Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50230000-6 за ДК 021-2015 (комплекс послуг по утриманню павільйонів очікування)
Очікувана вартість
3 230 940,00 UAH
UA-2018-07-20-002111-b fee22fe1f3c643bea0408bce6df6ff80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2018 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 08 серпня 2018 14:55
Очікувана вартість: 3 230 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Publication date: 20 липня 2018 17:49
Enquiries until: 28 липня 2018 11:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2018 11:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 найменувань
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50230000-6 за ДК 021-2015 (комплекс послуг по утриманню павільйонів очікування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, згідно Додатку 5 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2018 09:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 17:49
ТД - утримання павільйонів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" 3 131 134,92
UAH з ПДВ
3 131 134,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛОНС" 3 212 940,25
UAH з ПДВ
3 212 940,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2018 10:30
Додаток 2 таб.1.pdf
07 серпня 2018 10:30
Додаток 2 таб. 3.pdf
07 серпня 2018 10:30
Додаток 2 таб.2.pdf
07 серпня 2018 10:30
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛОНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"
#41584018
Переможець 3 131 134,92
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 10:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" #41584018

№ рішення у справі

401-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"
#41584018
3 131 134,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2018 10:06
повідомлення ДУ 1 узгоджене зменшення ціни договору 329.docx зміни до договору
06 вересня 2018 10:03
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 17:40
договір укладений
05 вересня 2018 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума додаткової угоди 3 104 134,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 53.18-329
Договір:
Номер додаткової угоди: 53.18-329
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума додаткової угоди 3 104 134,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 53.18-329
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 53.18-329
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML