Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6- Сидіння , стільці та супутні вироби і частини до них (крісла для залів засідань різні)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-07-20-001277-b 448d60da7dd34ab399f9600d8afdb60f
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Панченко

+380989785406 dibrova29@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дібрівська сільська рада Роменського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 04391173
Місцезнаходження: 42032, Україна , Сумська обл., Роменський район, селище Діброва, вул. САДОВА, 7
Контактна особа: Петро Панченко
+380989785406
dibrova29@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2018 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2018 13:56
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2018 13:56
Початок аукціону: 06 серпня 2018 12:07
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Придбання комплекту глядацьких крісел для Дібрівського сільського будинку культури Дібрівської сільської ради, вул.Садова, 6, с. Діброва Роменського району Сумської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання комплекту глядацьких крісел для Дібрівського сільського будинку культури Дібрівської сільської ради, вул.Садова, 6, с. Діброва Роменського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42032, Україна, Сумська область, с-ще Діброва, Садова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2018 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 11:56
ТД 27.07.2018 (зі змінами).doc
26 липня 2018 15:21
ТД 26.07.2018 зі змінами.doc
20 липня 2018 16:08
ТД 20.07.2018 зі змінами.doc
20 липня 2018 16:08
Зміни до тендерної документації від 20.docx
20 липня 2018 14:03
ТД 20.07.18.jpg
20 липня 2018 14:03
ТД 20.07.2018.doc
27 липня 2018 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 11:56
ТД 27.07.2018 (зі змінами).doc
27 липня 2018 11:29
ТД 27.07.2018 (5).doc
26 липня 2018 16:32
ТД зі змінами від 26.07.2018 року (3).doc
26 липня 2018 15:21
ТД 26.07.2018 зі змінами.doc
20 липня 2018 16:08
ТД 20.07.2018 зі змінами.doc
20 липня 2018 16:08
Зміни до тендерної документації від 20.docx
20 липня 2018 14:03
ТД 20.07.18.jpg
20 липня 2018 14:03
ТД 20.07.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-20-001277-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 25 липня 2018 16:26
Щодо тендерної документації
Відповідно до Додатку № 3, Замовник вимагає надати копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», засвідчену підписом уповноваженої особи виробника та печаткою (у разі наявності) та копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», засвідчену підписом уповноваженої особи виробника та печаткою (у разі наявності).
Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань: поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку; стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках; реалізовувати продукцію за світовими цінами; налагодити співпрацю з закордонними партнерами (зокрема, щодо отримання інвестицій); отримати переваги перед конкурентами при участі у тендерах; забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації; запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях. Як вбачається, жодного відношення саме до якості товару, що пропонується даний сертифікат не має жодного відношення. Окрім цього, відповідно до наказу № 114 від 15.04.2016 г. УкрНДНЦ, стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 діє до 18 вересня 2018р. Тобто, встановлюючи вимогу у вигляді наявності сертифікату ДСТУ 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) і не надаючи альтернативи, що можна подати ДСТУ ISO 9001:2009, Ви встановлюєте дискримінуючі умови, які не дозволяють прийняти участь в публічній закупівлі більшій кількості Учасників.
ISO 14001: 2015 є стандартом для системи управління навколишнім середовищем. Застосування підходів ISO 14001:2015: у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань: більш низькі експлуатаційні витрати; Забезпечення доступу до нового ринку; Збільшення довіри зацікавлених сторін; Створення корпоративного іміджу і довіри; Захист навколишнього середовища як частина їх соціальної відповідальності; Виконання свої юридичних зобов'язань. На основі вищезазначеного можна зробити висновок, що ніякого відношення до якості товару даний сертифікат не має. Тобто встановлення Вами вимоги надання такого сертифіката призводить до дискримінації учасників закупівлі.
З огляду на вищевикладене, вимагаю:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Внести зміни до Додатку № 3 тендерної документації, а саме прибрати взагалі вимогу щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 або доповнити, що можливо надати ДСТУ ISO 9001: 2015 або ДСТУ ISO 9001: 2009 який буде дійсний на момент розгляду тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2018 16:24
Обгрунтування для вимогу №1
Повідомляемо що Вашу Вимогу щодо тендерної документації
UA-2018-07-20-001277-b.b1 bffa086a4176492aba3ae7321cc6a595, було розглянуто
І прийнято рішення про внесення зміни до Додатку №3 в частині 2. Вимоги до предмету закупівлі: тендерної документації.

Номер вимоги: UA-2018-07-20-001277-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 26 липня 2018 10:06
Вимога щодо тендерної документації
Відповідно до Додатку 1 даної тендерної документації Замовник установлено одну із кваліфікацій для учасників – це «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Однак далі вказано, що необхідно зазначити інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (аналогічний договір повинен бути на суму не менше ніж 300 000,00 грн.).
По-перше, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині «досвід виконання аналогічних договорів» на «досвід виконання аналогічного договору» відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", де чітко прописані кваліфікаційні критерії, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто одно.
По-друге, з метою уникнення порушень вимог, передбачених у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принципів здійснення закупівель – добросовісної конкуренція серед учасників та недискримінації учасників, вимагаємо видалити уточнення про те, що аналогічний договір повинен бути на суму не менше ніж 300 000,00 грн. Тим паче, що Замовником далі чітко зазначено, що «Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на поставку товару згідно ДК 021:2015 - 39110000-6 (крісла)», чого більш ніж достатньо.
Крім цього, звертаємо увагу, що частиною 4 статті 22 передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі всього вищевикладеного та відповідно до вимог чинного законодавства України вимагаємо внести відповідні зміни до даної тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2018 16:16
Обгрунтування для вимогу №1
Повідомляемо що Вашу Вимогу щодо тендерної документації
UA-2018-07-20-001277-b.b1 bffa086a4176492aba3ae7321cc6a595, було розглянуто
І прийнято рішення про внесення зміни до Додатку №3 в частині 2. Вимоги до предмету закупівлі: тендерної документації.

Номер вимоги: UA-2018-07-20-001277-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2869611587
Дата подання: 10 серпня 2018 11:43
Вимога щодо дискваліфікації
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Фізичній особі – підприємцю Пономаренко Тетяні Володимирівні (далі – ФОП Пономаренко Т.В.) стало відомо, що нашу тендерну пропозицію як Учасника торгів за ID: UA-2018-07-20-001277-b щодо предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла для залів засідань різні) автоматично електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-07-20-001277-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2869611587
Дата подання: 10 серпня 2018 11:43
Вимога щодо дискваліфікації
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Фізичній особі – підприємцю Пономаренко Тетяні Володимирівні (далі – ФОП Пономаренко Т.В.) стало відомо, що нашу тендерну пропозицію як Учасника торгів за ID: UA-2018-07-20-001277-b щодо предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла для залів засідань різні) автоматично електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Документи

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 276 000,00
UAH з ПДВ
259 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 280 002,00
UAH з ПДВ
259 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАТАСОНОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 299 805,00
UAH з ПДВ
299 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 08:59
Електронний підпис
03 серпня 2018 08:56
Банківська гарантія.rar
03 серпня 2018 08:56
Інші документи.pdf
03 серпня 2018 08:56
Документи ст 16.pdf
03 серпня 2018 08:56
Довідка ст.17.pdf
03 серпня 2018 08:56
Витяг з ЄДР на 31.07.2018р..pdf
03 серпня 2018 08:56
Проект договора.pdf

Публічні документи

03 серпня 2018 17:07
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ФОП "КАТАСОНОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Очікує рішення 259 992,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 11:36
ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2869611587
Відхилено 259 900,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 11:36

Документи

09 серпня 2018 11:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

09 серпня 2018 11:36
Електронний підпис
09 серпня 2018 11:34
відхилення-11.jpg
09 серпня 2018 11:34
відхилення-1.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 серпня 2018 16:07
Коментар щодо відміни: відмінити процедуру закупівлі , так як замовник може на будь-якій зі стадій проведення торгів відмінити процедуру закупівлі на підставі ч.1 п.2 ст.31 Закону України « Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та необхідно прийняти рішення про відміну процедури закупівлі на підставі цього пункту.
Документи:
15 серпня 2018 16:07
Електронний підпис
15 серпня 2018 16:05
протокол 8 (2).jpg
15 серпня 2018 16:05
протокол 8.jpg