Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний мультимедійний комплекс
Очікувана вартість
307 115,00 UAH
UA-2018-07-23-001551-b 338ba393bd224354bf8dcab10870b3c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошина Ольга Миколаївна

+380544631753 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Волошина Ольга Миколаївна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2018 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2018 14:01
Очікувана вартість: 307 115,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 689,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, навчальні заклади відділу освіти Чернеччинської сільської ради, 1) Бугруватський НВК- ЗОШ І-ІІІ ступенів -днз - вул. Зелена, 4, с. Бугрувате Охтирського р-ну Сумської обл.. 2) Сонячненський НВК-ЗОШ І-ІІІ ступенів -днз -. вул. Ластович,33, с. Сонячне Охтирського р-ну Сумської обл.. 3) Височанський НВК вул. Харківська,40 с. Високе Охтирського р-ну, Сумської обл.. 4) Лутищенський НВК вул. Шевченка,38 с. Лутище Охтирського р-ну, Сумської обл.. 5)Журавненський НВК:ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ - пр. Шкільний, 1, с. Журавне Охтирського р-ну Сумської області 6) Литовський НВК:ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ - вул. Шкільна, 1, с. Литовка Охтирського р-ну Сумської області 7) Михайленківський НВК:ЗОШ І ступенів-ДНЗ - вул.. Жуковського, 76, с. Михайленкове Охтирського р-ну Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2018 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 10:27
Додаток 3.docx
23 липня 2018 16:26
Додаток 8.docx
23 липня 2018 16:26
Додаток 7.doc
23 липня 2018 16:26
Додаток 6.doc
23 липня 2018 16:26
Додаток5.doc
23 липня 2018 16:26
Додаток 4.doc
23 липня 2018 16:26
Додаток 2.docx
23 липня 2018 16:26
Додаток1.docx
23 липня 2018 16:26
Тендерна документація.docx
24 липня 2018 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 10:27
Додаток 3.docx
23 липня 2018 16:26
Додаток 3.docx
23 липня 2018 16:26
Додаток 8.docx
23 липня 2018 16:26
Додаток 7.doc
23 липня 2018 16:26
Додаток 6.doc
23 липня 2018 16:26
Додаток5.doc
23 липня 2018 16:26
Додаток 4.doc
23 липня 2018 16:26
Додаток 2.docx
23 липня 2018 16:26
Додаток1.docx
23 липня 2018 16:26
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Програмне забезпечення
Дата подання: 24 липня 2018 08:59
Дата відповіді: 24 липня 2018 10:29
Доброго дня шановний Замовник! В тендерній документації зазначено: • Програмне забезпечення повинно підтримувати імпорт в загальний формат CFF (interactivewhiteboardcommonfileformat (.iwb)) і експорт файлів з нього для використання інтерактивного навчального контенту на інтерактивних дошках різних виробників; Чому саме в цей формат? Яким чином це вплине на використання інтерактивної дошки вчителем? • Користувач повинен мати можливість безкоштовного, і без будь-якого ліміту використання в часі OnLine (хмарного) сервісу для перегляду інтерактивного навчального контенту створеного в програмному забезпеченні інтерактивного комплексу. Вказати Інтернет ресурс; Чи можливо запропонувати не спеціалізований інтернет ресурс, в якому можливо зберігати дані та ділитись ними з користувачами в Інтернеті? Чи можливе використання безкоштовних постійно оновлюваних сторонніх сервісів, які значно розширюють можливості програмного забезпечення інтерактивної дошки? МОН України для усунення протиріч та корупційних проявів з боку державних службовців розробило та затвердило Наказ від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, де зазначено технічні характеристики засобів навчання та розписані вимоги до програмного забезпечення. Просимо привести технічні вимоги до товару згідно вимог чинного Законодавства. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни до додатку 3 ТД "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", врахувавши зауваження

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-23-001551-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Проксіма-сервіс, Код ЄДРПОУ:37524487
Дата подання: 22 серпня 2018 17:11
Оскарження рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС»
10.08.2018р. наша компанія ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» взяла участь у аукціоні UA-2018-07-23-001551-b (Інтерактивний мультимедійний комплекс) за процедурою закупівлі відкриті торги. Після завершення аукціону наша пропозиція містила в собі найнижчу ціну.
Під час розгляду нашої пропозиції нас було дискваліфіковано про що свідчить Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області оприлюднений на сайті публічних закупівель Prozorro 14.08.2018 17:17, який можна знайти за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-23-001551-b, так як у складі тендерної пропозиції подані не всі необхідні документи, а саме не вистачає:
1. лист/сертифікат, чинний на момент проведення цієї тендерної закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України.
2. гарантійні зобов'язання щодо забезпечення штатної працездатності інтерактивної дошки не менше 2-х (два) років.
Стосовно пункту №1. У Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога щодо подання учасником листа/сертифікату, чинного на момент проведення цієї тендерної закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України. Такий документ не є обов’язковим для нас, як для учасника та постачальника, адже обов’язок його отримання не передбачений актами чинного законодавства. Керуючись Пунктом 1.1 Наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», що визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України. Жодним актом чинного законодавства України, для нас як учасника, не передбачено обов’язкової наявності листа/свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України. А також згідно з ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної документації. Тобто Замовник не має права їх вимагати. Вивчивши тендерну пропозицію другого учасника (який був визнаний переможцем) ми також не знайшли жодного сертифіката або висновку МОН України про те що запропонована ним продукція відповідає педагогічним вимогам МОН України, а лише лист самого учасника в якому він стверджує що запропонована ним продукція відповідає вимогам наказу МОН України №704 від 22.06.2016 до якого додається «Типовий перелік засобів навчання та обладнання» в якому міститься «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» де в Таблиці 1 містяться вимоги до «Комп’ютерного та мультимедійного обладнання» у тому числі і до предмета закупівлі, але це є заява про відповідність самого учасника, а не підтвердження МОН України про те що конкретно ця запропонована продукція відповідає її вимогам. Якщо повернутися до нашої тендерної пропозиції, то в документі «Технічні вимоги та якісні характеристики» ми подаємо порівняльну таблицю з якої видно, що запропонована нами продукція також відповідає всім вимогам як Замовника, так і вимогам які викладені у додатку «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» до наказу МОН від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що:
1. Замовник не має права вимагати від учасників документи що підтверджують відповідність запропонованої продукції педагогічним вимогам МОН України
2. У даній закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до учасників.
3. Наша продукція цілком відповідає педагогічним вимогам МОН України.
4. Дискваліфікація нашої пропозиції згідно цього пункту необґрунтована та помилкова.
Стосовно пункту №2. У Додатку 3 містяться вимоги щодо надання постачальником гарантійних зобов’язань штатної працездатності інтерактивної дошки не менше 2 років. Варто наголосити, що в даній вимозі відсутнє чітке визначення документу, що має бути наданий учасником, а саме лист, довідка, документальне підтвердження, тощо. В свою чергу ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» підтверджує свої гарантійні зобов’язання тим, що надає лист, де зазначає можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги, зазначені у Технічній документації (7.Технічні вимоги та якісні характеристики). Також гарантійні зобов’язання 36 місяців зазначені в порівняльній таблиці технічних характеристик (7.Технічні вимоги та якісні характеристики.)
Тут взагалі незрозуміло, що саме Вас не влаштовує….
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник недосконало вивчив або свідомо проігнорував нашу тендерну пропозицію.
Ми - ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» вимагаємо переглянути рішення про нашу дискваліфікацію в якому ми вбачаємо корупційну складову, а саме попередню змову з учасником, якого визнали переможцем. В іншому разі ми будемо звернутися до державних органів та громадських формувань, які займаються перевіркою державних закупівель з метою надання правової оцінки діям Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 18:11
Тендерним комітетом відділу освіти Чернеччинської сільської ради було розглянуто ваше оскарження щодо дикваліфікації ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» оприлюднене 22.08.2018 17:11

Відповідно до п.3 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Крім того, однією з вимог тендерної документаії є: «Користувач повинен мати доступ до перегляду та завантаження інтерактивного навчального контенту з спеціалізованого Інтер-нет сайту обміну контентом, без порушення авторських прав. Вказати адресу Інтернет ресурсу.» Учасник ТОВ «ПРОКСІМА-СЕРВІС» не вказав такий ресурс.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 232 792,00
UAH з ПДВ
226 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна 280 000,00
UAH з ПДВ
226 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 13:33
31.Сертифiкат_крiплення.pdf
09 серпня 2018 13:33
28.ДЕКЛАРАЦIЯ_ViewSonic.pdf
09 серпня 2018 13:33
25.ISO14001_з_перекладом.pdf
09 серпня 2018 13:33
23.Cан_гiгieна_Проектори.pdf
09 серпня 2018 13:33
22.Гарантiйний лист.pdf
09 серпня 2018 13:33
21.Авторизацiйний лист.pdf
09 серпня 2018 13:33
19.Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 16:52
ДОВІДКА ПОДАТКОВА
16 серпня 2018 16:52
ДОВІДКА МВС
09 серпня 2018 11:41
Електронний підпис
09 серпня 2018 11:39
16.СЕРТИФІКАТИ ДОШКА.pdf
09 серпня 2018 11:39
2.ЗАВІРЕНИЙ ПАСПОРТ.pdf
09 серпня 2018 11:39
1.ДОКУМЕНТИ ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проксіма-сервіс

ФОП Мармо Вікторія Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
Відхилено 226 600,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 17:17
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна
#3087108821
Переможець 226 608,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 15:53

Документи

14 серпня 2018 17:16
Електронний підпис
14 серпня 2018 17:15
ПРОТОКОЛ

Документи

16 серпня 2018 15:53
Електронний підпис
16 серпня 2018 15:52
ПРОТОКОЛ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2018 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна
#3087108821
226 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2018 15:53
Електронний підпис
16 серпня 2018 15:52
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 11:53
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 10:48
договір укладений
04 вересня 2018 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 226 608,00
UAH з ПДВ