Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Чорнобильської від просп. Перемоги до вул. Уборевича
Major repairs of the street. Chernobyl from Prospekt. Victory to the street. Uborevich
Очікувана вартість
195 085 500,00 UAH
UA-2018-07-20-001213-c 361379b0b1c74802819abe019f506e62
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 липня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 21:00
Початок аукціону: 10 вересня 2018 12:54
Очікувана вартість: 195 085 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975 427,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 975000 UAH
Publication date: 20 липня 2018 15:51
Enquiries until: 10 серпня 2018 21:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2018 21:00

Information

Estimated total value: 195 085 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 975 428 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Чорнобильської від просп. Перемоги до вул. Уборевича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Major repairs of the street. Chernobyl from Prospekt. Victory to the street. Uborevich
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 15:55
ТД - КР Чорнобильська.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2018
UA-2018-07-20-001213-c361379b0b1c74802819abe019f506e62
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 вересня 2018 15:42
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2018 19:49
Електронний підпис
17 серпня 2018 19:47
5. Банківська гарантія.7z
17 серпня 2018 19:47
4. Проект договору.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.18. Ліцензія.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.4. Сканований паспорт.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.10.1. Договір № 09-06-2017-А.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.9.6. Договір № 9-02-18.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.9.5. Договір № 0307-2017-У.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.9.4. Договір № 44-17.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.9.1. Договір № 2203-2017-Б.pdf

Документи

03 вересня 2018 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2018 16:37
Електронний підпис
20 серпня 2018 16:36
Цінова-пропозиція.pdf
20 серпня 2018 16:00
Електронний підпис
20 серпня 2018 15:50
Цінова_пропозиція.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір-17.pdf
20 серпня 2018 15:50
Витяг_Підряд.pdf
20 серпня 2018 15:50
Статут.pdf
20 серпня 2018 15:50
Проект-Договору.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_210318.pdf
20 серпня 2018 15:50
Нерухомість_земля.pdf
20 серпня 2018 15:50
Уповноважена_особа.pdf
20 серпня 2018 15:50
Реєстрація_ПДВ.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_2117_ТР.pdf
20 серпня 2018 15:50
Пояснення_лабораторія.pdf
20 серпня 2018 15:50
паспорт_директ.pdf
20 серпня 2018 15:50
Підтвердження_3-зміни.pdf
20 серпня 2018 15:50
Паспорт директора.pdf
20 серпня 2018 15:50
Ліцензія.pdf
20 серпня 2018 15:50
Аналогічний_договір.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_30_07-17.pdf
20 серпня 2018 15:50
Акти_листопад.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_3-45.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_3.pdf
20 серпня 2018 15:50
Акти_жовтень.pdf
20 серпня 2018 15:50
Акти_грудень.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_фахівці.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_статутні.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_лабораторія.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_екологія.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_База.pdf
20 серпня 2018 15:50
Відомості_Підряд.pdf
20 серпня 2018 15:50
відгук.pdf
20 серпня 2018 15:50
Антикорупція.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_СТ-17.pdf
20 серпня 2018 15:50
Обсяг_робіт.pdf
20 серпня 2018 15:50
Техзавдання.pdf

Документи

03 вересня 2018 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

21 вересня 2018 18:48
Електронний підпис
21 вересня 2018 18:47
Розрахунок з.п..pdf
21 вересня 2018 18:47
Заявка - пропозиція.pdf
21 вересня 2018 18:47
Довідка п4 ч1 ст17.pdf
21 вересня 2018 18:47
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
21 вересня 2018 18:47
Довідка МВС.pdf
21 вересня 2018 18:47
388 Черноб.imd
20 серпня 2018 19:04
Електронний підпис
20 серпня 2018 19:02
ідент код - Степанов.pdf
20 серпня 2018 19:02
Договір оренди Кулик.pdf
20 серпня 2018 16:39
Стройспецтехніка 10590 p7s.7z
20 серпня 2018 16:37
1 Заявка-пропозиція.pdf
20 серпня 2018 16:37
відгук поОстровського.pdf
20 серпня 2018 16:37
Договір оренди Кулик.pdf
20 серпня 2018 16:37
Договір лабораторія.pdf
20 серпня 2018 16:37
Паспорт полн Степанов.pdf
20 серпня 2018 16:37
НАКАЗ-ДИРЕКТОР.pdf
20 серпня 2018 16:37
13 Довідка про фахівців.pdf
20 серпня 2018 16:37
2 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 193 189 735,00
UAH з ПДВ
192 214 307,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 193 085 310,00
UAH з ПДВ
193 085 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 195 000 000,00
UAH з ПДВ
195 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 18:48
Електронний підпис
21 вересня 2018 18:47
Розрахунок з.п..pdf
21 вересня 2018 18:47
Заявка - пропозиція.pdf
21 вересня 2018 18:47
Довідка п4 ч1 ст17.pdf
21 вересня 2018 18:47
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
21 вересня 2018 18:47
Довідка МВС.pdf
21 вересня 2018 18:47
388 Черноб.imd
20 серпня 2018 19:04
Електронний підпис
20 серпня 2018 19:02
ідент код - Степанов.pdf
20 серпня 2018 19:02
Договір оренди Кулик.pdf
20 серпня 2018 16:39
Стройспецтехніка 10590 p7s.7z
20 серпня 2018 16:37
1 Заявка-пропозиція.pdf
20 серпня 2018 16:37
відгук поОстровського.pdf
20 серпня 2018 16:37
Договір оренди Кулик.pdf
20 серпня 2018 16:37
Договір лабораторія.pdf
20 серпня 2018 16:37
Паспорт полн Степанов.pdf
20 серпня 2018 16:37
НАКАЗ-ДИРЕКТОР.pdf
20 серпня 2018 16:37
13 Довідка про фахівців.pdf
20 серпня 2018 16:37
2 Проект договору.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 16:37
Електронний підпис
20 серпня 2018 16:36
Цінова-пропозиція.pdf
20 серпня 2018 16:00
Електронний підпис
20 серпня 2018 15:50
Цінова_пропозиція.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір-17.pdf
20 серпня 2018 15:50
Витяг_Підряд.pdf
20 серпня 2018 15:50
Статут.pdf
20 серпня 2018 15:50
Проект-Договору.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_210318.pdf
20 серпня 2018 15:50
Нерухомість_земля.pdf
20 серпня 2018 15:50
Уповноважена_особа.pdf
20 серпня 2018 15:50
Реєстрація_ПДВ.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_2117_ТР.pdf
20 серпня 2018 15:50
Пояснення_лабораторія.pdf
20 серпня 2018 15:50
паспорт_директ.pdf
20 серпня 2018 15:50
Підтвердження_3-зміни.pdf
20 серпня 2018 15:50
Паспорт директора.pdf
20 серпня 2018 15:50
Ліцензія.pdf
20 серпня 2018 15:50
Аналогічний_договір.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_30_07-17.pdf
20 серпня 2018 15:50
Акти_листопад.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_3-45.pdf
20 серпня 2018 15:50
Договір_3.pdf
20 серпня 2018 15:50
Акти_жовтень.pdf
20 серпня 2018 15:50
Акти_грудень.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_фахівці.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_статутні.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_лабораторія.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_екологія.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_База.pdf
20 серпня 2018 15:50
Відомості_Підряд.pdf
20 серпня 2018 15:50
відгук.pdf
20 серпня 2018 15:50
Антикорупція.pdf
20 серпня 2018 15:50
Довідка_СТ-17.pdf
20 серпня 2018 15:50
Обсяг_робіт.pdf
20 серпня 2018 15:50
Техзавдання.pdf

Публічні документи

17 серпня 2018 19:49
Електронний підпис
17 серпня 2018 19:47
5. Банківська гарантія.7z
17 серпня 2018 19:47
4. Проект договору.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.18. Ліцензія.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.4. Сканований паспорт.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.10.1. Договір № 09-06-2017-А.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.9.6. Договір № 9-02-18.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.9.5. Договір № 0307-2017-У.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.9.4. Договір № 44-17.pdf
17 серпня 2018 19:47
2.9.1. Договір № 2203-2017-Б.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Переможець 192 214 307,50
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2018 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
192 214 307,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:30
Додаткова 15.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 10:26
Додаткова 14.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 10:26
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 16:21
Додаткова 13.pdf зміни до договору
09 серпня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 10:29
Додаткова 12.pdf зміни до договору
19 липня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 14:01
Додаткова 11.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 10:22
Додаткова 10.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 09:32
Додаткова 9.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 13:26
Додаткова 8.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 08:51
Додаткова 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 08:50
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 12:00
Додаткова 6.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 11:59
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 11:16
Додаткова 5.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 17:24
Додаткова 4.pdf зміни до договору
12 червня 2019 17:23
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 11:54
Додаткова 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 11:53
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 17:43
Додаткова 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 17:41
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 10:35
Додаткова 1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 10:34
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 12:10
276-10.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лінійний графік
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1 зміна фінансування на 2019 рік. Доповнено Договір п.4.2 (фінансування на наступні бюджетні періоди) Продовжено строк дії Договору до 2020 року, у звязку із зміною фінансування. Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 276-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна не змінюється. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2019 року. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік відповідно до Адресного переліку. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в розділ XXII Договору виклавши реквізити Виконавця в новій редакції. 2. Внести зміни в п.19.1. розділу XXII Договору, дія Договору до 31грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.2 викласти в новій редакції: п. 4.2. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить: 9 633 712,52 грн. 2. Дія Договору до 2020 р. 3. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна не змінюється, є динамічною та складає: 192 214 307,50 грн. 2. Розділ 4 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2020 року згідно Договору становлять: 9 633 712,52 грн. 4.2. Обсяги фінансування робіт на вересень - жовтень 2020 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва становлять: 16 141 900,00 грн. 4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4.4. Фінансування робіт, визначених цим Договором, здійснюється за рахунок бюджетних коштів.». 3. Внести зміни в розділ XXII Договору, виклавши реквізити Замовника в новій редакції. 4. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи лист головного розпорядника коштів від 06.10.2020 року № 053-15673 про затримку фінансування, дійшли згоди укласти додаткову угоду (далі – Угода) до Договору, про таке: 1. Пункт 4.2 Договору викласти в новій редакції: «4.2. Обсяги фінансування робіт на жовтень 2020 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва становлять: 16 141 900,00 грн. (шістнадцять мільйонів сто сорок одна тисяча дев’ятсот гривень 00 копiйок), у тому числі ПДВ 20 % – 2 690 316,67 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.». 2. Внести зміни в п. 19.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. В частині виконання гарантійних зобов’язань та відповідальності за їх невиконання умови Договору залишаються дійсними впродовж гарантійних строків.». 3. Додаток 2 до Договору – «Календарний план» та Додаток 4 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.2 Договору викласти в новій редакції: «4.2. Обсяги фінансування робіт на 2020 рік, відповідно до бюджетних призначень м. Києва становлять: 16 141 447,61 грн. (шістнадцять мільйонів сто сорок одна тисяча чотириста сорок сім гривень 61 копiйка), у тому числі ПДВ 20 % – 2 690 241,27 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.». 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план» викласти в новій редакції, що додається та який є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування та на виконання п.4 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року), дійшли згоди укласти цю додаткову угоду про таке: 1. Договірна ціна не змінюється, є динамічною та складає: 192 214 307,50 грн. 2. Розділ IV Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Вартість фактично виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2020 року згідно Договору становлять: 9 633 712,52 грн. (дев’ять мільйонів шістсот тридцять три тисячі сімсот дванадцять грн. 52 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 1 605 618,77 грн. 4.2. Вартість фактично виконаних та оплачених робіт у 2020 році становить: 16 141 447,61 грн. (шістнадцять мільйонів сто сорок одна тисяча чотириста сорок сім гривень 61 копiйка), у тому числі ПДВ 20 % – 2 690 241,27 грн. 4.3. Обсяги фінансування робіт на вересень - грудень 2021 року, відповідно до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2021 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), становлять: 53 600 000,00 грн. (п’ятдесят три мільйони шістсот тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 8 933 333,33 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. 4.4. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4.5. Фінансування робіт, визначених цим Договором, здійснюється за рахунок бюджетних коштів.». 3. Абзац 2 пункту 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс.». 4. Після підпункту 6.4.16 пункту 6.4 Розділу VI Договору доповнити новим підпунктом 6.4.17 такого змісту: «6.4.17. Після завершення робіт/частини робіт із встановлення опор зовнішнього освітлення та/або опор контактної мережі типу ОКМ, за свій рахунок замовити у спеціалізованій сертифікованій організації Експертну оцінку (звіт) відповідності нанесеного захисного покриття на такі опори методу, передбаченому технічними умовами та затверджетними проектними рішеннями. Врахувати, що без надання зазначеної Експерної оцінки (звіту) Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) повертаються Замовником Виконавцю без підпису.». У зв’язку з цим підпункти 6.4.17, 6.4.18 Договору вважати відповідно підпунктами 6.4.18, 6.4.19. 5. Внести зміни в п. 19.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. В частині виконання гарантійних зобов’язань та відповідальності за їх невиконання умови Договору залишаються дійсними впродовж гарантійних строків.». 6. Внести зміни в розділ XXII Договору, виклавши реквізити Замовника в новій редакції. 7. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та додаток 4 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в розділ XXII Договору, виклавши реквізити Виконавця в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.4.3 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни в «Календарний план виконання робіт» (Додаток 2) та «Лінійний графік виконання робіт» (Додаток 4) та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни в розділ XXII Договору, виклавши реквізити Виконавця в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.1 Розділу ІІ «Ціна Договору» та викласти його в новій редакції. 2. Сторони погодились внести зміни до п.4.3 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції. 3. Сторони погодились внести зміни до п.19.1 Розділу ХІХ Договору «Строк дії цього Договору» та викласти його в новій редакції. 4. Сторони погодились внести зміни в Додаток № 1 «Договірна ціна», Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 276-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 140 351 430,73
UAH (в тому числі ПДВ 23 391 905,12 UAH)