Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво туалету
Очікувана вартість
546 107,00 UAH
UA-2018-07-23-001418-b f701ff9a234847e6b6fff43d44734a7a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Вигівська

+380984365039 vygovskayakaterina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Коростенської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143057
Місцезнаходження: 11501, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Івана Франка, 5
Контактна особа: Катерина Вигівська
+380984365039
vygovskayakaterina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2018 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2018 16:00
Початок аукціону: 15 серпня 2018 11:15
Очікувана вартість: 546 107,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 546,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво туалету в Васьковицькій середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с.Васьковичі, вул. Першотравнева, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11522, Україна, Житомирська область, село Васьковичі, вул. Першотравнева 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 45211310-5 — Будівництво санітарних вузлів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2018 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 15:57
Договір _Васьковицька.doc
23 липня 2018 15:57
Оголошення _Васьковичі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-23-001418-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Екстеріор груп", Код ЄДРПОУ:39899130
Дата подання: 21 серпня 2018 15:33
Вимога про скасування рішення тендерного комітету
Вимога

Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти Коростенської районної державної адміністрації від 20.08.2018 року ФОП Матиль Д.А. визнано Переможцем закупівлі № UA-2018-07-23-001418-b.
Вказане рішення прийнято безпідставно, без урахування інформації, наданої учасником ФОП Матиль Д.А. у складі тендерної пропозиції щодо даної закупівлі.
Так, у п. 4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів наведено Перелік сканкопій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги (до проведення аукціону), зокрема:
4.11. Довідка довільної форми з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів за останні 2 роки (з виконання робіт з будівництва або капітального ремонту з зазначенням дати укладання договору, інформації щодо обсягів), та категорії складності.
4.12. Копії аналогічних договорів виконання робіт з будівництва або капітального ремонту у кількості, що зазначена в інформаційній довідці та довідки форми КБ-3 до даних договорів.
4.13. Договірна ціна;
4.14. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
4.15. Локальні кошториси;
4.16. Підсумкова відомість ресурсів;
4.17. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника;
4.18. Розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
4.19. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
4.20. Проект договору скріплений підписом керівника (уповноваженої особи), що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору (додаток №4);
4.22. На підтвердження якості та виробництва основних виробів, що будуть встановлені, учасник подає :
- Паспорт на аналогічні вироби, які будуть встановлюватися;
- Сертифікати відповідності на вироби, які будуть встановлюватися;
- Висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вироби, які будуть встановлюватися та в яких вказана сфера застосування : житлове те громадське будівництво або дошкільні та шкільні заклади, та вказано що відповідає вимогам діючого санітарного законодавства в Україні.
Проте, учасником ФОП Матиль Д.А. не надано жодного з документів, що вимагались Замовником до проведення аукціону, передбачених пунктами 4.13.- 4.19., 4.22.
На підтвердження пункту 4.12. учасником ФОП Матиль Д.А. не надано копій аналогічних договорів виконання робіт та копії довідки форми КБ3а до договору № 210 від 18.08.2017 року. Оригінал листа-відгуку про виконання договору № 210 від 18.08.2017 року (згідно вимог додатку № 1 оголошення) учасником ФОП Матиль Д.А. також не надано.
Крім цього, Замовник вимагав надання учасниками гарантійного листа, в якому вказано, що під час виконання робіт матеріали та конструкції будуть відповідати технічним умовам Замовника та тим документам якості, які Учасник подав на торги (сторінка 2 оголошення). Учасником ФОП Матиль Д.А. такого листа не надано.
У пропозиції учасника ФОП Матиль Д.А. відсутня дефектна відомість, яка є документальним підтвердженням відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі відповідно до вимог Замовника (п. 3 додатку № 3 оголошення).
Відповідно до оголошення якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, або відсутня взагалі ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Таким чином, переможець ФОП Матиль Д.А. визначений з порушенням вимог щодо закупівлі, які були встановлені Замовником.
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Відповідно до п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 року № 35, під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів закупівель, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Враховуючи вищевикладені порушення законодавства про публічні закупівлі, прошу скасувати рішення про визнання ФОП Матиль Д.А. Переможцем закупівлі № UA-2018-07-23-001418-b (протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Коростенської районної державної адміністрації від 20.08.2018 року) та винести рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Матиль Д.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2018 16:49
Стосовно до вашої вимоги, ми повідомляємо Вас що у визначенні переможця закупівлі – керувалися між іншим ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 3 «Принципи здійснення закупівель» - максимальна економія та ефективність, враховуючи різницю 44 000,00 грн. між переможцем закупівлі та ТОВ «Екстеріор Груп». З метою максимальної економії, оцінивши пропозицію ФОП Матиль Д.А., тендерний комітет прийняв рішення, що наданих документів достатньо для визначення його переможцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Матиль Денис Анатолійович" 495 000,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екстеріор груп" 539 000,00
UAH з ПДВ
539 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 15:13
Лист відгук 001.jpg
14 серпня 2018 14:10
відгук ЦРЛ 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
Пасопрт ИНН с.pdf
14 серпня 2018 13:29
Витяг.pdf
14 серпня 2018 13:29
Виписка з єдиного.pdf
14 серпня 2018 13:29
Цінова 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
Рисунок.jpg
14 серпня 2018 13:29
Рисунок 5.jpg
14 серпня 2018 13:29
право підпису 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
Оренда 4.jpg
14 серпня 2018 13:29
найм 003.jpg
14 серпня 2018 13:29
найм 2 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
Лист гарант сер 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
Лист гара кош 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
інформац 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
договор 17 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
договор 16 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
договор 15 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
договор 14 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
договор 13 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
договор 12 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
договор 11 001 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
договор 10 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
довыдка спец 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
Довідка субп 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
Довідка матер 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
довідка аналогічні 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
Гарант 10 001.jpg
14 серпня 2018 13:29
витяг 001.pdf

Публічні документи

14 серпня 2018 01:54
Електронний підпис
14 серпня 2018 01:52
Установчі документи.rar
14 серпня 2018 01:52
Сертифікати.rar
14 серпня 2018 01:52
Аналогічні договори.rar
14 серпня 2018 01:52
Кошторис.rar
14 серпня 2018 01:52
Довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Матиль Денис Анатолійович"

ТОВ "Екстеріор груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Матиль Денис Анатолійович"
#3207619512
Переможець 495 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 15:50

Документи

20 серпня 2018 15:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2018 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Матиль Денис Анатолійович"
#3207619512
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2018 15:50
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 серпня 2018 08:44
Коментар щодо відміни: Скасування закупівлі на підставі ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
29 серпня 2018 08:44
Електронний підпис
29 серпня 2018 08:42
Протокол відміни торгів.pdf