Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Управління магістральних газопроводів "Прикарпаттрансгаз" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00153133 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48 |
Контактна особа: |
Юрій Черник +380342784302 Chernik-yi@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2018 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2018 12:43 |
Очікувана вартість: | 24 455 172,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 275,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 122275.86 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В УМГ «Прикарпаттрансгаз» роботи по «Реконструкції системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №5 компресорної станції "Долина" та «Реконструкції системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №6 компресорної станції "Долина" виконувало ТОВ «Укртехноресурс», яке в 2017р. завершило виконання робіт чим виконало всі взяті на себе зобов’язання по вказаним об’єктам.
Системи пройшли комплексні випробовування і введені в промислову експлуатацію, про свідчать накази філії УМГ «Прикарпаттрансгаз» №325 та №326 від 31.08.2017р.
Інформація про стан виконання договорів по вищевказаних об’єктах відсутня на «Prozzoro» по причині того, що Замовником, в зв’язку з відсутністю коштів, в повному об’ємі не проведені розрахунки з підрядною організацією.
Згідно договорів закупівлі по вказаним об’єктам, а саме п.1.1. «Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи» та п.10.2. «закінчення строку дії цього договору не звільняє сторони від виконання обов’язків, взятих на себе за цим договорм….», тобто договір закупівлі не може бути закритим поки Сторони не здійснили всі розрахунки по ньому.
Вимога Замовника щодо обмеження терміну виконання аналогічних договорів 3-ма роками пов’язана із стрімким розвитком технологій в сфері засобів автоматизації, промислових логічних контролерів, систем та засобів зв'язку, а також програмного забезпечення. Вимоги до архітектури побудови автоматичних та автоматизованих систем зростають з кожним роком. На додачу до цього, середній термін експлуатації, який зазначається виробниками електронних пристроїв, складає близько 12 років. Зважаючи на ці факти, САК ГПА, яка була впроваджена ті ж, вказані вами 12 років тому, на даний час безнадійно застаріла і не відповідає сучасним критеріям.
Замовником включена дана вимога в кваліфікаційні критерії з метою отримання гарантій більш якісного виконання робіт на об’єкті та впровадження сучасних технічних рішень.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
Згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві визначати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і «наявність документально підтвердженого факту досвіду виконання аналогічних договорів».
Звертаємо Вашу увагу, що основними ознаками виконання аналогічних договорів є види договорів відповідно до предмету закупівлі.
Замовником в тендерній документації, п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання необхідних документів щодо підтвердження кваліфікації персоналу, що буде задіяний до виконання робіт.
Також Замовник вимагає, п.2.1. Наявність в Учасників ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, згідно чинного законодавства підтвердження відповідної кваліфікації Учасника закупівель. Діючим законодавством України не передбачено інших документів щодо кваліфікації підрядної організації.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
У випадку надання Учасником іншого (еквівалентного) обладнання Замовником буде розглядатись його відповідність проектному обладнанню на основі вимог тендерної документації (Додаток №1. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі).
Повторно наголошуємо: Проектна документація не є частиною тендерної документації і розміщена інформативно для більш якісного формування тендерних пропозицій учасників.
Перелік критеріїв до обладнання наведений в додатку №1 до тендерної документації.
Надання гарантій Замовника по погодженню майбутніх змін в проектній документації без розгляду даних змін - вважаємо дану вимогу безпідставною. Надання гарантій зі сторони проектної організації щодо погодження майбутніх змін в проектній документації не входить в компетенцію Замовника.
1. Пунктом 1.3.1 Додатку ІІ тендерної документації по закупівлі встановлена вимога щодо надання листа про виконання Учасником Торгів аналогічного (их) договору (ів) протягом 3-ох останніх років.
Зазначену вимогу вважаю такою, що порушує принцип недискримінації учасників закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки така вимога не надає змоги іншим учасникам, які виконували аналогічні роботи в інший термін, який перевищує 3 роки, прийняти участь у закупівлі. При цьому тендерною документацією не наведено іншого достатнього та об’єктивного обґрунтування обмеження періоду набуття учасниками закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки не існує будь-якої обставини, яка б свідчила про те що розширення часового періоду набуття такого досвіду не зможе забезпечити досягнення мети, поставленої замовником під час застосування кваліфікаційного критерію з обмеженим періодом виконання аналогічних робіт.
З метою усунення дискримінації учасників, які мають більш ніж 3-річний досвід виконання аналогічних робіт, вимагаємо внести зміни до п. 1.3.1. Додатку ІІ тендерної документації та скасувати обмеження досвіду робіт 3-річним терміном.
2. Пунктом 1.3.2 Додатку ІІ тендерної документації по закупівлі встановлена вимога щодо надання скан-копії аналогічного (их) договору (ів), що наведені в листі про виконання аналогічного (их) договору (ів) на виконання робіт з реконструкції САК ГПА та систем паливного регулювання на агрегатах типу ГТК-10, ГТНР-10 чи ГТНР-12,5 (без зазначення вартісних показників).
Зазначену вимогу вважаю такою, що порушує принцип недискримінації учасників закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки:
1) виконання робіт з реконструкції САК ГПА є відмінними від робіт з реконструкції систем паливного регулювання на агрегатах типу ГТК-10, ГТНР-10 чи ГТНР-12,5, які виконуються зовсім різними за фахом та технічною спеціалізацією компаніями. Так, компанія, що спеціалізується на системах автоматичного керування може не спеціалізуватися на системах паливного регулювання газоперекачуваного агрегату, бо такі роботи не пов’язані між собою та виконуються різними за фахом спеціалістами.
Об’єднання даних видів робіт в один вид закупівлі та в один вид досвіду виконання аналогічних робіт свідчить про те, що умови тендерної документації складено під конкретного учасника, а не для широкого кола спеціалізованих підприємств, які мають досвід виконання або робіт з реконструкції САК ГПА або робіт з реконструкції систем паливного регулювання, що є наявним порушенням принципу недискримінації учасників.
Враховуючи викладене, вимагаю усунути дану дискредитацій ну вимогу та в якості підтвердження досвіду по закупівлі передбачити для учасника можливість надання підтвердження або робіт з реконструкції САК ГПА або робіт з реконструкції систем паливного регулювання.
2) Досвід виконання робіт з реконструкції систем паливного регулювання на агрегатах типу ГТК-10, ГТНР-10 чи ГТНР-12,5, який зазначений для підтвердження учасником закупівлі, дуже звужений Замовником та свідчить про обмеження інших учасників, які мають досвід виконання робіт на агрегатах типу ГТК-25І, ГТ-750, ГТН-6, ГТН-16, ГПА-Ц, тощо (які також є аналогічними предмету закупівлі).
З метою усунення зазначеної дискредитаційної вимоги вимагаю змінити положення п. 1.3.2 Додатку ІІ тендерної документації в частині надання підтвердження виконання робіт з реконструкції систем паливного без вказівки на їх типів.
3. Пунктом 1.3.3 Додатку ІІ тендерної документації по закупівлі встановлена вимога щодо надання скан-копії (й) сертифікату(ів) та/або декларації(й), що засвідчують відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого комплексу) проектній документації та підтвердження його готовності до експлуатації, виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України та/або лист з інформацією про реєстраційний номер сертифікату(ів) та (або) декларації(й), що знаходиться в реєстрі дозвільних документів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України та/або скан-копія (ї) Акту(ів) готовності об’єкта(ів) до експлуатації, об’єкта(ів), що наведені в листі про виконання аналогічного(их) договору(ів).
Зазначену вимогу вважаю дискредитаційною та такою, що унеможливлює доступ до закупівлі учасників, оскільки сертифікат, декларація та акт про готовність об’єкта до експлуатації були введенні на території України в якості дозвільної документації щодо прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва з березня 2011 року відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Враховуючи те, що учасником, який виконував роботи, що є аналогічними предмету закупівлі, у період до березня 2011 року, не може бути надано на підтвердження введення закінченого будівництвом об’єкту документів, передбачених тендерною документацію, оскільки до березня 2011 року оформлювались лише Акти про введення об’єкта в експлуатацію, вважаю зазначене положення тендерної документації дискредитацій ним та таким, що підлягає виключенню з неї.
Вимога Замовника щодо обмеження терміну виконання аналогічних договорів 3-ма роками пов’язана із стрімким розвитком технологій в сфері засобів автоматизації, промислових логічних контролерів, систем та засобів зв'язку, а також програмного забезпечення. Вимоги до архітектури побудови автоматичних та автоматизованих систем зростають з кожним роком. На додачу до цього, середній термін експлуатації, який зазначається виробниками електронних пристроїв, складає близько 12 років. Зважаючи на ці факти, САК ГПА, яка була впроваджена ті ж, вказані вами 12 років тому, на даний час безнадійно застаріла і не відповідає сучасним критеріям.
Замовником включена дана вимога в кваліфікаційні критерії з метою отримання гарантій більш якісного виконання робіт на об’єкті та впровадження сучасних технічних рішень.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
Згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві визначати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і «наявність документально підтвердженого факту досвіду виконання аналогічних договорів».
Звертаємо Вашу увагу, що основними ознаками виконання аналогічних договорів є види договорів відповідно до предмету закупівлі.
Згідно п.17 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в праві залучати суб’єктів господарювання, тобто субпідрядників для виконання окремих видів робіт.
Замовником в тендерній документації, п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання необхідних документів щодо підтвердження кваліфікації персоналу, що буде задіяний до виконання робіт.
Також Замовник вимагає, п.2.1. Наявність в Учасників ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, згідно чинного законодавства підтвердження відповідної кваліфікації Учасника закупівель. Діючим законодавством України не передбачено інших документів щодо кваліфікації підрядної організації.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
Замовником включена дана вимога в кваліфікаційні критерії з метою отримання гарантій більш якісного виконання робіт на об’єкті та недопущення недобросовісних виконавців до участі в закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-11-000015 ● 281631304ac942a9b16811b5b93039c1
- Статус: завершено ● Дата: 15 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.02.2019 №9
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.02.2019 №9
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2018-07-23-000746-a 23.07.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-20 11:37:33
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції «Ужгород» (Будівельні роботи та поточний ремонт)» назва за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-07-23-000746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Які документи переможець процедури закупівлі
ТОВ «СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС» надав Замовнику до укладання договору відповідно до вимог підпунктів 2.2, 2.4 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та пункту 6 розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації в паперовому вигляді?
Просимо надати документальне підтвердження інформації наданої переможцем торгів по вищевказаній процедурі закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-22 14:53:28
Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Додається лист
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
17 538 342,00
UAH з ПДВ
|
17 538 342,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС |
24 154 275,83
UAH з ПДВ
|
24 154 275,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укргазтехкомплекс |
24 448 409,13
UAH з ПДВ
|
24 448 409,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Відхилено |
17 538 342,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2018 18:45
|
ТОВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС #34567177 |
Переможець |
24 154 275,83
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2018 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2018 15:24
|
Договір №1809000247 від 14.09.2018.pdf | укладений |
14 вересня 2018 15:23
|