Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015: 42510000-4) (холодильна машина)
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2018-07-20-001879-b ● 644ccc436fa54774a7ecaa5044d3ad82
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Контактна особа: |
Марія Толстих +380442916109 tcheart@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2018 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2018 11:55 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
(холодильна машина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, м. Київ, Братиславська, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2018
—
10 вересня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2018 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2018 16:07 |
Додаток 6 - Проект Договору.doc | |
20 липня 2018 16:07 |
ТД (холодильна машина).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 22 липня 2018 19:47
Дата відповіді: 25 липня 2018 13:10
Доброго дня!
Чи входить до вартості закупівлі послуги з монтажу холодильної машини?
Відповідь: Доброго дня! Підпунктом 3.3 пункту 6 розділу III тендерної документації передбачено наступне "Проведення пусконалагоджувальних робіт, демонтаж, монтаж, інсталяція та навчання персоналу замовника правилам експлуатації обладнання відповідно до предмету закупівлі.
Усі необхідні витратні матеріали та роботи повинні бути забезпечені виконавцем безкоштовно. Ці вимоги засвідчуються гарантійним листом учасника."
Усі необхідні витратні матеріали та роботи повинні бути забезпечені виконавцем безкоштовно. Ці вимоги засвідчуються гарантійним листом учасника."
З приводу технічних характеристик
Дата подання: 24 липня 2018 17:35
Дата відповіді: 25 липня 2018 13:14
Доброго дня. Чи правильно вказано в Додатку №2 тип рідини вода ? Тому що при встановленні холодильної машини не в приміщенні можливе її замерзання.
Відповідь: Доброго дня! Пунктом 11 таблички Додатку 2 "Інформації про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (технічні вимоги)" тендерної документації передбачено, що тип рідини - вода.
Демонтаж
Дата подання: 25 липня 2018 12:20
Дата відповіді: 26 липня 2018 10:49
Вкажіть маркування обладнання (виробник,модель), яке потрібно демонтувати.
Поверх (висота будівлі), відстань від обладнання до краю покрівлі. Можливість під'їзду до будівлі підйомної техніки. Чи потрібно крім підйомної техніки використовувати засоби переміщення на покрівлі, для демонтажу старого обладнання і монтажу нового?
Відповідь: Доброго дня! Обладнання, яке потрібно демонтувати C GAN 800, що знаходиться на 8 поверсі, відстань від обладнання до краю покрівлі приблизно 26 м. Можливість під'їзду до будівлі підйомної техніки - передбачено. Крім підйомної техніки використовувати засоби переміщення на покрівлі, для демонтажу старого обладнання і монтажу нового не потрібно.
З приводу технічних характеристик
Дата подання: 26 липня 2018 09:13
Дата відповіді: 26 липня 2018 10:55
Доброго дня. Де буде встановлюватись обладнання в технічному приміщенні чи на даху ? Якщо на даху то чому обмежена висота обладнання і чи можливе невелике відхилення від неї ?
Відповідь: Доброго дня! Обладнання буде встановлюватись на даху приміщення.Обмежена висота обладнання, обумовлена тим, що у замовника покрівля передбачає наявність гелікоптерного майданчику. Необхідні технічні вимоги наведені у додатку 2 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-20-001879-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінтер-Сервіс", Код ЄДРПОУ:25387081
Дата подання: 13 серпня 2018 16:21
Пртокол
Добрый день! Протокол дисквалификации ТОВ "Вінтер-Сервіс" от другого участника торгов. Вышлите пожалуйста протокол на ТОВ "Вінтер-Сервіс".
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2018 10:17
Добрий день.
Підстави для дискваліфікації учасників зазначені в одному протоколі, який був підкріплений вчора до кожного учасника.
Перегляньте будь-ласка ще раз, якщо він у Вас не відобразиться – сповістіть нам будь-ласка.
Дякую.
Підстави для дискваліфікації учасників зазначені в одному протоколі, який був підкріплений вчора до кожного учасника.
Перегляньте будь-ласка ще раз, якщо він у Вас не відобразиться – сповістіть нам будь-ласка.
Дякую.
Номер вимоги: UA-2018-07-20-001879-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінтер-Сервіс", Код ЄДРПОУ:25387081
Дата подання: 17 серпня 2018 16:03
Оскарження переможця
Оскарження переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2018 14:42
Доброго дня! У відповідь на вимогу UA-2018-07-20-001879-b.c2 за процедурою закупівлі Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015: 42510000-4) (холодильна машина) інформуємо, що
1. Щодо скан-копії декларації про відповідність:
Текст наданої декларації про відповідність розбірливий, відомості, зазначені у декларації можливо прочитати. Щодо розміру документу, то звертаємо увагу, що у декларації сам текст та реквізити документа не обрізані, всі необхідні відомості присутні, дещо зміщене поле документу, проте це не вплинуло на його цілісність та повноту відомостей, які зазначені. Також звертаємо Вашу увагу на те, що всі інші документи, подані учасником є чіткими та повнорозмірними.
Довідково зазначаємо, що на прохання ДУ «Інститут серця МОЗ України» (вих. № 01-07/1054/1 від 09.08.2018) учасник надав копію декларації про відповідність на обладнання.
Щодо довідки від органу з сертифікації ТОВ «СЦ «УКРСЕПРОПРОМБУДМ»:
ДУ «Інститут серця МОЗ України» у пп. 2 п. 6 Розділу III тендерної документації просить надати копію сертифікату відповідності на обладнання. На що учасник надає довідку, в якій зазначено, що продукція не підпадає під дію «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за № 1308 від 06.11.2013р.) і її обов’язкову сертифікацію не передбачає та на неї не поширюється дія технічних регламентів.
В даній довідці міститься вичерпна інформація, яка стосується сертифікації.
Щодо додатку до довідки, то ДУ «Інститут серця МОЗ України» не вимагав надавати інформацію, що стосується можливості застосування чіллерів у обладнанні, що використовує небезпечні речовини, роботи на газоподібному паливі, застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі. Відповідно до абз. 2 п.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тому вважаємо, що учасник дотримався вимог Тендерної документації у цій частині.
2. Щодо гарантійного листа виробника про виготовлення товару не раніше 2018 року:
Учасником надано лист від ООО «Мицубиси Электрик (РУС)», яким підтверджується, що чіллер Climaveneta (Mitsubishi Electric Hydronics & IT Cooling Systems SpA) виготовлений у 2018 році.
Для уточнення інформації ДУ «Інститут серця МОЗ України» надіслала листа (вих. № 01-07/1054/1 від 09.08.2018) з проханням надати підтвердження взаємозв’язку Mitsubishi Electric та ТМ Climaveneta. У відповідь було отримане підтвердження, яким встановлено, що з початку січня 2017 року Climaveneta СрА є власністю Mitsubishi Electric Hydronics & IT Cooling Systems S.p.A.
Таким чином, вважаємо, що лист про виготовлення товару не раніше 2018 року, наданий учасником не є порушенням вимог Тендерної документації.
3. Щодо проведення пусконалагоджувальних робіт, демонтажу, монтажу, інсталяції та навчання персоналу замовника правилам експлуатації обладнання відповідно до предмету закупівлі.
Учасником наданий гарантійний лист (про проведення пусконалагоджувальних робіт, демонтажу, монтажу, інсталяції та навчання персоналу замовника правилам експлуатації обладнання відповідно до предмету закупівлі), в якому зазначено, що всі необхідні витратні матеріали та роботи будуть забезпечені виконавцем безкоштовно.
Також звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 2.4. Проекту договору про закупівлю в ціну Товару включається вартість пакування, навантаження, доставки, експедирування, охорони, розвантаження у місці постачання, введення в експлуатацію та навчання персоналу, сплата податків, сплата митних тарифів та інші обов’язкові платежі, що встановлені діючим законодавством та тендерною документацією. У п. 6.4. Проекту договору про закупівлю визначено, що введення в експлуатацію та пусконалагоджувальні роботи, в тому числі навчання персоналу методам роботи з обладнанням, для якого це передано, повинні бути проведені Продавцем протягом __ днів з дня надходження офіційної заявки щодо готовності до монтажу обладнання, що оформлюється відповідним актом введення в експлуатацію.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що учасником дотримані вимоги у цій частині.
4. Щодо підтвердження відповідності заданим вимогам Тендерної документації офіційними даними виробника:
ДУ «Інститут серця МОЗ України» у пп. 4 п. 6 Розділу III тендерної документації просить надати інформаційні матеріали на продукцію, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ тощо), в наданих матеріалах обов’язково повинно бути виділено кольором дані, що підтверджують заданим технічним вимогам.
Учасником надано Технічний підбір, в якому виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим технічним вимогам.
Вважаємо, що ці вимоги Тендерної документації учасник повністю виконав.
5. Щодо строків поставки товару:
Строки поставки товарів визначаються на розсуд покупця, враховуючи виробничу необхідність та можливість прийняти товар.
Фактори та/або форс мажорні обставини, що можуть негативно вплинути на своєчасну поставку товару, які є поза межами компетенції покупця та/або продавця, не можуть бути враховані, оскільки не можуть бути спрогнозовані при визначені строку поставки, та є такими, що не залежать в даному випадку від волі покупця/продавця.
6. Щодо вимог, встановлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Учасником у тендерній пропозиції на підтвердження виконання вимог, що встановлені статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано Довідки про вимоги, установлені ст. 17 Закону №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11.
Звертаємо увагу на те, що у Довідці № 4 зазначено, що станом на 06.08.2018р. ТОВ «ХК «Енергомонтажвентиляція» ЄДРПОУ 38619034 протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Зазначимо, що проаналізувавши дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажний комплекс «Енергомонтажвентиляція» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція», дійшли висновку, що це різні суб’єкти господарювання, які мають різні коди ЄДРПОУ, різних засновників та різних кінцевих бенефеціарних власників та не підпадають під визначення «пов’язана особа» відповідно до підпункту 16, пункту 1, Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Припущення ТОВ «Вінтер-Сервіс» про ознаки наявності змови (антиконкурентних узгоджених дій у вигляді спотворення результатів торгів), на нашу думку, є хибними та не підтвердженими.
Повторно проаналізувавши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція» та враховуючи вище зазначену інформацію вважаємо недоцільним змінювати рішення стосовно визначення переможцем ТОВ «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція».
1. Щодо скан-копії декларації про відповідність:
Текст наданої декларації про відповідність розбірливий, відомості, зазначені у декларації можливо прочитати. Щодо розміру документу, то звертаємо увагу, що у декларації сам текст та реквізити документа не обрізані, всі необхідні відомості присутні, дещо зміщене поле документу, проте це не вплинуло на його цілісність та повноту відомостей, які зазначені. Також звертаємо Вашу увагу на те, що всі інші документи, подані учасником є чіткими та повнорозмірними.
Довідково зазначаємо, що на прохання ДУ «Інститут серця МОЗ України» (вих. № 01-07/1054/1 від 09.08.2018) учасник надав копію декларації про відповідність на обладнання.
Щодо довідки від органу з сертифікації ТОВ «СЦ «УКРСЕПРОПРОМБУДМ»:
ДУ «Інститут серця МОЗ України» у пп. 2 п. 6 Розділу III тендерної документації просить надати копію сертифікату відповідності на обладнання. На що учасник надає довідку, в якій зазначено, що продукція не підпадає під дію «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за № 1308 від 06.11.2013р.) і її обов’язкову сертифікацію не передбачає та на неї не поширюється дія технічних регламентів.
В даній довідці міститься вичерпна інформація, яка стосується сертифікації.
Щодо додатку до довідки, то ДУ «Інститут серця МОЗ України» не вимагав надавати інформацію, що стосується можливості застосування чіллерів у обладнанні, що використовує небезпечні речовини, роботи на газоподібному паливі, застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі. Відповідно до абз. 2 п.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тому вважаємо, що учасник дотримався вимог Тендерної документації у цій частині.
2. Щодо гарантійного листа виробника про виготовлення товару не раніше 2018 року:
Учасником надано лист від ООО «Мицубиси Электрик (РУС)», яким підтверджується, що чіллер Climaveneta (Mitsubishi Electric Hydronics & IT Cooling Systems SpA) виготовлений у 2018 році.
Для уточнення інформації ДУ «Інститут серця МОЗ України» надіслала листа (вих. № 01-07/1054/1 від 09.08.2018) з проханням надати підтвердження взаємозв’язку Mitsubishi Electric та ТМ Climaveneta. У відповідь було отримане підтвердження, яким встановлено, що з початку січня 2017 року Climaveneta СрА є власністю Mitsubishi Electric Hydronics & IT Cooling Systems S.p.A.
Таким чином, вважаємо, що лист про виготовлення товару не раніше 2018 року, наданий учасником не є порушенням вимог Тендерної документації.
3. Щодо проведення пусконалагоджувальних робіт, демонтажу, монтажу, інсталяції та навчання персоналу замовника правилам експлуатації обладнання відповідно до предмету закупівлі.
Учасником наданий гарантійний лист (про проведення пусконалагоджувальних робіт, демонтажу, монтажу, інсталяції та навчання персоналу замовника правилам експлуатації обладнання відповідно до предмету закупівлі), в якому зазначено, що всі необхідні витратні матеріали та роботи будуть забезпечені виконавцем безкоштовно.
Також звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 2.4. Проекту договору про закупівлю в ціну Товару включається вартість пакування, навантаження, доставки, експедирування, охорони, розвантаження у місці постачання, введення в експлуатацію та навчання персоналу, сплата податків, сплата митних тарифів та інші обов’язкові платежі, що встановлені діючим законодавством та тендерною документацією. У п. 6.4. Проекту договору про закупівлю визначено, що введення в експлуатацію та пусконалагоджувальні роботи, в тому числі навчання персоналу методам роботи з обладнанням, для якого це передано, повинні бути проведені Продавцем протягом __ днів з дня надходження офіційної заявки щодо готовності до монтажу обладнання, що оформлюється відповідним актом введення в експлуатацію.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що учасником дотримані вимоги у цій частині.
4. Щодо підтвердження відповідності заданим вимогам Тендерної документації офіційними даними виробника:
ДУ «Інститут серця МОЗ України» у пп. 4 п. 6 Розділу III тендерної документації просить надати інформаційні матеріали на продукцію, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ тощо), в наданих матеріалах обов’язково повинно бути виділено кольором дані, що підтверджують заданим технічним вимогам.
Учасником надано Технічний підбір, в якому виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим технічним вимогам.
Вважаємо, що ці вимоги Тендерної документації учасник повністю виконав.
5. Щодо строків поставки товару:
Строки поставки товарів визначаються на розсуд покупця, враховуючи виробничу необхідність та можливість прийняти товар.
Фактори та/або форс мажорні обставини, що можуть негативно вплинути на своєчасну поставку товару, які є поза межами компетенції покупця та/або продавця, не можуть бути враховані, оскільки не можуть бути спрогнозовані при визначені строку поставки, та є такими, що не залежать в даному випадку від волі покупця/продавця.
6. Щодо вимог, встановлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Учасником у тендерній пропозиції на підтвердження виконання вимог, що встановлені статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано Довідки про вимоги, установлені ст. 17 Закону №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11.
Звертаємо увагу на те, що у Довідці № 4 зазначено, що станом на 06.08.2018р. ТОВ «ХК «Енергомонтажвентиляція» ЄДРПОУ 38619034 протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Зазначимо, що проаналізувавши дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажний комплекс «Енергомонтажвентиляція» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція», дійшли висновку, що це різні суб’єкти господарювання, які мають різні коди ЄДРПОУ, різних засновників та різних кінцевих бенефеціарних власників та не підпадають під визначення «пов’язана особа» відповідно до підпункту 16, пункту 1, Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Припущення ТОВ «Вінтер-Сервіс» про ознаки наявності змови (антиконкурентних узгоджених дій у вигляді спотворення результатів торгів), на нашу думку, є хибними та не підтвердженими.
Повторно проаналізувавши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція» та враховуючи вище зазначену інформацію вважаємо недоцільним змінювати рішення стосовно визначення переможцем ТОВ «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-20-001879-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Вінтер-Сервіс", Код ЄДРПОУ:25387081
Дата подання: 23 серпня 2018 11:11
Дата подання: 23 серпня 2018 11:11
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2018 09:55
Рішення від 28.08.2018 № 8763+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 09:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2018 № 9470.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2018 16:00
Рішення від 13.09.2018 № 9470.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 18:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до протоколу від 20.09.2018 №187 скасуване рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ХК Енергомонтажвентиляція» переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 20 вересня 2018 13:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція" |
1 085 000,00
UAH з ПДВ
|
1 085 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінтер-Сервіс" |
1 149 000,00
UAH з ПДВ
|
1 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція |
1 205 000,00
UAH з ПДВ
|
1 198 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МТМ-КЛАСИКА |
1 245 000,00
UAH з ПДВ
|
1 245 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція" #38619176 |
Очікує рішення |
1 085 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2018 13:33
|
ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція" #38619176 |
Рішення скасоване |
1 085 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2018 13:33
|
ТОВ "Вінтер-Сервіс" #25387081 |
Рішення скасоване |
1 149 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2018 13:33
|
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція #38619034 |
Рішення скасоване |
1 198 750,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2018 13:33
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 вересня 2018 16:13 |
Коментар щодо відміни: | враховуючи неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
25 вересня 2018 16:13
|
Електронний підпис |
25 вересня 2018 16:12
|
Протокол від 25.09.2018 №191.pdf |