Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Очікувана вартість
307 115,00 UAH
UA-2018-07-23-001551-b ● 338ba393bd224354bf8dcab10870b3c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 41834905 |
Місцезнаходження: | 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14 |
Контактна особа: |
Волошина Ольга Миколаївна +380544631753 41834905_cb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2018 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2018 14:01 |
Очікувана вартість: | 307 115,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 689,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, навчальні заклади відділу освіти Чернеччинської сільської ради, 1) Бугруватський НВК- ЗОШ І-ІІІ ступенів -днз - вул. Зелена, 4, с. Бугрувате Охтирського р-ну Сумської обл.. 2) Сонячненський НВК-ЗОШ І-ІІІ ступенів -днз -. вул. Ластович,33, с. Сонячне Охтирського р-ну Сумської обл.. 3) Височанський НВК вул. Харківська,40 с. Високе Охтирського р-ну, Сумської обл.. 4) Лутищенський НВК вул. Шевченка,38 с. Лутище Охтирського р-ну, Сумської обл.. 5)Журавненський НВК:ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ - пр. Шкільний, 1, с. Журавне Охтирського р-ну Сумської області 6) Литовський НВК:ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ - вул. Шкільна, 1, с. Литовка Охтирського р-ну Сумської області 7) Михайленківський НВК:ЗОШ І ступенів-ДНЗ - вул.. Жуковського, 76, с. Михайленкове Охтирського р-ну Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2018 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2018 10:27 |
Додаток 3.docx | |
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 8.docx | |
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 7.doc | |
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 6.doc | |
23 липня 2018 16:26 |
Додаток5.doc | |
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 4.doc | |
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 2.docx | |
23 липня 2018 16:26 |
Додаток1.docx | |
23 липня 2018 16:26 |
Тендерна документація.docx |
24 липня 2018 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2018 10:27 |
Додаток 3.docx
|
|||
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 8.docx
|
|||
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 7.doc
|
|||
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 6.doc
|
|||
23 липня 2018 16:26 |
Додаток5.doc
|
|||
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 4.doc
|
|||
23 липня 2018 16:26 |
Додаток 2.docx
|
|||
23 липня 2018 16:26 |
Додаток1.docx
|
|||
23 липня 2018 16:26 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Програмне забезпечення
Дата подання: 24 липня 2018 08:59
Дата відповіді: 24 липня 2018 10:29
Доброго дня шановний Замовник! В тендерній документації зазначено:
• Програмне забезпечення повинно підтримувати імпорт в загальний формат CFF (interactivewhiteboardcommonfileformat (.iwb)) і експорт файлів з нього для використання інтерактивного навчального контенту на інтерактивних дошках різних виробників; Чому саме в цей формат? Яким чином це вплине на використання інтерактивної дошки вчителем?
• Користувач повинен мати можливість безкоштовного, і без будь-якого ліміту використання в часі OnLine (хмарного) сервісу для перегляду інтерактивного навчального контенту створеного в програмному забезпеченні інтерактивного комплексу. Вказати Інтернет ресурс; Чи можливо запропонувати не спеціалізований інтернет ресурс, в якому можливо зберігати дані та ділитись ними з користувачами в Інтернеті?
Чи можливе використання безкоштовних постійно оновлюваних сторонніх сервісів, які значно розширюють можливості програмного забезпечення інтерактивної дошки?
МОН України для усунення протиріч та корупційних проявів з боку державних службовців розробило та затвердило Наказ від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, де зазначено технічні характеристики засобів навчання та розписані вимоги до програмного забезпечення.
Просимо привести технічні вимоги до товару згідно вимог чинного Законодавства. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесено зміни до додатку 3 ТД "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", врахувавши зауваження
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-23-001551-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Проксіма-сервіс, Код ЄДРПОУ:37524487
Дата подання: 22 серпня 2018 17:11
Оскарження рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС»
10.08.2018р. наша компанія ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» взяла участь у аукціоні UA-2018-07-23-001551-b (Інтерактивний мультимедійний комплекс) за процедурою закупівлі відкриті торги. Після завершення аукціону наша пропозиція містила в собі найнижчу ціну.
Під час розгляду нашої пропозиції нас було дискваліфіковано про що свідчить Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області оприлюднений на сайті публічних закупівель Prozorro 14.08.2018 17:17, який можна знайти за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-23-001551-b, так як у складі тендерної пропозиції подані не всі необхідні документи, а саме не вистачає:
1. лист/сертифікат, чинний на момент проведення цієї тендерної закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України.
2. гарантійні зобов'язання щодо забезпечення штатної працездатності інтерактивної дошки не менше 2-х (два) років.
Стосовно пункту №1. У Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога щодо подання учасником листа/сертифікату, чинного на момент проведення цієї тендерної закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України. Такий документ не є обов’язковим для нас, як для учасника та постачальника, адже обов’язок його отримання не передбачений актами чинного законодавства. Керуючись Пунктом 1.1 Наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», що визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України. Жодним актом чинного законодавства України, для нас як учасника, не передбачено обов’язкової наявності листа/свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України. А також згідно з ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної документації. Тобто Замовник не має права їх вимагати. Вивчивши тендерну пропозицію другого учасника (який був визнаний переможцем) ми також не знайшли жодного сертифіката або висновку МОН України про те що запропонована ним продукція відповідає педагогічним вимогам МОН України, а лише лист самого учасника в якому він стверджує що запропонована ним продукція відповідає вимогам наказу МОН України №704 від 22.06.2016 до якого додається «Типовий перелік засобів навчання та обладнання» в якому міститься «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» де в Таблиці 1 містяться вимоги до «Комп’ютерного та мультимедійного обладнання» у тому числі і до предмета закупівлі, але це є заява про відповідність самого учасника, а не підтвердження МОН України про те що конкретно ця запропонована продукція відповідає її вимогам. Якщо повернутися до нашої тендерної пропозиції, то в документі «Технічні вимоги та якісні характеристики» ми подаємо порівняльну таблицю з якої видно, що запропонована нами продукція також відповідає всім вимогам як Замовника, так і вимогам які викладені у додатку «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» до наказу МОН від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що:
1. Замовник не має права вимагати від учасників документи що підтверджують відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України
2. У даній закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до учасників.
3. Наша продукція цілком відповідає педагогічним вимогам МОН України.
4. Дискваліфікація нашої пропозиції згідно цього пункту необґрунтована та помилкова.
Стосовно пункту №2. У Додатку 3 містяться вимоги щодо надання постачальником гарантійних зобов’язань штатної працездатності інтерактивної дошки не менше 2 років. Варто наголосити, що в даній вимозі відсутнє чітке визначення документу, що має бути наданий учасником, а саме лист, довідка, документальне підтвердження, тощо. В свою чергу ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» підтверджує свої гарантійні зобов’язання тим, що надає лист, де зазначає можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги, зазначені у Технічній документації (7.Технічні вимоги та якісні характеристики). Також гарантійні зобов’язання 36 місяців зазначені в порівняльній таблиці технічних характеристик (7.Технічні вимоги та якісні характеристики.)
Тут взагалі незрозуміло, що саме Вас не влаштовує….
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник недосконало вивчив або свідомо проігнорував нашу тендерну пропозицію.
Ми - ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» вимагаємо переглянути рішення про нашу дискваліфікацію в якому ми вбачаємо корупційну складову, а саме попередню змову з учасником, якого визнали переможцем. В іншому разі ми будемо звернутися до державних органів та громадських формувань, які займаються перевіркою державних закупівель з метою надання правової оцінки діям Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Під час розгляду нашої пропозиції нас було дискваліфіковано про що свідчить Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області оприлюднений на сайті публічних закупівель Prozorro 14.08.2018 17:17, який можна знайти за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-23-001551-b, так як у складі тендерної пропозиції подані не всі необхідні документи, а саме не вистачає:
1. лист/сертифікат, чинний на момент проведення цієї тендерної закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України.
2. гарантійні зобов'язання щодо забезпечення штатної працездатності інтерактивної дошки не менше 2-х (два) років.
Стосовно пункту №1. У Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога щодо подання учасником листа/сертифікату, чинного на момент проведення цієї тендерної закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України. Такий документ не є обов’язковим для нас, як для учасника та постачальника, адже обов’язок його отримання не передбачений актами чинного законодавства. Керуючись Пунктом 1.1 Наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», що визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України. Жодним актом чинного законодавства України, для нас як учасника, не передбачено обов’язкової наявності листа/свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України. А також згідно з ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної документації. Тобто Замовник не має права їх вимагати. Вивчивши тендерну пропозицію другого учасника (який був визнаний переможцем) ми також не знайшли жодного сертифіката або висновку МОН України про те що запропонована ним продукція відповідає педагогічним вимогам МОН України, а лише лист самого учасника в якому він стверджує що запропонована ним продукція відповідає вимогам наказу МОН України №704 від 22.06.2016 до якого додається «Типовий перелік засобів навчання та обладнання» в якому міститься «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» де в Таблиці 1 містяться вимоги до «Комп’ютерного та мультимедійного обладнання» у тому числі і до предмета закупівлі, але це є заява про відповідність самого учасника, а не підтвердження МОН України про те що конкретно ця запропонована продукція відповідає її вимогам. Якщо повернутися до нашої тендерної пропозиції, то в документі «Технічні вимоги та якісні характеристики» ми подаємо порівняльну таблицю з якої видно, що запропонована нами продукція також відповідає всім вимогам як Замовника, так і вимогам які викладені у додатку «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» до наказу МОН від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що:
1. Замовник не має права вимагати від учасників документи що підтверджують відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України
2. У даній закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до учасників.
3. Наша продукція цілком відповідає педагогічним вимогам МОН України.
4. Дискваліфікація нашої пропозиції згідно цього пункту необґрунтована та помилкова.
Стосовно пункту №2. У Додатку 3 містяться вимоги щодо надання постачальником гарантійних зобов’язань штатної працездатності інтерактивної дошки не менше 2 років. Варто наголосити, що в даній вимозі відсутнє чітке визначення документу, що має бути наданий учасником, а саме лист, довідка, документальне підтвердження, тощо. В свою чергу ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» підтверджує свої гарантійні зобов’язання тим, що надає лист, де зазначає можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги, зазначені у Технічній документації (7.Технічні вимоги та якісні характеристики). Також гарантійні зобов’язання 36 місяців зазначені в порівняльній таблиці технічних характеристик (7.Технічні вимоги та якісні характеристики.)
Тут взагалі незрозуміло, що саме Вас не влаштовує….
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник недосконало вивчив або свідомо проігнорував нашу тендерну пропозицію.
Ми - ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» вимагаємо переглянути рішення про нашу дискваліфікацію в якому ми вбачаємо корупційну складову, а саме попередню змову з учасником, якого визнали переможцем. В іншому разі ми будемо звернутися до державних органів та громадських формувань, які займаються перевіркою державних закупівель з метою надання правової оцінки діям Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 18:11
Тендерним комітетом відділу освіти Чернеччинської сільської ради було розглянуто ваше оскарження щодо дикваліфікації ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» оприлюднене 22.08.2018 17:11
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Крім того, однією з вимог тендерної документаії є: «Користувач повинен мати доступ до перегляду та завантаження інтерактивного навчального контенту з спеціалізованого Інтер-нет сайту обміну контентом, без порушення авторських прав. Вказати адресу Інтернет ресурсу.» Учасник ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» не вказав такий ресурс.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Крім того, однією з вимог тендерної документаії є: «Користувач повинен мати доступ до перегляду та завантаження інтерактивного навчального контенту з спеціалізованого Інтер-нет сайту обміну контентом, без порушення авторських прав. Вказати адресу Інтернет ресурсу.» Учасник ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» не вказав такий ресурс.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Проксіма-сервіс #37524487 |
Відхилено |
226 600,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2018 17:17
|
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна #3087108821 |
Переможець |
226 608,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2018 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2018 10:48
|
договір | укладений |
04 вересня 2018 10:47
|