Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Paints
Очікувана вартість
12 005 686,26 UAH
UA-2018-07-20-000931-c 8a810773bf1142f68ada44887733fcfc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковенко Олег Валерійович

057-740-13-75 yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131954
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149
Контактна особа: Яковенко Олег Валерійович
057-740-13-75
yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
National ID: 00131954
Contact point: Yakovenko Oleg
057-740-13-75
yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 липня 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2018 14:06
Очікувана вартість: 12 005 686,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 20 липня 2018 14:40
Enquiries until: 21 вересня 2018 17:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 12 005 686 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 набір
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Плеханівська, 149
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Paints
CPV: 44810000-1
Період постачання: з 01 жовтня 2018 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 15:46
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові із змінами 4.doc
17 вересня 2018 10:43
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові із змінами 3.doc
31 серпня 2018 14:38
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові із змінами.doc
20 липня 2018 14:37
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові.doc
24 вересня 2018 15:46
Перелік внесених змін.doc
17 вересня 2018 10:43
Тендерна документація додаток № 2 зміни 3.doc
31 серпня 2018 14:38
Тендерна документація додаток № 2 зміни.doc
15 серпня 2018 15:36
Тендерна документація додаток № 2 із змінами.doc
20 липня 2018 14:37
Тендерна документація додаток № 2.doc
17 вересня 2018 10:43
Перелік внесених змін.doc
31 серпня 2018 14:38
Тендерна документація додаток № 1 із змінами.doc
20 липня 2018 14:37
Тендерна документація додаток № 1.doc
31 серпня 2018 14:38
Перелік внесених змін.doc
15 серпня 2018 15:36
Перелік внесених змін.doc
20 липня 2018 14:37
Тендерна документація додаток № 5.doc
20 липня 2018 14:37
Тендерна документація додаток № 4.doc
20 липня 2018 14:37
Тендерна документація додаток № 3.doc
20 липня 2018 14:37
Тендерна документація додаток № 6.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 27 липня 2018 16:15
Дата відповіді: 01 серпня 2018 14:31
Доброго дня. Згідно Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 12 квітня 2018 року №99 від 12.04.2018 «Про скасування чинності ГОСТ 6465–76» з 13.04.2018 року в Україні скасовано чинність ГОСТ 6465-76 "Эмали ПФ-115. Технические условия". Також з 01.01.2018 втратили чинність ГОСТ 25129-82 «Грунтовка ГФ-021. Технические условия», ГОСТ 23343-78 «Грунтовка ГФ-0119. Технические условия», ГОСТ 12034-77 «Эмали марок МЛ-165, МЛ-165ПМ и МС-160. Технические условия» та ГОСТ 20481-80 «Эмали МЛ-1110. Технические условия» (відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 14 грудня 2015 року N186), ГОСТ 28196-89 «Краски водно-дисперсионные. Технические условия» (відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 2015-12-25 № 209). За таких умов посилання як Замовника, так і учасника на відповідність ГОСТ 6465-76, ГОСТ 10503-71 та ГОСТ 6631-74 з 01.01.2018 року є таким, що суперечить законодавству України, оскільки неправомірним є посилання на нормативний документ, який втратив чинність. Виходячи з наведеного, посилання на зазначені нормативні документи у вимогах до предмету закупівлі, вимога до учасників щодо надання документів на підтвердження відповідності стандартам, що втратили чинність, а також порівняння технічних (якісних) характеристик предмета закупівлі, що пропонується із нормативними документами, що втратили чинність є такими, що суперечать законодавству України. Крім того, тендерна документація містить посилання на наступні ТУ: 6-10-822-84, 20.3-36817432-001:2017, 20.3-36817432-001:2017, 20.3-36817432-001:2017. Наголошуємо, що ТУ є результатом інтелектуальної роботи виробника (уповноважених осіб), відноситься до його інтелектуальної власності, а повна їх редакція є комерційною таємницею. Таким чином, ТУ не відносяться до документів, що мають бути у вільному доступі. За таких умов інші учасники, крім власника ТУ, фактично позбавлені можливості ознайомитися з технічними параметрами з метою визначення продукції для участі у закупівлі, яка буде відповідати всім вимогам та побажанням Замовника (буде повним еквівалентом/аналогом). У зав’язку з зазначеним вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації: 1. Виключити посилання на вищезазначені ГОСТи та ТУ. 2. Вказати конкретні технічні вимоги до предмету закупівлі за умови дотримання яких продукція, що пропонуватиметься учасниками буде вважатись еквівалентом/аналогом. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запит прийнято до розгляду. Очікуйте внесення змін у ТД
Розділення закупівлі на лоти
Дата подання: 27 липня 2018 16:35
Дата відповіді: 01 серпня 2018 14:05
Добрий день. Предметом даної закупівлі є великий асортимент різноманітних видів лакофарбової продукції (емалі алкідні, водно-дисперсійна фарба, різноманітні ґрунтовки, емалі автомобільні тощо) Слід зазначити, що об’єднуючи різні види лакофарбової продукції в одну закупівлю Замовник обмежує коло суб’єктів, які можуть приймати участь у даній закупівлі тільки посередниками, адже на території України не існує виробників, які б виготовляли весь асортимент продукції, що є предметом закупівлі. При цьому рівень цін у посередників є значно вищим ніж виробників продукції. Одним з головних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність використання коштів. При цьому така економія може бути досягнута лише за умови високого рівня конкуренції між учасниками закупівлі. Враховуючи вищезазначене, з метою створення можливості для участі максимальної кількості учасників просимо розділити закупівлю на лоти, предметом яких будуть різні види лакофарбової продукції (наприклад: Лот 1 – емалі ПФ-115, ПФ-266, фарби ВД, Лот 2 – емалі автомобільні, Лот 3 – ґрунтовки (ГФ-021, ґрунти-емалі антикорозійні з перетворювачем ржі, грунтовка ГФ-0119), Лот 4 - фарба полімер-силікатна, емаль МС-160 тощо). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до Порядку є правом, а не обов’язком замовника торгів.
Таким чином АТ “Харківобленерго” під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання трансформаторів планується здійснювати невеликими партіями або поштучно, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для АТ «Харківобленерго» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів.
Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти компанія не вбачає необхідності.
Розділення закупівлі на лоти
Дата подання: 01 серпня 2018 14:32
Дата відповіді: 02 серпня 2018 08:17
Доброго дня. Відповідь на вищенаведене звернення щодо розділення закупівлі на лоти Замовником була надана стосовно закупівлі трасформаторів, а не фарби (як вбачається з тексту). У зв'язку з заначеним повторно просимо розглянути можливість розділення закупівлі на лоти, предметом яких будуть різні види лакофарбової продукції (наприклад: Лот 1 – емалі ПФ-115, ПФ-266, фарби ВД, Лот 2 – емалі автомобільні, Лот 3 – ґрунтовки (ГФ-021, ґрунти-емалі антикорозійні з перетворювачем ржі, грунтовка ГФ-0119), Лот 4 - фарба полімер-силікатна, емаль МС-160 тощо) задля можливості участі максимальної кількості учасників, що, як наслідок, призведе до економії коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до Порядку є правом, а не обов’язком замовника торгів.
Таким чином АТ “Харківобленерго” під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання продукції планується здійснювати невеликими партіями або поштучно, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для АТ «Харківобленерго» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів.
Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти Замовник не вбачає необхідності.
Фасовка
Дата подання: 10 серпня 2018 12:48
Дата відповіді: 15 серпня 2018 10:02
Добрый день! В ТД указана "Грунтовка ГФ-021 сіра (3,0 кг)" хотя, стандарт производства тара 2.8 кг. просьба внести изменения в фасовку т.к. она дискриминирует 95% рынка возможных участников. Спасибо!
Відповідь: Наскільки нам відомо, твердження про 95% можливих учасників є дещо перебільшеним. Але в даному випадку питання тари не є настільки важливим оскільки закуповується не кількисть банок фарби в шт. а партія загальною вагою 4590кг. Тому фасовка фарби в банки по 2,7 кг. 3 кг чи 2,8 кг . не є принципово важливою.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-20-000931-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 09 серпня 2018 15:37
Зразки
Зразки не являються частиною тендерної пропозиції, тому Замовник не має прва відхилити пропозицію Учасника. На підтвердження додано Витяг з рішення АМКУ щодо зразків. Вимагаємо прибрати надання Зразків з документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 14:42
Зразки безумовно не є частиною тендерної пропозиції, але у вимогах ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога щодо надання - гарантійного листа у довільній формі щодо надання Замовнику зразків запропонованої продукції за свій рахунок, не пізніше 3 робочих днів після розкриття кваліфікаційної частини тендерної пропозиції, до проведення аукціону, для перевірки якості та відповідності технічним вимогам Замовника. Такий гарантійний лист вже являється частиною тендерної пропозиції. Крім того встановлена норма що «У разі ненадання або порушення строків надання відповідних зразків гарантійний лист вважається недійсним та пропозиція учасника відхиляється». Тобто відхилення пропозиції учасника, у разі ненадання ним зразків, відбувається на підставі недійсності зазначеного гарантійного листа (який вже є частиною пропозиції). Таким чином відхилення пропозиції учасника через ненадання ним зразків є цілком обґрунтованим і відповідним положенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи вищевказане скарга задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

Документи

15 серпня 2018 14:42
Решение по вимоге.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-20-000931-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 17 серпня 2018 20:02
Скрага
Скарга викладена у файлі "Скрага Харьковобленерго.pdf"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2018 17:00
Рішення від 21.08.2018 № 8515.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2018 17:00
Рiшення від 10.09.2018 № 9283.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2018 19:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На вимогу рішення Колегії від 10.09.2018 № 9283-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2018 10:46
Номер скарги: UA-2018-07-20-000931-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 19 жовтня 2018 21:40
Скрага
Скарга викладена у фацлі "Скарга обленерго.pdf"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2018 13:45
Рішення від 23.10.2018 № 10840.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2018 13:45
Рішення від 07.11.2018 № 11407.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2018 20:09

Документи подані скаржником

17 серпня 2018 19:55
47.PDF
17 серпня 2018 19:56
Повноваження.pdf
17 серпня 2018 19:56
Виписка ЄДР.pdf
04 вересня 2018 22:27
Доповнення.pdf
10 вересня 2018 13:14
Доповнення 2.pdf

Документи подані замовником

03 вересня 2018 13:20
Щодо скарги ТОВ МІКОНТ.pdf

Документи Органу Оскарження

21 серпня 2018 17:00
Рішення від 21.08.2018 № 8515.pdf
13 вересня 2018 19:37
Рiшення від 10.09.2018 № 9283.pdf

Документи подані скаржником

19 жовтня 2018 21:31
Скрага обленерго.pdf
19 жовтня 2018 21:31
70.PDF
19 жовтня 2018 21:31
Повноваження.pdf
19 жовтня 2018 21:32
Виписка ЄДР.pdf

Документи подані замовником

30 жовтня 2018 15:49
Протокол отмены.pdf

Документи Органу Оскарження

07 листопада 2018 20:09
Рішення від 07.11.2018 № 11407.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 жовтня 2018
UA-2018-07-20-000931-c8a810773bf1142f68ada44887733fcfc
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131954
Місцезнаходження: 61037, Україна, Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СТАЙЛ-ТЕРМО Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРАНДРЕСУРС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 жовтня 2018 16:43
Електронний підпис

Публічні документи

28 вересня 2018 16:47
Електронний підпис
28 вересня 2018 11:30
Електронний підпис
27 вересня 2018 13:26
Електронний підпис
24 вересня 2018 16:07
Електронний підпис
24 вересня 2018 14:48
Електронний підпис
24 вересня 2018 14:48
65 Таблиця відповідності.pdf
24 вересня 2018 13:38
Електронний підпис
24 вересня 2018 13:32
65 Таблиця відповідності.pdf
24 вересня 2018 12:09
73 Лист що до продукції.pdf
21 вересня 2018 20:42
59 Лист щодо партнерства.pdf
21 вересня 2018 20:41
62 Лист щодо партнерства.pdf
21 вересня 2018 20:41
65 Таблиця відповідності.pdf
21 вересня 2018 20:41
55 Довідка довкілля.pdf
21 вересня 2018 20:41
60 Лист щодо партнерства.pdf
21 вересня 2018 20:41
61 Лист щодо партнерства.PDF
21 вересня 2018 20:41
17 Копія Статут.pdf
21 вересня 2018 20:41
19 копія Паспорт+ІПН.pdf
21 вересня 2018 20:41
32 копія Виписка ЄДР.pdf
21 вересня 2018 20:41
66 Банківська гарантія.rar
21 вересня 2018 20:41
21 Довідка МВС.pdf
21 вересня 2018 20:41
20 копія Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2018 20:41
10 Лист-Відгук .pdf
21 вересня 2018 20:41
16 Копія наказ Тараненко.pdf

Документи

17 жовтня 2018 16:44
Допуск Стайл-Термо.pdf
17 жовтня 2018 16:44
Електронний підпис

Документи

17 жовтня 2018 16:45
Допуск Грандресурс.pdf
17 жовтня 2018 16:45
Електронний підпис

Публічні документи

29 вересня 2018 14:23
Електронний підпис
29 вересня 2018 14:20
34. довідка про продукцію.pdf
29 вересня 2018 14:20
31Довідка з поліції.pdf
29 вересня 2018 14:20
30.копія паспорту Сакаєв.pdf
29 вересня 2018 14:20
28. лист по інформації.pdf
29 вересня 2018 14:20
26. Лист до істотних умов.pdf
29 вересня 2018 14:20
25. лист законодавство.pdf
29 вересня 2018 14:19
15. титулка ТУ.pdf
29 вересня 2018 14:19
14. сертифікат ІСО.pdf
29 вересня 2018 14:19
13. сертифікати.pdf
29 вересня 2018 14:19
11. витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2018 14:19
10. Витяг ЕДР.pdf
29 вересня 2018 14:19
9. СТАТУТ.pdf
29 вересня 2018 14:19
5. листи відгуки 1 2 3.pdf
29 вересня 2018 14:19
РЕЄСТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ СТАЙЛ-ТЕРМО

ТОВ ГРАНДРЕСУРС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТАЙЛ-ТЕРМО Документи
ТОВ ГРАНДРЕСУРС Документи

Публічні документи

29 вересня 2018 14:23
Електронний підпис
29 вересня 2018 14:20
34. довідка про продукцію.pdf
29 вересня 2018 14:20
31Довідка з поліції.pdf
29 вересня 2018 14:20
30.копія паспорту Сакаєв.pdf
29 вересня 2018 14:20
28. лист по інформації.pdf
29 вересня 2018 14:20
26. Лист до істотних умов.pdf
29 вересня 2018 14:20
25. лист законодавство.pdf
29 вересня 2018 14:19
15. титулка ТУ.pdf
29 вересня 2018 14:19
14. сертифікат ІСО.pdf
29 вересня 2018 14:19
13. сертифікати.pdf
29 вересня 2018 14:19
11. витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2018 14:19
10. Витяг ЕДР.pdf
29 вересня 2018 14:19
9. СТАТУТ.pdf
29 вересня 2018 14:19
5. листи відгуки 1 2 3.pdf
29 вересня 2018 14:19
РЕЄСТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТАЙЛ-ТЕРМО

ТОВ ГРАНДРЕСУРС

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 жовтня 2018 15:55
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
30 жовтня 2018 15:55
Протокол отмены.pdf