Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту СП «Портовик» адміністрація МП «Южний»
Очікувана вартість
925 455,85 UAH
UA-2018-07-23-000689-c 2288fefa016e4486ab8b7678549a8883
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошанюк Наталія Романовна

+380487526130 natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЮЖНЕНСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ "ЮЖНИЙ")
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Волошанюк Наталія Романовна
+380487526130
natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2018 09:30
Початок аукціону: 13 серпня 2018 13:23
Очікувана вартість: 925 455,85 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 254,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту СП «Портовик» адміністрація МП «Южний»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Приморська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 30 липня 2018 20:29
Дата відповіді: 02 серпня 2018 14:09
Просимо надати роз`яснення щодо деяких пунктів Технічного завдання (Додаток до Технічних вимог - Додатку 5), а саме: п.16 - просимо вказати характеристики вікна (тип склопакету та профілю, необхідність москітної сітки, тощо). п. 25 - просимо надати габаритні розміри лавок, та окремо - бетонних стійок. п. 35 - просимо детальніше вказати характеристики лавок (матеріал, тип монтажу, розміри, конструктивні особливості). п.64 - просимо вказати кількість дверних блоків та розмір одного блоку. п. 65 - яким матеріалом передбачено виконувати герметизації та який тип швів потрібно герметизувати (горизонтальні чи вертикальні). п.66 - просимо вказати технічні вимоги до гідрофобізатора
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 02.08.2018 Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 02.08.2018р.

Роз’яснення на запитання (подання запитання – 30 липня 2018 о 20:29)
по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2018-07-23-000689-с від 23.07.2018) на предмет закупівлі:
Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту СП «Портовик»
адміністрація МП «Южний»)

Стосовно поставленого запитання щодо технічних вимог, повідомляємо наступне:
1. п.16 Кількість вікон N- 2шт; Розмір вікон ВхН 1,2х1,4м та 1,0х1,27м; кількість камер ПВХ профілю -2; кількість камер склопакетів-1; Улаштування підвіконня, відливу та захисної сітки (москітної) обов’язкове;
2. п.25 Розмір бетонних опор 0,5х0,5х0,35м; розріз, довжина та кількість дерев’яних брусів для сидіння 0,1х0,05м, L-2м, N-4 шт (типовий розмір однієї лавки);
3. п.35 Конструкція та тип монтажу лавок: Сидіння та спинка з дерев’яного брусу розрізом не менше ніж 50х50мм закріплені на металевому каркасі. Конструкцію лавки кріпити шляхом анкерування до асфальтового, бетонного покриттів та тротуарної плитки;
4. п.64 Кількість дверних блоків N-2шт; Розміри дверних блоків 2,5х2м;
5. п.65 Тип швів – горизонтальні на висоті більше 5м. Герметизацію швів виконати поліуретановим герметиком з можливістю улаштування швів до 10мм;
6. п.66 Перший шар гідрофобізатор глибокого проникнення, другий шар полімерний гідрофобізатор;
Також звертаємо Вашу увагу, - вищезазначена інформація не призводить до внесення змін до тендерної документації, у зв’язку із тим, що являє собою детальне роз’яснення по викладеним питанням, а не додатковими об’ємами чи зміною технологічних процесів, які необхідно враховувати при складанні кошторисної документації (Договірної ціни) для визначення ціни тендерної пропозиції.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
Головний інженер
адміністрації МП «Южний» В.В. Ліпський

Секретар ТК Мошун Н.В.
Щодо субпідрядника
Дата подання: 31 липня 2018 01:27
Дата відповіді: 02 серпня 2018 14:18
Відповідно до пункту 3.13 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник має надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Разом з цим, відповідно до Додатку 7 надається дозвіл субпідрядника на виконання робіт, що йому доручаються. Просимо роз`яснити, якщо на роботи, для виконання яких необхідний дозвіл відповідно до п.3.13. Додатку 2, залучається субпідрядник - чи буде дозвілу субпідрядника достатньо для виконання вимог п.3.13 без дозволу самого Учасника? Просимо також роз`яснити, чи необхідно завіряти копію дозволу субпідрядника уповноваженій особі субпідрядника, або буде достатньо завіреної копії тільки Учасником? Просимо також роз`яснити, якщо субпідрядник має необхідний дозвіл на виконання робіт, але не має будівельної ліцензії, при цьому Учасник має відповідну ліцензію (але не має Дозволу) - чи буде це відповідати вимогам Замовника, в частині надання документів відповідно до п.3.13. Додатку 2 до ТД, та Додатку 7.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 02.08.2018 Роз’яснення 2
Затверджено рішенням ТК від 02.08.2018р.

Роз’яснення на запитання (подання запитання – 31 липня 2018 о 01:27)
по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2018-07-23-000689-с від 23.07.2018)
на предмет закупівлі: Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6
(Послуги з поточного ремонту СП «Портовик»
адміністрація МП «Южний»)

Стосовно поставленого запитання щодо надання субпідрядником дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п.3.13 Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД), Учасник повинен надати зареєстровану декларацію або Дозвіл на виконання певного виду робіт підвищеної небезпеки. При цьому, відповідно до п.5 Розділу І Додатку 2 до ТД у разі залучення субпідрядника, дозвільні документи (свідоцтва, дозволи, ліцензії тощо) надаються на субпідрядника (безпосередньо виконавця) в частині послуг, що стосується даного субпідрядника.
2. Копія дозволу субпідрядника завіряється уповноваженою особою субпідрядника, у відповідності до вимог Додатку 7 до ТД, та, з метою виконання умов п.1 ч.1 Розділу ІІІ ТД та п. Б Примітки Розділу І Додатку 2 до ТД, справжність даної копії підтверджується підписом учасника (уповноваженою особою) та його печаткою. Також, звертаємо Вашу увагу, на те, що у відповідності до вимог п. 3.13 Розділу І Додатку 2 до ТД, дозвільний документ може бути наданий в оригіналі, який не потребує засвідчення з боку учасника (уповноваженої особи) та субпідрядника (уповноваженої особи).

3. Відповідно до п.7 Розділу ІІІ ТД та п.5 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник, який планує залучити субпідрядника, додає дозвільні документи відповідно до п.3.13 Розділу І Додатку 2 до ТД. Надання ліцензії не вимагається.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
Головний інженер
адміністрації МП «Южний» В.В. Ліпський

В.о. начальника юридичної служби
адміністрації МП «Южний» Г.В. Білошкура

Секретар ТК Мошун Н.В.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 31 липня 2018 01:36
Дата відповіді: 02 серпня 2018 14:24
Відповідно до п1.2. Додатку 2 Учасник надає інформацію щодо працівників за зразком, наведеним у Додатку 4/1. Додаток 4/1 має колонку "Досвід роботи на посаді (років)". Просимо надати роз`яснення - маэться на увазі досвід роботи саме на підприємстві Учасника, чи загальний стаж роботи працівників на такій (аналогічній) посаді?
Відповідь: 02.08.2018 Роз’яснення 3
Затверджено рішенням ТК від 02.08.2018р.

Роз’яснення на запитання (подання запитання – 31 липня 2018 о 01:36)
по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2018-07-23-000689-с від 23.07.2018)
на предмет закупівлі: Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6
(Послуги з поточного ремонту СП «Портовик»
адміністрація МП «Южний»)

Стосовно поставленого запитання щодо кваліфікаційних критеріїв, повідомляємо наступне:
Відповідно до п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі за зразком, наведеним у Додатку 4/1.
В даному випадку у колонці, де необхідно вказати досвід роботи на посаді працівника, мається на увазі стаж роботи працівника на вказаній посаді на підприємстві.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
Головний інженер
адміністрації МП «Южний» В.В. Ліпський

В.о. начальника юридичної служби
адміністрації МП «Южний» Г.В. Білошкура

Секретар ТК Мошун Н.В.
Досвід субпідрядника
Дата подання: 31 липня 2018 01:40
Дата відповіді: 02 серпня 2018 14:27
Відповідно до п.5 Додатку 2 до ТД, субпідрядники має повинні відповідати кваліфікаційним вимогам до Учасника щодо досвіду виконання аналогічної(их) послуг(и)/роботи(іт). Натомість у переліку кваліфікаційних критеріїв, відповідно до Додатку 2, відсутні вимоги до Учасника щодо надання інформації про досвід виконання аналогічних робіт. Просимо надати роз`яснення щодо п.5, а саме наявності у субпідрядника досвіду виконання аналогічної(их) послуг(и)/роботи(іт) - чи означає це, що Учасник у складі пропозиції має надати інформацію та документи, які підтверджують наявність у субпідрядника досвіду аналогічних робіт? Якщо так, то які саме підтверджуючі документи щодо досвіду субпідрядника має надати Учасник у складі пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 02.08.2018 Роз’яснення 4
Затверджено рішенням ТК від 02.08.2018р.

Роз’яснення на запитання (подання запитання – 31 липня 2018 о 01:40)
по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2018-07-23-000689-с від 23.07.2018)
на предмет закупівлі: Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6
(Послуги з поточного ремонту СП «Портовик»
адміністрація МП «Южний»)

Стосовно поставленого запитання щодо наявності у субпідрядника досвіду виконання аналогічної(их) послуг(и)/роботи(іт), повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 5 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (далі-ТД):
Субпідрядники, що залучаються учасником до виконання окремих відповідних субпідрядних послуг(и)/роботи(іт) (в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ДО УЧАСНИКА:
щодо досвіду виконання аналогічної(их) послуг(и)/роботи(іт), що має(ють) відношення до послуг(и)/роботи(іт), які будуть виконуватися субпідрядником(ами),
мати ресурси (матеріальні, технічні, трудові), достатні для виконання відповідної(их) послуг(и)/роботи(іт),
що повинно бути документально підтверджено у складі Тендерної пропозиції. Спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядника(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям), а також вимоги до оформлення документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), - аналогічні встановленим способу та вимогам, викладеним в п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД.
Таким чином, якщо до Учасників не встановлено кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», то, у разі залучення субпідрядників, Учасниками не повинна підтверджуватися відповідність субпідрядників зазначеному критерію.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
В.о. начальника юридичної служби
адміністрації МП «Южний» Г.В. Білошкура

Секретар ТК Мошун Н.В.
Проект договору
Дата подання: 31 липня 2018 02:04
Дата відповіді: 02 серпня 2018 14:29
Просимо надати роз`яснення, чи вимагається надання Проекту Договору у складі тендерної пропозиції? якщо так - то чи має він бути заповнений зі стороні Учасника.
Відповідь: 02.08.2018 Роз’яснення 5
Затверджено рішенням ТК від 02.08.2018р.

Роз’яснення на запитання (подання запитання – 31 липня 2018 о 02:04)
по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2018-07-23-000689-с від 23.07.2018)
на предмет закупівлі:
Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6
(Послуги з поточного ремонту СП «Портовик»
адміністрація МП «Южний»)

Стосовно поставленого запитання щодо надання проекту договору, повідомляємо наступне:
До змісту тендерної пропозиції, яка подається Учасником процедури закупівлі, належать документи, надані у складі тендерної пропозиції, згідно з переліком, зазначеним у Розділі І Додатку 2 Тендерної документації (далі - ТД). До переліку документів, які надаються Учасником, не належить Проект Договору.
Але, згідно із частиною 7 Розділу І Додатку 2 до ТД, на розсуд Учасників процедури закупівлі, у складі їх тендерних пропозицій можуть бути надані інші документи, крім зазначених у Розділі І Додатку 2 ТД.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погодження:
В.о. начальника юридичної служби
адміністрації МП «Южний» Г.В. Білошкура

Секретар ТК Мошун Н.В.
Договірна ціна
Дата подання: 31 липня 2018 02:04
Дата відповіді: 02 серпня 2018 14:31
Просимо надати роз`яснення, чи вимагається надання Договірної ціни у складі тендерної пропозиції до проведення аукціону з початковою ціною?
Відповідь: 02.08.2018 Роз’яснення 6
Затверджено рішенням ТК від 02.08.2018р.

Роз’яснення на запитання (подання запитання – 31 липня 2018 о 02:04)
по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2018-07-23-000689-с від 23.07.2018)
на предмет закупівлі:
Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6
(Послуги з поточного ремонту СП «Портовик»
адміністрація МП «Южний»)

Стосовно поставленого запитання щодо надання Договірної ціни у складі тендерної пропозиції до проведення аукціону з початковою ціною, повідомляємо наступне:
До змісту тендерної пропозиції, яка подається Учасником процедури закупівлі, належать документи, надані у складі тендерної пропозиції, згідно з переліком, зазначеним у Розділі І Додатку 2 Тендерної документації (далі - ТД). До переліку документів, які надаються Учасником, не належить Договірна ціна.
Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 частини 2 Розділу V ТД та підпункту 2.2 пункту 2 Розділу ІІ Додатку 2 до ТД, Договірна ціна надається Переможцем Замовнику на етапі укладання договору (але не пізніше 11 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір).

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
В.о. начальника юридичної служби
адміністрації МП «Южний» Г.В. Білошкура

Секретар ТК Мошун Н.В.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-23-000689-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 22 серпня 2018 14:03
Визнання переможцем Учасника, що не відповідає вимогам ТД
20.08.2018р. Замовник опублікував протокол б/н від 20.08.2018р., згідно якого тендерну пропозицію ПП «ВАРІОР» було визначено такою, що відповідає вимогам Замовника та в електроній системі закупівель було опубліковане Повідомлення про намір Укласти Договір з ПП «ВАРІОР». Натомість, пропозиція ПП «ВАРІОР» не відповідає вимогам Замовника та мала бути відхилена за результатами розгляду пропозиції. Детальне обгрунтування наведено у документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2018 12:32
Відповідь на вимогу UA-2018-07-23-000689-c.c1 у вкладенні

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІОР" 840 000,00
UAH
840 000,00
UAH
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 875 000,00
UAH
875 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НИК - СТРОЙ" 922 028,75
UAH
912 774,19
UAH
Документи

Публічні документи

23 серпня 2018 16:39
документи перможця.zip
08 серпня 2018 18:51
Протокол повноваження.pdf
08 серпня 2018 18:51
Копія Статуту Варіор.pdf
08 серпня 2018 18:51
Згода учасника торгів.pdf
08 серпня 2018 18:51
Ліцензія ДАБІ.pdf
08 серпня 2018 18:51
Дозволи.pdf
08 серпня 2018 18:51
Довідка про ПП ВАРІОР.pdf
08 серпня 2018 18:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 серпня 2018 18:51
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 серпня 2018 22:55
Електронний підпис
09 серпня 2018 22:43
Згода Учасника торгів.pdf
09 серпня 2018 22:43
Дозвіл СМУ ППА.pdf
09 серпня 2018 22:43
Технічні вимоги.pdf
09 серпня 2018 22:43
Довідка з банку.pdf
09 серпня 2018 22:43
Довідка про санкції.pdf
09 серпня 2018 22:43
Статут УБК (оригінал).pdf
09 серпня 2018 22:43
Витяг ПДВ.pdf
09 серпня 2018 22:43
Протокол зборів УБК.pdf
09 серпня 2018 22:43
Інформація по статті 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІОР"

ТОВ Укрбудконстракшн

ТОВ "НИК - СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІОР"
#30681032
Переможець 840 000,00
UAH
20 серпня 2018 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2018 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІОР"
#30681032
840 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 14:27
ЗВІТ про виконання договору 254-В-ЮЖФ-18 від 07.09.2018.docx укладений
26 липня 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 09:02
ду2 до договору 254-В-ЮЖФ-18 від 07.09.2018 ПП ВАРІОР (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2018 09:02
Повідомлення про внесення змін до договору 254-В-ЮЖФ-18 від 07.09.2018 (1).docx зміни до договору
21 грудня 2018 09:02
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 16:33
Повідомлення про внесення змін до договору № 254-В-ЮЖФ-18 від 07.09.2018 (1).docx зміни до договору
30 листопада 2018 16:33
ду1 к 254-В-ЮЖФ-18 від 07.09.2018 ПП Варіор (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2018 16:33
Електронний підпис укладений
07 вересня 2018 10:24
254-В-ЮЖФ-18 від 07.09.2018 ПП ВАРІОР.pdf укладений
07 вересня 2018 10:24
Звіт про укладені договори.docx укладений
07 вересня 2018 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно з п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі). Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до пункту 8.5. Договору Сторони домовились пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг за Договором визначається на підставі Додатку № 2 – «Договірна ціна», який є невід’ємною частиною цього Договору, та складає та складає 834 684,53 грн. (вісімсот тридцять чотири тисячі шістсот вісімдесят чотири грн., 53 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 166 936,91 грн. (сто шістдесят шість тисяч дев’ятсот тридцять шість грн., 91 коп.). Разом з ПДВ ціна цього Договору складає 1 001 621,44 грн. (один мільйон одна тисяча шістсот двадцять одна грн., 44 коп.)». 2. Відповідно до п. 8.5. Договору Сторони досягли згоди викласти Додаток № 1 – «Відомость обсягів» та Додаток № 2 – «Договірна ціна» до Договору у нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами цього Договору.
Номер договору про закупівлю: 254-В-ЮЖФ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 254-В-ЮЖФ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 1 частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до пункту 8.5. Договору Сторони домовились пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг за Договором визначається на підставі Додатку № 2 – «Договірна ціна», який є невід’ємною частиною цього Договору, та складає 818 763,87 грн. (вісімсот вісімнадцять тисяч сімсот шістдесят три грн., 87 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 163 752,77 грн. (сто шістдесят три тисячі сімсот п’ятдесят дві грн., 77 коп.). Разом ціна цього Договору становить 982 516,64 коп. (дев’ятсот вісімдесят дві тисячі п’ятсот шістнадцять грн., 64 коп.) з ПДВ.». 2. Відповідно до п. 8.5. Договору Сторони досягли згоди Додаток № 1 – «Відомость обсягів» та Додаток № 2 – «Договірна ціна» до Договору викласти у нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами цього Договору.
Номер договору про закупівлю: 254-В-ЮЖФ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 254-В-ЮЖФ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 784 042,85
UAH