВТ-0339 від 11.10.2018__2021-2022.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 14:35
ДУ № 6 до договору підряду ВТ-0339 від 11.10.2018__2020-2021__3442730,60 + РОЗП 1783.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:27
ДУ № 5 до договору підряду ВТ-0339 від 11.10.2018________2020_____1020894,48.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:30
ДУ № 4 до договору підряду ВТ-0339 від 11.10.2018__2020____7538489,60 випр.pdf зміни до договору
10 березня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:06
ДУ № 4 до договору підряду ВТ-0339 від 11.10.2018__2020____7538489,60.pdf зміни до договору
10 березня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 18:00
ДУ № 3 до договору ВТ-0339 від 11.10.2019___19.11.2019___1062111,60.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 18:00
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 15:56
ДУ № 2 до договору ВТ-0339 від 11.10.2019___19.03.2019.pdf зміни до договору
19 березня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 17:15
ДУ № 1 до договору ВТ-0339 від 11.10.2018 ______30.11.2018-compressed.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 17:14
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 14:42
Додатки до договору підряду № ВТ-0339 від 11.10.2018р - ФАСАД СТАЦІОНАР.pdf укладений
12 жовтня 2018 14:42
Договір підряду № ВТ-0339 від 11.10.2018р - ФАСАД СТАЦІОНАР.pdf укладений
12 жовтня 2018 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; Внесення змін строків виконання робіт у зв'язку з відсутністю подальшого фінансування у 2018 р.
Номер договору про закупівлю: ВТ-0339
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-0339
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - Сума юридичних зобов'язань по договору на 2019 рік в межах фінансування на 2019 рік - 1017342,00 грн. Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: ВТ-0339
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-0339
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у фінансові зобов'язання на 2019 рік відповідно до розпорядження КМДА № 1912 від 04.11.2019 року. Нова сума зобов'язань на 2019 рік складає 1062111,60 грн.
Номер договору про закупівлю: ВТ-0339
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - Сума юридичних зобов'язань по договору на 2020 рік в межах фінансування на 2020 рік відповідно до Розпорядження КМДА № 235 від 05.02.2020р. - 7538489,60 грн.
Номер договору про закупівлю: ВТ-0339
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Попередні зміни - помилкова публікація. Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - Сума юридичних зобов'язань по договору на 2020 рік в межах фінансування на 2020 рік відповідно до Розпорядження КМДА № 235 від 05.02.2020р. - 7538489,60 грн.
Номер договору про закупівлю: ВТ-0339
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ВТ-0339
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у фінансові зобов'язання на 2020 рік відповідно до розпорядження КМДА № 1783 від 06.11.2020 року. Нова сума зобов'язань на 2020 рік складає 3442730,60 грн.
Номер договору про закупівлю: ВТ-0339
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт на наступний рік (до 31.12.2022) у зв’язку із відсутністю фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: ВТ-0339
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2018 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 193 421,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 032 236,83 UAH)