Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативний персональний комп’ютер (ноутбук), багатофункціональний офісний пристрій
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2018-07-20-000814-b 35a8c2e6ecf9490694a0700dd1bb7c4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Вильотніков

+380503528661 v.vyletnikov@naau.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агенство з акредитації України
Код ЄДРПОУ: 26196207
Вебсайт: http://naau.org.ua
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 18/7
Контактна особа: Володимир Вильотніков
+380503528661
v.vyletnikov@naau.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2018 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2018 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2018 13:48
Початок аукціону: 10 серпня 2018 13:48
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

портативний персональний комп’ютер (ноутбук) - 10 шт, багатофункціональний офісний пристрій - 8 шт.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
портативний персональний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 18/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 штуки
багатофункціональний офісний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 18/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 11:57
Додаток 3.doc
20 липня 2018 11:57
Додаток 2.doc
20 липня 2018 11:57
Додаток 1.doc
20 липня 2018 11:57
ТД_ПК_2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2018 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 424 363,80
UAH з ПДВ
424 363,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" 429 840,00
UAH з ПДВ
429 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2018 10:53
довідка МВС
23 серпня 2018 10:53
довідка корупція
23 серпня 2018 10:53
довідка ДПІ
13 серпня 2018 11:30
ТП фінал
08 серпня 2018 17:58
Acer_декларація_N17.pdf
08 серпня 2018 17:58
копія довідка ЄДРПОУ.PDF
08 серпня 2018 17:58
копія витяг.PDF
08 серпня 2018 17:58
Xerox_лист авторизації.pdf
08 серпня 2018 17:58
Xerox_декларація.pdf
08 серпня 2018 17:58
4.7. довідка податки.pdf
08 серпня 2018 17:58
4.5. довідка бенефіціар.pdf
08 серпня 2018 17:58
4.2. довідка ст 50.pdf
08 серпня 2018 17:58
Xerox_декларації.pdf
08 серпня 2018 17:58
Xerox_висновок.pdf
08 серпня 2018 17:58
Xerox_ISO_9001_переклад.pdf
08 серпня 2018 17:58
3.2. аналог договір ПФ.PDF
08 серпня 2018 17:58
Xerox_ISO_9001.pdf
08 серпня 2018 17:58
Acer_сертифікат_N17_SDK.pdf
08 серпня 2018 17:58
Acer_сертифікат_N17.pdf
08 серпня 2018 17:58
2. довідка працівники.pdf
08 серпня 2018 17:58
Acer_лист авторизації.pdf
08 серпня 2018 17:58
Acer_N17_Модели.pdf
08 серпня 2018 17:58
Acer_ISO_9001_переклад.pdf
08 серпня 2018 17:58
копія наказ.PDF
08 серпня 2018 17:58
Acer_ISO_9001.pdf
08 серпня 2018 17:58
Acer_висновок.PDF
08 серпня 2018 17:58
копія протокол.PDF
08 серпня 2018 17:58
6. технічна частина.pdf
08 серпня 2018 17:58
5.5. копія витяг ПДВ.PDF
08 серпня 2018 17:58
5.2. копія Статуту.PDF
08 серпня 2018 17:58
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

08 серпня 2018 16:19
Електронний підпис
08 серпня 2018 16:17
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 серпня 2018 19:37
Електронний підпис
07 серпня 2018 19:24
4.2 Авторизація Xerox.pdf
07 серпня 2018 19:24
4.3 Авторизація АСЕR.pdf
07 серпня 2018 19:24
4.4.1_ISO_9001 _Xerox.pdf
07 серпня 2018 19:24
4.4.2 XEROX_переклад.pdf
07 серпня 2018 19:24
4.4.3 Xerox декларація.pdf
07 серпня 2018 19:23
4.5 ACERCertificates_ISO_9001.pdf
07 серпня 2018 19:23
4.5.1 Переклад ISO ACER.pdf
07 серпня 2018 19:23
4.5.2 Сертифікат_N17.pdf
07 серпня 2018 19:23
4.5.3_декларація_N17.pdf
07 серпня 2018 19:23
4.6 ISO 9001 2015 ІТ ЕСКОРТ.pdf
07 серпня 2018 19:22
4.7 ISO 14001 2015 ІТ ЕСКОРТ.pdf
07 серпня 2018 19:22
6.1 Проект Договору.pdf
07 серпня 2018 19:22
7.1 Лист-згода.pdf
07 серпня 2018 19:22
7.5 Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2018 19:21
2.3 Довідка про досвід.pdf
07 серпня 2018 19:21
3.8 Копія Статуту 01.08.2018.pdf
07 серпня 2018 19:20
3.10 Копія Витягу ПДВ.pdf
07 серпня 2018 19:20
3.11 Копія Витягу з ЄДР.pdf
07 серпня 2018 19:20
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 424 363,80
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 16:07

Документи

22 серпня 2018 16:07
Електронний підпис
22 серпня 2018 16:04
Повідомлення 2.PDF
22 серпня 2018 16:01
Протокол переможця.PDF
16 серпня 2018 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2018 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
424 363,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2018 16:07
Електронний підпис
22 серпня 2018 16:04
Повідомлення 2.PDF
22 серпня 2018 16:01
Протокол переможця.PDF
16 серпня 2018 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 16:19
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
28 вересня 2018 16:13
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
28 вересня 2018 15:20
Електронний підпис укладений
11 вересня 2018 16:56
Договір про закупівлю.pdf укладений
11 вересня 2018 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони взяли до уваги лист Управління Державної казначейської служби України у Печерському районі від 18.09.2018 №06-5/3530 стосовно попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства у зв’язку з обмеженнями, які встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332 (зі змінами) «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету». Згідно з вимогами зазначеної постанови Кабінету Міністрів України, гранична сума витрат на придбання ноутбуків складає 27 000 гри за одиницю. Специфікацією № 1 додатку № 1 Договору, встановлено, що ціна портативного персонального комп’ютера (ноутбука) Acer А 515- 51G(NX.GTOEU.60) становить 29 291,65 без ПДВ. Управління Державної казначейської служби України у Печерському районі, керуючись пунктом 2.9 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань, розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 №419/20732, не зареєструвало зобов’язання, повернуло Договір та вимагає усунути порушення. У зв’язку з вищевикладеними обставинами, Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду на зменшення ціни, кількості та асортименту товару за Договором і здійснити купівлю - продаж «Багатофункціонального офісного пристрою Xerox WorkCentre 3335DNI», та викласти у новій редакції наступні положення Договору: Пункт 1.1 Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти у наступній редакції: «1.1 ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується поставити ПОКУПЦЮ машини для обробки даних (апаратна частина) (код ДК 021:2015 - 30210000-4) (Багатофункціональний офісний пристрій) (далі - товар), що не були в експлуатації, а ПОКУПЕЦЬ прийняти та оплатити товар ПОСТАЧАЛЬНИКУ згідно специфікації № 1 (додаток 1 до Додаткової угоди №1).» Пункт 1.2 Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти у наступній редакції: «1.2 Найменування товару зазначене у специфікації №1 (додаток 1 до Додаткової угоди №1)». Пункт 3.1. Розділу З «КІЛЬКІСТЬ ТА АСОРТИМЕНТ ТОВАРУ» викласти у наступній редакції: «3.1 Кількість та асортимент товару визначено у специфікації № 1 (додаток 1 до Додаткової угоди №1)». Пункт 5.1 Розділу 5 «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти у наступній редакції: «5.1 Ціна ПОСТАЧАЛЬНИКА на комп’ютерне обладнання специфікації № 1 (додаток 1 до Додаткової угоди №1) визначається торгами». Пункт 5.2 Розділу 5 «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти у наступній редакції: «5.2 Ціна Договору складається з ціни Товару і становить 72 864 ірн. 00 коп.(сімдесят дві тисячі вісімсот шістдесят чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ* - 12144 грн. 00 коп. (дванадцять тисяч сто сорок чотири грн. 00 коп.)». В розділі 16 «РЕКВІЗИТИ ТА ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН» реквізити ПОКУПЦЯ викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №43
Договір:
Номер додаткової угоди: №43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 72 864,00
UAH з ПДВ