Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники зовнішнього освітлення світлодіодні
Outdoor LED lights
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2018-07-20-001928-b d7e5913270154bc0955c01a684ffe8d4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Андрій Олександрович

+380412226559 zhitomir_gorsvet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03344148
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Набережна під Скелями, 54
Контактна особа: Поліщук Андрій Олександрович
+380412226559
zhitomir_gorsvet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME "Electric networks of external illumination "Misʹksvitlo"
National ID: 03344148
Contact point:
+380412226559
zhitomir_gorsvet@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 липня 2018 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 24 вересня 2018 12:16
Очікувана вартість: 25 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 20 липня 2018 16:20
Enquiries until: 19 серпня 2018 17:00
Complaints submission until: до 25 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 серпня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 25 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2070 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 20 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Outdoor LED lights 20 W
CPV: 31520000-7
Період постачання: по 31 грудня 2018
1160 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 30 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Outdoor LED lights 30 W
CPV: 31520000-7
Період постачання: по 31 грудня 2018
2040 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 50 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Outdoor LED lights 50 W
CPV: 31520000-7
Період постачання: по 31 грудня 2018
1736 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 70 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Outdoor LED lights 70 W
CPV: 31520000-7
Період постачання: по 31 грудня 2018
194 шт
Світильник зовнішнього освітлення світлодіодний 120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Outdoor LED lights 120 W
CPV: 31520000-7
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2018 08:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 08:27
Міськсвітло тендерна документація - світильники_06.05.doc
17 серпня 2018 19:31
Перелік змін.doc
17 серпня 2018 13:57
Перелік змін.doc
20 серпня 2018 08:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 19:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 11:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 08:27
Міськсвітло тендерна документація - світильники_06.05.doc
17 серпня 2018 19:31
Міськсвітло тендерна документація - світильники_06.05.doc
17 серпня 2018 13:57
Міськсвітло тендерна документація - світильники_06.05.doc
20 липня 2018 16:21
Міськсвітло тендерна документація - світильники_06.05.doc
17 серпня 2018 19:31
Перелік змін.doc
17 серпня 2018 13:57
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення щодо виконання зобов’язання Постачальником
Дата подання: 17 серпня 2018 12:40
Дата відповіді: 17 серпня 2018 13:42
Згідно п.5.3 зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника А у відповідності до п.5.10 право власності на Товар виникає у Замовника після його повної оплати. ТОБТО до повної оплати Замовником товару (31.12.2022р.) зобов’язання Постачальника вважаються не виконаними навіть при тому, що Постачальник поставляє Товар Замовнику відповідно до умов договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними з моменту передання Товару по видатковій накладній Замовнику за адресою, визначеною в його заявці. Відповідне уточнення буде внесено в ТД.
Підвищення ціни товару
Дата подання: 17 серпня 2018 12:52
Дата відповіді: 17 серпня 2018 13:37
Пунктом 6.2.4 Проекту договору про закупівлю товарів визначено, що Замовник має право не погоджуватися на підняття ціни у випадках визначених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьомув п.3.4 та 3.6 проекту договору вказано, що ціна товару підлягає перегляду при настанні певних умов. Чи не протирічить п.6.2.4 договору п.п.3.4, 3.6?
Відповідь: Пункт 6.2.4 буде видалений з проекту договору.
Подвійна відповідальність
Дата подання: 17 серпня 2018 13:06
Дата відповіді: 17 серпня 2018 13:35
У п.7.2 Додатку 5 до Тендерної документації (Проект договору про закупівлю товарів) зазначено, що у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого Товару за кожний день затримки. П.7.3 та п.7.4 передбачена відповідальність Постачальника за порушення зобов’язання у вигляді стягнення штрафу та пені. Ст. 61 Конституції передбачає, що ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Може Постачальник бути притягненим до відповідальності за одне й те ж саме порушення виконання зобов’язання як це передбачено Умовами Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П.7.2. буде видалений с проекту договору. Відповідно нумерація інших пунктів Розділу 7 проекту договору зміниться.
Дата дії договору
Дата подання: 17 серпня 2018 13:14
Дата відповіді: 17 серпня 2018 13:34
У відповідності до п.10.1 Проекту договору тендерної документації «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2023 року включно, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх обов’язків.» А п.4.1.5 передбачено, що останній розрахунок за поставлений товар сплачується Замовником до 31.12.2022 р. Чи не була допущена технічна помилка при викладенні п.10.1 договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Певно, що це була технічна помилка. Відповідні зміни буде внесено.
Комплектуючі іноземного походження
Дата подання: 17 серпня 2018 16:17
Дата відповіді: 17 серпня 2018 19:12
Відповідно до Проекту Договору п.3.4. Ціна за одиницю товару може змінюватись у випадках, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 №922-VІІІ із змінами, а саме у випадках 3.4.3. зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; Зміни ціни за одиницю товару на підставі п. 7 частини першої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015р. із змінами відбувається лише за умови документального підтвердження іноземного походження товару в наступному порядку. Порядок зміни ціни за одиницю товару залежно від зміни курсу іноземної валюти визначається за допомогою наступної формули Ц = (К1/К2) х Цт - Ц – ціна одиниці товару станом на дату проведення розрахунків; - К1- курс купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо)відносно гривні станом на дату проведення розрахунків; - К2 – курс гривні до іноземної валюти (євро, долар США тощо), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону; - Цт – ціна одиниці товару станом на дату проведення аукціону. Зміна ціни за одиницю товару оформлюється додатковою угодою до цього Договору. Чи можливо застосування формули вказаної в вищезазначеному пункті договору за умови документального підтвердження іноземного походження комплектуючих Товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, умова документального підтвердження буде стосуватись комплектуючих Товару, що мають іноземне походження. Відповідне доповнення буде внесено в проект договору.
Зміна ціни товару
Дата подання: 18 серпня 2018 15:25
Дата відповіді: 20 серпня 2018 08:34
П.3.6 Проекту Договору визначено, що у випадку зміни, на момент здійснення оплати Товару, офіційного курсу гривні до долару США більше ніж + 10%, по відношенню до офіційного курсу НБУ на момент укладення Договору, ціна Товару, підлягає перегляду шляхом укладення додаткової угоди на підставі звернення зацікавленої Сторони, у відповідності до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте даним пунктом Договору не передбачено на яке співвідношення до курсу долара підлягає перегляду ціна Товару. Без цієї умови зазначений пункт Договору є недіючим в разі настання випадків зазначених в ньому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П.3.4.3 містить чітку формулу зміни ціни товару внаслідок зміни комплектуючих інозменого виробництва від зміни курсу валют

Ц = (К1/К2) х Цт
- Ц – ціна комплектуючих іноземного виробництва станом на дату проведення розрахунків;
- К1- курс купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо)відносно гривні станом на дату проведення розрахунків;
- К2 – курс гривні до іноземної валюти (євро, долар США тощо), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону;
- Цт – ціна комплектуючих іноземного виробництва станом на дату проведення аукціону.

Таким чином величина зміни ціни товару внаслідок зміни ціни складових іноземного виробництва є відношенням між курсом купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо) відносно гривні станом на дату проведення розрахунків до курсу гривні до іноземної валюти (євро, долар США тощо), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону зведеним у відсоток згідно формули вище.
Строк постачання Товару
Дата подання: 18 серпня 2018 15:26
Дата відповіді: 20 серпня 2018 08:39
Згідно п.1.4. Договору про закупівлю товарів «Постачання товару здійснюється в строк до 31.12.2018 року згідно графіку поставки, який складається в 2-х примірниках, погоджується і затверджується Постачальником та Замовником і є невідємною частиною Договору.» Дата проведення аукціону 04 жовтня 2018 року. Із урахуванням строку на оскарження та підписання договору до кінцевого терміну поставки та прийняття Замовником більше ніж 7 тис. світильників залишається обмаль часу. Графік поставки, який буде погоджений сторонами, не може бути обмежений 2018 роком з причини можливості виникнення обставин, з яких Замовник не зможе прийняти фактичну кількість виготовленого товару (наприклад: відсутності наявних площ для складування продукції, оформлення відповідних первинних документів, погодних умов монтажу світильників та ін.) З урахуванням зазначеного вище, при формуванні графіку поставки сторонами та визначення кінцевого терміну поставки кількості товару пізніше ніж 31.12.2018 року (наприклад:5.01.2019р. або будь-яка інша дата запропонована Замовником), сторони повинні мати можливість укладення додаткової угоди до Договору про визначення кінцевої дати поставки всього товару, згідно погодженого і затвердженого сторонами графіку поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згадана "можливість виникнення обставин, з яких Замовник не зможе прийняти фактичну кількість виготовленого товару" є лише припущенням Учасника, чого є цілком недостатньо щоби стверджувати, що "графік поставки, який буде погоджений сторонами, не може бути обмежений 2018 роком".
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2018
UA-2018-07-20-001928-bd7e5913270154bc0955c01a684ffe8d4
Найменування: КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03344148
Місцезнаходження: 10005, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Набережна під Скелями, 54
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Кабекслайн" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 вересня 2018 15:06
Протокол
17 вересня 2018 15:07
Електронний підпис

Публічні документи

01 жовтня 2018 16:43
Електронний підпис
01 жовтня 2018 16:42
Довідка ДПІ 2018-10-01.pdf
24 вересня 2018 16:39
Електронний підпис
29 серпня 2018 14:11
Електронний підпис
29 серпня 2018 14:09
68. Лист VD MAIS.pdf
29 серпня 2018 14:09
66. IQNet (16989-3) Uk.pdf
29 серпня 2018 14:09
65. IQNet (16989-3) En.pdf
29 серпня 2018 14:09
64. Quality Austria ISO 9001-2015 Uk.pdf
29 серпня 2018 14:09
63. Quality Austria ISO 9001-2015 En.pdf
29 серпня 2018 14:09
62. Сертифікат СЕ.pdf
29 серпня 2018 14:09
61. Декларація.pdf
29 серпня 2018 14:09
47. Гарантійний талон.pdf
29 серпня 2018 14:09
40. Лист виробника.pdf
29 серпня 2018 14:09
34. Проект договору.pdf
29 серпня 2018 14:09
29. Статут ТД Радій.pdf
29 серпня 2018 14:09
28. Витяг ПДВ 2015-07-30.pdf
29 серпня 2018 14:09
21. Паспорт директора.pdf
29 серпня 2018 14:09
19. Наказ 5-79.pdf
29 серпня 2018 14:09
18. Наказ 4-79.pdf
29 серпня 2018 14:09
2. Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2018 14:09
1. Реєстр документів.pdf
29 серпня 2018 14:09
license_nbu.25902.pdf
29 серпня 2018 14:09
Gen.license_75-2_2016.10.06_dodatok.pdf
29 серпня 2018 14:09
Gen.license_75-2_2016.10.06.pdf
29 серпня 2018 14:09
20180827_153455542_5231.PDF
29 серпня 2018 14:09
58. СЭС_1-120Л11-2.IES
29 серпня 2018 14:09
57. СЭС_1-65Л8-4.IES
29 серпня 2018 14:09
56. СЭС_1-50Л8-4.IES
29 серпня 2018 14:09
55. СЭС_1-30Л12-1.IES
29 серпня 2018 14:09
54. СЭС_1-20Л12-1.IES
29 серпня 2018 14:09
53. Протокол СЭС 1-120Л11-2.pdf
29 серпня 2018 14:09
52. Протокол СЭС 1-65Л8-4.pdf
29 серпня 2018 14:09
51. Протокол СЭС 1-50Л8-4.pdf
29 серпня 2018 14:09
49. Протокол СЭС 1-30Л12-1.pdf
29 серпня 2018 14:09
48. Протокол СЭС 1-20Л12-1.pdf
29 серпня 2018 14:09
46. Паспорт СЭС_1-120Л11.pdf
29 серпня 2018 14:09
45. Паспорт СЭС_1-65Л8.pdf
29 серпня 2018 14:09
44. Паспорт СЭС_1-50Л8.pdf
29 серпня 2018 14:09
43. Паспорт СЭС_1-30Л12.pdf
29 серпня 2018 14:09
42. Паспорт СЭС_1-20Л12.pdf
29 серпня 2018 14:09
39. Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2018 14:09
15. Відгуки клієнтів.pdf
29 серпня 2018 14:09
10. Форма 1 ДФ.pdf
29 серпня 2018 14:09
4. Договір оренди 88-17-144.pdf

Документи

17 вересня 2018 15:06
Протокол
17 вересня 2018 15:08
Електронний підпис

Публічні документи

29 серпня 2018 16:16
Електронний підпис
29 серпня 2018 16:14
80. СЭС_2-115-4 .IES
29 серпня 2018 16:14
79. СЭС_1-60-4 .IES
29 серпня 2018 16:14
78. СЭС_1-40-4 .IES
29 серпня 2018 16:14
77. СЭС_1-30Л12-1 .IES
29 серпня 2018 16:14
76. СЭС_1-20Л12-1.IES
29 серпня 2018 16:14
75.1. 16-43237_Гарантія.zip
29 серпня 2018 16:14
70. IQNet (16989-3) Uk.pdf
29 серпня 2018 16:14
69. IQNet (16989-3) En.pdf
29 серпня 2018 16:14
68. Quality Austria ISO 9001-2015 Uk.pdf
29 серпня 2018 16:14
67. Quality Austria ISO 9001-2015 En.pdf
29 серпня 2018 16:14
66. Data Sheet PLP-45-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
65. Data Sheet PLP-45-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
64. Data Sheet PLP-30-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
63. Data Sheet PLP-30-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
62. Data Sheet HLG-150H-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
61. Data Sheet HLG-150H-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
60. Data Sheet HLG-80H-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
59. Data Sheet HLG-80H-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
58. Data Sheet HLG-60H-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
57. Data Sheet HLG-60H-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
56. Протокол СЭС 2-115-4.pdf
29 серпня 2018 16:14
55. Протокол СЭС 1-60-4.pdf
29 серпня 2018 16:14
54. Протокол СЭС 1-40-4.pdf
29 серпня 2018 16:14
53. Протокол СЭС 1-30Л12-1.pdf
29 серпня 2018 16:14
52. Протокол СЭС 1-З0Л12-1.pdf
29 серпня 2018 16:14
51. Протокол СЭС 1-20Л12-1.pdf
29 серпня 2018 16:14
50. Гарантійний талон.pdf
29 серпня 2018 16:14
49. Паспорт СЭС 2-115.pdf
29 серпня 2018 16:14
48. Паспорт СЭС 1-60.pdf
29 серпня 2018 16:14
47. Паспорт СЭС 1-40.pdf
29 серпня 2018 16:14
46. Паспорт СЭС 1-З0Л12.pdf
29 серпня 2018 16:14
45. Паспорт СЭС 1-20Л12.pdf
29 серпня 2018 16:14
44. Лист виробника.pdf
29 серпня 2018 16:14
43. Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2018 16:14
38. Довідка ст 17.pdf
29 серпня 2018 16:14
29. Проект договору.pdf
29 серпня 2018 16:14
25. Витяг з ЄДР.pdf
29 серпня 2018 16:14
23. Паспорт Директора.pdf
29 серпня 2018 16:14
22. Рішення №1.pdf
29 серпня 2018 16:14
19. Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2018 16:14
15. Договір 27.03.2018.pdf
29 серпня 2018 16:14
11. Договір 18.09.2017.pdf
29 серпня 2018 16:14
9. Форма 1-ДФ.pdf
29 серпня 2018 16:14
6. Балансова довідка.pdf
29 серпня 2018 16:14
1. Реєстр документів.pdf
29 серпня 2018 16:14
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"

ПП "Кабекслайн"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" 24 980 616,00
UAH з ПДВ
24 980 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Кабекслайн" 24 999 997,56
UAH з ПДВ
24 999 997,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 16:43
Електронний підпис
01 жовтня 2018 16:42
Довідка ДПІ 2018-10-01.pdf
24 вересня 2018 16:39
Електронний підпис
29 серпня 2018 14:11
Електронний підпис
29 серпня 2018 14:09
68. Лист VD MAIS.pdf
29 серпня 2018 14:09
66. IQNet (16989-3) Uk.pdf
29 серпня 2018 14:09
65. IQNet (16989-3) En.pdf
29 серпня 2018 14:09
64. Quality Austria ISO 9001-2015 Uk.pdf
29 серпня 2018 14:09
63. Quality Austria ISO 9001-2015 En.pdf
29 серпня 2018 14:09
62. Сертифікат СЕ.pdf
29 серпня 2018 14:09
61. Декларація.pdf
29 серпня 2018 14:09
47. Гарантійний талон.pdf
29 серпня 2018 14:09
40. Лист виробника.pdf
29 серпня 2018 14:09
34. Проект договору.pdf
29 серпня 2018 14:09
29. Статут ТД Радій.pdf
29 серпня 2018 14:09
28. Витяг ПДВ 2015-07-30.pdf
29 серпня 2018 14:09
21. Паспорт директора.pdf
29 серпня 2018 14:09
19. Наказ 5-79.pdf
29 серпня 2018 14:09
18. Наказ 4-79.pdf
29 серпня 2018 14:09
2. Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2018 14:09
1. Реєстр документів.pdf
29 серпня 2018 14:09
license_nbu.25902.pdf
29 серпня 2018 14:09
Gen.license_75-2_2016.10.06_dodatok.pdf
29 серпня 2018 14:09
Gen.license_75-2_2016.10.06.pdf
29 серпня 2018 14:09
20180827_153455542_5231.PDF
29 серпня 2018 14:09
58. СЭС_1-120Л11-2.IES
29 серпня 2018 14:09
57. СЭС_1-65Л8-4.IES
29 серпня 2018 14:09
56. СЭС_1-50Л8-4.IES
29 серпня 2018 14:09
55. СЭС_1-30Л12-1.IES
29 серпня 2018 14:09
54. СЭС_1-20Л12-1.IES
29 серпня 2018 14:09
53. Протокол СЭС 1-120Л11-2.pdf
29 серпня 2018 14:09
52. Протокол СЭС 1-65Л8-4.pdf
29 серпня 2018 14:09
51. Протокол СЭС 1-50Л8-4.pdf
29 серпня 2018 14:09
49. Протокол СЭС 1-30Л12-1.pdf
29 серпня 2018 14:09
48. Протокол СЭС 1-20Л12-1.pdf
29 серпня 2018 14:09
46. Паспорт СЭС_1-120Л11.pdf
29 серпня 2018 14:09
45. Паспорт СЭС_1-65Л8.pdf
29 серпня 2018 14:09
44. Паспорт СЭС_1-50Л8.pdf
29 серпня 2018 14:09
43. Паспорт СЭС_1-30Л12.pdf
29 серпня 2018 14:09
42. Паспорт СЭС_1-20Л12.pdf
29 серпня 2018 14:09
39. Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2018 14:09
15. Відгуки клієнтів.pdf
29 серпня 2018 14:09
10. Форма 1 ДФ.pdf
29 серпня 2018 14:09
4. Договір оренди 88-17-144.pdf

Публічні документи

29 серпня 2018 16:16
Електронний підпис
29 серпня 2018 16:14
80. СЭС_2-115-4 .IES
29 серпня 2018 16:14
79. СЭС_1-60-4 .IES
29 серпня 2018 16:14
78. СЭС_1-40-4 .IES
29 серпня 2018 16:14
77. СЭС_1-30Л12-1 .IES
29 серпня 2018 16:14
76. СЭС_1-20Л12-1.IES
29 серпня 2018 16:14
75.1. 16-43237_Гарантія.zip
29 серпня 2018 16:14
70. IQNet (16989-3) Uk.pdf
29 серпня 2018 16:14
69. IQNet (16989-3) En.pdf
29 серпня 2018 16:14
68. Quality Austria ISO 9001-2015 Uk.pdf
29 серпня 2018 16:14
67. Quality Austria ISO 9001-2015 En.pdf
29 серпня 2018 16:14
66. Data Sheet PLP-45-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
65. Data Sheet PLP-45-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
64. Data Sheet PLP-30-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
63. Data Sheet PLP-30-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
62. Data Sheet HLG-150H-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
61. Data Sheet HLG-150H-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
60. Data Sheet HLG-80H-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
59. Data Sheet HLG-80H-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
58. Data Sheet HLG-60H-SPEC.pdf
29 серпня 2018 16:14
57. Data Sheet HLG-60H-SPEC укр.pdf
29 серпня 2018 16:14
56. Протокол СЭС 2-115-4.pdf
29 серпня 2018 16:14
55. Протокол СЭС 1-60-4.pdf
29 серпня 2018 16:14
54. Протокол СЭС 1-40-4.pdf
29 серпня 2018 16:14
53. Протокол СЭС 1-30Л12-1.pdf
29 серпня 2018 16:14
52. Протокол СЭС 1-З0Л12-1.pdf
29 серпня 2018 16:14
51. Протокол СЭС 1-20Л12-1.pdf
29 серпня 2018 16:14
50. Гарантійний талон.pdf
29 серпня 2018 16:14
49. Паспорт СЭС 2-115.pdf
29 серпня 2018 16:14
48. Паспорт СЭС 1-60.pdf
29 серпня 2018 16:14
47. Паспорт СЭС 1-40.pdf
29 серпня 2018 16:14
46. Паспорт СЭС 1-З0Л12.pdf
29 серпня 2018 16:14
45. Паспорт СЭС 1-20Л12.pdf
29 серпня 2018 16:14
44. Лист виробника.pdf
29 серпня 2018 16:14
43. Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2018 16:14
38. Довідка ст 17.pdf
29 серпня 2018 16:14
29. Проект договору.pdf
29 серпня 2018 16:14
25. Витяг з ЄДР.pdf
29 серпня 2018 16:14
23. Паспорт Директора.pdf
29 серпня 2018 16:14
22. Рішення №1.pdf
29 серпня 2018 16:14
19. Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2018 16:14
15. Договір 27.03.2018.pdf
29 серпня 2018 16:14
11. Договір 18.09.2017.pdf
29 серпня 2018 16:14
9. Форма 1-ДФ.pdf
29 серпня 2018 16:14
6. Балансова довідка.pdf
29 серпня 2018 16:14
1. Реєстр документів.pdf
29 серпня 2018 16:14
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"

ПП "Кабекслайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"
#38852273
Переможець 24 980 616,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 13:48

Документи

28 вересня 2018 13:47
Електронний підпис
28 вересня 2018 13:39
Протокол
28 вересня 2018 13:39
Протокол
24 вересня 2018 12:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2018 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"
#38852273
24 980 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2018 13:47
Електронний підпис
28 вересня 2018 13:39
Протокол
28 вересня 2018 13:39
Протокол
24 вересня 2018 12:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 16:15
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 09:30
sndtbebb.pdf зміни до договору
20 січня 2022 09:29
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:46
sndt8550.pdf зміни до договору
25 січня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 11:01
sndt6dea.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 10:59
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:53
sndtd974.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:53
sndt9e89.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:50
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 17:34
sndta1e8.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 17:32
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 16:26
IMG0000.jpg зміни до договору
29 жовтня 2018 16:24
IMG000.jpg зміни до договору
29 жовтня 2018 16:24
IMG00.jpg зміни до договору
29 жовтня 2018 16:24
IMG0.jpg зміни до договору
29 жовтня 2018 16:24
IMG.jpg зміни до договору
29 жовтня 2018 16:24
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 14:47
Договір укладений
18 жовтня 2018 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлення технічних правок і внесення доповнень щодо бюджетних зобов'язань Замовника
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-М
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" постачання товару здійснюється до 31.03.2019р.
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-М
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення платежу з 2018 року на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-М
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи положення п.3.1.1. Договору про закупівлю товарів № 1-М від 18.10.2018 року, викладений в Додатковій угоді №3, Сторони узгодили викласти п.3.1.1 в наступній редакції: ««п. 3.1.1. Заплановані сума і строки оплати на кожен рік можуть бути скориговані та остаточно визначаються окремою додатковою угодою відповідно до порядку здійснення оплати у розділі 4 даного Договору 2019 рік - 7 984 920,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2020 рік - 6 244 560,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2021 рік - 6 244 776,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2022 рік - 4 506 360,00 грн. (чотири мільйони п’ятсот шість тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. »
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи положення п.3.1.1. Договору про закупівлю товарів № 1-М від 18.10.2018 року, викладений в Додатковій угоді №3, Сторони узгодили викласти п.3.1.1 в наступній редакції: ««п. 3.1.1. Заплановані сума і строки оплати на кожен рік можуть бути скориговані та остаточно визначаються окремою додатковою угодою відповідно до порядку здійснення оплати у розділі 4 даного Договору 2019 рік - 7 984 920,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2020 рік - 6 244 560,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2021 рік - 6 244 776,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2022 рік - 4 506 360,00 грн. (чотири мільйони п’ятсот шість тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. »
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи положення п.3.1.1. Договору про закупівлю товарів № 1-М від 18.10.2018 року, викладений в Додатковій угоді №3, Сторони узгодили викласти п.3.1.1 в наступній редакції: ««п. 3.1.1. Заплановані сума і строки оплати на кожен рік можуть бути скориговані та остаточно визначаються окремою додатковою угодою відповідно до порядку здійснення оплати у розділі 4 даного Договору 2019 рік - 7 984 920,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2020 рік - 6 244 560,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2021 рік - 6 244 776,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. 2022 рік - 4 506 360,00 грн. (чотири мільйони п’ятсот шість тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ. »
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2018 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 24 980 616,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 163 436,00 UAH)