Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прилади звукової та візуальної сигналізації (Пристрої охоронної та пожежної сигналізації (прилади ОПС, сповіщувачі, розширювачі, клавіатури та ін.))
Очікувана вартість
1 103 000,93 UAH
UA-2018-07-20-000654-b ● e83d9d3e5a9b44bf9a08fe5cb941a729
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Стаєцький Михайло +380501002437,+380443232018 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2018 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2018 11:28 |
Очікувана вартість: | 1 103 000,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5696 штука
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації (прилади ОПС, сповіщувачі, розширювачі, клавіатури та ін.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2018 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2018 14:33 |
ТД сигналізація редакція від 27.07.2018.docx | |
27 липня 2018 14:33 |
Перелік змін ТД.docx | |
25 липня 2018 17:08 |
Додаток 6-Проект договору.doc | |
20 липня 2018 11:20 |
Додаток 6 - Проект договору.pdf |
27 липня 2018 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 липня 2018 14:33 |
ТД сигналізація редакція від 27.07.2018.docx
|
||||||
27 липня 2018 14:33 |
Перелік змін ТД.docx
|
||||||
25 липня 2018 17:08 |
Додаток 6-Проект договору.doc
|
||||||
20 липня 2018 11:20 |
Додаток 6 - Проект договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договів в pdf
Дата подання: 24 липня 2018 14:46
Дата відповіді: 25 липня 2018 17:10
Просимо Вас підгрузити договір в форматі word.
Відповідь: Вітаємо! до закупівлі завантажено договір в форматі word.
Щодо 100 одиниць
Дата подання: 24 липня 2018 15:04
Дата відповіді: 25 липня 2018 10:16
У додатку 1 Ви вимагаєте надати аналогічні договори та, під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання технічних засобів пожежної сигналізації в кількості не менше 100 одиниць за одним договором. Запитання 100 одиниць чого має бути датчиків, сповіщувачів, сигналізації, цвяхів не зрозуміло? Надайте будь ласка чітку відповідь щодо 100 одиниць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Ваше питання розглянуто, про що повідомляємо наступне: тендерною документацію передбачено, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання технічних засобів пожежної сигналізації в кількості не менше 100 одиниць за одним договором, тобто будь-яких технічних засобів пожежної сигналізації. Звертаємо увагу, що цвяхи не відносяться до технічних засобів пожежної сигналізації.
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Додаток 3.
Дата подання: 25 липня 2018 12:04
Дата відповіді: 27 липня 2018 14:35
Додаток 3:
1. Просимо розглянути можливість розділити позицію 3 «Прилад пожежної сигналізації. 16 шлейфів з передачею сигналу по GSМ-каналу», окремо на прилад 16 шлейфів і окремо на GSM модуль. Це необхідно, тому що Виробник відпускає окремо прилад 16 шлейфів і окремо GSM модуль. На запит, Виробник відмовився відпускати прилад 16 шлейфів в комплекті з модулем GSM.
2. П.1 Додаток 3. Просимо розглянути можливість додати Державний центр сертифікації ДСНС України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Ваше питання розглянуто, до Тендерної документації внесено зміни. Дякуємо за активну участь у закупівлі
Додаток 1
Дата подання: 26 липня 2018 17:58
Дата відповіді: 27 липня 2018 11:08
Як правильно виконати вимогу Додаток 1.
(Найменування продукції, яка постачалась за договором;
- Кількість продукції, яка постачалась за договором;)
Специфікація до Договору №1 має 150 найменувань.
Специфікація до Договору №2 має 50 найменувань.
У довідке потрібно перераховувати всі найменування кожної специфікації і навпаки
ставити кількість?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій для учасників торгів та визначено спосіб його документального підтвердження:
1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання не менше двох аналогічних*, раніше укладених, договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
- найменування контрагента,
- найменування продукції, яка постачалась за договором;
- кількість продукції, яка постачалась за договором;
- строку дії договору або дати його укладання;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
2. Щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента, інформація про якого зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання технічних засобів пожежної сигналізації в кількості не менше 100 одиниць за одним договором.
При цьому, довідка у довільній формі має містити найменування продукції, яка постачалась за договором (не менше двох). Для визначення вказаного учасником договору аналогічним, у розумінні тендерної документації, достатньо вказати узагальнене найменування (вид/тип) продукції, яка постачалась, та її загальну кількість.
Разом з цим, відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в торгах!
Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій для учасників торгів та визначено спосіб його документального підтвердження:
1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання не менше двох аналогічних*, раніше укладених, договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
- найменування контрагента,
- найменування продукції, яка постачалась за договором;
- кількість продукції, яка постачалась за договором;
- строку дії договору або дати його укладання;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
2. Щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента, інформація про якого зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання технічних засобів пожежної сигналізації в кількості не менше 100 одиниць за одним договором.
При цьому, довідка у довільній формі має містити найменування продукції, яка постачалась за договором (не менше двох). Для визначення вказаного учасником договору аналогічним, у розумінні тендерної документації, достатньо вказати узагальнене найменування (вид/тип) продукції, яка постачалась, та її загальну кількість.
Разом з цим, відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в торгах!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
694 622,43
UAH з ПДВ
|
685 999,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАВОД ВЕДА НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПIДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
848 298,00
UAH з ПДВ
|
686 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" |
857 359,54
UAH з ПДВ
|
710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» |
842 704,54
UAH з ПДВ
|
842 704,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
973 601,77
UAH з ПДВ
|
847 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" #38353845 |
Переможець |
685 999,20
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2018 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2018 16:54
|
Договор Укрпошта.pdf | укладений |
29 серпня 2018 16:52
|