Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники зовнішнього освітлення світлодіодні
Outdoor LED lights
Outdoor LED lights
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2018-07-20-001928-b ● d7e5913270154bc0955c01a684ffe8d4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344148 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Набережна під Скелями, 54 |
Контактна особа: |
Поліщук Андрій Олександрович +380412226559 zhitomir_gorsvet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME "Electric networks of external illumination "Misʹksvitlo" |
National ID: | 03344148 |
Contact point: |
+380412226559 zhitomir_gorsvet@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 липня 2018 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2018 12:16 |
Очікувана вартість: | 25 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 20 липня 2018 16:20 |
Enquiries until: | 19 серпня 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 25 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 серпня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 25 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2070 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 20 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Outdoor LED lights 20 W
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2018
1160 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 30 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Outdoor LED lights 30 W
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2018
2040 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 50 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Outdoor LED lights 50 W
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2018
1736 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 70 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Outdoor LED lights 70 W
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2018
194 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Outdoor LED lights 120 W
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2018 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2018 08:27 |
Міськсвітло тендерна документація - світильники_06.05.doc | |
17 серпня 2018 19:31 |
Перелік змін.doc | |
17 серпня 2018 13:57 |
Перелік змін.doc |
20 серпня 2018 08:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 серпня 2018 08:27 |
Міськсвітло тендерна документація - світильники_06.05.doc
|
|||||||||
17 серпня 2018 19:31 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
17 серпня 2018 13:57 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз’яснення щодо виконання зобов’язання Постачальником
Дата подання: 17 серпня 2018 12:40
Дата відповіді: 17 серпня 2018 13:42
Згідно п.5.3 зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника
А у відповідності до п.5.10 право власності на Товар виникає у Замовника після його повної оплати.
ТОБТО до повної оплати Замовником товару (31.12.2022р.) зобов’язання Постачальника вважаються не виконаними навіть при тому, що Постачальник поставляє Товар Замовнику відповідно до умов договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними з моменту передання Товару по видатковій накладній Замовнику за адресою, визначеною в його заявці. Відповідне уточнення буде внесено в ТД.
Підвищення ціни товару
Дата подання: 17 серпня 2018 12:52
Дата відповіді: 17 серпня 2018 13:37
Пунктом 6.2.4 Проекту договору про закупівлю товарів визначено, що Замовник має право не погоджуватися на підняття ціни у випадках визначених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьомув п.3.4 та 3.6 проекту договору вказано, що ціна товару підлягає перегляду при настанні певних умов.
Чи не протирічить п.6.2.4 договору п.п.3.4, 3.6?
Відповідь: Пункт 6.2.4 буде видалений з проекту договору.
Подвійна відповідальність
Дата подання: 17 серпня 2018 13:06
Дата відповіді: 17 серпня 2018 13:35
У п.7.2 Додатку 5 до Тендерної документації (Проект договору про закупівлю товарів) зазначено, що у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого Товару за кожний день затримки.
П.7.3 та п.7.4 передбачена відповідальність Постачальника за порушення зобов’язання у вигляді стягнення штрафу та пені.
Ст. 61 Конституції передбачає, що ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
Може Постачальник бути притягненим до відповідальності за одне й те ж саме порушення виконання зобов’язання як це передбачено Умовами Договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П.7.2. буде видалений с проекту договору. Відповідно нумерація інших пунктів Розділу 7 проекту договору зміниться.
Дата дії договору
Дата подання: 17 серпня 2018 13:14
Дата відповіді: 17 серпня 2018 13:34
У відповідності до п.10.1 Проекту договору тендерної документації «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2023 року включно, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх обов’язків.»
А п.4.1.5 передбачено, що останній розрахунок за поставлений товар сплачується Замовником до 31.12.2022 р.
Чи не була допущена технічна помилка при викладенні п.10.1 договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Певно, що це була технічна помилка. Відповідні зміни буде внесено.
Комплектуючі іноземного походження
Дата подання: 17 серпня 2018 16:17
Дата відповіді: 17 серпня 2018 19:12
Відповідно до Проекту Договору п.3.4. Ціна за одиницю товару може змінюватись у випадках, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 №922-VІІІ із змінами, а саме у випадках
3.4.3. зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; Зміни ціни за одиницю товару на підставі п. 7 частини першої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015р. із змінами відбувається лише за умови документального підтвердження іноземного походження товару в наступному порядку. Порядок зміни ціни за одиницю товару залежно від зміни курсу іноземної валюти визначається за допомогою наступної формули
Ц = (К1/К2) х Цт
- Ц – ціна одиниці товару станом на дату проведення розрахунків;
- К1- курс купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо)відносно гривні станом на дату проведення розрахунків;
- К2 – курс гривні до іноземної валюти (євро, долар США тощо), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону;
- Цт – ціна одиниці товару станом на дату проведення аукціону.
Зміна ціни за одиницю товару оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
Чи можливо застосування формули вказаної в вищезазначеному пункті договору за умови документального підтвердження іноземного походження комплектуючих Товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, умова документального підтвердження буде стосуватись комплектуючих Товару, що мають іноземне походження. Відповідне доповнення буде внесено в проект договору.
Зміна ціни товару
Дата подання: 18 серпня 2018 15:25
Дата відповіді: 20 серпня 2018 08:34
П.3.6 Проекту Договору визначено, що у випадку зміни, на момент здійснення оплати Товару, офіційного курсу гривні до долару США більше ніж + 10%, по відношенню до офіційного курсу НБУ на момент укладення Договору, ціна Товару, підлягає перегляду шляхом укладення додаткової угоди на підставі звернення зацікавленої Сторони, у відповідності до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте даним пунктом Договору не передбачено на яке співвідношення до курсу долара підлягає перегляду ціна Товару. Без цієї умови зазначений пункт Договору є недіючим в разі настання випадків зазначених в ньому.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П.3.4.3 містить чітку формулу зміни ціни товару внаслідок зміни комплектуючих інозменого виробництва від зміни курсу валют
Ц = (К1/К2) х Цт
- Ц – ціна комплектуючих іноземного виробництва станом на дату проведення розрахунків;
- К1- курс купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо)відносно гривні станом на дату проведення розрахунків;
- К2 – курс гривні до іноземної валюти (євро, долар США тощо), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону;
- Цт – ціна комплектуючих іноземного виробництва станом на дату проведення аукціону.
Таким чином величина зміни ціни товару внаслідок зміни ціни складових іноземного виробництва є відношенням між курсом купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо) відносно гривні станом на дату проведення розрахунків до курсу гривні до іноземної валюти (євро, долар США тощо), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону зведеним у відсоток згідно формули вище.
Ц = (К1/К2) х Цт
- Ц – ціна комплектуючих іноземного виробництва станом на дату проведення розрахунків;
- К1- курс купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо)відносно гривні станом на дату проведення розрахунків;
- К2 – курс гривні до іноземної валюти (євро, долар США тощо), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону;
- Цт – ціна комплектуючих іноземного виробництва станом на дату проведення аукціону.
Таким чином величина зміни ціни товару внаслідок зміни ціни складових іноземного виробництва є відношенням між курсом купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо) відносно гривні станом на дату проведення розрахунків до курсу гривні до іноземної валюти (євро, долар США тощо), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону зведеним у відсоток згідно формули вище.
Строк постачання Товару
Дата подання: 18 серпня 2018 15:26
Дата відповіді: 20 серпня 2018 08:39
Згідно п.1.4. Договору про закупівлю товарів «Постачання товару здійснюється в строк до 31.12.2018 року згідно графіку поставки, який складається в 2-х примірниках, погоджується і затверджується Постачальником та Замовником і є невідємною частиною Договору.»
Дата проведення аукціону 04 жовтня 2018 року. Із урахуванням строку на оскарження та підписання договору до кінцевого терміну поставки та прийняття Замовником більше ніж 7 тис. світильників залишається обмаль часу.
Графік поставки, який буде погоджений сторонами, не може бути обмежений 2018 роком з причини можливості виникнення обставин, з яких Замовник не зможе прийняти фактичну кількість виготовленого товару (наприклад: відсутності наявних площ для складування продукції, оформлення відповідних первинних документів, погодних умов монтажу світильників та ін.)
З урахуванням зазначеного вище, при формуванні графіку поставки сторонами та визначення кінцевого терміну поставки кількості товару пізніше ніж 31.12.2018 року (наприклад:5.01.2019р. або будь-яка інша дата запропонована Замовником), сторони повинні мати можливість укладення додаткової угоди до Договору про визначення кінцевої дати поставки всього товару, згідно погодженого і затвердженого сторонами графіку поставки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згадана "можливість виникнення обставин, з яких Замовник не зможе прийняти фактичну кількість виготовленого товару" є лише припущенням Учасника, чого є цілком недостатньо щоби стверджувати, що "графік поставки, який буде погоджений сторонами, не може бути обмежений 2018 роком".
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 вересня 2018
Найменування: | КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344148 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Набережна під Скелями, 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Кабекслайн" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" |
24 980 616,00
UAH з ПДВ
|
24 980 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Кабекслайн" |
24 999 997,56
UAH з ПДВ
|
24 999 997,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" #38852273 |
Переможець |
24 980 616,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2018 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:30
|
sndtbebb.pdf | зміни до договору |
20 січня 2022 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 10:46
|
sndt8550.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 11:01
|
sndt6dea.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 14:53
|
sndtd974.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 13:53
|
sndt9e89.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2018 17:34
|
sndta1e8.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2018 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2018 16:26
|
IMG0000.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2018 16:24
|
IMG000.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2018 16:24
|
IMG00.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2018 16:24
|
IMG0.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2018 16:24
|
IMG.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2018 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2018 14:47
|
Договір | укладений |
18 жовтня 2018 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оформлення технічних правок і внесення доповнень щодо бюджетних зобов'язань Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-М |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" постачання товару здійснюється до 31.03.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 1-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-М |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення платежу з 2018 року на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-М |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи положення п.3.1.1. Договору про закупівлю товарів № 1-М від 18.10.2018 року, викладений в Додатковій угоді №3, Сторони узгодили викласти п.3.1.1 в наступній редакції: ««п. 3.1.1. Заплановані сума і строки оплати на кожен рік можуть бути скориговані та остаточно визначаються окремою додатковою угодою відповідно до порядку здійснення оплати у розділі 4 даного Договору 2019 рік - 7 984 920,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2020 рік - 6 244 560,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2021 рік - 6 244 776,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2022 рік - 4 506 360,00 грн. (чотири мільйони п’ятсот шість тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. » |
Номер договору про закупівлю: | 1-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи положення п.3.1.1. Договору про закупівлю товарів № 1-М від 18.10.2018 року, викладений в Додатковій угоді №3, Сторони узгодили викласти п.3.1.1 в наступній редакції: ««п. 3.1.1. Заплановані сума і строки оплати на кожен рік можуть бути скориговані та остаточно визначаються окремою додатковою угодою відповідно до порядку здійснення оплати у розділі 4 даного Договору 2019 рік - 7 984 920,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2020 рік - 6 244 560,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2021 рік - 6 244 776,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2022 рік - 4 506 360,00 грн. (чотири мільйони п’ятсот шість тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. » |
Номер договору про закупівлю: | 1-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи положення п.3.1.1. Договору про закупівлю товарів № 1-М від 18.10.2018 року, викладений в Додатковій угоді №3, Сторони узгодили викласти п.3.1.1 в наступній редакції: ««п. 3.1.1. Заплановані сума і строки оплати на кожен рік можуть бути скориговані та остаточно визначаються окремою додатковою угодою відповідно до порядку здійснення оплати у розділі 4 даного Договору 2019 рік - 7 984 920,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2020 рік - 6 244 560,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2021 рік - 6 244 776,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2022 рік - 4 506 360,00 грн. (чотири мільйони п’ятсот шість тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. » |
Номер договору про закупівлю: | 1-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |