Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівель головного та терапевтично-інфекційного корпусів Золочівської центральної районної лікарні на вул. Академіка Павлова, 48 в м. Золочів Львівської області» Коригування
Очікувана вартість
20 547 509,20 UAH
UA-2018-07-20-000574-a bf672044eaee47a68cc215bc61ce0854
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сербан Павло Васильович

+380326542261 zolcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація Золочівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996272
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, Академіка Павлова 48
Контактна особа: Сербан Павло Васильович
+380326542261
zolcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2018 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 07 серпня 2018 11:58
Очікувана вартість: 20 547 509,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 737,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівель головного та терапевтично-інфекційного корпусів Золочівської центральної районної лікарні на вул. Академіка Павлова, 48 в м. Золочів Львівської області» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Академіка Павлова,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 18:01
Проект договору.docx
20 липня 2018 18:01
технічне завдання.rtf
20 липня 2018 18:01
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-28-000027 ● 9771721c05934c68a0b97d9f807062f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.01.2019 № 12

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.


В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ

Додаток

до наказу Західного офісу Держаудитслужби

від 25.01.2019 № 12

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-07-20-000574-a 20.07.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону №922
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель В.ВИННИЦЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-07 18:22:22

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом будівельних робіт «Реконструкція будівель головного та терапевтично-інфекційного корпусів Золочівської центральної районної лікарні на вул. Академіка Павлова, 48 в м. Золочів Львівської області» з очікуваною вартістю – 20 547 509,20 грн, ID закупівлі: UA-2018-07-20-000574-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі"( далі-Закону), підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. З яких причин за результатами проведених відкритих торгів, Вами, як Замовником , обрано переможцем МП «Золочівка» та укладено договір від 31.08.2018 № 425 на суму 19 667 262,0 гривень, якщо учасником не дотримано умови п. 2.1 розділу 3 тендерної документації щодо надання забезпечення у формі електронної банківської гарантії в сумі 100 000,0 гривень, зокрема, не завантажено в інформаційно телекомунікаційну систему «ProZorro» електронну банківську гарантію.

2. З яких причин за результатами проведених відкритих торгів, Вами, як Замовником, обрано переможцем МП «Золочівка» та укладено договір, якщо учасником не забезпечено умови відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації, для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Зокрема, згідно із ч. 2 ст. 16 Закону № 922, Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На виконання вказаної вимоги Замовником вимагалося подання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «г», що визначена у даному Додатку, а також копії аналогічного повністю виконаного договору з оригіналом листа-відгука про співпрацю по даному договору. В пункті 3.1. Додатку № 1 тендерної документації зазначено, що аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за предметом та обсягом виконання робіт. МП «Золочівка» завантажено три договори, предметом закупівлі яких є капітальний ремонт покрівлі та тротуарів, а не реконструкція будівель. Вартість вказаних договорів становила: 273 017,0 грн, 180 643,0 грн та 171 517,0 грн, а очікувана вартість даної закупівлі є 20 547 509,20 гривень. Також, учасник МП «Золочівка» надало інформацію про наявність працівників, зокрема 7 покрівельників,4 муляра-штукатура, 3 монтажники, 16 облицювальників, 5 водіїв. Крім цього, в довідці вказано, що для проведення робіт підвищеної небезпеки необхідно 2 особи, для проведення вогнезахисного оброблення деревини – 2 особи, монтерів ліфтів -3 особи. Також, відповідно до фінансової звітності МП «Золочівка» на підприємстві відсутні власні основні засоби (будинки, транспортні засоби).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-12 17:46:52

Тендерний комітет КНП "Золочівська центральна районна лікарня" надає пояснення щодо запитань які виникли в результаті моніторину закупівлі «Реконструкція будівель головного та терапевтично-інфекційного корпусів Золочівської центральної районної лікарні на вул. Академіка Павлова, 48 в м. Золочів Львівської області» Коригування (UA-2018-07-20-000574-a)

1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме ч.2 Розділу 2 Учасник має надати забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії. У складі пропозиції Учасника присутнє таке забезпечення, що в повному обсязі підтверджує встановлені Замовником вимоги, а саме наявні відомості під назвою 06 серпня 2018 16:47 Гарантія (у форматі Win Rar). Зміст архіву являє собою перелік з трьох документів: банківська ліцензія №148 видана від 05.10.2011 року Приватному акціонерному товариству «Державний ощадний банк України» (АТ «Ощадбанк»), довіреність № 19/3-02/306 від 20.09.2017 року та електронну банківську гарантію із накладеним електронним цифровим підписом № ГР035ЗОЛ18С, що видана 03.08.2018 року Публічним акціонерним товариством «Державний ощадний банк України». Банківську гарантію такого формату можна перевірити у вільному доступі на офіційному сайті України czo.gov.ua у розділі «Перевірка та накладення ЕЦП», де потрібно обрати файл для перевірки та натиснути «Зберегти», після чого можна переглянути банківську гарантію, яку надала у складі тендерної пропозиції МП «Золочівка». Оскільки, такий документ можна переглянути у вільному доступі, то у діях Замовника відсутні будь-які порушення у цій частині зауважень.
2. Що стосується надання аналогічного договору, то в порядку розгляду такої вимоги слід керуватись п.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», де наведено визначення: роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Тобто, саме такий договір буде вважатись наданим із схожою правовою природою. Оскільки у складі пропозиції МП «Золочівка» надані аналогічні договори: Договір підряду №3 від 13.09.2017 року «Капітальний ремонт покрівлі народного дому с.Монастирок Золочівського району Львівської області», Договір підряду №3 від 22.09.2017 року «Капітальний ремонт тротуару по вул. Спадиста в м.Золочів Львівської області», Договір підряду №1 від 25.04. 2017 року «Капітальний ремонт тротуару по вул. Л.Українки в м.Золочів Львівської області», то у тендерного комітету не виникло підстав вважати їх відмінними від тих, які зазначені в ЗУ «Про публічні закупівлі». Що стосується об’єму виконання робіт, то встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання аналогічного договору на підтвердження кваліфікаційних критеріїв ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» з зазначенням конкретного об’єму значно обмежує коло учасників та може вважатись дискримінаційною. Саме тому Замовник не встановлює обмежень по об’єму виконання аналогічного договору задля дотримання чинного законодавства та принципів проведення закупівель.
3.Надання Учасником МП «Золочівка» щодо закупівлі «Реконструкція будівель головного та терапевтично-інфекційного корпусів Золочівської центральної районної лікарні на вул. Академіка Павлова, 48 в м. Золочів Львівської області» Коригування з індивідуальним номером закупівлі, що розміщена на веб-порталі Prozorro UA-2018-07-20-000574-a підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід дійсно вимагалось тендерною документацією, а саме п.2.3 ч.2 Розділу 1 Додатку 1. На підтвердження цієї вимоги Учасником завантажено всі документи, що вимагались у тендерній документації, а відтак у діях Замовника не вбачаються жодні порушення.
4. У відповідь на зазначене зауваження щодо наявності на підприємстві МП”Золочівка”, тендерний комітет повідомляє, що відповідно до пп 1.1 п1 Додатку №1 Тендерної документації (Наявність обладнання та матеріально- технічної бази) учасником було завантажено у складі пропозиції файл під назвою КК_мтб (у форматі Win Rar). Зміст архіву являє собою перелік п’яти документів,а саме:1.Довідка про наявність механізмів та обладнання відповідно до таблиці “а” Додатку №1 Тендерної документації.2. Копія Договору оренди вантажного автомобіля від 06.06.2016р.(2 файла під назвами КК_тех_дог та КК_тех_дог1).3. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу КАМАЗ модель 5511 самоскид з номерним знаком ВС 5449 ЕІ зареєстрований на ім’я Магери Володимира Івановича.4.Копія Договору оренди майна(автокран ЗІЛ 133 ГЯ КС 3575) від 01.06.2018р.(файл під назвою КК_тех_дог_оренди)5. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ЗІЛ 133 ГЯ з номерним знаком ВС 4522 СВ зареєстрований на ТОВ “БК ЗОЛОЧІВБУД”. Замовником не вимагалось надання підтвердження матеріально-технічної бази, яка буде знаходиться у власності Учасника, адже такі дії значно звужують коло учасників та є дискримінуючи ми вимогами.
Із вищевказаної інформації зрозуміло, що МП «Золочівка» дотримались вимог тендерної документації в повному обсязі, а тому відсутні підстави для відхилення цього Учасника, внаслідок чого Замовник був зобов’язаний визнати МП «Золочівка» переможцем торгів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі оприлюднюємо аргументовані заперечення, що полягають в наступному: І.Щодо банківської гарантії У вимогах тендерної документації, а саме в ч.2 Розділу 2 вказано, що Учасник має надати забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії. У складі пропозиції Учасника МП «Золочівка» присутнє таке забезпечення, що в повному обсязі підтверджує встановлені Замовником вимоги, а саме наявні відомості під назвою 06 серпня 2018 16:47 Гарантія («Гарантія.zip» файл-архів відкривається через програму Win Rar). Зміст цього архіву являє собою перелік з трьох документів, а саме: банківська ліцензія №148 видана від 05.10.2011 року Приватному акціонерному товариству «Державний ощадний банк України» (АТ «Ощадбанк»),що міститься в файлі «Банківська ліцензія.pdf» ; довіреність № 19/3-02/306 від 20.09.2017 року, що міститься в файлі «Довіреність Жуланова Ю.В..pdf»; електронна банківська гарантія із накладеним електронним цифровим підписом № ГР035ЗОЛ18С, що видана 03.08.2018 року Публічним акціонерним товариством «Державний ощадний банк України», яка знаходиться в файлі «ГР035ЗОЛ18С.pdf.p7s.p7s». Банківську гарантію такого формату можна перевірити у вільному доступі на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify у розділі «ПЕРЕВІРКА КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ», де потрібно обрати файл для перевірки (ГР035ЗОЛ18С.pdf.p7s.p7s) та натиснути «Зберегти», після чого можна переглянути банківську гарантію в форматі «pdf», яку надав у складі тендерної пропозиції Учасник МП «Золочівка». Оскільки, будь-який громадянин таким чином може ознайомитись із змістом гарантії, яка знаходиться у вільному доступі, то в діях тендерного комітету немає жодних протиправних дії. Відтак, Замовник наполягає на відсутності порушень у діях тендерного комітету, адже Учасником подані всі документи, що вимагались тендерною документацією. Просимо ще раз переглянути тендерне забезпечення, яке надає Учасник МП «Золочівка», адже Замовник діяв в межах чинного законодавства. ІІ.Щодо аналогічних договорів договорів Замовник, керуючись ст. 16 Закону, скористався правом вказати у тендерній документації такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Саме тому було встановлено такі вимоги: 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «г», що визначена у даному Додатку. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за предметом та обсягом виконання робіт. 3.2. На підтвердження надати копію (ї) аналогічного(их) договору(ів), (на об’єкт, який повністю виконаний), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. 3.3. На підтвердження інформації щодо поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності*. *Для договорів укладених відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VІІ та договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII. 3.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю або частково та фотокопії об’єктів. Поняття аналогічного договору Замовник визначає на власний розсуд, адже Закон не дає чіткого визначення, та алгоритму застосування цієї дефініції. Тому тендерний комітет керується п.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», де наведено визначення: роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Виходячи з цього слід вважати, що саме договір на роботи, який вказано у визначенні, що дає нам Закон вважається аналогічним. Замовником не було вказано чітких рамок щодо надання аналогічних договорів з обмеженням по сумі чи предмету. У вимогах до Учансника Замовник чітко зазначає, що аналогічний договір має бути подібний за предметом та обсягом виконання робіт. Відтак, керуючись тими документами, які надає МП «Золочівка», у складі пропозиції подані такі аналогічні договори: Договір підряду №3 від 13.09.2017 року «Капітальний ремонт покрівлі народного дому с.Монастирок Золочівського району Львівської області», Договір підряду №3 від 22.09.2017 року «Капітальний ремонт тротуару по вул. Спадиста в м.Золочів Львівської області», Договір підряду №1 від 25.04. 2017 року «Капітальний ремонт тротуару по вул. Л.Українки в м.Золочів Львівської області», то у тендерного комітету не виникло підстав вважати їх відмінними від тих, які зазначені в ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки учасник надає аналогічні договори, що в повністю відповідають вимогам тендерної документації, то Замовник керуючись нормами Закону змушений визнати переможцем вищевказаного підрядника. Адже, предмет закупівлі звучить як «Реконструкція будівель головного та терапевтично-інфекційного корпусів Золочівської центральної районної лікарні на вул. Академіка Павлова, 48 в м. Золочів Львівської області» Коригування, а аналогічні договори подані капітальний ремонт, як і вказує нам п.1 ст.22 Закону, до того ж про обсяг виконання у документації не згадується, тож у діях замовника відсутні будь які порушення в цій частині. ІІІ. Щодо працівників. Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керується ст.16 Закону та встановлює такі кваліфікаційні критерії до Учасника: 2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. 2.2. Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «в» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. 2.3. Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). Учасником МП «Золочівка» на підтвердження цієї вимоги завантажено всі документи (прикріплено у вкладці Документи, що можна вільно переглянути на веб-порталі Prozorro), що вимагались у тендерній документації, того ж Підрядник праві залучати до виконання робіт працівників в процесі виконання робіт, а тому підтверджено вимоги, які зазначені вище у повному обсязі а відтак у діях Замовника не вбачаються жодні порушення.

2019-02-22 04:54:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД" 20 402 319,60
UAH з ПДВ
19 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 19 877 217,60
UAH з ПДВ
19 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МП "ЗОЛОЧІВКА" 20 397 823,00
UAH з ПДВ
19 667 262,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль" 19 871 766,44
UAH з ПДВ
19 769 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОМУСГРУП" 19 996 893,24
UAH з ПДВ
19 870 756,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 12:58
Штатний роспис(1).pdf
08 серпня 2018 00:06
SCAN0009.PDF
08 серпня 2018 00:06
SCAN0008.PDF
06 серпня 2018 16:02
Реєстр ..PDF
06 серпня 2018 16:02
КК.rar
06 серпня 2018 12:50
ІД субпідряд.rar
06 серпня 2018 12:34
ІД.rar
06 серпня 2018 12:34
Аналогічні роботи.rar
06 серпня 2018 12:34
ІД субпідряд.rar
06 серпня 2018 12:34
КК.rar
06 серпня 2018 12:34
Банківська гарантія.rar
06 серпня 2018 12:34
Кошторис.rar

Публічні документи

03 серпня 2018 15:50
договір.pdf
03 серпня 2018 15:50
техзадання.pdf
03 серпня 2018 15:50
антикорупційна прогр.pdf
03 серпня 2018 15:50
дов антикорупц.pdf
03 серпня 2018 15:50
ст17.pdf
03 серпня 2018 15:50
розрахунок зп.pdf
03 серпня 2018 15:50
кошторис Золочів ч2.pdf
03 серпня 2018 15:50
кошторис Золочів.pdf
03 серпня 2018 15:50
забезпечення.pdf
03 серпня 2018 15:50
пдв вЕЛЬТ.pdf
03 серпня 2018 15:50
дозвіл 2.pdf
03 серпня 2018 15:50
дозвіл.pdf
03 серпня 2018 15:50
Лист ліцензія.pdf
03 серпня 2018 15:50
ліцензія.pdf
03 серпня 2018 15:50
довкілля.pdf
03 серпня 2018 15:50
правом уклад договору.pdf
03 серпня 2018 15:50
згідно статуту.pdf
03 серпня 2018 15:50
істотні.pdf
03 серпня 2018 15:50
персональні.pdf
03 серпня 2018 15:50
арифметичні.pdf
03 серпня 2018 15:50
згода підпис договору.pdf
03 серпня 2018 15:50
санкції.pdf
03 серпня 2018 15:50
строк експлуат обєкта.pdf
03 серпня 2018 15:50
гарант термін.pdf
03 серпня 2018 15:50
вчасне виконання.pdf
03 серпня 2018 15:50
субпідряд.pdf
03 серпня 2018 15:50
фінзвіт 2017.pdf
03 серпня 2018 15:50
Довідки_Укрбудінвест.pdf
03 серпня 2018 15:50
довідка Кредобанк.pdf
03 серпня 2018 15:50
уличне.rar
03 серпня 2018 15:50
відгук 2018.pdf
03 серпня 2018 15:50
довідки КБ3.pdf
03 серпня 2018 15:50
підсумкова.pdf
03 серпня 2018 15:50
локальні2.pdf
03 серпня 2018 15:50
локальний1.pdf
03 серпня 2018 15:50
договір.pdf
03 серпня 2018 15:50
Підсадки музей.rar
03 серпня 2018 15:50
аналогічні.pdf
03 серпня 2018 15:50
дипломи.pdf
03 серпня 2018 15:50
штатний розпис.pdf
03 серпня 2018 15:49
1пв.pdf
03 серпня 2018 15:49
працівники.pdf
03 серпня 2018 15:49
сІМБО.pdf
03 серпня 2018 15:49
Галтрансрембуд.pdf
03 серпня 2018 15:49
АОмега.pdf
03 серпня 2018 15:49
Техбудспец.pdf
03 серпня 2018 15:49
техніка.pdf
03 серпня 2018 15:49
кваліф критерії.pdf
03 серпня 2018 15:49
відомості ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2018 15:49
витяг з ЄДР.pdf
03 серпня 2018 15:49
виписка Вельт.pdf
03 серпня 2018 15:49
наказ паспорт.pdf
03 серпня 2018 15:49
відомості учасника.pdf
03 серпня 2018 15:49
цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2018 15:49
реєстр.pdf

Публічні документи

06 серпня 2018 16:47
ІД_Дов_субпідряд
06 серпня 2018 16:47
Цінова пропозиція
06 серпня 2018 16:47
ТЧ_план_фінанс
06 серпня 2018 16:47
ТЧ_небезпеч
06 серпня 2018 16:47
ТЧ_ліцензія
06 серпня 2018 16:47
ТЧ_Дов_гарант_терм
06 серпня 2018 16:47
Проект_договору
06 серпня 2018 16:47
КК_мтб
06 серпня 2018 16:47
КК_звіт_праця
06 серпня 2018 16:47
ТЧ_календ_план
06 серпня 2018 16:47
КК_Дов_ІТП
06 серпня 2018 16:47
КК_Дов_будівельники
06 серпня 2018 16:47
КК_Дов_аналог_дог
06 серпня 2018 16:47
КК_аналог_договора
06 серпня 2018 16:47
КК_аналог_дог_додатки
06 серпня 2018 16:47
ІД_штат
06 серпня 2018 16:47
ІД_ф1_ф2
06 серпня 2018 16:47
ІД_рух_кошт_дов
06 серпня 2018 16:47
ІД_реєстраційні
06 серпня 2018 16:47
ІД_реєстр_документів
06 серпня 2018 16:47
ІД_ПДВ
06 серпня 2018 16:47
ІД_лист_згода
06 серпня 2018 16:47
ІД_Дов_Ощад
06 серпня 2018 16:47
ІД_Дов_Кредо
06 серпня 2018 16:47
ІД_Дов_довкілля
06 серпня 2018 16:47
Гарантія
06 серпня 2018 16:47
ІД_відомості_учасника
06 серпня 2018 16:47
ІД_витяг
06 серпня 2018 16:47
ІД_антикорупційна
06 серпня 2018 16:47
ВПВ17

Публічні документи

06 серпня 2018 17:56
20. Технічна частина.pdf
06 серпня 2018 17:56
19. КК Досвід.pdf
06 серпня 2018 17:56
18. КК працівники.pdf
06 серпня 2018 17:56
17. КК договора оренди.pdf
06 серпня 2018 17:56
16. КК мат тех база.pdf
06 серпня 2018 17:56
15. ВПВ 17.pdf
06 серпня 2018 17:56
Наказ Фролова (1).7z
06 серпня 2018 17:56
Гарантія 4942-18.7z
06 серпня 2018 17:56
Банкiвська лiцензiя.7z
06 серпня 2018 17:56
10. Проект договору.pdf
06 серпня 2018 17:56
9. Інші документи.pdf
06 серпня 2018 17:56
6. ІД Довідки Кредо.pdf
06 серпня 2018 17:56
5. ІД Довідки Оксі.pdf
06 серпня 2018 17:56
4. ІД захист довкілля.pdf
06 серпня 2018 17:56
реєстр.pdf
06 серпня 2018 17:56
1. цінова пропозиція1112.pdf

Публічні документи

06 серпня 2018 17:51
витяг з ЄДР.pdf
06 серпня 2018 17:51
штатний розпис.pdf
06 серпня 2018 17:51
цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2018 17:50
Статут ІД.rar
06 серпня 2018 17:50
Проект договору .pdf
06 серпня 2018 17:50
ліцензія і дозвіл.rar
06 серпня 2018 17:50
довідка статистика КК.pdf
06 серпня 2018 17:50
довідка ВПВ 17.pdf
06 серпня 2018 17:50
гарантійний лист ТЧ.pdf
06 серпня 2018 17:50
аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД"

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

МП "ЗОЛОЧІВКА"

ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"

ТОВ "ДОМУСГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД"
#03585082
Відхилено 19 300 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 16:37
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Відхилено 19 560 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 16:45
МП "ЗОЛОЧІВКА"
#22329924
Переможець 19 667 262,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 17:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 серпня 2018 16:37
Електронний підпис

Документи

13 серпня 2018 16:45
Електронний підпис
13 серпня 2018 16:43
уч2 вельт капітал.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

МП "ЗОЛОЧІВКА" #22329924

№ рішення у справі

63/42-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

47-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 серпня 2018 17:16
Електронний підпис
14 серпня 2018 17:10
Тендер2.jpg
14 серпня 2018 17:10
Тендер.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МП "ЗОЛОЧІВКА"
#22329924
19 667 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2018 17:16
Електронний підпис
14 серпня 2018 17:10
Тендер2.jpg
14 серпня 2018 17:10
Тендер.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 17:59
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 12:35
додаткова 3 ДФРР.pdf зміни до договору
21 квітня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 09:32
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 18:32
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 12:33
Договір зміни до договору
31 серпня 2018 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп. 4 п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 425
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп 4 п 4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 425
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 667 262,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 277 877,00 UAH)