Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (термосанація) будівлі ДНЗ №1 «Калинонька», вул. Замкова, 9 в смт Городниця Новоград – Волинського району, Житомирської області
Очікувана вартість
2 038 169,20 UAH
UA-2018-07-23-000294-c ● 5bbd2bdea5f64d79ac6a78615aa1f6ca
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Городницька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348786 |
Місцезнаходження: | 11714, Україна , Житомирська обл., селище Городниця, Заводська , 8 |
Контактна особа: |
Онищук Іван Анатолійович 380673626014 md6.8gorsel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2018 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2018 14:12 |
Очікувана вартість: | 2 038 169,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 190,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт (термосанація) будівлі ДНЗ №1 «Калинонька», вул. Замкова, 9 в смт Городниця Новоград – Волинського району, Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (термосанація) будівлі ДНЗ №1 «Калинонька», вул. Замкова, 9 в смт Городниця Новоград – Волинського району, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11714, Україна, Відповідно до документації, вул. Замкова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2018 09:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2018 09:32 |
1 Тендерна документація ДНЗ зі змінами від 27.07.18.doc | |
30 липня 2018 09:32 |
Таблиця змін тендерної документації від 27.07.18.docx | |
27 липня 2018 11:06 |
1 Тендерна документація ДНЗ зі змінами від 27.07.18.doc | |
27 липня 2018 11:06 |
Таблиця змін тендерної документації від 27.07.18.docx | |
23 липня 2018 11:08 |
1.4 Додаток 4 Субпідрядники.docx | |
23 липня 2018 11:08 |
1.5 Додаток 5 Відомості про учасника.docx | |
23 липня 2018 11:08 |
1 Тендерна документація ДНЗ.doc | |
23 липня 2018 11:08 |
1.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
23 липня 2018 11:08 |
1.3 Додаток 3 Проект договору.docx | |
23 липня 2018 11:08 |
1.1 Додаток 1 Цінова пропозиція.docx |
30 липня 2018 09:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 липня 2018 09:32 |
1 Тендерна документація ДНЗ зі змінами від 27.07.18.doc
|
||||||
30 липня 2018 09:32 |
Таблиця змін тендерної документації від 27.07.18.docx
|
||||||
27 липня 2018 11:06 |
1 Тендерна документація ДНЗ зі змінами від 27.07.18.doc
|
||||||
27 липня 2018 11:06 |
Таблиця змін тендерної документації від 27.07.18.docx
|
||||||
23 липня 2018 11:08 |
1.4 Додаток 4 Субпідрядники.docx
|
||||||
23 липня 2018 11:08 |
1.5 Додаток 5 Відомості про учасника.docx
|
||||||
23 липня 2018 11:08 |
1 Тендерна документація ДНЗ.doc
|
||||||
23 липня 2018 11:08 |
1.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
|
||||||
23 липня 2018 11:08 |
1.3 Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
23 липня 2018 11:08 |
1.1 Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розяснення вимог документації
Дата подання: 24 липня 2018 12:56
Дата відповіді: 27 липня 2018 11:05
Чому документацією до аналогічного договору віднесено капітальний ремонт чи реконструкція спортивного майданчика? Це не відповідає предмету закупівлі.
Чому аналогічний договір має бути виконуватися і завершений в 2017 році? Чи можна надавати договори за 2016 рік або 2018 рік???
ТД передбачено надання копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». Чи можна надати посвідчення про проходження навчання???
3.6.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (згідно із Додатком № 2)
Які саме документи необхідно надати???? Довідку в довільній формі??
5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 15000,00 гривень (п’ятнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів,
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
В документація є два різних твердження - можуть покладатися та повинні!!!!!!! бути сплачені протягом 5 днів. Яке з тверджень правильне???
Чи є відмова учасника сплатити кошти підставою для відхилення пропозиції учасника?????
Прицьому рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель №2047-Р/пк-ск від 25.12.2013 встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовником будуть внесені зміни та приведено тендерну документацію у відповідність;
2. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
3. Замовником будуть внесені відповідні зміни та доповнено даний пункт щодо можливості надання копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці» та/або посвідчення про проходження навчання.
4. Пунктом 6 Розділу ІІІ передбачені документи, які необхідно надати для підтвердження відповідністі тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (згідно із Додатком № 2).
5. Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 15000,00 гривень (п'ятнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
2. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
3. Замовником будуть внесені відповідні зміни та доповнено даний пункт щодо можливості надання копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці» та/або посвідчення про проходження навчання.
4. Пунктом 6 Розділу ІІІ передбачені документи, які необхідно надати для підтвердження відповідністі тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (згідно із Додатком № 2).
5. Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 15000,00 гривень (п'ятнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2018 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" |
1 876 950,00
UAH з ПДВ
|
1 799 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" |
1 896 561,60
UAH з ПДВ
|
1 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
2 000 339,65
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Інтерра Буд" |
1 929 994,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ |
1 906 431,19
UAH з ПДВ
|
1 884 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
1 927 848,00
UAH з ПДВ
|
1 885 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" #40258463 |
Відхилено |
1 799 800,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2018 16:46
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" #40467969 |
Відхилено |
1 799 999,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2018 17:18
|
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. #36859404 |
Відхилено |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2018 10:25
|
Приватне підприємство "Інтерра Буд" #35824323 |
Відхилено |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2018 10:58
|
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ #33107738 |
Відхилено |
1 884 800,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2018 16:09
|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
1 885 700,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2018 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2018 15:01
|
Договір.pdf | укладений |
05 вересня 2018 14:59
|