Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №4 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
24 481 006,80 UAH
UA-2018-07-23-001369-c 45636c8b97b649948ab9ee338ddfae35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Черник

+380342784302 Chernik-yi@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Управління магістральних газопроводів "Прикарпаттрансгаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00153133
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48
Контактна особа: Юрій Черник
+380342784302
Chernik-yi@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2018 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 15 серпня 2018 11:58
Очікувана вартість: 24 481 006,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122 405,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122405.03 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №4 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-P-2018-01-02-001669-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №4 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2018 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 18:18
Том 1 Загальна пояснювальна записка. Креслення.pdf
23 липня 2018 18:18
Том 3. Організація будівництва.pdf
23 липня 2018 18:18
1609000061-004- АТХ.pdf
23 липня 2018 18:18
Додаток І Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі.doc
23 липня 2018 18:18
Тендерна документація 2018.docx
23 липня 2018 18:18
Додаток X . Структура власності.xls
23 липня 2018 18:18
1609000061-450-TX.pdf
23 липня 2018 18:18
1609000061-450-ATX.pdf
23 липня 2018 18:18
Додаток VI . Екологічно-соціальний питальник.docx
23 липня 2018 18:18
Додаток VIІ .Банківська гарантія виконання договору закупівлі.docx
23 липня 2018 18:18
Додаток V. Банківська гарантія.docx
23 липня 2018 18:18
Додаток IX. ОПИТУВАЛЬНИК -ФІЗИЧНА ОСОБА.xlsx
23 липня 2018 18:18
Додаток III Цінова пропозиція.docx
23 липня 2018 18:18
Додаток VIII. ОПИТУВАЛЬНИК -ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ.xls
23 липня 2018 18:18
1609000061-004-ЕЛ.pdf
23 липня 2018 18:18
Додаток 2 Графік виконання робіт.xls
23 липня 2018 18:18
1609000061-004-МГ.pdf
23 липня 2018 18:17
Додаток II Кваліфікаційні критерії до учасників торгів.docx
23 липня 2018 18:17
Дод.аток IV Проект договору.docx
23 липня 2018 18:17
160900061-004-ТЗ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-23-001369-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-БУД 2000", Код ЄДРПОУ:40904892
Дата подання: 02 серпня 2018 11:26
Вимога приведення тендерної документації у відповідність до НПА України
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Скасована
Дата: 02 серпня 2018 13:58
Причина: не завантаження документу.
Номер вимоги: UA-2018-07-23-001369-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-БУД 2000", Код ЄДРПОУ:40904892
Дата подання: 02 серпня 2018 14:02
Вимога приведення тендерної документації у відповідність до законодавства
Вимога приведення тендерної документації у відповідність до законодавства
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2018 13:01
Відповідь:
В УМГ «Прикарпаттрансгаз» роботи по «Реконструкції системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №5 компресорної станції "Долина" та «Реконструкції системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №6 компресорної станції "Долина" виконувало ТОВ «Укртехноресурс», яке в 2017р. завершило виконання робіт чим виконало всі взяті на себе зобов’язання по вказаним об’єктам.
Системи пройшли комплексні випробовування і введені в промислову експлуатацію, про свідчать накази філії УМГ «Прикарпаттрансгаз» №325 та №326 від 31.08.2017р.
Інформація про стан виконання договорів по вищевказаних об’єктах відсутня на «Prozzoro» по причині того, що Замовником, в зв’язку з відсутністю коштів, в повному об’ємі не проведені розрахунки з підрядною організацією.
Згідно договорів закупівлі по вказаним об’єктам, а саме п.1.1. «Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи» та п.10.2. «закінчення строку дії цього договору не звільняє сторони від виконання обов’язків, взятих на себе за цим договорм….», тобто договір закупівлі не може бути закритим поки Сторони не здійснили всі розрахунки по ньому.
Вимога Замовника щодо обмеження терміну виконання аналогічних договорів 3-ма роками пов’язана із стрімким розвитком технологій в сфері засобів автоматизації, промислових логічних контролерів, систем та засобів зв'язку, а також програмного забезпечення. Вимоги до архітектури побудови автоматичних та автоматизованих систем зростають з кожним роком. На додачу до цього, середній термін експлуатації, який зазначається виробниками електронних пристроїв, складає близько 12 років. Зважаючи на ці факти, САК ГПА, яка була впроваджена ті ж, вказані вами 12 років тому, на даний час безнадійно застаріла і не відповідає сучасним критеріям.
Замовником включена дана вимога в кваліфікаційні критерії з метою отримання гарантій більш якісного виконання робіт на об’єкті та впровадження сучасних технічних рішень.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.

Згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві визначати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і «наявність документально підтвердженого факту досвіду виконання аналогічних договорів».
Звертаємо Вашу увагу, що основними ознаками виконання аналогічних договорів є види договорів відповідно до предмету закупівлі.
Замовником в тендерній документації, п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання необхідних документів щодо підтвердження кваліфікації персоналу, що буде задіяний до виконання робіт.
Також Замовник вимагає, п.2.1. Наявність в Учасників ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, згідно чинного законодавства підтвердження відповідної кваліфікації Учасника закупівель. Діючим законодавством України не передбачено інших документів щодо кваліфікації підрядної організації.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.

У випадку надання Учасником іншого (еквівалентного) обладнання Замовником буде розглядатись його відповідність проектному обладнанню на основі вимог тендерної документації (Додаток №1. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі).
Повторно наголошуємо: Проектна документація не є частиною тендерної документації і розміщена інформативно для більш якісного формування тендерних пропозицій учасників.
Перелік критеріїв до обладнання наведений в додатку №1 до тендерної документації.
Надання гарантій Замовника по погодженню майбутніх змін в проектній документації без розгляду даних змін - вважаємо дану вимогу безпідставною. Надання гарантій зі сторони проектної організації щодо погодження майбутніх змін в проектній документації не входить в компетенцію Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-07-23-001369-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:23390015
Дата подання: 02 серпня 2018 18:07
Вимога про усунення дискримінаційний умов тендерної документації.
Вимога про усунення дискримінаційний умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2018 13:03

Вимога Замовника щодо обмеження терміну виконання аналогічних договорів 3-ма роками пов’язана із стрімким розвитком технологій в сфері засобів автоматизації, промислових логічних контролерів, систем та засобів зв'язку, а також програмного забезпечення. Вимоги до архітектури побудови автоматичних та автоматизованих систем зростають з кожним роком. На додачу до цього, середній термін експлуатації, який зазначається виробниками електронних пристроїв, складає близько 12 років. Зважаючи на ці факти, САК ГПА, яка була впроваджена ті ж, вказані вами 12 років тому, на даний час безнадійно застаріла і не відповідає сучасним критеріям.
Замовником включена дана вимога в кваліфікаційні критерії з метою отримання гарантій більш якісного виконання робіт на об’єкті та впровадження сучасних технічних рішень.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
Згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві визначати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і «наявність документально підтвердженого факту досвіду виконання аналогічних договорів».
Звертаємо Вашу увагу, що основними ознаками виконання аналогічних договорів є види договорів відповідно до предмету закупівлі.
Згідно п.17 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в праві залучати суб’єктів господарювання, тобто субпідрядників для виконання окремих видів робіт.
Замовником в тендерній документації, п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання необхідних документів щодо підтвердження кваліфікації персоналу, що буде задіяний до виконання робіт.
Також Замовник вимагає, п.2.1. Наявність в Учасників ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, згідно чинного законодавства підтвердження відповідної кваліфікації Учасника закупівель. Діючим законодавством України не передбачено інших документів щодо кваліфікації підрядної організації.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
Замовником включена дана вимога в кваліфікаційні критерії з метою отримання гарантій більш якісного виконання робіт на об’єкті та недопущення недобросовісних виконавців до участі в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-07-23-001369-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УА-СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:41210946
Дата подання: 31 серпня 2018 16:34
Оскарження дискваліфікації
Суть оскарження викладено у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2018 16:17
Відповідь :

1).У складі тендерної пропозиціії ТОВ «УА-СИСТЕМИ» міститься лист про виконання аналогічного договору Вих.941 від 14.08.2018, в якому зазначенна інформація стосовно договору №125 від 07.06.2017 р., укладеного з ТОВ «Манаш Петролеум» та у файлі «Договір САУ ГПА» міститься скан-копія зазначеного вище договору.
Згідно з умовами договору №125 від 07.06.2017 р., невід’ємною частиною цього договору (п.4. Строки виконання робіт) є Календарний графік виконання робіт. Пропозиція ТОВ «УА-СИСТЕМИ» не містить , зокрема, Календарного графіку виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «УА-СИСТЕМИ» не відповідає п.1.3.2 Додатку II до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів).

2).Учасником торгів в наданій скан-копії договору №125 від 07.06.2017р. не вказано тип газоперекачувального агрегату, на якому виконувались роботи чим не підтверджено вимогу Замовника (п.1.3.2 Додатку II до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів), де вказано, що Учасник торгів надає скан-копію (ї) аналогічного (их) договору (ів), що наведені в листі про виконання аналогічного (их) договору (ів) на виконання робіт з реконструкції САК ГПА та систем паливного регулювання на агрегатах типу ГТК-10, ГТНР-10 чи ГТНР-12.5 (без зазначення вартісних показхників). Варто зазначити, що з відкритих джерел інформації (сайт компанії АТ «Інтергаз Центральна Азія», яка є власником компресорної станції КС-12 «Шалкар» УМГ Актобе, про яку зазначено у наданій скан-копії договору – http://intergas.kz/ru) – ТОВ «УА-СИСТЕМА» має досвід реконструкції системи автоматичного керування газоперекачувального пгрегату типу ГПА-Ц-6,3, що суперечить вимогам вищенаведеному пункту кваліфікаційних критеріїв.

3). Щодо вказаного, що ТОВ «УА-СИСТЕМИ» у складі тендерної пропозиції міститься копія Акту від 19.12.2017 р. готовності до експлуатації до об’єкта (документ під назвою «Акт вводу в експлуатацію») не є вірним, адже в складі своєї пропозиції надано скан-копію Акту введення в експлуатацію обладнання від 19 грудня 2017 року, підписаного Замовником та Підрядником. Вказане не відповідає п.1.3.3 Додатку II до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів).

4).Щодо вказаного Учасником торгів про відсутність порушень п.1.2.3 Додатку II до тендерної документації не відповідає дійсності, оскільки, Учасником торгів в складі тендерної пропозиції не надано протоколи щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки робітників та спеціалістів, які будуть задіяні до виконання даного виду робіт, що вказані в листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих.№935 від 14.08.2018), що не відповідає п.1.2.3 Додатку ІІ до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів).

5).Учасником торгів в складі розрахунку вартості тендерної пропозиції в Локальних кошторисах №2-1-1 (п.6 та п.13) та №2-1-5 (п.4 та п.12) включено додаткові об’єми демонтажних робіт, а саме «Брухт металевий» (зворотні матеріали), які не передбачені Технічними вимогами та якісними характеристиками предмета закупівлі (Додаток №I до тендерної документації).
Тендерну пропозицію ТОВ «УА-СИСТЕМИ» розглянуто Замовником у відповідності до ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду тендерної пропозиції складено протокол розгляду тендерних пропозицій №201-р-вдх. від 27.08.2018 та оприлюднено згідно ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищенаведеного Замовник не порушив принципи здійснення закупівель визначених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та діяв виключно у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

02 серпня 2018 14:02
Вимога

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

31 серпня 2018 16:34
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-11-000014 ● 38d00254694147bca3b174d4b5759115
  • Статус: завершено ● Дата: 25 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

08.02.2019 №9

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.


Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.02.2019 №9
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2018-07-23-001369-c 23.07.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 16:04:21

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №4 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-07-23-001369-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Які документи (із вказанням вхідного номеру та дати) переможець процедури закупівлі ТОВ «СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС» надав Замовнику відповідно до вимог пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в паперовому вигляді?
Просимо надати документальне підтвердження інформації наданої переможцем торгів по вищевказаній процедурі закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-22 15:22:55

Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №4 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Лист додапється


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 17 549 995,26
UAH з ПДВ
17 549 995,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС 24 189 784,10
UAH з ПДВ
24 189 784,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укргазтехкомплекс 24 412 165,46
UAH з ПДВ
24 412 165,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 19:01
Кошторис АВК-5.rar
14 серпня 2018 19:01
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2018 19:01
Технічні вимоги.pdf
14 серпня 2018 19:01
Структура власності.pdf
14 серпня 2018 19:01
Протокол_26.05.2017.pdf
14 серпня 2018 19:01
Посвідчення.pdf
14 серпня 2018 19:01
Наявність працівників.pdf
14 серпня 2018 19:01
Модельний статут.pdf
14 серпня 2018 19:01
Дозвіл_527.17.63.pdf
14 серпня 2018 19:01
Договір САУ ГПА.pdf

Публічні документи

14 вересня 2018 12:27
2018-09-04-САС-ліцензія.pdf
04 вересня 2018 11:21
Питальник ЕКО
04 вересня 2018 11:21
Дозвіл Держпраця
04 вересня 2018 11:21
Протокол уповноваж АКП
04 вересня 2018 11:21
АКП
04 вересня 2018 11:21
Довідка МВС
04 вересня 2018 11:21
Довідка ДФС
04 вересня 2018 11:21
Довідка Ст.17
04 вересня 2018 11:21
Супровідний лист
14 серпня 2018 11:51
Licenzia_SAS.pdf
14 серпня 2018 11:51
Банкiвська лiцензiя.7z
14 серпня 2018 11:51
Гарантія 4986-18.7z
14 серпня 2018 11:51
12-154 субпідрядники .pdf
14 серпня 2018 11:51
Структура власності.pdf
14 серпня 2018 11:51
Статут.pdf
14 серпня 2018 11:51
Опитувальник юр особи .pdf
14 серпня 2018 11:51
12-163 Ціна 4.pdf
14 серпня 2018 11:51
Наказ Фролова.7z
14 серпня 2018 11:51
12-153 право підпису.pdf
14 серпня 2018 11:51
АКТ 4 Кіровоградська.pdf
14 серпня 2018 11:51
Сертификат ДАБІ ГПА 3.pdf
14 серпня 2018 11:51
ДУ4 к договору 972.pdf
14 серпня 2018 11:51
ДУ3 к договору 972.pdf
14 серпня 2018 11:51
ДУ2 к договору 972.pdf
14 серпня 2018 11:51
ДУ1 к договору 972.pdf
14 серпня 2018 11:51
Договор 972.pdf
14 серпня 2018 11:51
ДУ1 к договору 970.pdf
14 серпня 2018 11:51
Договор 970.pdf
14 серпня 2018 11:51
Накази працівники.pdf
14 серпня 2018 11:51
12-156 праціівники .pdf
14 серпня 2018 11:51
АНТЕЙ аренда 2018.pdf
14 серпня 2018 11:51
Власні ОС.pdf
14 серпня 2018 11:51
12-157 мат база.pdf
14 серпня 2018 11:51
12-162 Тех вимоги 4.pdf

Публічні документи

13 серпня 2018 14:57
Структура власності.pdf
13 серпня 2018 14:57
Статут-УГТК.pdf
13 серпня 2018 14:57
Накази працівники.pdf
13 серпня 2018 14:57
Ліцензія.pdf
13 серпня 2018 14:57
Лист про працівників.pdf
13 серпня 2018 14:57
Лист про МТР.pdf
13 серпня 2018 14:57
Договір 520.pdf
13 серпня 2018 14:57
Договір 442.pdf
13 серпня 2018 14:57
Відгук ЧТГ.pdf
13 серпня 2018 14:57
Відгук ПТГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ТОВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС

ТОВ Укргазтехкомплекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
Відхилено 17 549 995,26
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 17:56
ТОВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС
#34567177
Переможець 24 189 784,10
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2018 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС
#34567177
24 189 784,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 11:22
Договір № 1809000328 від 19.09.2018.pdf укладений
20 вересня 2018 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2018 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 23 847 160,16
UAH (в тому числі ПДВ 3 974 526,69 UAH)