ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (стіл для комп'ютера, стіл письмовий, шафа для паперу, тумба офісна(велика), тумба офісна (мала), шафа для одягу)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2018-07-23-000813-c b9a51ff036ab4094b93d64a84f37d86a
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02317474
Вебсайт замовника: http://kievcity.gov.ua/content/93_departament-finansiv.html
Місцезнаходження замовника: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа замовника: Департамент фінансів КМР
380442027329
depfin_kmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 15:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 12:39
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (стіл для комп'ютера, стіл письмовий, шафа для паперу, тумба офісна(велика), тумба офісна (мала), шафа для одягу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (стіл для комп'ютера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (стіл письмовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (шафа для одягу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штуки
ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (шафа для паперу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (тумба офісна(велика))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (тумба офісна (мала))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 липня 2018 14:55
Договір для прозоро меблі.docx
23 липня 2018 14:55
ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-23-000813-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 07 серпня 2018 15:00
оскарження
Заступнику голови тендерного комітету
Начальнику Управління бухгалтерського обліку
та звітності
Горобець О.І.

,
Оскарження

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Департаментом фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було проведено закупівлю ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (стіл для комп'ютера, стіл письмовий, шафа для паперу, тумба офісна(велика), тумба офісна (мала), шафа для одягу).

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП «Приходько Леонід Семенович»
2. ТОВ «Епіцентр К»

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі протокол про визначення переможця і визначив переможцем ФОП «Приходько Леонід Семенович», а також надав повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП «Приходько Леонід Семенович».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що оновлена Цінова пропозиція пропонованого учасником товару, Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, Свідоцтво платника єдиного податку та Специфікація були надані в форматі JPG, а також Витяг з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань у форматі Документ Microsoft Word, при цьому не виконав вимогу Замовника, а саме відповідно до «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів» в Додатку № 2 «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до законодавства України» в якій зазначено: «Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення.». Фактично не було виконано вимоги Замовника, які були зазначені в Тендерній документації та порушено вимоги ст. 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерний комітет Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 07.08.2018 року постановивши рішення щодо визначення переможця не здійснив належну перевірку та не встановив не відповідності зазначені в документації учасника до Тендерної документації Замовника.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка відповідає заявленим вимогам.
Дії Замовника щодо акцептування учасника тендерна пропозиція, якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Скасувати рішення протоколу № 52 від 07.08.2018 року щодо визначення переможцем учасника ФОП «Приходько Леонід Семенович» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

З повагою,
Директор комерційного відділу
«Торговельного центру
«Епіцентр К» № 8 м. Київ» О.В. Ільчук
07.08.2018
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 12:45
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності. Відповідно статті 28 Закону у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, встановлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт для укладення договору.
Враховуючи принцип максимальної економії бюджетних коштів, тобто залучення мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів та той факт, що головним критерієм відповідно до електронної форми закупівлі обрано ціну, Тендерний комітет обрав переможцем учасника з найнижчою ціною.
Розгорнути Згорнути
Залишити в силі рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Приходько Л.С., оформленого протоколом від 07.08.2018 № 52.
Номер вимоги: UA-2018-07-23-000813-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 07 серпня 2018 15:14
вимога скасувати протокол №52 від 07.08.2018
Заступнику голови тендерного комітету
Начальнику Управління бухгалтерського обліку
та звітності
Горобець О.І.

,
Оскарження

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Департаментом фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було проведено закупівлю ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (стіл для комп'ютера, стіл письмовий, шафа для паперу, тумба офісна(велика), тумба офісна (мала), шафа для одягу).

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП «Приходько Леонід Семенович»
2. ТОВ «Епіцентр К»

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі протокол про визначення переможця і визначив переможцем ФОП «Приходько Леонід Семенович», а також надав повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП «Приходько Леонід Семенович».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що оновлена Цінова пропозиція пропонованого учасником товару, Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, Свідоцтво платника єдиного податку та Специфікація були надані в форматі JPG, а також Витяг з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань у форматі Документ Microsoft Word, при цьому не виконав вимогу Замовника, а саме відповідно до «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів» в Додатку № 2 «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до законодавства України» в якій зазначено: «Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення.». Фактично не було виконано вимоги Замовника, які були зазначені в Тендерній документації та порушено вимоги ст. 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерний комітет Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 07.08.2018 року постановивши рішення щодо визначення переможця не здійснив належну перевірку та не встановив не відповідності зазначені в документації учасника до Тендерної документації Замовника.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка відповідає заявленим вимогам.
Дії Замовника щодо акцептування учасника тендерна пропозиція, якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Скасувати рішення протоколу № 52 від 07.08.2018 року щодо визначення переможцем учасника ФОП «Приходько Леонід Семенович» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

З повагою,
Директор комерційного відділу
«Торговельного центру
«Епіцентр К» № 8 м. Київ» О.В. Ільчук
07.08.2018
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 12:42
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності. Відповідно статті 28 Закону у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, встановлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт для укладення договору.
Враховуючи принцип максимальної економії бюджетних коштів, тобто залучення мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів та той факт, що головним критерієм відповідно до електронної форми закупівлі обрано ціну, Тендерний комітет обрав переможцем учасника з найнижчою ціною.
Розгорнути Згорнути
Залишити в силі рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Приходько Л.С., оформленого протоколом від 07.08.2018 № 52.

Документи подані скаржником

07 серпня 2018 15:00
оскарження.pdf

Документи подані скаржником

07 серпня 2018 15:14
оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ" 42 730,00
UAH з ПДВ
32 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 36 222,00
UAH з ПДВ
35 761,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 10:58
32990.jpg
27 липня 2018 14:29
certificate_дсп2019.pdf
27 липня 2018 14:29
hafele_-_sertifikat_iso9001_1.pdf
27 липня 2018 14:29
vyvody-ses-po-e0-egger.pdf
27 липня 2018 14:29
vyvod-ses-kromka-egger.pdf
27 липня 2018 14:29
vyvod-ses-dsp-egger-rumyniya.pdf
27 липня 2018 14:29
gigi_nichniy-visnovok-rekhau 5 лет.pdf
27 липня 2018 14:29
лс вытяг 26-07-2018 1004253529.rtf
27 липня 2018 14:29
киев спец-я.jpg

Публічні документи

27 липня 2018 12:29
статут 2ч.pdf
27 липня 2018 12:29
статут 1ч.pdf
27 липня 2018 12:29
статистика 180518.pdf
27 липня 2018 12:29
свідоцтво ПДВ.pdf
27 липня 2018 12:29
наказ дирек..pdf
27 липня 2018 12:29
довіреність 2819.pdf
27 липня 2018 12:29
витяг ЄДР 18.07.2018.pdf
27 липня 2018 12:29
4 ОПП.pdf
27 липня 2018 12:29
_цінова пропозиція_.pdf
27 липня 2018 12:29
_специфікація_.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"
#2322600792
Переможець 32 990,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 10:52

Документи

07 серпня 2018 10:51
Протокол №52.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"
#2322600792
32 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 10:51
Протокол №52.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір №7.pdf укладений
14 серпня 2018 10:41
sign.p7s укладений
03 січня 2019 12:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 32 990,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку