Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення та розміщення зовнішньої реклами
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2018-07-24-000194-a a802c41d99544e64a9072dfdcc9571e7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кущ Юлія Олександрівна

+380958986361 julija.kusc@privatbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "КБ ПРИВАТБАНК"
Код ЄДРПОУ: 14360570
Вебсайт: https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/company/UA-EDR/14360570
Місцезнаходження: 01001, УКРАЇНА , м.Київ обл., м.Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО буд. 1Д
Контактна особа: Кущ Юлія Олександрівна
+380958986361
julija.kusc@privatbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2018 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 08 серпня 2018 12:38
Початок аукціону: 08 серпня 2018 12:38
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення та розміщення зовнішньої реклами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вся Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2018 10:49
Проект договору.docx
24 липня 2018 10:49
Тендерна документація .pdf
24 липня 2018 10:49
Тендерна документація .doc
24 липня 2018 10:49
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порядок надання фотозвітів
Дата подання: 26 липня 2018 16:39
Дата відповіді: 30 липня 2018 11:42
Відповідно до умов додатку № 1 до Тендерної документації вказано: - «Вартість розміщення включає вартість виготовлення постерів, банерів (+ не менше 20% запасу тиражу) для розміщення на усіх форматах рекламоносіїв згідно адресних програм, поштову розсилку в усі міста згідно затвердженої адресної доставки, монтаж/поклейку постерів, банерів, а також демонтаж постерів, банерів по закінченню рекламної кампанії.» - «Особливі умови» вказано порядок надання фотозвітів: 2. «Фотозвіт за кожним місяцем розміщення двічі на місяць - після монтажу на початку місяця та перед демонтажем наприкінці місяця або на початку наступного місяця». У проекті Договору вказаний інший порядок надання фотозвітів, а саме: «3.2.9. Подавати Замовнику фотозвіти (на електронну адресу, або кур`єром) про надання Рекламних послуг в наступні терміни, якщо інше не обумовлено в Додатку до цього Договору: - перший фотозвіт після початку надання Рекламних послуг – не пізніше 10 (десяти днів) з дати початку надання Рекламних послуг - наступні фотозвіти - не пізніше 7-ого числа кожного місяця надання Рекламних послуг.» Також, у пункті 9 Вартість пропозиції розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що «При розрахунку вартості пропозиції Учасником враховується вартість всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі (умов договору про закупівлю).» У зв’язку з викладеним вище, просимо уточнити: 1) скільки фотозвітів необхідно надавати щомісяця; 2) як має бути зазначена вартість надання фотозвітів у тендерній пропозиції - чи зазначена окремо вартість надання фотозвіту, чи вартість фотозвіту необхідно включити до суми вказаних відповідно у колонках «Планова розрахункова кількість площин на 1 рік (з відхиленням до 20%)» «Ціна розміщення в грн з ПДВ*/без ПДВ (1 площин місяць)» «Вартість розміщення в грн з ПДВ*/без ПДВ»? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання.
1. Фотозвіт за кожним місяцем розміщення двічі на місяць - після монтажу на початку місяця та перед демонтажем наприкінці місяця або на початку наступного місяця.
2. Вартість фотозвіту, як і всі можливі витрати необхідно включити до сум, які вказаних відповідно у колонках: "Ціна розміщення в грн з ПДВ*/без ПДВ (1 площин місяць)" та "Вартість розміщення в грн з ПДВ*/без ПДВ".
Кількість рекламни площин
Дата подання: 30 липня 2018 17:34
Дата відповіді: 31 липня 2018 10:38
Доброго дня. У Технічному завданні (Додаток 1) зазначена Планова розрахункова кількість площин на 1 рік із відхиленням до 20 % в обраних містах та відповідно до зазначених форматів. Чи вірно ми розуміємо, що йдеться про рівномірний розподіл цієї кількості протягом 12 календарних місяців? Далі в Особливих умовах сказано, що "Замовник замовляє розміщення згідно за планами рекламних кампаній в об'ємах та періодах, що відповідають цим планам, залишаючи за собою право замовлення меншої кількості площин на менший період..." Питання: коли компанія-переможець тендеру отримає такі плани? Чи вірно ми розуміємо, що за цими планами рекламна кампанія Замовника може тривати будь-який період, умовно, хоч 1, 2, 5 чи 8 місяців за весь календарний рік? Таким чином, лишається незрозумілим тривалість рекламної кампанії із визначеним у тендері бюджетом і, відповідно, незрозуміла вартість рекламної площини на 1 місяць, що є ключовим показником для планування кампаній у зовнішній рекламі. Адже кампанія на 12 місяців і кампанія, умовно, на 3 місяці із зазначеним бюджетом - це різні кампанії із різною вартістю площин за місяціь. Будь ласка, зорієнтуйте, на який період розраховувати під час формування пропозиції. Також поясніть, будь ласка, на чиєму боці лежить відповідальність за надану Замовнику меншу кількість площин, ніж зазначено у Технічному завданні, у разі якщо Замовник обрав меншу кількість і менший період кампанії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання.
Компанія-переможець тендеру буде отримувати плани за місяць до дати розміщення. Рекламна кампанія може бути поділена нерівномірно протягом 12 календарних місяців. У договорі фіксується ціна за 1 площину в кожному місті.
Замовник замовляє розміщення зовнішньої реклами згідно з планами рекламних кампаній у об’ємах та періодах, що відповідають цим планам, залишаючи за собою право замовлення меншої кількості площин та на менший період, ніж зазначено у технічному завданні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕХІД АУТДОР" 5 205 870,93
UAH з ПДВ
4 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА" 5 349 800,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Рекламна Агенція «Мега Імідж» 5 789 730,00
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМІУМ МЕДІА ГРУП" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
4 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС ІНВЕСТ ПЛЮС" 5 580 000,00
UAH з ПДВ
5 345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2018 13:40
Статут.pdf
06 серпня 2018 13:40
Рішення Засновника.pdf

Публічні документи

07 серпня 2018 11:02
ORT MEDIA Договір.pdf
07 серпня 2018 11:02
ORT MEDIA Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 серпня 2018 11:45
Підтвердження РТМ.pdf
07 серпня 2018 11:35
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2018 11:35
Протокол на директора.pdf
07 серпня 2018 11:35
Підтвердження Октагон.pdf
07 серпня 2018 11:35
Наказ на директора.pdf
07 серпня 2018 11:35
Моніторинг МПУ.pdf
07 серпня 2018 11:35
Довідка про друк.pdf
07 серпня 2018 11:35
Виписка МІ.pdf

Публічні документи

06 серпня 2018 14:30
ПМГ_д.3 ТД п.2.4 Акваріум.pdf
06 серпня 2018 14:30
ПМГ_д.3 ТД п.2.3 ДОРС.pdf
06 серпня 2018 14:30
ПМГ_д.3 ТД п.2.2 власні рк.pdf
06 серпня 2018 14:30
ПМГ_д.2 ТД пропозиція.pdf
06 серпня 2018 14:30
ПМГ_д.3 ТД п.2.4 Акваріум.pdf
06 серпня 2018 14:30
ПМГ_д.3 ТД п.2.3 ДОРС.pdf
06 серпня 2018 14:30
ПМГ_д.3 ТД п.2.2 власні рк.pdf
06 серпня 2018 14:30
ПМГ_д.2 ТД пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2018 11:49
дод.2 ЗАПОЛНЕННЫЙ.pdf
07 серпня 2018 11:49
4.Поліграфічні послуги.pdf
07 серпня 2018 11:49
3.ДОРС.pdf
07 серпня 2018 11:49
1.Протокол Кимлык.pdf
07 серпня 2018 11:49
1.Приказ Кимлык.pdf
07 серпня 2018 11:49
дод.2 ЗАПОЛНЕННЫЙ.pdf
07 серпня 2018 11:49
4.Поліграфічні послуги.pdf
07 серпня 2018 11:49
3.ДОРС.pdf
07 серпня 2018 11:49
1.Протокол Кимлык.pdf
07 серпня 2018 11:49
1.Приказ Кимлык.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕХІД АУТДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Рекламна Агенція «Мега Імідж»

ТОВ "ПРЕМІУМ МЕДІА ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС ІНВЕСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕХІД АУТДОР"
#24576549
Переможець 4 395 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 14:22

Документи

23 серпня 2018 14:22
реклама.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2018 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕХІД АУТДОР"
#24576549
4 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2018 14:22
реклама.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про укладений договір.pdf укладений
17 вересня 2018 10:57