Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м. Ківерці Волинської області (коригування) (код ДК 021:2015 – 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
39 619 813,00 UAH
UA-2018-07-20-000968-c 46028f44d8aa4253a070defe59ef178f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофимчук Юрій Ігорович

+380332770160 dsavl@vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, проспект Волі, 54А
Контактна особа: Трофимчук Юрій Ігорович
+380332770160
dsavl@vl.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2018 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2018 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2018 15:30
Початок аукціону: 06 серпня 2018 13:12
Очікувана вартість: 39 619 813,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 198099.07 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м. Ківерці Волинської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45201, Україна, Волинська область, м. Ківерці, вул. Кузнєцова, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 15:30
Перелік змін до ТД.docx
26 липня 2018 15:30
Тендерна документація.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 5.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 4. Проект договору.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 3.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 2.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 1.docx
26 липня 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 15:30
Перелік змін до ТД.docx
26 липня 2018 15:30
Тендерна документація.docx
20 липня 2018 14:48
Тендерна документація.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 5.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 4. Проект договору.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 3.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 2.docx
20 липня 2018 14:48
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 39 538 203,54
UAH з ПДВ
39 338 203,54
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПЛЕРОМА" 39 575 611,62
UAH з ПДВ
39 375 611,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2018 13:47
Електронний підпис
18 серпня 2018 13:45
Договірна ціна.pdf.p7s
18 серпня 2018 13:45
Договірна ціна.pdf
17 серпня 2018 10:27
Електронний підпис
17 серпня 2018 10:26
Договірна ціна.pdf.p7s
17 серпня 2018 10:26
Договірна ціна.pdf
16 серпня 2018 17:13
Електронний підпис
16 серпня 2018 15:41
Електронний підпис
16 серпня 2018 11:26
Електронний підпис
16 серпня 2018 09:56
Електронний підпис
16 серпня 2018 09:55
Ліцензія ЛСТМ.pdf.p7s
16 серпня 2018 09:55
Ліцензія ЛСТМ.pdf
16 серпня 2018 09:55
Дозвола ЛСТМ.pdf.p7s
16 серпня 2018 09:55
Дозвола ЛСТМ.pdf
14 серпня 2018 17:04
Електронний підпис
14 серпня 2018 16:49
Договірна ціна.pdf.p7s
14 серпня 2018 16:49
Договірна ціна.pdf
03 серпня 2018 16:20
Електронний підпис
03 серпня 2018 16:17
Технічний опис.part3.rar
03 серпня 2018 16:17
Технічний опис.part2.rar
03 серпня 2018 16:17
Технічний опис.part1.rar
03 серпня 2018 16:17
Повноваження.rar
03 серпня 2018 16:17
Інші документи.rar

Публічні документи

04 серпня 2018 14:35
Електронний підпис
04 серпня 2018 14:34
Технічний опис 11.rar
04 серпня 2018 14:34
Інше 2.rar
04 серпня 2018 13:05
Електронний підпис
04 серпня 2018 13:03
Повноваження.rar
03 серпня 2018 21:39
Електронний підпис
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис10.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис2.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис 9.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис 8.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис 7.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис 6.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис 5.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис 4.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис 3.rar
03 серпня 2018 21:34
Технічний опис 1.rar
03 серпня 2018 21:34
Кваліфікація.rar
03 серпня 2018 21:34
Кваліфікація 4.rar
03 серпня 2018 21:34
Кваліфікація 3.rar
03 серпня 2018 21:34
Інше 2.rar
03 серпня 2018 21:34
Кваліфікація 2.rar
03 серпня 2018 21:34
Інше.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

ПП "ПЛЕРОМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
Переможець 39 338 203,54
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
39 338 203,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:36
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
21 грудня 2019 12:33
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:33
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:31
Додаткова угода 17 та додаток до неї.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:23
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:13
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:11
Додаток 2. частина3.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:11
Додаток 2. частина 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:11
Додаток 2. частина 1.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:11
Додаткова угода 16 та додаток 1 до неї.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:11
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 11:33
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:31
Додаток 2. част. 3.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:31
Додаток 2. част 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:31
Додаток 2. част.1.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:30
Додаткова угода 15 та додаток 1 до неї.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 12:19
Повідомлення.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:17
Додаток 2 ч.6.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:17
Додаток 2 ч.5.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:17
Додаток 2 ч.4.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:17
Додаток 2 ч.3.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:17
Додаток 2 ч.2.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:17
Додаток 2 ч.1.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:17
Додаткова угода 14 та додаток 1 до неї.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:17
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 12:03
Повідомлення.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:02
Додаток 2 до додаткової угоди.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:02
Додаткова угода 13 та додаток 1 до неї.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:02
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 15:30
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 15:24
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 15:24
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 14:42
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 14:39
Додаток 2 ч.2.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 14:39
Додаток 2 ч.1.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 14:39
Додаток 1.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 14:39
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 14:13
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 14:09
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 14:05
Повідомлення.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:02
Додаток 2 ч.9.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:02
Додаток 2 ч.8.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:02
Додаток 2 ч.7.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:02
Додаток 2 ч.6.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:02
Додаток 2 ч.5.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:02
Додаток 2 ч.4.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:01
Додаток 2 ч.3.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:01
Додаток 2 ч.2.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:01
Додаток 2 ч.1.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:01
Додаткова угода 9 та додаток 1 до неї зміни до договору
12 липня 2019 14:01
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 14:08
Повідомлення.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаток 2 частина 8.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаток 2 частина 7.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаток 2 частина- 6.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаток 2 частина 5.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаток 2 чатина -4.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаток 2 частина - 3.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаток 2 частина 2.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаток 2 частина1.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Додаткова угода 8 та додаток 1 до неї.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 10:09
Повідомлення.pdf зміни до договору
28 березня 2019 10:00
Додаток 2 ч.4.pdf зміни до договору
28 березня 2019 10:00
Додаток 2 ч. 3pdf.pdf зміни до договору
28 березня 2019 10:00
Додаток 2 ч. 2.pdf зміни до договору
28 березня 2019 10:00
Додаток 2 ч. 1.pdf зміни до договору
28 березня 2019 10:00
Дотак 1 .pdf зміни до договору
28 березня 2019 10:00
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
28 березня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 10:14
Повідомлення.pdf зміни до договору
04 березня 2019 10:12
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
04 березня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 09:53
Повідомлення.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 09:52
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 09:52
Повідомлення.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 09:47
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 09:47
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 12:57
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 грудня 2018 12:54
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 12:57
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 12:56
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 17:03
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 16:58
Електронний підпис укладений
30 серпня 2018 19:30
Додаток 3 та 4 до договору укладений
30 серпня 2018 18:25
Додаток 2 ч.4 укладений
30 серпня 2018 18:25
Додаток 2 ч.3 укладений
30 серпня 2018 18:25
Додаток 2 ч.2 укладений
30 серпня 2018 18:25
Додаток 2 ч.1 укладений
30 серпня 2018 18:25
Договір і Додаток 1 до Договору укладений
30 серпня 2018 18:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування Орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об’єкту
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування Орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об’єкту
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 15.4 Договору підряду № 150-18ТД від 30 серпня 2018 р. (далі –Договір), у зв’язку із зміною місцезнаходження Замовника згідно з випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 01.02.2019, Сторони домовились унести відповідні зміни у розділ «17. Найменування, місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін:» Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: «Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області 43000, м. Луцьк, вул. Сенаторки Левчанівської, 1 тел/факс. (0332) 773310 ЄДРПОУ 26276277 р/р 35218004002504, 35226104002504 у ДКСУ м.Київ, МФО 820172»
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 11.2.3 п.11.2. Договору № 150-18ТД від 30 серпня 2018 р. (далі – Договір), з метою продовження виконання зобов’язань за Договором, з урахуванням наявних кошторисних призначень Замовника на 2019 рік Сторони вирішили: 1.Внести зміни до п.13.1. Договору, замінивши дату «31 грудня 2018 року» на «31 грудня 2019 року». 2. Погодити Орієнтовний план фінансування підрядних робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м. Ківерці Волинської області (коригування) (код ДК 021:2015 – 45454000-4 «Реконструкція»)» на 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 15.6 договору підряду № 150-18ТД від 30 серпня 2018 р., у зв’язку із внесеними змінами до кошторису на 2019 рік Сторони погодили відкоригувати Орієнтовний план фінансування підрядних робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м. Ківерці Волинської області (коригування) (код ДК 021:2015 – 45454000-4 «Реконструкція»)» на 2019 р. та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.2. пункту 11.2 та пунктів 11.4., 15.6. договору підряду № 150-18ТД від 30 серпня 2018 р. Сторони погодили викласти в редакції, що додається, Додаток № 1. Договірна ціна та Додаток №2. Кошторис (кошториси), зазначені в п.п.16.1.1. та 16.1.2. п.16.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.7. пункту 11.2 та пунктів 11.9., 15.6. Договору підряду № 150-18ТД від 30 серпня 2018 р. Сторони погодили викласти в редакції, що додається, Додаток № 1. Договірна ціна та Додаток №2. Кошторис (кошториси), зазначені в п.п.16.1.1. та 16.1.2. п.16.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.2. пункту 11.2 та пунктів 11.4., 15.6. договору підряду № 150-18ТД від 30 серпня 2018 р. Сторони погодили викласти в редакції, що додається, Додаток № 1. Договірна ціна та Додаток №2. Кошторис (кошториси), зазначені в п.п.16.1.1. та 16.1.2. п.16.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-18ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.2. пункту 11.2 та пунктів 11.4., 15.6. Договору підряду від 30 серпня 2018 р. № 150-18ТД (далі-Договір) Сторони погодили внести уточнення до додаткової угоди від 12 липня 2019 року № 9/172-19 до Договору (далі – Додаткова угода), виклавши пункти 1 та 5 Додаткової угоди в наступній редакції: «1. Відповідно до п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.2. пункту 11.2 та пунктів 11.4., 15.6. Договору Сторони погодили викласти в редакції, що додається, Додаток № 1. «Договірна ціна» до Договору та окремі кошториси Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» до Договору, що є невід’ємними частинами Договору.» «5. Невід’ємними додатками до даної додаткової угоди є: 1) Додаток №1. «Договірна ціна» на 1 арк. 2) Окремі кошториси Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» на 262 арк.».
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/249-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 11.2.6 та 11.2.7. пункту 11.2 та пунктів 11.8., 11.9., 15.6. договору підряду № 150-18ТД від 30 серпня 2018 р. (далі –Договір) Сторони погодили викласти в редакції, що додається, - Додаток № 1. «Договірна ціна» до Договору, - окремі кошториси, що є складовими Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» до Договору, а саме: - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на будівельні роботи, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на сантехнічні роботи, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 на електроосвітлення, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 на електрообладнання, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-12 на телефонізацію і комп’ютерну мережу, - Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-20 придбання устаткування - Локальний кошторис на будівельні роботи № 3-1-1 на будівельні роботи навісу для палива, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-1 на будівельні роботи, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 4-2-1 на монтаж електрообладнання ДЕС і кабелю резервного живлення, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 7-1-1 на благоустрій, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 7-2-1 на озеленення, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 7-3-1 на зовнішнє електроосвітлення, - Локальний кошторис на будівельні роботи № 8-1-1 на тимчасові будівлі і споруди,
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/250-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.2. пункту 11.2 та пункту 15.6. Договору, у зв’язку із зміною реквізитів Підрядника, Сторони домовились унести відповідні зміни у розділ «17.Найменування, місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін:» Договору, виклавши реквізити Підрядника в наступній редакції: «ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536» Код ЄДРПОУ 30248307, 43000, Волинська обл., місто Луцьк, вул. Клима Савура, будинок 29, п/р UA273033980000026008300714012 в ТВБВ № 10002/03, Філії– Волинське обласне управління АТ «Ощадбанк» 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3.Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. 4.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (Сума договору після внесення змін. 39338203,54 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 роб)
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/330-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.2. пункту 11.2 та пунктів 11.4., 15.6. Договору Сторони погодили викласти в редакції, що додається, Додаток № 1. «Договірна ціна» та окремі кошториси Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» до Договору, зазначені в п.п.16.1.1. та 16.1.2. п.16.1. Договору. 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3.Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. 4.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємними додатками до даної додаткової угоди є: 1) Додаток №1. «Договірна ціна» на 1 арк. 2) Окремі кошториси Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» на 5 арк.». (Сума договору після внесення змін - 39338203,54 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 роб)
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/333-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.1 та пункту 11.2 та пунктів 11.3., 15.6. Договору Сторони погодили викласти 1) у такій редакції пункт 4.1. Договору: «4.1. Ціна Договору становить 39 171 735, 65 грн (тридцять дев’ять мільйонів сто сімдесят одна тисяча сімсот тридцять п’ять грн 65 коп.), в тому числі ПДВ – 6 528 622, 61 (шість мільйонів п’ятсот двадцять вісім тисяч шістсот двадцять дві грн 61 коп.), згідно з Договірною ціною.»; 2) у редакції, що додається, Додаток № 1. «Договірна ціна» до Договору, Додаток №2. «Кошторис (кошториси)» до Договору. 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3.Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. 4.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємними додатками до даної додаткової угоди є: 1) Додаток №1. «Договірна ціна» на 1 арк. 2)Додаток №2. «Кошторис (кошториси)» на 282 арк. (Сума договору після внесення змін - 39171735,65 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 роб)
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 14/334-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.2. пункту 11.2 та пунктів 11.4., 15.6. Договору Сторони погодили викласти в редакції, що додається, Додаток № 1. «Договірна ціна» та окремі кошториси Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» до Договору, зазначені в п.п.16.1.1. та 16.1.2. п.16.1. Договору. 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3.Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. 4.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємними додатками до даної додаткової угоди є: 1) Додаток №1. «Договірна ціна» на 1 арк. 2) Окремі кошториси Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» на 89 арк.». (Сума договору після внесення змін - 39171735,65 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 роб)
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/397-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.1 пункту 11.2 та пунктів 11.3., 15.6. Договору Сторони погодили викласти - у такій редакції пункт 4.1. Договору: «4.1. Ціна Договору становить 38 981 738,77 грн. (тридцять вісім мільйонів дев’ятсот вісімдесят одна тисяча сімсот тридцять вісім грн 77 коп.), в тому числі ПДВ – 6 486 366,85 (шість мільйонів чотириста вісімдесят шість тисяч триста шістдесят шість грн 85 коп), згідно з Договірною ціною.»; - у редакції, що додається, Додаток № 1. «Договірна ціна» до Договору, окремі кошториси Додатку № 2. «Кошторис (кошториси)» до Договору. 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3.Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. 4.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємними додатками до даної додаткової угоди є: 1) Додаток №1. «Договірна ціна» на 1 арк. 2) окремі кошториси Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» на 100 арк.
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/425-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.1 пункту 11.2 та пунктів 11.3., 15.6. Договору Сторони погодили викласти - у такій редакції пункт 4.1. Договору: «4.1. Ціна Договору становить 38 981 738,77 грн. (тридцять вісім мільйонів дев’ятсот вісімдесят одна тисяча сімсот тридцять вісім грн 77 коп.), в тому числі ПДВ – 6 486 366,85 (шість мільйонів чотириста вісімдесят шість тисяч триста шістдесят шість грн 85 коп), згідно з Договірною ціною.»; - у редакції, що додається, Додаток № 1. «Договірна ціна» до Договору, окремі кошториси Додатку № 2. «Кошторис (кошториси)» до Договору. 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3.Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. 4.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємними додатками до даної додаткової угоди є: 1) Додаток №1. «Договірна ціна» на 1 арк. 2) окремі кошториси Додатку №2. «Кошторис (кошториси)» на 100 арк. (Сума договору після внесення змін - 38 981 738,77 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін -1 роб)
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 16/425-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 11.2.2. пункту 11.2 та пункту 15.6. Договору Сторони погодили викласти у редакції, що додається, Додаток №3. «Орієнтовний план фінансування підрядних робіт» на 2019 р. до Договору. 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3.Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. 4.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємними додатками до даної додаткової угоди є: 1) Додаток №3. «Орієнтовний план фінансування підрядних робіт» на 2019 р. на 1 арк. (Сума договору після внесення змін- 38 981 738, 77 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін -1 роб)
Номер договору про закупівлю: 150-18ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/426-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 981 738,77
UAH (в тому числі ПДВ 6 486 366,85 UAH)